|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mimochodem novinky ze světa BG:EE. Vydání nejnovějšího patche předchází opravdu extenzivní betatesting, který sestává z několika fází. Betatest je aktuálně ve třetí fázi, což je kontrola funkčnosti každého questu (teda nejen questů, ale obecně prakticky všech věcí, které můžete ve hře udělat) Aktuálně zkontrolováno 175 věcí ze 676.
Ta důkladnost mě naplňuje opatrným optimismem. |
|
|
|
| Marshall: Já mám u NV nainstalovaný pouze ten Nevada project, který v podstatě umožňuje skvělý rebalanc hry přímo v herním menu. Nicméně další mody s questy, předměty nebo obchodníky jsem už nepřidával, ta hra to podle mě vůbec nepotřebuje.
Hry od Bethesdy nehraju, nebaví mě jejich styl rpg, F3 je podle mě nejpřeceňovanější hra všech dob. Kdyby F3 trpěl jenom unylými dungeony, tak to asi nějak překousnu, ale hlavní problém tkví v generických questech, prázdné pustině (rád občas navštívím nějaké město), plochých postavách s pochybnou motivací (zničení Megatonu?) a ještě horšími dialogy (Příklad za všechny: Přišel jsem do nějaké komunity, kde bylo asi 5 pojmenovaných postav. Všech pět postav mělo úplně stejné dialogy jen byly maličko pozměněné drobnosti. Jinak měli všichni stejný názor a všichni říkali to stejné) a celkově nepropracovaném světě, kde chybí jakákoliv provázanost. V zásadě opak toho, co mě na Fallout universu vždycky tak strašně bavilo.
Dost jsem přemýšlel, jestli dám F3 ještě pak šanci, když mě NV tak strašně baví, ale pak si vždycky vzpomenu....
Na druhou stranu původní F2 byl v době vydání taky prakticky nehratelný a i s vydáním patche zůstalo ve hře tisíce chyb, které opravili až právě killap a spol.
Co se týče NWN, tak tam ty dungeony jsou taky strašně ubíjející, tu hru jsem s přestávakami hrál asi dva roky, protože se to kvůli té repetetivnosti fakt nedalo. Na druhou stranu oba dva datadisky jsem pak dohrál relativně po sobě, protože ty byly oba dva fakt super. |
|
|
|
| Dodatek: ty mody mají samozřejmě i ten háček, že si s tím člověk několik týdnů hraje, aby se nehádali mezi sebou...
jinak v F3 mám vypnutý fast-travel a všude musím chodit. Nebo jsem si opravil motorku a s tou jezdím :) Teda docela žere palivo, ale na levelu 60 už není problém sehnat :)
mno to by bylo na dlouho, musím makat. Tak se tu mějte a pařte :) |
|
|
|
| Mirak: zrovna hraju Vegas (pravda modifikované) a když jsem uslyšel hlas Michaela Dorna, tak jsem měl fakt dobrý pocit, škoda jen, že tam není víc konverzace. - Bylo to podobné jako když jsem potkal ve F3 Herberta a Boba :D
Jinak F2, Morrowind (TES III), NWN jsou hry u který skoro uroním slzu :) No v zásadě i ten Oblivion je hodně oblíbená hra - ale jako obvykle osobně potřebuji hodně modů, aby si to užil. Třeba UI v Oblivionu je docela zoufalé, stejně tak F3... ještě, že jsou dneska už Nexusy, pro všechny tyhle hry.
Další věc se kterou mě Bethesda neskutečně štve, je že jejich hry jsou v době vydání na PC neskutečně zabugované a pak člověk vidí co udělá komunita, jak z obtížně hratelné (ve smyslu, že to každou chvíli padá a mizerné customizace) hry udělají skvost. Asi před rokem dvěma jsem jel Morrowind a modů jsem měl 100+. Jako grafika luxus, dialogy, questy, předměty, nová území! a to ta hra něco pamatuje... ještě teď si pamatuju na jeden úžasnej mod, Herbalism - přidával do hry další skill o sbírání kytiček, ale navíc modifikoval způsob (místo otvírání kontejneru se ta kytka sebrala a zmizela ze světa než dorostla)
Jinak ad repetitivnost metra v DC. Jeden z modů, co udělá radost je nastavení spawnování podle toho, jak to člověk cítí a taky zpomalení času (změny poměru reálného a herního) - pro mě bylo ideální nastavení, jak jsem to jednou vymlátil tak už se nespawnovali :) a pak taky je super když den trvá třeba dvě hodiny... člověku se lépe plánuje kam půjde v noci a kam ve dne... no ikdyž já to mě namodifikováno tak, že v noci nebylo bez vybavení prakticky vidět.
