|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Pozemstan: Tj., kdysi jsem hrál bokem stojící Civilization: Call to Power 2, kde použití jaderných zbraní zvyšovalo jakýsi světový "teploměr", no a když se naplnil, byla planeta natolik narušená, že mělo snad docházet ke škodám na různých místech, jako do záplav apod., zkrátka to mělo negativní dopady všude. Tady ne, dokonce ani nevím, zda to ovlivní náhled ostatních na mě, že by mě pak tím spíš neměli rádi, ale v této fázi to platí už tak jako tak, takže je to jedno.
Akorát to zamoří blízké okolí města a je třeba to uklízet několik tahů (měsíců) a zničí se tím, co tam bylo )farmy, doly, silnice). |
|
|
|
| Mvek: Ještě, že je to jen alternativní historie. Takové lehkovážné zacházení s jadernými zbraněmi... -) |
|
|
|
| Já vím, že je to dlouhé, ale tak líčí to fiktivn historii:-). Docela se mi líbí, že i když jsem vypnul podle mě kulturní rozložení a dal náhodné chování těm počítačovým hráčům (jinak se určité osobnosti chovají stejně), nějak strašně to sedělo, nejprve konflikt VB - Fr, pak VB - Německo, protože Otto von Bismarck se strašně rozpínal a likvidoval postupně všechno.
No a nakonec tu bude to Rusko vs. VB (přičemž Rusko mezitím eliminovalo Egypt). Ale Rusko se jinak ke mně stavělo docela přátelsky i když měli navrch, minimálně obchod jim nevadil. |
|
|
|
| Civilizace V je na jednu stranu hodně zábavná hra pro příležitostného hráče, ale asi slabá pro náročného. Alespoň v singleplayeru, v multiplayeru to může být zajímavé.
Problém je v tom, že AI je hloupá. Takže se dá zvítězit i nad výrazně silnějším protivníkem i na střední obtížnost (na hardocore asi nikdy nepůjdu). V podstatě finišuji dlouhou hru (cca 2000 tahů), kterou možná nevyhraju, pokud hra stejně skončí určitým rokem, i když jsem time victory vypnul. V podstatě zůstalo jen conquest a diplomatické vítězství. Ale zůstanu tam já (VB) a Rusko, každý na jednom velkém kontinentu, které jsme vymýtili.
Problém je v tom, že se každý spojenec proti vám nakonec postaví, buď proto, že máte slabší armádu a na kontinentu už není místo, nebo proto, že ho něčím naštvete, přitom nechápu čím, ale najednou mě veřejně spojenec Německo pomluvil, a pak mě všichno zonačovali za roztahovačného a agresivního, i když bylo vtipné, že jsme se shodli na nebezpečnosti Německa také:-).
Takže jsem třeba byl ze začátku napadený Francií, útok jsem odvrátil, vymýtil jí jednotky a skončil u statusu quo. Pak Francie znovu nabrala jednotky a znovu mě napadla, až potřetí jsme ji společně s Německem zničili.
Pak mě napadlo Německo, byla to dlouhá válka, protože jsem po ncih furt chtěl odškodnění a nezajímalo mě, že jsem jim sebral už několik měst (vesměs dobytých původně francouzských).
Nejlepší bylo, když po mně posílali vždy jednu, dvě jednotky úzkým pruhem kontinentu. Já jim je vždy téměř zdecimoval okolo čekajícími loděmi, ale to jim nevadilo.
Nebo tou cestou furt posílali pracvníky, aby tam stavěli železnici a oni mohli jednotky posílat rychleji. To byla prostě stupidní AI, kdyby na mě poslali najednou armádu (od začátku ji měli silnější), tak mě možná i vytlačili zpátky ze svých měst.
Uzavřeli jsme mír, ale oni si dobyli další městský státeček a bylo jasné, že se dřív nebo později na mě vrhnou, tou dobou jsem již získal jaderné bomby, a tak jsem si tři hezky připravil, k tomu pár stíhačů a bombardérů a vyhlásil jim válku. Němci byli opět blbí, protože jak si hromadili jednotky, tak s nimi furt šíbovali sem a tam, a jak v Civ V jednotky mohou normálně plout po vodě od určité technologie už ve starověku, tak oni měli asi 10 vojenských jednotek jen tak na vodě. No a jednotka na vodě se nemůže bránit, takže jsem svými 5 loděmi půlku zdecimoval hned v prvním tahu bez jediné ztráty životu.
