|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Beru zpět, zřejmě jsem přehlédl zprávu do logu, že ten quest mám.
Ale jinak jsem objevil nový bug - občas nejde prodat nějaký ten kámen apod. pokud nevyberu v obchodě ještě nějaký jiný dražší. |
|
|
|
| A teď na 5 minut zpět do roku 1992 - Mechwarrior v realném simulátoru!
http://www.youtube.com/watch?v=jdJA5C_Po4U |
|
|
|
| Mirak: Nicméně se zdá, že trpaslíka Kagaina si musím na chvíli vzít do party, abych s ním pátral po zmizelých karavanách, v Beregostu, jinak to jako quest nejde řešit. |
|
|
|
| Mvek: Nj. ale když sem to zvlád v cca 13? Tak v 26 by to snad neměl bejt problém, někdy bych mohl zkusit :-) už sem to dlooouho nechecknul. |
|
|
|
| Razer: Já si nepamatuji, zda šlo o 2 nebo 3.
Jedničku myslím hodnotil, že je právě taková hůře hratelná co do obtížnosti a tak. |
|
|
|
| Mvek: To teda nevím kdo ti to doporučoval ale dobrá je právě jednička a pak trojka, dvoje je vlastně jednička s tím že má bugy a úplně špatnej příběh. |
|
|
|
| Mirak: Netuším (ani F&F, ani AoE).
---
Ad Starfleet Command, bylo mi doporučeno hrát 2 nebo 3, nikoliv jedničku, a 3 nebo 2 mám k dispozici, někdy chci zkusit. Jedničku jsem viděl jen demo kdysi, ale v době, kdy mi přece jen takové hry tolik neřekly, na jednu stranu bych chtěl komplexní řešení, na druhou angličtina a mnoho možností ve hře byla překážka pro porozumění co kdy.
|
|
|
|
| Rychlé a Zběsilé jsem hateoval tuším já :-) |
|
|
|
| Mvek: Nepamatuju si, že bych "odsuzoval" Rychle a zběsile, jako u Minecraftu šlo o narážky.
Odsuzuju např nový st, Transformers 2 a 3.
Yakuzza - asi znáš ale stejně zahraj ji Starfleet command první ST hra za kterou sem vysolil prachy, celejch 1790... |
|
|
|
| Mirak: Ale u AoE to právě bylo imho jen neoznačení. Nikoliv, že by byly označené a nevyrazily. |
|
|
|
| U Armady tenhle bug dělalo "střetávání." Jakmile do sebe dvě lodě jako by narazily, ta vzadu zpravidla zůstala stát, i když měla rozkaz letět. A čím větší formace, tím častěji se to dělo - v krajním případě vyplula jen ta řada, co byla první, protože ta za ní do sebe "ťukla" a zamrzla na místě. Nakonec jsem to prostě řešil posíláním po jedné - a ano. Bylo to otravné ke zbláznění. AI obou pokračování je pak skutečná tragédie. |
|
|
|
| Mvek: AoE to dělalo taky! |
|
|
|
| Mirak: A možná to zrovna byl ten Red Alert 2, protože je mi to teď taky nějak povědomé a ten jsem hrál. Krom AOE I a II a AOM jsem navíc snad nehrál žádné RTS, takže to muselo být tam, pokud jsem si to teď "nevymyslel". |
|
|
|
| Yakuzza: Ne, já vím jak to myslíš, ale v něčem typu Red Alert se mi pravidelně stávalo, že jsem měl označenou masu vojáků a někam ji poslal, ale ve hře byl zřejmě nějaký konkrétní limit, kolika jednotkám můžeš udávat příkazy (přesto, že označit jsem jich mohl neomezeně), proto jich třeba polovina zůstala stát.
Ale tak tady je to zjevně větší problém.
njn multiplayer u Armady u mě vždycky skončil tím, když jsem si dostatečně vyhrál s lodičkama a udělal pár epických vesmírných bitev. |
|
|
|
| Jinak s tou AI - jeden příklad za všechny - postavil jsem si základnu u dilithiového měsíce, včetně takových těch phaserových platform, ať tam nemusí pořád hlídkovat nějaké lodě. Protivník na levelu 'hard', pevně rozhodnut postavit tam základu taky, tam pošle neozbrojenou konstrukční loď bez doprovodu. Pro platformy otázka pár sekund, že ano, loď nezačne ani stavět a je po ní. Za chvilku přiletí další konstrukční loď, scénář se opakuje. A tak dále až do konce hry, mohl jsem jich takhle zničit tak cca dvanáct? Sorry, ale to je prostě hodně smutné. |
|
|
|
| Mirak: Tady to je vyloženě bug. To, o čem mluvíš ty, je situace, kdy chceš poslat více než 16 lodí, protože to je maximum, co si můžeš hodit do výběru. Já mluvím o situaci, kdy mám vybraných třeba 8 lodí, pošlu je na nějaké místo, a 4 zůstanou stát na místě, ať dělám cokoliv. |
|
|
|
| Yakuzza: S tím posíláním jednotek někam je to i jinde, musíš je třeba rozdělit na dvě skupiny a poslat zvlášť. Už nevím, kde ale někdo mě tohle taky sralo.
AI byla šit už u jedničky a po síti jsem to bohužel nikdy nehrál. |
|
|
|
| Dovolím si ještě pár finálních postřehů k Armadě II.
Člověk by čekal, že se vychytají alespoň bugy z jedničky, a ono ne. Naopak, se zavedením nových (i když velice užitečných) featur se jich objevilo ještě víc.
Nově je možnost nastavení míry a způsobu 'inteligentního' chování lodí. Což je na první pohled super, nicméně ve výsledku to prostě nefunguje a ještě k tomu se objevil vedlejší efekt, a sice že lodě mě kolikrát 'neposlouchají'. Projevuje se to tak, že když pošlu někam skupinu lodí, polovina jich vůbec neodletí, a to ani přes opakování příkazu. Anebo se patnáct Negh'Varů jenom tak rozhodne vstoupit do warpu, odletět na druhý konec mapy a tam prostě stát. To by se stávat nemělo.
Druhá věc, co mě ve výsledku nasrala, byla opravdu žalostná inteligence nepřátel při instantních hrách. Pokud musím proti sobě postavit dva spolupracující protivníky na úrovni 'hard' a ještě jim dát náskok, aby byla hra aspoň trochu zábavná, něco je špatně.
Ve výsledku musím zkonstatovat, že tato hra je prostě hrozný shit. |
|
|
|
| Mirak: Ano, i když Minecraftem nejsem a ani jsem nebyl posedlý, bavil mě jen chvíli, pak občas na chvilku, tak mám dojem, že se stal takovým tím obětním beránkem, do kterého se musí každý posměšně strefovat, aniž by o něm něco věděl. Asi stejně, jako v očích Telemacha Razer odsoudil Fast & Furious (celou řadu, ne jeden film) atd. A to nespravedlivé určitě je.
Samozřejmě Minecraft není nic originálního, nic převratného jako takové, měl tvůrce štěstí, že se mu povedlo zrovna správnou kombinací dostatečně zaujmout (a popravdě to, co nabízí Minecraft, jsem před 10 lety čekal od některých LEGO her, ale tam se to zřejmě nepovedlo včas uchopit). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|