Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3288 - 3307 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 24. červenec 2013 23:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A s tím Chasem - třeba jsem blbě koukal a fakt vypadal jak člověk, možná z vedra blbnu:-). Nicméně ten bug s tím questem o donesení nevím čeho od toho mága do taverny v Candlekeepu je podle BG wiki právě v Enh. ed.
Mvek - 24. červenec 2013 23:56sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Netuším, vím, že mám verzi 1.0.2014, ale podle fóra to vypadá, že z února.

Mirak - 24. červenec 2013 23:34sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Ty bugy co máš ty, jsem já neměl. Máš to aspoň opatchované těma 2 patchama co vyšly?

Chase je tuším jen taková postava, která stojí na útesu a tvrdí, že chce spáchat sebevraždu, ale vlastně krom rozhovoru tam k ničemu není...

Elfí mág má nějaké odolnosti proti spánku a možná paralyzaci a plus 1 bod k obratnosti a mínus 1 bod k odolnosti, což je pro mága dobré.
Razer - 24. červenec 2013 23:30sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: Pokud bys chtěl zažít zřejmě nejlepší herní úvod za elfa střihni si Dragon Age 1 za lesního elfíka. Opravdu velmi povedené a na max hoďku pokud budeš hrát jen ten úvod.
Mirak - 24. červenec 2013 23:30sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Yakuzza: Není třeba nějaký neofiko patch nebo něco podobného, být tebou zapátrám po netu.
Mvek - 24. červenec 2013 23:26sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ono u toho BG se opravdu čeká na nějaké to vyřešení právních sporů, jestli k němu někdy dojde, a i díky tomu nemůže být oficiálně vydán další patch, který má opravit snad stovku drobností, plus přidat nějaké grafické vylepšení.
Ale tak jelikož jsem jedničku nikdy nehrál, tak to nějak přežiju.
Ano, příště se snad už s drobnými nepodstatnými bugy vypisovat nebudu:-).


Jo, zapomněl jsem jednu věc zmínit - nakonec jsem se tedy rozhodl jen pro jednu změnu svého stylu hrani BG - jsem elf mág, nikoliv člověk. Viděl jsem tam i nějakou výhodu. Chvíli jsem váhal na čarodějem (sorcerer), ale pak mi tolik nesedl, zas tak kouzla neznám, takže by byl pro mě spíš nevýhodný.
A konkrétní zaměření mága mi taky nesedlo, z toho, co mi elf nabízel, jako člověk bych měl asi zajímavější možnosti.
Yakuzza - 24. červenec 2013 23:07sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Bugy Armady II tady radši vypisovat nebudu, to by bylo na Pozemstanovský příspěvek :)
Mvek - 24. červenec 2013 22:51sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
/Zážitky z hraní BG I Enh. E./
Tak první bug (potvrzen na netu), nejde splnit miniquestík na začátku za 50 exp., lektvar a ochranu proti zlu (donést už nevím co od jednoho mága, ten mi to nedá, musel bych prý být zloděj a ukrást si to).

A zajímavost, nebo bug - po zabití Goriona jsem našel vlevo u pobřeží jelena nebo co, chtěl jsem expy, tak jsem na něj zaútočil, došlo k selhání morálky a z jelena najednou byl kupec (s titulkem "Chase"), se kterým ale nejde mluvit. Nicméně když jsem ho zkusil dorazit, ztratil jsem reputaci, takže to není jen vizuální bug.

A druhý "bug" - vizuální glitch, když člověk hodně posouvá obrazovku a nad postavami se objeví na chvilku černý obdélník.
Mvek - 24. červenec 2013 19:34sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jdu na to při večeři... TO bude dilema, jak pro tu enhanced jedničku nastavit postavu...:-)

Dvojku asi už hrát ani nebudu, protože mě prostě nebude bavit hrát celý začátek po třetí, tak radši někdy dojedu starou dvojku s tím "patchem".
Mirak - 24. červenec 2013 18:42sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mirak:
(v základní hře a v datadisku ke dvojce mají familiaři trochu jiné statistiky)

V Enhanced edition mají zřejmě statistiky ze dvojky. V ToB už mají dvojnásobný počet hp.
Mirak - 24. červenec 2013 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek:
Díval jsem se: zákonně a neutrálně dobrá postava má pseudo-draka, chaotici mají pohádkového draka.

