Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3242 - 3261 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 29. červenec 2013 16:59sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Netuším (ani F&F, ani AoE).

---

Ad Starfleet Command, bylo mi doporučeno hrát 2 nebo 3, nikoliv jedničku, a 3 nebo 2 mám k dispozici, někdy chci zkusit. Jedničku jsem viděl jen demo kdysi, ale v době, kdy mi přece jen takové hry tolik neřekly, na jednu stranu bych chtěl komplexní řešení, na druhou angličtina a mnoho možností ve hře byla překážka pro porozumění co kdy.

Mirak - 29. červenec 2013 16:45sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Rychlé a Zběsilé jsem hateoval tuším já :-)
Razer - 29. červenec 2013 16:41sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: Nepamatuju si, že bych "odsuzoval" Rychle a zběsile, jako u Minecraftu šlo o narážky.

Odsuzuju např nový st, Transformers 2 a 3.

Yakuzza - asi znáš ale stejně zahraj ji Starfleet command první ST hra za kterou sem vysolil prachy, celejch 1790...
Mirak - 29. červenec 2013 16:18sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: I u jedničky?
Mvek - 29. červenec 2013 16:06sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Ale u AoE to právě bylo imho jen neoznačení. Nikoliv, že by byly označené a nevyrazily.
BorgDog - 29. červenec 2013 15:48sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
U Armady tenhle bug dělalo "střetávání." Jakmile do sebe dvě lodě jako by narazily, ta vzadu zpravidla zůstala stát, i když měla rozkaz letět. A čím větší formace, tím častěji se to dělo - v krajním případě vyplula jen ta řada, co byla první, protože ta za ní do sebe "ťukla" a zamrzla na místě. Nakonec jsem to prostě řešil posíláním po jedné - a ano. Bylo to otravné ke zbláznění. AI obou pokračování je pak skutečná tragédie.
Mirak - 29. červenec 2013 15:32sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: AoE to dělalo taky!
Mvek - 29. červenec 2013 15:18sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: A možná to zrovna byl ten Red Alert 2, protože je mi to teď taky nějak povědomé a ten jsem hrál. Krom AOE I a II a AOM jsem navíc snad nehrál žádné RTS, takže to muselo být tam, pokud jsem si to teď "nevymyslel".
Mirak - 29. červenec 2013 15:03sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Yakuzza: Ne, já vím jak to myslíš, ale v něčem typu Red Alert se mi pravidelně stávalo, že jsem měl označenou masu vojáků a někam ji poslal, ale ve hře byl zřejmě nějaký konkrétní limit, kolika jednotkám můžeš udávat příkazy (přesto, že označit jsem jich mohl neomezeně), proto jich třeba polovina zůstala stát.
Ale tak tady je to zjevně větší problém.

njn multiplayer u Armady u mě vždycky skončil tím, když jsem si dostatečně vyhrál s lodičkama a udělal pár epických vesmírných bitev.
Yakuzza - 29. červenec 2013 14:57sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Jinak s tou AI - jeden příklad za všechny - postavil jsem si základnu u dilithiového měsíce, včetně takových těch phaserových platform, ať tam nemusí pořád hlídkovat nějaké lodě. Protivník na levelu 'hard', pevně rozhodnut postavit tam základu taky, tam pošle neozbrojenou konstrukční loď bez doprovodu. Pro platformy otázka pár sekund, že ano, loď nezačne ani stavět a je po ní. Za chvilku přiletí další konstrukční loď, scénář se opakuje. A tak dále až do konce hry, mohl jsem jich takhle zničit tak cca dvanáct? Sorry, ale to je prostě hodně smutné.
Yakuzza - 29. červenec 2013 14:53sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mirak: Tady to je vyloženě bug. To, o čem mluvíš ty, je situace, kdy chceš poslat více než 16 lodí, protože to je maximum, co si můžeš hodit do výběru. Já mluvím o situaci, kdy mám vybraných třeba 8 lodí, pošlu je na nějaké místo, a 4 zůstanou stát na místě, ať dělám cokoliv.
Mirak - 29. červenec 2013 14:41sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Yakuzza: S tím posíláním jednotek někam je to i jinde, musíš je třeba rozdělit na dvě skupiny a poslat zvlášť. Už nevím, kde ale někdo mě tohle taky sralo.

AI byla šit už u jedničky a po síti jsem to bohužel nikdy nehrál.
Yakuzza - 29. červenec 2013 14:36sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Dovolím si ještě pár finálních postřehů k Armadě II.

Člověk by čekal, že se vychytají alespoň bugy z jedničky, a ono ne. Naopak, se zavedením nových (i když velice užitečných) featur se jich objevilo ještě víc.

Nově je možnost nastavení míry a způsobu 'inteligentního' chování lodí. Což je na první pohled super, nicméně ve výsledku to prostě nefunguje a ještě k tomu se objevil vedlejší efekt, a sice že lodě mě kolikrát 'neposlouchají'. Projevuje se to tak, že když pošlu někam skupinu lodí, polovina jich vůbec neodletí, a to ani přes opakování příkazu. Anebo se patnáct Negh'Varů jenom tak rozhodne vstoupit do warpu, odletět na druhý konec mapy a tam prostě stát. To by se stávat nemělo.

Druhá věc, co mě ve výsledku nasrala, byla opravdu žalostná inteligence nepřátel při instantních hrách. Pokud musím proti sobě postavit dva spolupracující protivníky na úrovni 'hard' a ještě jim dát náskok, aby byla hra aspoň trochu zábavná, něco je špatně.