Pak jsem tedy atomovkami odpálil dvě jejich města, což zdecimovalo i nahromaděné vojáky okolo (částečně nebo úplně zabilo). A letouny zničil všechny přeživší a už ve druhém tahu si jedním tančíkem dojel do každého města, aby bylo moje.
Němci si ale také budovali letadla (a atomovku také už měli vyvinutou, ale možná neměli vše splněné, nebo jim chyběr uran). Sice měli letadla z druhé světové, zatímco já měl trysková, ale jelikož jich měli asi 15, tak mi v jednom tahu zničili pár jednotek a zastavili moji ofenzivu.
Jenže!
Oni byli tak blbí, že všechna letadla přesídlili do jednoho města u hranic, takže jsem v dalším tahu na něj hodil poslední atomovku a všechna letadla byla pryč. To v podstatě stačilo, abych pak s těmi 5 bitevními loděmi a cca taky 15 letouny a asi dvěma tanky postupně dobyl v podstatě většinu území. Zbývala asi jen dvě dobře opevněná města, kde měli protiletadlovou obranu, která mi dokázala sestřelit s určitou pravděpodobností i plně zdravé letadlo, takže jsem si mezitím vyrobil pár dalších atomovek a města zdecimoval.
No a teď tu zbývá ta Kateřina z Ruska, která má o půl měst více a obří armádu a atomovky bude mít asi taky. Mám ale pocit, že kdybych jó chtěl a vrazil obrovské množství peněz které jsem nahromadil díky vhodným kulturním politikám, do atomovek, tak bych pomocí letadlovek nebo atomových ponorek mohl v pohodě zasadit tak zásadní překvapivý úder hned po vyhlášení války, že bychom byli už srovnaní a po dlouhé válce bych také vyhrál.
Ale to asi už dojde čas.
Zkrátka a dobře Civ V mi přijde jako fajn na pobavení se na nějaký čas (no už jsem podle Steamu hrál asi 50 hodin) a pokochání se audiovizuální stránkou (on ten atomový výbuch je působivý, ale na druhou stranu tyhle animace člověk brzy vypne, protože zejména u letadel to trvá strašně dlouho, než letadla z města doletí, párkrát vystřelí, otočí se a vrátí se, pokud jich máte deset, je to otrava čekat).
|
|
|
|
| Protože předtím jsem byl pro náhodné kolemjdoucí moc dlouhý, tak fakt stručně...
Cities XL (Platinum) jsou zvláštní kočkopes mísící budgetovou hru s mnoho prvky a kvalitami drahých her. Budgetovost se projevuje zejména v uživatelském rozhraní (a strašně otravných achievementech, kdy ale pokud člověk nezná hru dostatečně, tak začít město se všemi odemknutými možnostmi člověka docela převálcuje; nicméně to oznamování je strašně obří a připomínající achievementy z FB her), audiu a pár dalších dojmech.
Na druhou stranu to se zapnutým antialiasingem a na plné detaily vypadá velmi dobře a povětšinou to budgetovku vůbec nepřipomíná. Nejde to srovnávat s dnešním Sim City, protože to má rozmazanou "hračičkovou" grafiku, tady je to spíš ostrá přesná grafika, kde vyniknou občas horší textury (v SC ale nebudou lepší také, jen to celková vizáž zamaskuje).
Každopádně jsou Cities XL pro toho, kdo si chce stavět opravdu město podle sebe. To mu žádné existující Sim City nemůže nabídnout tolik jako Cities XL, a to zejména kvůli rozsahu mapy, 3D, střídání denní doby, téměř zaoblených silnic (některé jsou přece jen zaoblené skokově).
Bohužel tu chybí vlaky (až na metro, které občas může vést po povrchu). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Co myslíš panelem k navigaci? Ten, kde si volíš, jestli běží cyklus dne a noci, a jestli se díváš z nadhledu, nebo víc z boku (Postcard)? Tak já si nemyslím, že tenhle panel by měl být dlouhodobě zobrazený, takže tohle je fuk.