1) Aha, takhle. Rozumím, no pohledal jsem na internetu a svitek se objevuje na jednom fixním místě (to neznamená, že by nešel získat z nějakých náhodných nepřátel) a je to relativně brzo (řekněme v první čtvrtině hry).
A je to tak asi i lepší, protože (v základní hře a v datadisku ke dvojce mají familiaři trochu jiné statistiky) většina familiarů má kolem 24 hp, což by hráčovi dalo do začátku boost 12 hp a to se samozřejmě hodí nejvíc na první úrovni, ale zároveň to hře mírně naruší balanc. IMHO.

2) Ne, jde čistě o celkové množství kouzel, která si můžeš zapsat do knížky. Nicméně pokud budeš hrát za mága, tak asi budeš mít inteligenci nabušenou a nejsem si jistý jak ten limit přesně funguje, ale hodí se to imho.
(ten postup, který jsi popsal už bych tak nějak za cheatování považoval)
Mvek - 24. červenec 2013 17:52sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: S tím společníkem je to divné, mám za to, že když jsem hrál platinovou edici BG II bez toho "patche" s dalšími možnostmi, tak se mi objevil i u dobrého mága (pravda, bylo to dvojpovolání) jiný tvor, ale možná si to pletu.
Odolnost navíc určitě, na to jsem zapomněl, HP nevím, ale je to možné.

Ad kouzla v knize, tady si nerozumíme, a konci toho, cos napsal já vůbec nerozumím.

1) Na tom začátku jsem se asi špatně vyjádřil, možná to už vté platinové edici šlo vyhodit kouzlo z těch zapamatovaných a celkově se mi snad nestalo, že bych měl v knize moc kouzel (že bych si další nemohl přidat, pouze, že jsem se ho nemohl naučit). Jde spíš o to, že si na začátku vybíráš, jaká kouzla vůbec budeš mít k dispozici, dokud nenarazíš na další svitky, které si opíšeš. A tady ti ten přítelíček může docela ubírat možnost mít vhodnější kouzlo z těch doslova pár.

2) Jak to myslíš s tím lektvarem inteligence? Jako, že se napiješ, zvýší se inteligence, takže máš víc slotů pro kouzla k použití, naučíš se tedy z výběru do těch slotů, vyspíš a i když už ti inteligence klesla, ta naučená kouzla tam do prvního použití zůstanou, i když bys ten slot už neměl mít?
Mirak - 24. červenec 2013 16:00sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Mám pocit, že už bylo možné nastavit maximum životů při přechodu na další úroveň.

BG jede podle starší edice pravidel pro AD&D a jsou tam zkrátka pro určitá povolání restrikce ke zbraním.

Válečná povolání mohou používat vše - bojovník, hraničář, paladin (nemusí to platit u některých kitů)
Druid většinou nemůže používat kovové zbraně a zbroje vyjma scimitaru, ze střelných pouze prak nebo šipky. Klerik zase smí používat pouze kladiva, palcáty, kyje. Mág to má ještě omezenější. Zloděj obecně taky může používat pouze lezké zbraně a nekovovou zbroj. Nejlépe to zjistíš při tvorbě postavy, do kterých specializací můžeš a nemůžeš investovat body. Jinak je to ještě u multipovolání.

Familiaři přidávají kouzelníkovi jeden bod k odolnosti a "předávají" mu polovinu maxima svých hitpointů k celkovému maximu (nejsem si stoprocentně jistý, ale tak nějak to bylo). Pokud zemřou, tak to kouzelník zase ztrácí. Dobří kouzelníci mají dráčky, neutrální mají kočku, králíka nebo fretku (záleží na typu neutrálního přesvědčení). Zlí pak mají quasity, mephity nebo impy. Nepamatuji si přesně, ale každý má jiné vlastnosti. Většina má silnou odolnost vůči magii, někteří mají jednoduchá kouzla, ti neutrální pak mají některé zlodějské vlastnosti (tuším fretka může krást, kočka se schovávat ve stínu a králík hledat pasti). Konverzace tuším prakticky slouží jen k získávání věcí, které fretka ukradne, nemá to žádný hlubší smysl.

Některé svitky jsou náhodné, takže je možné, že ho najdeš dřív nebo i později, ale už s datadiskem ToB bylo tuším možné zapamatovaná kouzla z knihy mazat. Navíc je možné si dát lektvar na dočasné zvýšení inteligence a naučit se kouzla, která pak v knížce zůstanou. Tuhle chybku zneužívám velmi často, protože je to zkrátka pohodlnější.
Mvek - 24. červenec 2013 15:41sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mimochodem k čemu ti "přítelíčkové" vlastně jsou prakticky? Já tak nějak z principu měl zatím jen dráčka (loadoval jsem), ale je to hezké, ale zas tak moc v boji nepomůže. Občas se dá použít pro nalákání nepřítele nebo průzkum, ale přes propast stejně létat nemůže a při zloději ve skupince je lepší ten, no a tak vlastně nevím, na co je, jeho rada je taky dost k ničemu.