hm... abych citoval Star Trek "It was the best of times, it was the worst of times." |
|
|
|
| Mvek: Jo, to sis asi nechal ufiknout na předměstí Vault City a neopravils předtím auto-doc. |
|
|
|
| No, kdysi ve F2 mne zase narostl sesty prst, zaplatil jsem si tehdy i za operaci, ale dorostl znovu:-). |
|
|
|
| Razer: To ucho můžeš ukousnout i ty, ale myslím, že je na to potřeba vysoká STR nebo END.
|
|
|
|
| Mmch. pokud tu máte někdo na Steamu hru Batman: Arkham City v její staré verzi s trojnásobnou ochranou proti uživateli (Steam, SecuROM a GFWL) tak si zkontrolujte Steam knihovnu - měli byste v ní mít novou GOTY verzi (se všemi DLC), která už má jen Steam DRM a kterážto se mi po otestování jeví jako o čtvrtinu rychlejší (má mnohem menší frame dropy).
Smutnou stránkou je, že je to jiná kopie a tudíž savy (a achievementy) ze staré jsou nepoužitelné.
Ale i tak je to od Steamu milé (to ne, že ne). |
|
|
|
| Hmm ukousli mi ucho! Eštěže sem měl ještě další save!!! |
|
|
|
| NV je stejný engine a je to pořešený dobře, nainstaloval jsem si nějaký herní rebalanc, který jde přímo ve hře upravovat, pro Oblivion to bude určitě taky. |
|
|
|
| Taktéž nemám rád dungeony, proto se na Oblivion na jednu stranu netěším. Budu se muset podívat, zda je nějaký jednoduchý mod na zjednodušení těch bitev, až nastane levelování (protože způsob hry, kdy člověk prostě přestane levelovat, a že to jde dohrát, mě moc neláká). |
|
|
|
| Razer: Zkus pak jít za šlapkama po dohrání hry, maj nový dialogy nebo až budeš prize fighter.
Cody je taky dobrej i on má po konci hry novej dialog.
Jo, těch neznačených questů nebo věcí, co tam můžeš udělat je strašně moc. |
|
|
|
| Hehhee F2 nemá chybu teď sem po letech v New Renu a ty prupovídky třeba šlapek když k nim přídeš v power armoru .-D jestli prej spíš nehledám automyčku a o padacích dveřích ,D
A nebo když je charakter opravdu zlej a nabídne tomu děcku Coddymu drogy a tvrdí mu, že pak muže sníst i své vlastní jméno ,DD
Ale ne vážně na F2 je skvělé to, že mnohdy člověka do ničeho nenutí ani nějakejma questama, třeba nějakej funebrák v předměstí VC leží a chrčí, nikde žádnej quest tak co člověk může udělat... použít na něj doktora zjistit, že je ozářenej, dát mu rad-away a nedostane za to nic, ale pokaždé když jde do VC tak tenhle chudák křičí že se po radu podělává a podobně. Prostě samostatný přístup hráče, ne "koridorovka", udělej to a to a to.
A pak drobnosti já nevim, třebas že je v každé lokaci pamatováno i na záchody je to taková blbá drobnost, ale...
|
|
|
|
| Mirak: Dvojka Diabla zase překvapivě naprosto nestárne, zase sem byl vyloženě až překvapenej, že nejde jen o idealizované vzpomínky, ale skutečnost.
"Rubačka" v něm dost možná vykrystalizovala a myslím si, že kromě grafiky není tak nějak vůbec co zlepšovat... což D3 asi nepochopilo a proto na něj všichni nadávaj.