Spíš mi chybí klávesa pro skrytí veškerého UI, takže v reálném čase se špatně kochá i na full HD displeji. Na druhou stranu na tohle určitě bude nějaký jednoduchý mod (otázkou jen je, jestli se mody lehce instalují), jako do prvního Cities in Motion je mod na kameru, který umožňuje se i projet prostředky vlastní MHD.
Ale ano, na UI jsem si stoprocentně nezvyknul, dost věcí mi vadí.
Nicméně rád se poučím, jestil se sžiješ trochu s těmi BUSy a tak. Nepamatuji si, co to v tutorialu radili o tom "dokončení" trasy automaticky. A také nevím, jak vlastně lze linku autobusu zrušit, nebo jestli je možné ji modifikovat (to druhé asi nejde).
Jinak uvidíme, třeba si s městy budu hrát hodně, a tak ti rád nabídnu sám nějaké své město. I když zatím na nich moc zajímavého není, zatím jsou více "herní", než opravdu města. Ale jestli si nějaké opravdu oblíbené udělám, docela by mě zajímalo, jak by sis s ním pohrál. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Nejsem si jist, že nějaká hra řeší dobře stavění ve svahu (tedy kromě toho, že ho nepovoluje vůbec).
Moc bych to nevěřil ani pomrvenému Sim City 5, ale jak jsem se díval na nějaké let's play, abych hru víc viděl, tak tam zrovna kopec v podstatě nebyl, zas na druhou stranu tam je vše příšerně "hračkové", včetně kopců (ty vlastně vypadají ještě hůř než v SC4).
Ale tak můj názor od začátku, ještě před prvním vydáním, je, že nové Sim City je v podstatě virtuální "terárium" v podobě města. Může to být skvělá zábava, když člověku nejde o opravdu budování města, ale o starání se o terárium v podobě miniměsta.
Takže prostě platí, že se ve hrách, včetně Cities XL, na svazích snažím stavět co nejméně (a naštěstí mnohé mapy si toho jsou vědomé a nabízejí maximálně mírný svah a rovinu a pak velké kopce, které není třeba zkoušet zastavět). Pokud už chci, tak si natáhnu silnici a osadím ručně tu a tam plochu nějakým domkem a mezi vyplním třeba zelení.
Jinak s oním vyplňováním plochy zelení nebo dlažbou apod. přišlo už to City Life, navíc byli též první, kdo přišel s jiným úhlem mezi silnicemi než 45 stupňů. |
|
|
|
| Tak jsem si Cities XL Pl. vyzkoušel a bohužel je to s tím ovládáním přesně jak jsem čekal - je to vlastně City Life s horším GUI. Ten neukotvený panel na navigaci je šílený!
Na herním looku mi vadí nedotaženost ala SimCity 4, kde auta nemají šanci u svých domů/na parkovištích zaparkovat, protože vjezd je totálně mimo úroveň. Celkově stavění do svahu je velmi nedotažené. A taky jsem zjistil, že na stavbu města od píky nemám chuť ani čas.
Co se mi líbí je možnost vyplnit plochu. Třeba ten farmářský trh je supr. Možnosti vedení autobusových linek jsou perfektní. Oddělení podle barev - perfektní! Reálný model - perfektní! Škoda, že tu nejsou tramvaje. A to bude asi využití mé hry. Vezmu si z netu nějaká postavená města a překopu si je podle sebe. Uvidím, jak to se mi zalíbí... |
|
|
|
| Já bych ještě doplnil, že je no několik desítek (použitelných) modů (terraformace, jiné mapy, budovy, jinak fungující EasyCorp....). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Moc si ovládání City Life nepamatuju. Jako něco mi na ovládání nesedí, ale docela jsem si zvykl. A přesně, jak říkáš, tím prostředím to působí úžasně. Těším se, až se rozehraji pořádně.
Jinak přes Steam se ukládají savy do cloudu (ale trvá to docela).
Co se týče ovládání, tak nejvíce mi chybí možnost používat WSAD na posun, jde to jen šipkami, nebo posunem myši k okraji obrazovky. A Taktéž je tu nevýhoda toho 3D zobrazení, že jen na zemi člověk může koukat všemi směry, nad zemí se může spíš jen točit, ale přesto mají dva kamerové módy, a to "Postcard", kdy to je v podstatě pohled rovně, nebo z mírného nadhledu, a klasický stavěcí, kdy pokud nepřizoomuješ, tak to vidíš hodně seshora. A držením kolečka se dá otáčet s mapou pod sebou, ale je to hodně citlivé.
