|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mvek: Třeba souboje v AoE1 se mi vždycky líbily mnohem víc. |
|
|
|
| Marshall:
Tohle mě zaujalo.
Už tady proběhla zmínka... já to řeknu takto - ti lidé, co za tím stojí sice patří k těm, kteří spíš hledají důvody než způsoby, ale jestli se jim to povede, rád jim do kasičky něco nasypu.
Ale v tuhle chvíli nevidím důvod k tomu, abych sponzoroval pana Bakalu. |
|
|
|
| Mirak: To je v podstatě to, co mi vadí. Na Score kdysi vyšla laciná hra tuším Legion, byla to taková inspirace civilizací, pouze za Římskou říši v omezené době, ale třeba ještě od doby, kdy to byly dílčí kmeny, nesjednocené.
Kromě starosti o města jste tam měli zajímavé souboje, rozmístily se šiky podle rozmístění nepřítele (které se mohlo jen mírně měnit), a pak se nechala bitva odanimovat. Bohužel kromě ústupu asi nic nešlo ovlivnit. Ani snad určit, kam by se mohly přesunovat.
A celkově to byla nudnější hra, pokud neste nadšenci do taktizování.
Každopádně tam ty bitvy nebyly tak chaotické jako v AOE 2.
Jinak samozřejmě vím, že AOE 2 má aspoň ukládání šiků oproti jedničce (i když na to asi existuje patch nebo fan patch). |
|
|
|
| Mvek: Mně se na AoE2 nelíbily bitvy, respektive to jak se jednotky neustále houfovaly do formací, vypadalo to divně.
Marshall:
Jako nice, ale pět příspěvků pod tebou to sem dával BorgDog |
|
|
|
| Tohle mě zaujalo. Až na tu cenu je to (česká) nádhera.
https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance?ref=home_location |
|
|
|
| Řeknu vám, já nějak nechápu, jak někdo někdy mohl hrát AOE II:-). Dávali jsme si přátelskou týmovou hru v pátek (jestli tu někdo má steamovou HD verzi, tak se ozvěte) a totálně mi nejde ovládání.
Jedna věc je, že mám dojem, že se pár zkratek změnilo, ale to je asi má blbost.
Jiná věc je, že prostě koordinovat jakkoliv útok mi totálně nejde. Já vím, že se dá označit všechny jednotky, a pak s SHIFT nebo CTRL kliknout na nějakou buď pro vyřazení z označení, nebo pro vybrání jen jednoho typu, a poté to uložit pod číslo.
Ale pořád mi to přijde hrozně neohrabané, když nemůžu pauznout (což možná nejde ani v SP, ale v multiplayeru rozhodně ne:-)).
No a pak se ještě ti magoři pletou, protože se do užších prostorů nevejdou v žádné formaci. Nemluvě o tom, že pokud se mi nahromadily jednotky z hradu u brány a já pošlu jinou jednotku ven, tak zůstane stát, protože jí v bráně něco překáží... |
|
|
|
| Blbá zpráva pro TR - tramvaje sice jsou, ale nejsou dotažené graficky v tom smyslu, že koleje a troleje chybí na všech křižovatkách (jakýchkoliv silnic a chodníků).
Ale vyzkouším, protože možná když člověk přežije jednu nebo dvě malé křižovatky (u depa) někde bez kolejí, tak by to mohlo jít použít jako tramvaje mimo silnici (na travnatém pásu nebo asfaltovém), a to díky použití tunelů nebo mostů (a zapuštěných kolejí např.), jako takový vláček (nebo třeba jako trasa tram Cowig - Desden). |
|
|
|
| TelemachusRhade: No jak sem kritický musel sem před lety nechat STO alespoň onu snahu NĚJAK pracovat s tím co vyvedl JJ, opravdu se snažili.
A mnohdy se jim jednotlivé mini storyarky velmi povedly, ano bylo toho málo ale např takoví Devidiané stály zato a zapamatoval sem si ten příběh.
