|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Zhruba na začátku je pinball TNG, který býval v hospdoě Hobit v Brně.
http://video.idnes.cz/?c=A130409_142121_bw-magazin_anb&idvideo=V130403_105249_tv-svet-techniky_nov |
|
|
|
| Oprava, bude to v příštím updatu, teď měli prioritu v problémech s multiplayerem, přesto je tu pár drobností, jako že lidé už nebudou čekat na zavřené lince na zastávce, nebo:
Esc zavře aktuální okno. Ale zdá se mi, že to už fungovalo. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Co se týče vzhledu, mohl by tě zajímat mod Beautiful CIM2, který nefunguje na všech sestavách stejně, ale jinak trošinku zvýrazňuje barvy, a přitom potlačuje gloom efekt (který je jinak moc silný, ale bez něj to vypadá strašně). Ještě jsem nezkusil, docela si zvykám na vzhled, jak je.
Ad WASD - to má být možná v zítřejším updatu, na to si stěžují všichni, ono je to sice efektivní, ale ne vždy, takže přidají scrollování po stranách, jako bylo, posunem myši ke kraji.
Nepochopil jsem, ale co ti vadí se stavěním?
1) Asi jsi tutorial četl hodně málo (ano, je to dlouhý text), ale tramvaje stavíš tak, že klikneš na pole, ze kterého chceš stavět a pak na to, kam chceš. A tím pádem není problém s návazností, klidně tak udělám tramvaj ze středového pásu na kraje boční silnice. A nebo změním umístění kolejí mezi bloky.
2) Silnice - kliknu na místo, odkud chci stavět (klidně střed jiního bloku, nebo křižovatka), pak kliknu cca na konec a posunem myši nastavím ohyb, pokud chci. Dalším klikem na stejné místo ukončím, nebo kliknu dál a stavím další zalomení/místo ke křižovatce.
3) Ale ohyby - otočky, se s tím staví blbě, jako v jedničce otočky tram.
4) Co blbě navazuje, jsou tramvajové koleje na metro koleje (ale jinak lze právě na silnici připojit metro trať a tram poslat po nich, a tím získat off road tram trať, další variantou je postavit chodník a po něm koleje).
5) Pokud jde o stavbu v terénu, musíš použít Page Down/Up pro zvýšení/snížení a sledovat čísla, jaká je tvá výška. |
|
|
|
| CiM2 první dojmy
Z hecu jsem zkusil nainstalovat CiM2 ještě na starou sestavu. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že s P4 3,0GHz a Radeonem HD 3870 si hra sama nastavila všude vysoké detaily, 1680x1050 a byla plynulá. Nebo řekněme něco kolem 22 fps. Mno, tolik asi k udávaným minimálním nákladům, aneb jak protlačit prodej nového HW :)
Pobavila mě podoba progress baru a potašila celková svižnost. 18-ti krokový tutorial je takový divný - všude samá jednosměrka, nevím, jestli je to ideální materiál na výuku. Ale dá se přeskákat celkem rychle.
Každopádně po grafické stránce musím souhlasit s Mvekem, že se mi to prostě nelíbí. Ne, že by to nebylo dotažené, ale je to také béžovo-šedé. Něco ala Letňany v zimě. Neoslovuje mě to :-/
Další vadou na kráse je poměrná složitost GUI, která zabraňuje rychlému a efektivnímu plánování/výstavbě.
Co je ale nejvíc na kokot je ovládání samotné. Je potřeba ASWD, šipky i myš dohromady. Stavění kolejnic/silnic na sebe moc nenavazuje a úplně nejhorší je stavění spojů (např přes křižovatku.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Sim City 4 si prostě zahraju radši. |
|
|
|
| Nj, Star Trek Online, stale sa tam rad vraciam. Mozno preto, ze je to jedina Star Trek hra z poslednej doby - co je trochu smutne. Ale "nastastie" Star Wars na tom nie je o nic lepsie, v tychto dobach :) |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?
Ne nejdříve ne. Potom ji předělali, takže jo měla mít. Zde všechny informace a videa! (Udělají video a pak tu hru škrtnou ahjo)
http://games.tiscali.cz/star-wars-1313-14967 |
|
|
|
| Hrál jsem to 100% na sedmičkách, nebo Vistách. Na ntb jsem nikdy XP neměl. Mám pocit, že to buď šlo obejít režimem kombatibility, nebo to šlo samo od sebe. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Já si tedy docela vzpomínám, že jsi pak říkal, že TG musíš rozchodit na XP (někdy 2008 nebo tak, jak jsi tehdy viděl i poprvé City Life). A sám jsem měl problém.
Originálku mám taky, i když časovanou, protože jsem si naštípl střed CD, těsně, že ne do datové plochy:-) (za to může špatná manipulace s CD a notebookovou mechanikou)
|
|
|
|
| Tides of Numenera už na kickstarteru vybrala téměř 4 miliony dolarů. 11 hodin do konce. Neuvěřitelné.
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera |
|
|
|
| AVip:
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa).
To jsem psal o klub vedle asi půl roku v kuse :-) |
|
|
|
| BorgDog: Série MEx je neoriginální vykrádačka od A do Z, jediné, co je na ní unikátní je její médium, t.j. počítačová hra -jenže zrovna tohle zde stačí.
Např. klasický Wing Comander taky není nic super dějově ani jinak (je to vykrádačka Star Wars, oBSG a pseudomilitary simulátorů z přelomu 80. a 90. let - ale na popularitu to stačilo).
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
autorů traileru,
Autorů traileru... her s "blbým" koncem je hafo, z 90. let takřka veškerá tehdejší produkce (!!!), dtto. pro filmy a TV.
ME3 ExtCut je OK... asi stejně, jako je OK konec nBSG. |
|
|
|
| Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?
AVip: Myslel jsi mentální věk autorů traileru, nebo hry? :-) |
|
|
|
| AVip:
....očekávatelné...
Pro mne nikoliv a mrzí mě zastavení vývoje Star wars 1313 nebo jak se to jmenovalo. Ta hra vypadala něco na styl Uncharted ve Star wars podsvětí no škoda. O TFU 3, kde si dvojka říká o pokračování minimálně stran příběhu ani nemluvím. |
|
|
|
| AVip:
kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.
Přesně. Popravdě, já tu hru nehrál, ale z toho, co jsem viděl, slyšel a četl mě na ní nejvíc vadí to drzé, neskrývané vykrádání Reynoldsova "Revelation Space." To je fakt smutný důkaz úrovně vývojářů... |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)
Jo, to už jsem viděl... na jednu stranu je to vtipné, na straně druhé, je to blbé... kritika herních mechanismů pasuje i na tolik adorovaný ME2 a částečně i ME1, kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů. |
|
|
|
| Yakuzza: Nemá. TG funguje na všem. |
|
|
|
| Mvek: Neměl jsem nejmenší problém a ani jsem neslyšel, že by tam nějaké problémy být měly... mám teda originálku, jestli to na to má mít vliv. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|