Jinak někdy tento rok dám znovu šanci i CiM 2, tak pak budu referovat. Přece jen se hra trochu změnila (např. ve hře mimo kampaň lze měnit rychlost toku času, aby den netrval tak krátce). Její možnosti stavění silnic a systém řízení dopravy mi přijde úžasný.
Příležitostně též s pár mody hraji jedničku v Berlíně, ale teď jsem zrovna kus těch modů při nedávném reinstallu počítače nějak ztratil. A vybalancovaná ta hra s nimi stejně není, po stránce vydělávání je to snad ještě těžší (jeden z těch modů ale upravuje i kapacitu vozidel a přestup lidí mezi stejným druhem dopravních prostředků). |
|
|
|
| Těší mě ty různé mapy, na zasněžené městečko a tropy se docela těšim.. A díky relativní HW nenáročnosti si to asi i vyzkoušim brzo. Možná ještě zítra. Ale upřímě doufám, že to má lepší ovládání než City Life. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Ještě ti to ověřím, zatím jsem samotnou MHD řešil jen v tutorialu a splynulo mi metro a BUS, navíc jednu věc jsem nepochopil (automatické dokončení trasy, patrně v protisměru zpátky).
Nicméně stručně řečeno u BUSů, musíš postavit jako v tom CiM 2 depo, ve kterém vždy linka začíná a končí. Pak řekneš, že stavíš linku tohoto depa (každé jich pojme několik, malé méně než velké depo) a stavíš zastávky (myslím, že to jsou prostě označníky na ulici, nelze je měnit). Myslím, že můžeš použít existující BUS stop více linkami.
No a nakonec si řekneš, jestli linka bude mít malé, střední nebo velké vozy (velké jsou doubledeckery).
U metra nestavíš depo, jen rovnou stanice (a je automaticky kyvadlové, nemá okružní trasy). Mezi nimi se pod zemí kreslí trasa (a lze pomocí SHIFTu změnit výšku a dostat trasu nad zem, ale nad zemí nemůže být stanice, takže ještě nevím, jak se dá říct, že kus povede nad zemí a kus zas pod, pokud nejde o překonání Nuselského údolí apod., kde to samo vyjde nad zem). Stanice můžou být přestupní.
Opět si zvolíš velikost metra (a existuje i dvojpodlažní:-)).
Jinak zjišťování, jak proudí lidé je podobné jak v SimCity 4 Rush Hour. Jednotlivé silnice se zabarví při prohlížení dopravy. No a když klikneš na daný úsek, dozvíš se, odkud kam tam lidé jezdí. Nicméně jsem zatím nepochopil, jak se řídí možnostmi, někdy mi nejezdili imho lepší silnicí, ale ucpávali stále jednu původní).
Jinak hra zjevně vychází z toho stařičkého City Life, takže se dá procházet po ulici, nebo vznášet nad, mění se denní doba (nebo si zapauzuješ vizuál v danou dobu a necháš si patřičné osvětlení). Silnice mohou mít možná zatáčky až po jednom stupni (a mohou dopočítávat samy oblouk, u místních uliček je to dost šišaté, tam to bude tak po 5-10 stupních, u větších je to ale už dost plynulé).
Nejsou tu ale podivné kasty lidí jako v City Life, normálně si tu určuješ, jestli chceš unskilled, skilled executives anebo poslední, pro mě zatím neodemčenou (když to nevypneš, v každém městě získáváš achievementy a tím se odemykají další budovy, takže i BUS dostanu až při 50 000 lidech) skupinu obyvatel, a jakou density (3 stupně). Označuješ jednotlivé pozemky, v podstatě se to podobá spíše Ceasarovi IV. A zatím nevím, jak moc se stane, že by ti nejmajetnější nechtěli do nějaké lokality, že by měli náročnější požadavky (v tutorialu zmiňovali jen to, že prostě chtějí víc věcí a že nejezdí rádi MHD, jezdí s ní jen, když je to nutné).