Samotná hra ovšem neuvěřitelně mrhá svým potenciálem viz mé připomínky před lety ohledně naprosto zmršeného PvP kterému chybí/bělo k obstojné hratelnosti velice málo, ale vývojáři si řekli NE ... |
|
|
|
| MickTheMage: Kouknu se hra musí stáhnout "pouze" 8000 mega patchů... |
|
|
|
| MickTheMage: Tak STO je C kánon, občas se objevují i výkřiky, že vlastně D kánon, takže co tam se stane, je prakticky jedno. Navíc aktuálně je projekt někde v roce 2413, takže Tuvok klidně admirálem být může. Podstatné je, co se z něj stane v B kánonu, tedy v knihách, popřípadě v A kánonu, pokud se někdy vrátí k televizní produkci zobrazující post-Voyager období - jakože takové náznaky jsou. |
|
|
|
| Zda sa, ze sa nam v Star Treku Online objavi Tuvok. Admiral? Hmm. |
|
|
|
| Dneska to na facebooku propagoval i český Startovač. Ono vůbec je teď na kickstarteru několik skvělých herních projektů, na které se moc těším - Torment: Tides of Numenera, Project Eternity, Tesla Effect (nový Tex Murphy), Broken Sword 5 (první epizoda výborná) a další. |
|
|
|
| BorgDog:
Tohle by tu mohlo někoho zajímat - když koukám na ten popis
...
Vypadá to zatraceně dobře.
Přeju jak jim, tak nám, aby to vyšlo.
|
|
|
|
| TelemachusRhade: Já to zkusil se silnicí samotnou (ta taky jde SHIFTem ovlivnit), ale ne s mostem, to mi už logické nepřišlo, když ani to tlačítko nemá název Bridges/tunnels, ale jen Bridges.
Ale tak já hrál víc i to Cities in Motion 2, kde právě tunely a mosty člověk staví jen pomocí SHIFTu a normálních silnic (myslím). |
|
|
|
| Tohle by tu mohlo někoho zajímat - když koukám na ten popis, obrázky a hlavně seznam lidí, co na tom pracují, tak vážně doufám, že to vyberou. To by mohlo být pěkné...
http://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance?ref=home_location |
|
|
|
| Mvek: Jo, to jsem zjistil hned. Přijde mi to i celkem logické. (život v Česku člověka naučí :) ) |
|
|
|
| Jen k Cities XL - mody nějaké mám, ale pořádně jsem je nevyzkoušel (jen cyklistické zóny a pěší cesty, tramvaje teprv musím zkusit pořádně, ale město není připravené).
Nicméně jsem až díky fóru odhalil, jak stavět tunely - pomocí mostů:-).
Prostě se vybere jakýkoliv most podle toho, jakou silnici člověk chce. Pak se klikne na začátek na zemi a táhne se přes místo, kde chceme mít tunel a potom se shiftem nastavíme výšku, až se most zanoří pod zem jako tunel. |
|
|
|
| Budoucnost hraní Wii U Sports
http://www.youtube.com/watch?v=3IaMyYw4tJw |
|
|
|
| AVip: Jo, je možný, že to bylo Score. |
|
|
|
| Mirak:
Betrayal at Krondor mám myslím z nějakého Levelu ještě z 90. let
Tak BaK (Betrayal at Krondor) měla jistou dobu status freeware, protože ji Sierra používala coby promo pro BiA (Betrayal in Antara), což byla hra sice na stejném engine, ale s naprosto nesouvisejícím námětem.
Když Sierra zkrachovala, zkrachoval spolu s ní i freeware status BaK... nakonec obě hry skončily v katalogu Gog.com, kam je prodala Activision, která koupila práva po Sieřře.
Jinak první časopisové CD s BaK, které u nás vyšlo, bylo cover CD z Excaliburu, ale pokud vím, BaK vyšel i u Score, takže se mohl objevit i u Levelu.
Je třeba taky říct, že freeware BaK byla místy neskutečně zbugovaná (technicky) a měla jen midi soundtrack, takže ač je dnes BaK legálně dostupná pouze komerčně, nedá se tvrdit, že by na tom byl ev. zájemce vyloženě bit - BaK z gog.com má soundtrack ripnutý z CD verze, obsahuje bugfixy a má tunu bonusových materiálů - mimo jiné též BiA... která dnes tvoří spíš přívažek, než hlavní náplň. :-)
(safra, taky by mi mohl gog.com za tohle něco dát... oh wait, on mi vlastně už x-krát něco dal... :-D ) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|