Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3140 - 3159 / 8050Starší   Nejstarší

MickTheMage - 16. září 2013 12:25sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Sakra, priamy prenos tohto som zmeskal, inak by som ich tam v chate opravoval a doplnal :)) (ako to mam vo zvyku)
AVip - 14. září 2013 17:07sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Btw. pokud je tu někdo, kdo používá Origin a má na něm zaregistrované hry Mass Effect 2 a Dragon Age 2, tak ho doporučuju pustit a nechat udělat updaty - ME2 a DA2 se konečně dočkaly integrace DLC ála ME3, takže už to při použití Originu není ten příšerný a celé hodiny trvající "install fest" jako dosud... (a pro pořádek připomenu, že DAO má vlastní integrovaný download manager - ten má sice taky svoje mouchy, ale aspoň člověk nemusel všechno stahovat a instalovat manuálně).

Stav ME1 neposoudím, odmítám ho registrovat/kupovat potřetí kvůlivá přítomnosti ochrany proti uživateli jménem Securom a to i v kopii z Originu.
Mirak - 05. září 2013 15:26sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Baldur's Gate II: Enhanced Edition is coming to Mac & PC on November 15th
Mirak - 02. září 2013 01:52sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Tak já nevím, ale nikde přeci není výslovně řečeno, že byla pouze JEDNA paranodní inkarnace a vzhledem k tomu, že inkarnací mohly být desítky a klidně i stovky, je zároveň docela možné, že ne všechny "zla" nachystala TNO jen ta jedna inkarnace.


Ne, to si nemyslím. Pillar of Skulls je rozhodně ulhanější, než Morte a v podstatě všechno naznačuje tomu, že když Mortemu odpustíš nemá už důvod nic dál tajit.
Je to sice trochu svině (třeba když v závěru dělá mrtvýho), ale jinak za celou hru už s TNO dál nikterak nevyjebává a chaotic good přesvědčení na něj sedí velmi dobře.
Razer - 02. září 2013 01:04sipka
ZAMĚŘIT
Razer
subquesty mi připadaly průměrné ani tak ani onak :) občas dobré občas průměr
Razer - 02. září 2013 01:03sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Ano narazil, měl hezkej náramek :-)

Já ti nevím ty říkáš detaily, ale a teď nechci urazit Mveka to, že nesedí třeba právě informace o minulosti hlavního hrdiny když ústřední myšlenkou je hledání "minulosti". Není stejný detail, jako zrecyklovaná textura z npc A na npc B. Proto mi vadí, když tyhle mé vítky ne jen u PTS takhle paušalizuješ jako "detaily".

Subquesty a že sem prošel díky návodu všechny (ten sem si v každé lokaci přečetl po té co sem ji projel sám a díky tomu minul třebas Vhaliora a viděl ho jen díky savu)

Prostě příběh parádní a vynahrazuje onu hratelnost, ale mě osobně ony chybky vadily.

+spoiler+

Dle rozhovoru s praktickou inkarnací si myslím, že Morte tají víc, než jen to, že si v tom "šitu" díky němu. Podle mě vede krtčí nora hloub :-) právě Pilar of Skulls naznačuje že Morte celou dobu věděl kdo je tvůj nepřítel.
Mirak - 02. září 2013 00:37sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: To se hodně řešilo, že prostě souboje jsou špatně udělané. Jsou strašně nepřehledné a AI je fakt mizerná i na svou dobu. Na druhou stranu těch soubojů není moc, takže mě to potěšení ze hry nekazilo. O kouzlech platí to samé, ale aspoň to nahrazuje originalita některých kouzel (Dělo Mechanu).

Vlastnosti: Ale tohle je přeci problém prakticky každého RPG. PST je prostě jiný, dá se vyhrát hrubou silou, ale na úkor toho, že se toho o Bezejmenném a jeho společnících moc nedozvíte. Ale prakticky všechny vlastnosti se v PST dají zužitkovat. (Stačí se např. podívat kolik neužitečných skillů mají Fallouty). A já třeba hrál napoprvé za válečníka, samozřejmě jsem spoustu věcí minul, ale pořád jsem si příběh maximálně užil.

Nepoužívání brnění je plus. Tak je nahradily tetování. Stejně tak si všimni, že ve hře nejsou meče. Nebo elfové. Dobrých zbraní je ve hře habaděj, sice jen pro Bezejmenného, ale jsou tam a některé se generují náhodně. A i celkově je ve hře spousta dobrých předmětů. Používání zbraní dle přesvědčení je teď skoro v každém fantasy. Tady podle mě řešíš nepodstatné detaily.