Pak tam tedy máš různé průmysly, zemědělství, obchody. Zěmědělci můžou být jen na úrodné oblasti.
V podstatě jediný zásadní zdroj jsou peníze. Pak tu jsou různé "zdroje" a "služby", které si lidé umí kupovat sami, ale když jich potřebují moc, jsou jakoby drahé, tudíž lidé remcají a přestanou se přistěhovávat.
Těmi službami a zdroji je jak elektřina, voda, tak benzín - vše jde těžit (voda a benzín jen na vybraných mísech mapy a některá města nemají něco vůbec, nebo jen malou kapacitu tohoto zdroje).
Dále jídlo ze zemědělství, obecné obchůdky (které tedy můžeš postavit, nebo také začnou remcat, že je málo těch služeb na trhu a jsou drahé), manufacturer, high tech technology, heavy industry, odpad (tedy spíš jeho zpracování) a hůře zjistitelné i kanceláře.
No a vtip je v tom, že máš k dispozici planetu s předpřipravenými krajinami měst (pouštní, zelené, skalnaté, zasněžené...), která jsou tedy obrovská (odhadem tak jako trojnásobek největšího v SimCity 4, možná některá i větší). Nemůžeš mít jeden slot rozehraný s více městy, a města spolu mohou obchodovat. Určuješ to sám, v jakýchsi virtuálních "tokenech" každé služby nebo zboží nebo peněz. Takže když město nemá k dispozici vůbec ropu, nebo málo, tak ji dovážíš od jiného za peníze, nebo třeba za zpracování odpadu, či za poskytnutí kanceláří apod.
Původně to bylo možné hrát na online planetě a navštívit cizí města, ale to bohužel nemělo asi dost úspěch, tak to z finančních důvodů už dávno zrušili u starší verze hry.
Závěrem tedy po tomto sice dlouhém, ale povrchním okomentování můžu říct, že se dají opravdu dělat specializovaná města.
Navíc se snad dá přepnout do módu, kdy si můžeš stavět konkrétní budovy z katalogu (ale těch by mělo být mnoho tisíc za tu dobu), a nenechávat to na volbě hry.
Jsou tu i nějaké památky, nebo tématické hotely, budovy atd. včetně různých náměstí (už od City Life je zajímavé, že šišaté nepravidelné prostory mezi budovami u nepravoúhlého bloku můžeš vyplnit třeba zelení - tráva a stromy - nebo dlažbou, případně dlažbou se stánky), třeba evropské.
Navíc si u mapy volíš, zda ulice budou americké, francouzské, německé, nebo ještě nějaké.
Zajímavostí je i to, že ve 3D světě jsou skutečné reklamy na občasných billboardech. Ne nějak konkrétní, ale značky jsou reálné, z hlavy např.: Carrefour, Ford.
Ještě budu muset víc zkoumat aspekt simulace. Protože i když zrychlíš čas, tak auta a lidé se pohybují stejně, jde spíš o zrychlení samotného výpočetního modelu. A nevím, nakolik se třeba mění cyklus dopravy jako ranní a odpolední špička, nebo jestli se to mění při zapnutí vizuálních změn denní doby (den trvá ale dost krátce a také není ovlivněn rychlostí simulace).
No, snad až něco opravdu postavím slušného, tak nahodím obrázky. Ale momentálně ještě musím najít návod, jak se používají kruhové objezdy (zatím mám všude normální křižovatky, třeba i dvouproudých ulic).
|
|
|
|
| Mvek:
zjednodušeně
Jak moc zjednodušeně? |
|
|
|
| Doporučuji Citiex XL (Platinum). Nahodím někdy brzy obrázky (ale Steam F12 tu nějak nefunguje, screenshoty dělá hra svou zkratkou bez UI, jinak vypnout asi nejde).
Je to mírně starší (i když ta Platinum verze má necelý rok), ale grafika jde slušně vytáhnout a pak se na to hezky kouká, má to i plné 3D.
