|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| MickTheMage: To je možné, ale nemyslím, že Blizzard stál so zbraňou v ruke pri vývojároch iných hier a prikazoval im, aby robili klony Diabla:)
Napríklad také Sacred. Prešiel som to raz a už som nemal chuť to absolvovať znova, pritom je pekná hra, ale jednoducho na jedno zahratie.,..
Oproti tomu má Diablo II dve veľké výhody, úroveň hell hráč prejde len ak má naozaj plán (odhliadnúc od rešpecializácie, ktorú ponúkol patch 1.13) a je tu veľmi pestrá kombinácia buildov v rámci každej profesie. Napríklad môžeš prejsť hru aj s 20 buildmi a každý je iný... Samozrejme ja to hrám vždy len s tým, čo nájdem počas hry, inak to nie je zábava...
|
|
|
|
| Damar: Ale ano... stale si vsak myslim, ze Diablo moze za zmrsenie neskorsich RPG :) |
|
|
|
| Jen pro pobavení v sále... po necelém měsíci od vydání RW5/TS2014 konečně RSC "zhasla" v tunelech... jinak se ukazuje, že jsem se s odhadem, že úklid bince bude trvat aspoň měsíc asi moc nepletl, či spíš jsem byl optimista... nálada mezi uživateli dostupuje úrovně ála bitevní loď Potěmkin, minimálně jeden člověk už chystá nějaké právní kroky proti RSC (jsem vážně zvědav, jak dopadne). |
|
|
|
| Razer: Pravda, nigga paladin to je neskutečný zlo :-D
Ale je to tak jak říkáš, mně zkrátka nikdy tenhle subžánr nepřirostl k srdci. Na druhou stranu, kdysi mě celkem bavil Nox, ale taky jsem to nedohrál. |
|
|
|
| Diablu II se ale nedá upřít, to, že prakticky definovala nový žánr "diablovky" a dodnes je na tomhle poli víceméně neporažená!
Jasně můžem se pak bavit třeba o tom, že celý tenhle žánr je pro někoho srágora, ale ta konkrétní hra je svého druhu špička.
Jinak averze k diablu II většinou plyne z několika věci, za A) špatně zvoleného charakteru. Pokud člověk není die hard pařan nesmí si vybrat paladina/barbara, ale spíš jít po kouzelnici / nekromantovi. B) pokud si nechce oddělat ruku, nebo myš musí použít věci jako autohotkey, kde si namapuje kliknutí myši (opakované klikání) třeba na shift. Tyhle dvě drobnosti pak zcela změní požitek ze hry a hlavně i rychlost s jakou ji člověk projede.
Další věc, která není ani dnes vůbec samozřejmostí je náhodný generátor lokací, to byla svého času geniální věc, která jak všichni víme není samozřejmá ani dnes a jaksi zcela mění replayabilitu.
Člověk se prostě musí divit jaktože po 14 letech což je v PC branži věčnost nejsou tyhle základní ingredience úspěchu úplnou samozřejmostí. |
|
|
|
| Zkoušel jsem to mockrát, ale dodneska si pamatuju, že když jsem to zkoušel poprvé, tak mi stereotypní přišla už demoverze, bylo to strašné klikací porno :-) |
|
|
|
| MickTheMage: Je to otázka osobných preferencií:) |
|
|
|
| Pravda, Diablo 2 je nadcasova, s prepacenim, sracka ;) |
|
|
|
| Marshall: Já myslím, že teď už se to vyplatí pořídit. Už v době, kdy jsem to před 3/4 rokem dohrál já, to bylo hratelné (i když původní BG1 přes tutu v enginu dvojky bylo asi lepší, protože jsem mohl instalovat mody jako unfinished business nebo banter pack). Nový patch už by měl snad všechny problém odstranit. |
|
|
|
| Diablo II hrávam stále, je to absolútne nadčasová hra. |
|
|
|
| BG:EE
no já mám BG z GOGu a pořád přemýšlím, jestli to dohrát nebo si pořídit EE :) |
|
|
|
| Mimochodem novinky ze světa BG:EE. Vydání nejnovějšího patche předchází opravdu extenzivní betatesting, který sestává z několika fází. Betatest je aktuálně ve třetí fázi, což je kontrola funkčnosti každého questu (teda nejen questů, ale obecně prakticky všech věcí, které můžete ve hře udělat) Aktuálně zkontrolováno 175 věcí ze 676.
Ta důkladnost mě naplňuje opatrným optimismem. |
|
|
|
| Marshall: Já mám u NV nainstalovaný pouze ten Nevada project, který v podstatě umožňuje skvělý rebalanc hry přímo v herním menu. Nicméně další mody s questy, předměty nebo obchodníky jsem už nepřidával, ta hra to podle mě vůbec nepotřebuje.