A že se nedozvíš jméno? Zrovna tohle mi přišlo celkem cool a jako mnohem emotivnější zážitek, než že se dozvíš nějaké jméno vycucané z prstu. V čem přesně by se to lišilo.

Netvrdím, že logika je tam neprůstřelná, ale zase hledat tam nesedící časové údaje nebo řešit chronologii, která nikde ani není moc naznačená (jistě, naschvál je tam spousta věcí vágních, ale mně tenhle styl vyhovoval)... To je to v čem se my dva u většiny věcí rozcházíme, zbytečně se upínáš k relativně nepodstatným detailům (pro mě, uznávám), které ale ultimátně nemají na příběh žádný vliv.

A Fallouty a i Baldur's Gaty jsou ultimátně lepší hry. Byť obě série disponují výrazně horším (to zní zbytečně přísně, takže řekněme "obyčejnějším") příběhem. Nicméně plně to nahrazují právě tou hratelností.

btw. Ještě mě překvapuje, žes nezmínil kvalitu subquestů, protože z 80% se jedná o dost fedexový zlo (zhruba na úrovni BG1), ale samozřejmě to většinou dost zachraňuje kvalitní omáčka (a o to asi jde). Příklad za všechny - Moridorova krabice (btw. narazil jsi pak na toho démona z krabice v Carceri?)
Razer - 01. září 2013 23:30sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Planescape Torment

S touhle hrou je to složité na jednu stranu má nepochybnou hodnotu díky svému příběhu, který je hodně smutný, ale přitom hluboký.

Zpracování dialogů je na velmi vysoké úrovni je vidět, že většina ze stovek NPC včetně těch podružným se dočkala individuálního přístupu

Grafika je i přes svou zastaralost velmi hezká, řekl bych na svou dobu asi nejhezčí co okolo roku 1999-2000 bylo a člověka do příběhu vtahuje.

Také postavy - parťáci jsou skvěle navržené a to i když nejsou zrovna přátelští. Morte je pak správný ometák, terý i na konci hry zůstává tak trochu záhadou.

Hra se jednoznačně vymaňuje z fantasy klišé..., přestože je zasazena do jednoho z nejznámějších fantasy světů.

Bohužel samotná herní část je občas trochu divná. Třeba systém kouzlení kdy můžete za boj seslat třeba jen 10 kouzel je ale hodně divný. To samé platí i o soubojích jako takových, které jsou prostě divné když jde postava na férovku tak prakticky jistě zemře a musí se uchylovat k neustálému pití lektvarů, naopak v chumlu vaše parta zabije každého hned.

To samé platí o charakteroých vlastnostech, člověk pokud si chce užít to jediné co stojí za to tedy příběh musí prakticky investovat pouze do inteligence wistomu, a pak na konci dostane příležitost získat hodně bodu do konstituce pro regeneraci, ale nic jako nějaká volba vlastně není.

To samé předměty, hlavní hrdina třeba vůbec nikdy nepoužije brnění, vlastně žádná postava až na Anu a Fall, a ty mají jen jeden upgrade, to samé zbraně... .-/ v průběhu hry člověk narazí prakticky na jeden dobrý druh pro členy party a na dvě pro hlavní postavu (člověk nemůže používat "zlé" nebo dobré zbraně v závislosti na svém přesvědčení).


No a úplný konec musím říci mě trochu zklamal, musím říci jen trochu v zásadě nešlo o samotné zakončení jako takové, ale o uzavření příběhu kdy se důležité informace co postava hledala dozví "charakter" ale ne hráč.

Případně zamaskování nesrovnalostí tím, že "stopy" o minulosti měnila chaotická inkarnace. To moc neberu, člověk se celou dobu pídí i po drobných informacích, ale časově mu to nedává vůbec smysl a pak se řekne, že za to může chaotické já, které ale žilo jen pár let a stejně chronologie nesedí vzhledem ke komentáři vrátné k vašemu "apartmánu".

Je to docela zklamání a působí to spíš tak, že v tom měli autoři bordel, než že šlo o záměr.

To prostě trochu kazí zážitek z příběhu, pořád je to hra a ne kniha.
Takže v oldschool RPG u mě pořád vede Fallout 1+2.