A hlavně to nabízí i řešení dopravy a imho lepší než v Sim City 4 (je tu asi jen metro a autobusy, ale obojí se staví přímo linky, zjednodušeně). |
|
|
|
| To je fakt super reklama na FB:-). Vede to podle odkazu na pochybnou adresu gamestrx.com:
"Diablo 3 ?
to 2013 - hrát nejlepší novou hru - proroci - zdarma!" |
|
|
|
| Pár slov k Civ V...:
- AI je stále podobně stupidní a s tou omezenou diplomacií je to ještě víc na pytel
- hudba je velmi pěkná a celkem charakteristická pro národ (i když je škoda, že tu nemůže být něco jako v Civ III, kdy se přidával obsah hudby dle množství kulturníh budov), za Anglii tam hraje strašně známý motiv
Za Řím tam při válce hraje občas motiv jak z dramatické fáze nějaké epizody nějakého seriálu (včetně ST)
- Rusko je nebezpečné (dvakrát se stalo nejsilnější mocností, pod taktovkou Kateřiny)
- krajina je hezká, oproti III se na ni dobře kouká a je pestrá
- některé stavby v okolí měst jsou moc "kreslené" ve stylu grafiky WoW apod., tedy moc barevné (platí i pro některá naleziště v horách)
- dobývání měst a vedení války je o dost víc frustrující díky omezení 1 armádní jednotky na jednom políčku (člověk si pak špatně rozvrhne, co půjde v jakém pořadí a než oblehne město, tak ho vybombardují jen tím městem)
- oproti Civ III jsou hexa políčka fajn
- AI je tupá (už jsem to říkal)?
- zadarmo si nestěžuji:-) a pořád o tom datadisku Brave New World po recenzi uvažuji, až bude ve velké slevě
Protože první hra na druhou nebo třetí nejlehčí obtížnost (stupeň pod středem) byla moc jednoduchá a nezábavná, dal jsem si další na střední. Kateřina na odloučeném kontinentu vyběhla o pár generací napřed, takže mé první parní lodě u pobřeží nebo oceánské plachetnice začaly bombardovat Sturmoviky nebo kdoví co:-).
Nicméně s Kateřinou jsem byl ve válce snad století, ona furt chtěla za mír strašné penále, a přitom mě nenapadla vůbec. Mohla na mě poslat letadla a tanky a ona nic. A já jí sice potopil pár pracovních lodiček, ale stále jsem nemohl mít free peace.
Rozehrál jsem třetí hru, s méně národy a více městskými státy, s více spravedlivým rozdělením zdrojů. Hraji stále na dlouhý běh, takže se patlám ve starověku a středověku dlouho.
No a brzy jsem potkal Napoleona. Nevím, jakou měl AI, protože jsem už dal náhodné.
Napadl mě docela brzy, když jsem byl slabý, ale jen s jednou jednotkou a bombardováním z měst jsem mu všechny jednotky zničil.
Pak jsme se usmířili a já mu postavil město kousek od Paříže. Vyhrožoval mi, pak na mě udělal další válku, opět jsem mu vše lehce pobil (ale dobýt něco byl problém), dal mi mír a spoustu reparací.
Nahromadil si armádu a znovu mi vyhlásil válku.
Dopadlo to stejně.
A znovu...
Kateřina na jiném kontinentu je opět nejsilnější...
Asi opět nedosáhnu toho, co bych chtěl - tzn. mít stabilní alianci, a dostat se k moderním technologiím postupnou hrou, a pak třeba kontrolováním moří zavést pořádek... |
|
|
|
| Mvek: Přesně, jediné (milé) překvapení je DE:HR, jinak je to +/- 1:1... včetně třeba ETS2, který měl opět flashsale se 75% off.
|
|
|
|
| AVip: A odpovídá to, minimálně u Skyrimu ty ceny odpovídají dealu, co byl před měsícem, nebo kdy to bylo těch pár slev, cos říkal, že se podle "tajných" zdrojů budou opakovat.
|
|
|
|
| Mmch. Steam má momentálně hlavní vlnu slev... včetně (ale nejen) Deus Ex Human Revolution Directors Cut za 5€ a Skyrim za 7,5€ resp. 13,6€ za Legendary Edition... a to na 48h. |
|
|
|
| Puddle - hm, věděl jsem, že můj nápad někdo zpracuje, ale tak co bych chtěl, když jsem se jím vůbec nezabýval.
I když můj nápad byl složitější, voda by tam musela být víc voda, ne gel jako ve výše uvedeném videu/hře. A nemělo jít jen o průchod bludištěm... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|