|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| V časopisu Score je KOTOR II a Splinter cell double agent:- ) |
|
|
|
| Mirak: Hm, no já často klikám víckrát odjakživa, takže tenhle bug asi nemám moc šanci poznat.
Ale včera se mi zdálo, že Jaheira vydává mužské zvuky, když ji někdo zraní:-), ačkoliv jinak mluví normálně.
|
|
|
|
| Mvek: To dělalo vždycky, to není past, ale je pravda, že to je docela vzácné. A ne, pasti se náhodně negenerují.
Hm, to jsou dobří nekňubové, já to právě hrál na notebooku, takže to bylo docela poznat a musel jsem vždycky povinně odscrollovat. Zvyknout se na to dalo, ale proč, že...
A doufám, že už opravili to, že někdy postavy nereagovali na příkaz na útok napoprvé, ale až napodruhé. To bylo asi nejvíc frustrující, protože se to stávalo hlavně v soubojích. |
|
|
|
| Nevím, zda je to bonus BG E.E., nebo to tam bylo i dřív, nicméně včera mi do postavy zničehonic v lese při bouřce uhodil z nebe blesk. A pokud se negenerují v lese pasti náhodně, tak to past nebyla (loadoval jsem a chtěl ji zneškodnit kvůli xp, i když postava přežila).
Hezké:-).
Jinak jediný opakující se bug hry je při ALT+TAB, že se někdy při návratu do hry stane, že nejde skrolovat myší po najetí k okraji obrazovky, ale přepnutí na mapu a zpátky to vyřeší. Artefakty v grafice nad postavami jsou jen, když moc držím TAB a postavy přitom chodí a posouvám třeba ještě obraz.
A ano, zdá se, že hra tvrdě cpe určité nazoomování, ale v mém případě u full HD rozlišení je to jen o kousíček méně odzoomované, než je max, takže si toho ani nevšimnu, pokud kolečkem nepootočím. |
|
|
|
| Mvek: Snad nebude moc velký spoiler, když řeknu, že to není moc quest. V původní verzi myslím ani nebyl splnitelný u EE si teď nejsem úplně jistý. Quest by se měl ukončit návštěvou té rozbité karavany severně od Beregostu (zřejmě jsi na ni již narazil).
Jinak na Kagainovi je zajímavé to, že má odolnost 20, to zlé party je výborná volba. Jinak při prvním hraní jsem ho asi ani nepotkal, protože jsem minul ten vchod do jeho domu jak je v tom obráceném úhlu.
Hm, zvláštní bug. Vím, že ne všichni obchodníci kupují všechno (někdo třeba nekupuje šperky) |
|
|
|
| Beru zpět, zřejmě jsem přehlédl zprávu do logu, že ten quest mám.
Ale jinak jsem objevil nový bug - občas nejde prodat nějaký ten kámen apod. pokud nevyberu v obchodě ještě nějaký jiný dražší. |
|
|
|
| A teď na 5 minut zpět do roku 1992 - Mechwarrior v realném simulátoru!
http://www.youtube.com/watch?v=jdJA5C_Po4U |
|
|
|
| Mirak: Nicméně se zdá, že trpaslíka Kagaina si musím na chvíli vzít do party, abych s ním pátral po zmizelých karavanách, v Beregostu, jinak to jako quest nejde řešit. |
|
|
|
| Mvek: Nj. ale když sem to zvlád v cca 13? Tak v 26 by to snad neměl bejt problém, někdy bych mohl zkusit :-) už sem to dlooouho nechecknul. |
|
|
|
| Razer: Já si nepamatuji, zda šlo o 2 nebo 3.
Jedničku myslím hodnotil, že je právě taková hůře hratelná co do obtížnosti a tak. |
|
|
|
| Mvek: To teda nevím kdo ti to doporučoval ale dobrá je právě jednička a pak trojka, dvoje je vlastně jednička s tím že má bugy a úplně špatnej příběh. |
|
|
|
| Mirak: Netuším (ani F&F, ani AoE).
---
Ad Starfleet Command, bylo mi doporučeno hrát 2 nebo 3, nikoliv jedničku, a 3 nebo 2 mám k dispozici, někdy chci zkusit. Jedničku jsem viděl jen demo kdysi, ale v době, kdy mi přece jen takové hry tolik neřekly, na jednu stranu bych chtěl komplexní řešení, na druhou angličtina a mnoho možností ve hře byla překážka pro porozumění co kdy.
|
|
|
|
| Rychlé a Zběsilé jsem hateoval tuším já :-) |
|
|
|
| Mvek: Nepamatuju si, že bych "odsuzoval" Rychle a zběsile, jako u Minecraftu šlo o narážky.
Odsuzuju např nový st, Transformers 2 a 3.
Yakuzza - asi znáš ale stejně zahraj ji Starfleet command první ST hra za kterou sem vysolil prachy, celejch 1790... |
|
|
|
| Mirak: Ale u AoE to právě bylo imho jen neoznačení. Nikoliv, že by byly označené a nevyrazily. |
|
|
|
| U Armady tenhle bug dělalo "střetávání." Jakmile do sebe dvě lodě jako by narazily, ta vzadu zpravidla zůstala stát, i když měla rozkaz letět. A čím větší formace, tím častěji se to dělo - v krajním případě vyplula jen ta řada, co byla první, protože ta za ní do sebe "ťukla" a zamrzla na místě. Nakonec jsem to prostě řešil posíláním po jedné - a ano. Bylo to otravné ke zbláznění. AI obou pokračování je pak skutečná tragédie. |
|
|
|
| Mvek: AoE to dělalo taky! |
|
|
|
| Mirak: A možná to zrovna byl ten Red Alert 2, protože je mi to teď taky nějak povědomé a ten jsem hrál. Krom AOE I a II a AOM jsem navíc snad nehrál žádné RTS, takže to muselo být tam, pokud jsem si to teď "nevymyslel". |
|
|
|
| Yakuzza: Ne, já vím jak to myslíš, ale v něčem typu Red Alert se mi pravidelně stávalo, že jsem měl označenou masu vojáků a někam ji poslal, ale ve hře byl zřejmě nějaký konkrétní limit, kolika jednotkám můžeš udávat příkazy (přesto, že označit jsem jich mohl neomezeně), proto jich třeba polovina zůstala stát.
Ale tak tady je to zjevně větší problém.
njn multiplayer u Armady u mě vždycky skončil tím, když jsem si dostatečně vyhrál s lodičkama a udělal pár epických vesmírných bitev. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|