Ve výsledku musím zkonstatovat, že tato hra je prostě hrozný shit.
Mvek - 29. červenec 2013 14:12sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Ano, i když Minecraftem nejsem a ani jsem nebyl posedlý, bavil mě jen chvíli, pak občas na chvilku, tak mám dojem, že se stal takovým tím obětním beránkem, do kterého se musí každý posměšně strefovat, aniž by o něm něco věděl. Asi stejně, jako v očích Telemacha Razer odsoudil Fast & Furious (celou řadu, ne jeden film) atd. A to nespravedlivé určitě je.


Samozřejmě Minecraft není nic originálního, nic převratného jako takové, měl tvůrce štěstí, že se mu povedlo zrovna správnou kombinací dostatečně zaujmout (a popravdě to, co nabízí Minecraft, jsem před 10 lety čekal od některých LEGO her, ale tam se to zřejmě nepovedlo včas uchopit).
Mirak - 29. červenec 2013 14:02sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Aha no, protože to vypadá, že Minecraft je tam zmíněný tak mimoděk, ale ty ses toho dost chytil :-)

Ale nevím, Minecraft jsem nehrál, ani to skoro neznám, tak možná kritizuješ nějaký obecný hate na něj.
Mvek - 29. červenec 2013 13:45sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tak to jen pokračuje nedorozumění. Já se sice rozepsal (a protože jsem spěchal před odchodem do práce, tak jsem tím víc psal a méně přemýšlel dopředu.-), ale nebylo to útočné. Spíš jsem chtěl Razerovo rýpání využít pak k přechodu k zamyšlení nad Minecraftem.
Mirak - 29. červenec 2013 11:42sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Jak Razer kritizuje prakticky všechno od poplatků v bance po reklamy na googlu, tak zrovna tohle mi přišlo jako takové neškodné povzdechnutí nijak zvlášť cílené na Minecraft.

Úplně zbytečně to hrotíš Mveku.
Razer - 29. červenec 2013 11:10sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: Snad mě už znáš dost na to, že když chci něco opravdu kritizovat ne si jen jak říkáš dědkovsky povzdechnout tak létají úplně jiná slova ,p
Mvek - 29. červenec 2013 08:41sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer (v Pokecu o hudbě):
Captain Jack
http://www.youtube.com/watch?v=mFNpYdp2MFo&list=FL-v4_ACijlKUjrLxK0WSH2g

aneb další část mého života co pomalu odchází, když ještě fungovaly normální Counter strike servery - rok dva zpět poslouchal sem vždy pěkně při hře a vesele fragoval, nic mi nevyčistilo tak hlavu za 30-40 minut.... kde ty časy jsou .-(

všichni teď hrajou Minecraft či co.


Ale teď neuvěřitelně dědkuješ u piva v hospodě! A bezdůvodně. Jedna věc je nostalgie a to bych bral, taky jsem si tu nedávno vzpomněl na Magickou tabulku apod.
Ale druhá věc je pak si najít terč - Minecraft - na který nadávat, nebo zdánlivě svalovat vinu.


Tak hrají Minecraft, no a co? Kdyby hráli "Matiční", tak se budu pozastavovat, ale zrovna Minecraft není degradace, i když je to zvláštní, že takovým masám najednou nevadí jít do kostičkované grafiky. Ale na druhou stranu LEGO hry také mají velký úspěch.

Minecraft sám o sobě nemá žádnou úžasnou hratelnost, ale hráči si dost svoji hratelnost dělají, zvláště, pokud to hrají v multiplayeru, tak tam je asi ledacos (mě jako příležitostného hráče Minecraftu to spíš odpuzuje). A jinak je podle mě velmi dobře, že je tak úspěšná hra, která vyžaduje od hráčů fantazii!

Jiná věc je, že zatímco snad každé dítě Minecraft vyzkouší a mnoho ho hraje víc (obě pohlaví), není to jejich jediná zábava, pokud pominu nějaké ty AAA, a přitom dneska dost ploché, spíš "filmové" tituly, tak strašně moc času zabijou flashovýma blbostma, a to opravdu přiblblýma. Pravda, mnohdy je to prostě proto, že v nich třeba teče krev, nebo je něco morbidního, a to děti a mldáež přitahovaho vždy (a netvrďte, že při vašich hodinách informatiky nebo kroužcích se neobjevovali tací, co odněkud přišli s nějakým webem, kde je možné vidět záběry ze smrtelných nehod; já to neviděl, ale podle komentářů tehdy z naší třídy tam byly docela drastické záběry přejetých apod. lidí).


A teď, poté co jsem tě zkritizoval za nadávání:-), udělám to samé - ten Minecraft už není co býval, před rokem a něco zmršili generování krajiny. Přidali fajn featury, ale totálně disablovaly staré generování, které dokázalo dělat extrémně pestré krajiny s pestrými přechody atd. Teď jsou to náhodně rozházené "biomy", které jsou konzistentní a nabízejí hezké věci, ale je to pořád to samé. Exrémní nereálné (na Zemi) hory najdeme jen v jednom biomu, ale zase tam nebude žádný les, atd. Předtím se mohlo zmixovat vše.
Mirak - 28. červenec 2013 22:28sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Já když to hrál poprvé, tak jsem to vyrábění věcí prakticky ignoroval, ale hra pak byla kvůli tomu dost těžká, obzvlášť závěrečný souboj. Ale celkově fakt super.

Nejnovější   Novější 3242 - 3261 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o