80%
Razer - 27. srpen 2013 22:32sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Nodrom moc fanartů nemá .-)
Mirak - 27. srpen 2013 21:14sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tos teda mohl najít něco hezčího, ten druhý fanart nic moc.
Razer - 27. srpen 2013 20:33sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: Tak za rok nebo tak to vrátím.
Mvek - 27. srpen 2013 19:52sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
No, ale mohlo by se to už zase vrátit do normálních kolejí, dva obrázky pod sebou mě tedy taky iritují na rolování. Jeden (o velikosti toho menšího) ještě zkousnu.
Razer - 27. srpen 2013 12:09sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade: Překvapení pro Miraka! :-)
Telemachus Rhade - 27. srpen 2013 09:16sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Co to provalena je v záhlaví?
Mvek - 26. srpen 2013 15:56sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Hm, škoda, aspoň by člověk měl zajímavější přehled her:-) (ne, že bych i tak nenasbíral až moc věcí, byť částečně za to mohou Rockstars a Steam, kteří mi společně naložili většinu GTA v Mac i PC verzi a obojí se zřejmě do seznamu počítá).
AVip - 26. srpen 2013 15:35sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
A zrovna tak by to samozřejmě mělo jít obráceně, to mě ještě nenapadlo

Ó nikoliv, kód z gog.com na Steamu nejede... Steam je prostě prodejce a gog.com udělal "gesto dobrého vola" s cílem zjednodušit život hráčům jak krabicovek, tak ze Steamu... je to hlavně kvůli patchům, protože protlačit patche systémem jako je Steam občas trvá až nezdravě dlouho.

A vzhledem k tomu, že Zaklínač je čistokrevná single player offline záležitost ani online kolize moc nehrozí...
Mvek - 26. srpen 2013 15:24sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Vau, to je dobrá informace. A zrovna tak by to samozřejmě mělo jít obráceně, to mě ještě nenapadlo. A pak už vůbec není důvod nekoupit to na GOG, protože jak jsem psal, on nakonec stejně vyjde levněji GOG bez akce, než Steam s akcí díky přepočtu euro vs. dolar.

Hm, "dvě hry"... bohužel to není "zneužitelné", protože pro jakýkoliv multiplayer stejně člověk potřebuje nějaký ten server, a to už pak asi může hrát klidně i ze Steamu (jeden klient offline) a s nějakým serverm 3. strany (ala SpyZone/SpyGame/..., či jak se to jmenuje, která tuším jednu dobu byla prolezlá spywarem).
A lokálně po síti to jde také s offline klientem. Nicméně alespoň dobrá informace, pro klid si tak můžu zazálohovat z GOGu všechny ty hry, co tam mají a koupil jsem je na Steamu.
Mirak - 26. srpen 2013 14:26sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Ale mně se to taky plete, nejsem si jistý, kde přesně deníková linka končí, ale mám pocit, že v té tvé hrobce pod Buried Village ještě ne. Ale stejně jsou to povětšinou jen útržkovité informace nebo vzpomínky (btw. právě INT/WIS hraje roli v tom, jestli Nameless One dostává ty flashbacky).
A co bylo v deníku v bludišti si přesně nepamatuju, ale asi šlo o paranoidní inkarnaci (jednu z těch prominentnějších), ale stejně tam snad byla jen rada, jak se dostat z bludiště ven. Ono samotné bludiště koncipováno jako trest pro hráče, ne lokace, kam by měl chtít sám od sebe jít.

S jistotou ti můžu říct, že žádný kód tam není. DON'T TRUST THE SKULL! :-)
AVip - 26. srpen 2013 14:02sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
Na Steamu je sice akce na sérii Witcher

Tak vzhledem k tomu, že klíče na oba Zaklínače je možno registrovat i na gog.com (a získat tak de facto dvě kopie za cenu jedné) to není úplně špatná nabídka - tedy až na jednu věc: možná jsem staromódní, ale přece jen si říkám, že peníze za hru by měly jít primárně jejich vývojářům, což gog.com v tomto bodě splňuje rozhodně lépe, než Steam.
Razer - 26. srpen 2013 13:18sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Hmm to je divné že to mám domotané, právě ten lučišník Xachariah říkal, že jsem v jednom kuse čmáral do denníku z kůže a kostí tj. šlo o předešlou inkarnaci a v něm byl nějaký kus kůže 1000x přepsaný...

Jinak mi myslím docvaklo že ty zprávy ty lístečky + to co mám na zádech obsahuje nějaký primitivní kód co je v kapitálkách žejo?

Deadnations, ale jo nápad je to dobrej i když ne 2x originální a zpracování taky dobré jen říkám že to začalo bejt časem vážně depresiv když si člověk čte o té hnilobě všude okolo a tak a je mu víceméně jasné, že to s hlavním hrdinou dobře asi dopadnout nemůže i vzhledem třeba k těm falloutům ,p

No nic nevyzraď snad se k tomu zase co nejdřív dostanu.

Nejnovější   Novější 3140 - 3159 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o