| |  | Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8075
 |  | 
 | Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole. A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
 
 Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
 GOG.com
 
 Další možný zdroj je "provařený" server
 Steam
 Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
 Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
 A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
 
 Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím  serveru 
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
 Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
 
 A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
 
 
 Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...
 | 
 |  |  | 
 
|  |  | |  | | Railworks aka Train Simulator 201x... v současné době ve verzích 5/2014. 
 Radši používám označení "Railworks" než "Train simulator", už proto, že  toho druhého hrozí nebezpečí záměny s jiným TS. Nemluvě o tom, že exe soubor se pořád jmenuje Railworks.exe a EULA poskytuje explicitní pojmenování ve tvaru Railworks 5: Train Simulator 2014.
 
 No a úplně jednoduše... vláčky... :-D
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: Já nevím ani co je RW2 :) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | AVip: Doplňující otázka, co je RW5 :-) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Pár dalších pozorování: - RW5 používají na některé věci původní RW2 shadery, výsledkem m.j. je, že u novějších tratí (těch pro RW3 a RW4) je v tunelu jeho světlo nejen na jeho konci, ale i na začátku a uprostřed, samozřejmě, odlišné shadery se projevují i jinak, ale tohle je nejviditelnější
 
 - je tam několik dalších regresí, což ukazuje na to, že RW5 začaly být tvořeny nad starší verzí databází atd.
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Takže pár dojmů k RW5: - nové rozhraní ujde, k jeho funkčnosti se budu vyjadřovat nejdříve za měsíc (při vzpomínce na to, jak dlouho si sedal interface RW4), kdyby si ho RSC chtěla chvíli nechat, nezlobil bych se.
 - grafický engine umí nové efekty, ale má celkově poněkud "vyšisovanější" barvy, asi to bude hlavně otázka zvyku, rychlost se zdá být +/- stejná
 - Hra má konečně manuál hodný toho jména, alespoň pro "koncáky". Dokumentace k editoru je ovšem pořád MIA.
 - Quick Drive consist builder, který zároveň funguje jako "object viewer" - jestli je něco na nové verzi jasné "+", je to toto, tohle chybělo v RW velmi citelně
 
 Problémy:
 - workshop se ocitl v totálním bordelu a je prakticky nefunkční
 - stále chybí některé slíbené funkce
 - vymazání RW2 - RW4 achievmentů
 
 a konečně největší sprosťárna:
 TS2014 obsahuje pro nové uživatele určité DLC bonusy, ke kterým se dlouhodobý uživatel nemá t.č. šanci dostat - prostě se momentálně nedají koupit. Hlavně, že nám RSC zaspamovala inventáře na Steamu totálně nepoužitelnými kupony s naprosto směšnými slevami v rozsahu 20% - 25%.
 
 (osobně jsem letos v léte dosáhl v RW "bodu nasycení", takže skutečně hodlám zaujmout pozici "wait and see, na RW3 a RW4 jsem dělal placené upgrady, ale pokud upgrade na RW5 vynechám, vadit mi to nebude)
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | AVip: A koukám, že vyšel nový TS 2014 (tedy čekal jsem, že by to mohlo souviset s těmi kupóny). Určitě dej vědět stručný komentář, až ozkoušíš. Já se furt nemůžu dokopat do rozjetí další série scénářů (rozhodnout se, čím pokračovat po té východní trati), i proto, že začínají posunováním (nic proti, jen se do toho chce na chvíli opřít, a ne si jen tak zajet), takže minimálně týden se na to ještě nepodívám. 
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | AVip: Zběžně mi to přišlo taky směšné, ale neměl jsem při obědě čas. | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Mvek: :-) A nejsmutnější na tom je, že to nejsou žádné extra slevy (v některých případech je dokonce levnější regulérní nabídka než toto!!!)a je to jen deset kuponů, které se opakují...
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Ugh, na Steamu mi přistálo 20 objektů, konkrétně většinou 20% sleva na doplňky k Railworks... 
 A pořád tam mám těch 65 % na CiM2.
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | BorgDog: Ale určitě ano... už mi to taky "padlo do oka"... 
 
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Uvažuji, jestli to sem patří... ale schválně. :-) Tohle by někoho mohlo zajímat. 
 http://www.casopisxb1.cz/aktuality/take-on-mars-rozhovor-s-vedoucim-projektu/
 
 http://store.steampowered.com/app/244030/
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Mvek: 65% slevu na Cities in Motion 2
 
 Pokud má CiM2 co-op mód, tak je to +/- jasné... podobně spamoval Steam před časem kupóny na Portal 2 (ne, že by byly nějaké úžasné, jen 50%).
 