Hry od Bethesdy nehraju, nebaví mě jejich styl rpg, F3 je podle mě nejpřeceňovanější hra všech dob. Kdyby F3 trpěl jenom unylými dungeony, tak to asi nějak překousnu, ale hlavní problém tkví v generických questech, prázdné pustině (rád občas navštívím nějaké město), plochých postavách s pochybnou motivací (zničení Megatonu?) a ještě horšími dialogy (Příklad za všechny: Přišel jsem do nějaké komunity, kde bylo asi 5 pojmenovaných postav. Všech pět postav mělo úplně stejné dialogy jen byly maličko pozměněné drobnosti. Jinak měli všichni stejný názor a všichni říkali to stejné) a celkově nepropracovaném světě, kde chybí jakákoliv provázanost. V zásadě opak toho, co mě na Fallout universu vždycky tak strašně bavilo.
Dost jsem přemýšlel, jestli dám F3 ještě pak šanci, když mě NV tak strašně baví, ale pak si vždycky vzpomenu....
Na druhou stranu původní F2 byl v době vydání taky prakticky nehratelný a i s vydáním patche zůstalo ve hře tisíce chyb, které opravili až právě killap a spol.
Co se týče NWN, tak tam ty dungeony jsou taky strašně ubíjející, tu hru jsem s přestávakami hrál asi dva roky, protože se to kvůli té repetetivnosti fakt nedalo. Na druhou stranu oba dva datadisky jsem pak dohrál relativně po sobě, protože ty byly oba dva fakt super. |
|
|
|
| Dodatek: ty mody mají samozřejmě i ten háček, že si s tím člověk několik týdnů hraje, aby se nehádali mezi sebou...
jinak v F3 mám vypnutý fast-travel a všude musím chodit. Nebo jsem si opravil motorku a s tou jezdím :) Teda docela žere palivo, ale na levelu 60 už není problém sehnat :)
mno to by bylo na dlouho, musím makat. Tak se tu mějte a pařte :) |
|
|
|
| Mirak: zrovna hraju Vegas (pravda modifikované) a když jsem uslyšel hlas Michaela Dorna, tak jsem měl fakt dobrý pocit, škoda jen, že tam není víc konverzace. - Bylo to podobné jako když jsem potkal ve F3 Herberta a Boba :D
Jinak F2, Morrowind (TES III), NWN jsou hry u který skoro uroním slzu :) No v zásadě i ten Oblivion je hodně oblíbená hra - ale jako obvykle osobně potřebuji hodně modů, aby si to užil. Třeba UI v Oblivionu je docela zoufalé, stejně tak F3... ještě, že jsou dneska už Nexusy, pro všechny tyhle hry.
Další věc se kterou mě Bethesda neskutečně štve, je že jejich hry jsou v době vydání na PC neskutečně zabugované a pak člověk vidí co udělá komunita, jak z obtížně hratelné (ve smyslu, že to každou chvíli padá a mizerné customizace) hry udělají skvost. Asi před rokem dvěma jsem jel Morrowind a modů jsem měl 100+. Jako grafika luxus, dialogy, questy, předměty, nová území! a to ta hra něco pamatuje... ještě teď si pamatuju na jeden úžasnej mod, Herbalism - přidával do hry další skill o sbírání kytiček, ale navíc modifikoval způsob (místo otvírání kontejneru se ta kytka sebrala a zmizela ze světa než dorostla)
Jinak ad repetitivnost metra v DC. Jeden z modů, co udělá radost je nastavení spawnování podle toho, jak to člověk cítí a taky zpomalení času (změny poměru reálného a herního) - pro mě bylo ideální nastavení, jak jsem to jednou vymlátil tak už se nespawnovali :) a pak taky je super když den trvá třeba dvě hodiny... člověku se lépe plánuje kam půjde v noci a kam ve dne... no ikdyž já to mě namodifikováno tak, že v noci nebylo bez vybavení prakticky vidět.
hm... abych citoval Star Trek "It was the best of times, it was the worst of times." |
|
|
|
| Mvek: Jo, to sis asi nechal ufiknout na předměstí Vault City a neopravils předtím auto-doc. |
|
|
|
| No, kdysi ve F2 mne zase narostl sesty prst, zaplatil jsem si tehdy i za operaci, ale dorostl znovu:-). |
|
|
|
| Razer: To ucho můžeš ukousnout i ty, ale myslím, že je na to potřeba vysoká STR nebo END.
|
|
|
|
| Mmch. pokud tu máte někdo na Steamu hru Batman: Arkham City v její staré verzi s trojnásobnou ochranou proti uživateli (Steam, SecuROM a GFWL) tak si zkontrolujte Steam knihovnu - měli byste v ní mít novou GOTY verzi (se všemi DLC), která už má jen Steam DRM a kterážto se mi po otestování jeví jako o čtvrtinu rychlejší (má mnohem menší frame dropy).
Smutnou stránkou je, že je to jiná kopie a tudíž savy (a achievementy) ze staré jsou nepoužitelné.
Ale i tak je to od Steamu milé (to ne, že ne). |
|
|
|
| Hmm ukousli mi ucho! Eštěže sem měl ještě další save!!! |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|