Dokonce sem to málem "hrál znova" za jinej charakter jak je to návykové. |
|
|
|
| Jn, právě Diabla pro mě vždycky byly dost nehratelný a že jsem jedničku i dvojku zkoušel rozehrát vícekrát. |
|
|
|
| Mirak: Tak mě dungeony baví, ale když člověka po 15 "vcucne" naprosto ta samá lokace ať už metro nebo Oblivion brána a pokaždé je nutné se i přes tu "generičnost" motat sem a tam díky třeba tmě tak v těchhle letech prostě už končím to tak možná v těch 14.
Jinač minulej rok sem prolétl Diablo II i s datáčem které je prakticky jen o dungeonech a byl sem stále velmi spokojen, vždycky to je holt o hratelnosti. |
|
|
|
| Razer: Přesně. Nekonečné dungeony, metra nebo repepetivní megaskladiště mě na F3 neskutečně sraly.
Naštěstí v NV žádné metro není a "dungeonů" je tam naprosté minimum. A když už tam je, tak to není jen generická lokace (samozřejmě menší jeskyně apod. ve hře jsou).
Obecně mě dungeony ve hrách moc nebaví, čestná vyjimka je BG2, kde jsou ty dungeony originální, pěkně nadesignované a hlavně nerepetetivní. |
|
|
|
| Mirak: Já "bohužel" F3 dohrál a dodnes mě ze sna občas budí ty hodinové "metro" mutant vybíječky ... což mi zase připomíná už bych konečně po 7 nebo kolika letech mohl konečně dohrát Oblivona kterého sem "znovu" začal snad už 6x, ale pokaždé mě "vcucne" nějaké oblivon brána a čeká na mě zase a znova repetitivní "dungeon" namísto pokračování v příběhu.
Toho člověka co to v Bethesdě vymyslel a zmršil tak hned několik her bych pověsil za koule z okna a bil ho do nich kladivem. |
|
|
|
| Razer: Aha, no random encounters byly v RP podstatně ztíženy, to bude asi důsledek toho.
Nejlepší nová lokace je jednoznačně EPA, ta se mimořádně povedla.
Jo, Ian ve hře je.
Jak jsem psal, trojka je strašná a ani jsem ji nedohrál. NV mě nezačal bavit od první minuty hraní, protože herní mechanika (která mi v trojce moc nevyhovovala) je tu stejná.
NV na trojku nenavazuje vůbec, ale vůbec ničím (ani malilinkatou zmínkou). Na druhou stranu je do ní implementována spousta věcí/měst/nápadů/postav z původního zrušeného F3 (Van Buren), plus na ní dělá nemálo autorů, kteří pracovali na F1, F2, PST, NWN, IWD atd. např. Chris Avellone nebo Josh Sawyer.
Je to tudíž v tichosti neoficiální F3.
Narozdíl od trojky jsou tu desítky zbraní (ještě víc, než v F2), nejsem na tyhle věci nějak vysazenej, ale těch asi pět zbraní ve trojce bylo žalostně málo. Vrací se smysluplné dialogy, zajímaví companioni a hra mi přijde neskutečně gigantická. DLCčka jsou čtyři a jsou velice solidní. Určitě hra není bez chyb, ale je pro mě vůbec zázrak, že mě nějaké nové rpg takovým způsobem chytlo a ještě víc to, že se F1 a F2 dočkaly nástupce, který jim nedělá ostudu. |
|
|
|
| Mirak: Ano ale v nové verzi sem na hlídku a dost nepřátelskou narazil snad doslova pokaždé a to i ve větší vzdálenosti a i s autem... až po zničení vesnice "zmizela".
Zatím sem z novejch navšítivl jen Klášter úplně nahoře (nic moc) a pak Umbra tribe a otrocký tábor - hlavně Krom byl opravdu skvělej ,)
Taky v RP asi přidali Iana/Lana, žejo? ZROVNA sem na něj narazil ve VC.
Asi NV teda někdy zkusím, ale F3 mě hrozně zklamal až jako by tak, že místo nadávání sem všechno další jakoby "odseknul". Ale když říkáš a pár lidí na postavách taky, že to stojí za to zkusím.
JJ RP je skvělej třeba Kaga nebo jak se jmenuje před chvíli sem ho potkal naposled a hajzl na sobě měl MK2 pancíř já jen neupgradovanej poweramor čerstvě z military base, ale nakonec hebnul. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|