A druhá otázka - předpokládám, že i v jedničce se dají najít/koupit svitky pro vyvolání společníka během hry, ne zas moc pozdě, takže zaplácnout si tím pozici pro kouzla na začátku je blbost (kterou jsem ve dvojce při prvním hraní udělal), že?
Mvek - 24. červenec 2013 15:37sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Vidím tedy, že u něj je více než kdy jindy nutné load-save na hody při levelování...

Tak asi hrát za mága budu, uvidím, co mě zaujme. Na "přítelíčka" jsem zapomněl, to je fakt.

Dalekonosné zbraně se snažím nacpat vždy všem, kdo můžou, aspoň na chvíli, pokud zrovna nekouzlí, nebo když jsou polomrtví, aby se vzdálili. ale je právě problém se dostat k té schopnosti, moc jsem nepochopil logiku pravidel, kdy je možné si schopnost na luk nebo samostříl vybrat. nepřišlo mi, že to kolidovalo s povoláním postavy a přece to nešlo přidat při levelování někdy.
Mirak - 24. červenec 2013 15:00sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Totiž mág má hod na životy 1k4, takže na první úrovni má přesně 4 hitpointy :-)
Mirak - 24. červenec 2013 14:56sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tak nehrát za mága je doporučeno spíš absolutním začátečníkům, celkem rychle se totiž hráč dostane hned ke třem parťákům a pak už je to celkem v klidu (během toho musí absolvovat pouze jeden těžší souboj).
Naopak bych i řekl, že se za něj hrát vyplatí třeba i proto, že familiara si může vyvolat jen hlavní postava - malý, ale hezký detail.
Na druhou stranu ve hře je třeba Minscova chráněnkyně Dynaheir, což je kouzelnice.

Za druida jsem nikdy nehrál, nikdy mě to nelákalo, ale je tam samozřejmě dost rozdíl v tom, jaký kit pro druida si zvolíš, docela se mezi sebou liší.

Já hrál naposledy právě za hraničáře s kitem archera. Musím říct, že lučištník projede souboje v jedničce jako nůž máslem, máloco se ke hráči dostane do dostatečné blízkosti.
Minsc je celkem atypický hraničář, je to spíš takový berserker a je vyloženě škoda ho nemít v přední linii. Nejvíc se osvědčí s nějakou obouruční zbraní nebo s dual-wieldingem.
Mvek - 24. červenec 2013 14:32sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
MickTheMage: Jasně, já si taky myslím, že prostě jen dotyční hráči jsou víc "rubači", takže proto jim to nesedí nebo přijde těžké, že je mág moc slabý. Ale jelikož to není Fallout, kde je AI parťáků nejistá, ale BG, kde je ovládám, tak si taky myslím, že to asi problém nebude. Hrát za barda by asi byla větší výzva:-).
MickTheMage - 24. červenec 2013 14:01sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Mvek: nepamatam si, ze by vtedy - blahej pamati roku 1998 - boli nejake problemy. A neviem, co mohli dokazit v Enhanced edicii, aby problemy boli. Ale holt, sa musi viac mag (zo zaciatku) spoliehat na spolocnikov a drzat sa stranou.
Mvek - 24. červenec 2013 13:38sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Dotaz, než rozehraji BG I Enhanced...

Tady v práci mi kdosi říkal, že hrát jedničku za mága je hodně tuhé. Má s tím někdo zkušenost nebo četl také? Protože ve dvojce to problém není, pokud člověk rozumně vybere kouzla (naopak dvojpovolání mág - válečník byla blbá volba kdysi). Já jen, že vysloveně za válečníka mě to tolik nebaví, ale také záleží, jaké dobré (myšleno i přesvědčením) postavy člověk může nabrat, jaká povolání. Jestli tam můžu nabrat rozumného mága a pokud neudělám nějakou příběhovou botu, tak mi vydrží až do konce, takže piplat si ho má smysl, tak si vyberu jiné povolání (buď směrem druida, nebo něco víc válečného, či hraničáře, ale Minska asi potkám brzy, tak to asi taky nemá smysl).

Nejnovější   Novější 3288 - 3307 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o