 Kupón, který by byl k věci, jsem od Steamu dostal poprvé a naposledy někdy před dvěma roky, když RSC prošvihla "autumn sale", tak jako odškodnění rozdala registrovaným uživatelům 50% kupóny (a protože to bylo mimo sale, tak byly v platnosti slevové balíčky, takže to byl opravdu bargain).
 
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Wtf? Proč jsem dneska získal na Steamu 65% slevu na Cities in Motion 2? Možná je to stejné jako s těmi collectibles, prostě za hraní se pár věcí vygeneruje náhodně. 
 Ale já CiM2 mám, takže netuším, jak se to vygenerovalo:-). Ale asi je to další způsob, jak podpořit reklamu, abych to někomu dal, aby hrál taky tu úžasnou hru, co hraju sám:-).
 
 Nicméně prodat to jako jiné věci ze sbírky nejde, jen by to mělo jít darovat.
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | MickTheMage: Zajímavé video... taky v tom, že (více - méně mimochodem) poměrně názorně ukazuje odtrženost fanoušků VOY od zbytku ST fandomu... 
 
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Btw. pokud je tu někdo, kdo používá Origin a má na něm zaregistrované hry Mass Effect 2 a Dragon Age 2, tak ho doporučuju pustit a nechat udělat updaty - ME2 a DA2 se konečně dočkaly integrace DLC ála ME3, takže už to při použití Originu není ten příšerný a celé hodiny trvající "install fest" jako dosud... (a pro pořádek připomenu, že DAO má vlastní integrovaný download manager - ten má sice taky svoje mouchy, ale aspoň člověk nemusel všechno stahovat a instalovat manuálně). 
 Stav ME1 neposoudím, odmítám ho registrovat/kupovat potřetí kvůlivá přítomnosti ochrany proti uživateli jménem Securom a to i v kopii z Originu.
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Baldur's Gate II: Enhanced Edition is coming to Mac & PC on November 15th | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: Tak já nevím, ale nikde přeci není výslovně řečeno, že byla pouze JEDNA paranodní inkarnace a vzhledem k tomu, že inkarnací mohly být desítky a klidně i stovky, je zároveň docela možné, že ne všechny "zla" nachystala TNO jen ta jedna inkarnace. 
 
 Ne, to si nemyslím. Pillar of Skulls je rozhodně ulhanější, než Morte a v podstatě všechno naznačuje tomu, že když Mortemu odpustíš nemá už důvod nic dál tajit.
 Je to sice trochu svině (třeba když v závěru dělá mrtvýho), ale jinak za celou hru už s TNO dál nikterak nevyjebává a chaotic good přesvědčení na něj sedí velmi dobře.
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | subquesty mi připadaly průměrné ani tak ani onak :) občas dobré občas průměr | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Mirak: Ano narazil, měl hezkej náramek :-) 
 Já ti nevím ty říkáš detaily, ale a teď nechci urazit Mveka to, že nesedí třeba právě informace o minulosti hlavního hrdiny když ústřední myšlenkou je hledání "minulosti". Není stejný detail, jako zrecyklovaná textura z npc A na npc B. Proto mi vadí, když tyhle mé vítky ne jen u PTS takhle paušalizuješ jako "detaily".
 
 Subquesty a že sem prošel díky návodu všechny (ten sem si v každé lokaci přečetl po té co sem ji projel sám a díky tomu minul třebas Vhaliora a viděl ho jen díky savu)
 
 Prostě příběh parádní a vynahrazuje onu hratelnost, ale mě osobně ony chybky vadily.
 
 +spoiler+
 
 Dle rozhovoru s praktickou inkarnací si myslím, že Morte tají víc, než jen to, že si v tom "šitu" díky němu. Podle mě vede krtčí nora hloub :-) právě Pilar of Skulls naznačuje že Morte celou dobu věděl kdo je tvůj nepřítel.
 | 
 | 
 | 
 
 | 
 | HLAVNÍ STRÁNKA 
UŽIVATELÉ[ DISKUZNÍ FÓRA ]
 VYHLEDÁVÁNÍ
 STATISTIKY
 AKCE
 
NASTAVENÍFAQ
 ARCHÍV
 
 
  
 |