|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mimochodem, Gog má už zase podzimní sale s nějakými bonusy zdarma... |
|
|
|
| Zephram: XCOM3 je pro mě nejlepší UFO z celé série, ale tak ten konec je jak říkáš, takový obyčejný, ale to je snad u každého UFA, už jen proto, že příběh jako takový tam není podstatný. |
|
|
|
| Taky jsem jen tak přemýšlel, kdy se mi konec líbil (ale já jich moc neviděl) a imho Mafia měla dobrý konec. |
|
|
|
| Razer: OK. Konec které hry nebo kterých her ti teda přišel dobrý, například?
Ještě si teď vzpomínám na jeden starý, vlastně poměrně obyčejný, konec hry, který se mi velmi líbil. XCOM3: Apocalypse.
|
|
|
|
| Zephram: Deus ex - HR: No a právě kvůli lidem co se spokojí s bohabustým mindfuckem namísto dobrého závěru se části her směle outsourcují pakům co nic neumí.
Když na to zbytek hráčů zděšeně kouká uklidní se tím, že za rok vyjde delux opravená verze - ta verze co měla bejt původně!
Jenže tenhle stav není překvapivý, pokud už +- 10 let není přísun kvalitních her s čím to má jako příležitostný/nový hráč srovnávat prostě to nějak skončilo o osudu světa rozhodly večerní zprávy a všichni to zbaštěj end of the line. |
|
|
|
| Zephram:
že jsem nehrál "Deus Ex 2" ani "Deus Ex 4".
Obé jsem rozehrál (pokud máš pod pojmem "4" na mysli Deus Ex: Fai/ll) - a nedokázal dohrát.
V této sérii jsou evidentně lepší liché díly. |
|
|
|
| Což mi připomíná, že jsem nehrál "Deus Ex 2" ani "Deus Ex 4". |
|
|
|
| Jinak když už tu padla zmínka o Miracle of Sound, tak doporučuji přímo jeho kanál na Youtube (nic proti magazínu Escapist, ale je lépe jít rovnou ke zdroji):
https://www.youtube.com/user/miracleofsound/videos
Samozřejmě, že je to "hit and miss" záležitost, ale to už si každý musí rozsortýrovat podle sebe... |
|
|
|
| Mmch. taková technická - celá série Deus Ex jede +/- na stejném engine (Unreal Engine), takže je (i) na ní krásně vidět, jak se postupně tento engine vyvíjel.
A původní Deus Ex bylo v roce 2000 zjevení...
Jinak DE:HR (aka "Deus Ex 3") taky doporučuju a je dobré hrát napřed původní Deus Ex a pak teprve jeho moderní prequel (jinak se člověk ochudí o spoustu souvislostí a narážek). |
|
|
|
| Já jsem hrál napřed originál a později HR. Taky bych se dokázal vrátit, ale prostě jsem rád, že jsem to hrál v tomto pořadí. Jinak konec u HR mi naopak přišel výborný. Takový ten moment, kdy sedím u počítače, koukám na monitor a několik dlouhých minut přemýšlím "Sakra, tak co teď?". Něco jakou u Mass Effectu na Virmire. (A na závěr ME3.) Váhání nad osudovými rozhodnutími. |
|
|
|
| Budu se opakovat:-), ale mně dělá problém právě přeskok do starých 3D her, ale asi záleží taky opravdu na tom, jak mě ten žánr baví a hra hned začne bavit jinak. Je fakt, že jsem se dost pobavil v jednom krátkém runu Wolfensteina někdy na počátku tohohle století. |
|
|
|
| Originální písnička od MoS k Deus ex HR
https://www.youtube.com/watch?v=9DcoNxzaawM |
|
|
|
| Zephram: Zeph jednička byla ve své době graficky naprostý vrchol a i dnes jsou v ní místa která jsou krásná.
http://www.postavy.cz/svet/deus-ex/video-812/ |
|
|
|
| Zephram: Původní Deus Ex samozřejmě. Další díly dám až někdy časem. Jinak nevím, nejsem nějak graficky náročný a nedělá mi problémy přeskakovat ze současných her zpátky do '90. |
|
|
|
| Soudě dle toho co říká hrál originál, který je proStě nejlepší, ale pokračování taky ujde až na konec. |
|
|
|
| A hrál jsi ten původní Deus Ex nebo Human Revolution?
Skvělé jsou podle mne oba. I když ten originál bych graficky po Human Revolution asi těžko dával. U Human Revolution se mi navíc velmi líbí hudba, takový mix osudovosti, beznadějě a velkého úkolu. I když u Deus Ex je hudba taky velmi dobrá... Sakryš, ono se to těžko srovnává, obojí je skvělé :-) |
|
|
|
| Přes RPG prvky to pro mě teda byla primárně 3D akce a v tuhle chvíli asi nejlepší, co jsem hrál (moc jsem toho ale nehrál), ale pro srovnání třeba lepší, než Half-Life, který jsem do téhle chvíle považoval za top žánru. |
|
|
|
| Deus Ex dohrán, opravdu skvělá hra. Tak nějak jsem čekal, že herní systém bude dobrý, což se potvrdilo. Příjemně pak překvapil imho výtečný design jednotlivých "misí" (ale nemám pravda s čím až tak porovnávat).
Nejvíc mě však překvapil příběh - to, že předběhl svoji dobu a je možná aktuálnější, než kdy dřív je jedna věc, ale mě popravdě nejvíc zaujala ta hloubka a komplexnost toho příběhu - spousta postav, jmen, korporací, organizací, událostí. Samotná kostra příběhu přitom není nic až tak zvláštního - spletitá konspirace, kde ovšem žádný ze zásadnějších zvratů není vyloženě překvapivý a víceméně všechny "badguye" má hráč vytipované už od začátku, tak i přesto hra nabízí desítky e-mailů, deníků, datapadů, které jsou pro příběh nesmírně důležité, protože vysvětlují motivaci, vztahy a vazby jednotlivých postav a právě díky tomu je ten příběh tak neskutečně komplexní. |
|
|
|
| Driver byla "auto" hra u které sem strávil kdysi hodně času ostatní mě nebavili. |
|
|
|
| Tak si teď po večerech dávám toho Driver San Francisco a jako zábavné to je, ale je to podle mě hrozně konzolová hra...
- Příšerně blbě se auta ovládají na klávesnici (pak to má samozřejmě jako volbu gamepad nebo volant, který se teprve chystám někdy koupit, až budou peníze, snad příští rok). Je to hrozně citlivé, na druhou stranu se dá dost zvyknout a až na některá auta to pak umožní dost rychlé ovládání i na klávesnici.
- Jsou tu podivnosti v ovládání jako přijímání úkolů pomocí tildy (to je vlnovka na anglické vlevo nahoře), což ale jde, protože naštěstí hra přepne jazyk na AJ bez ohledu na Win. A také je tu podivnost, že máte sice možnost myší ovládat pohyb po mapě, když hledáte další auto, do kterého byste skočili, ale nejde zoomovat kolečkem, jedině šipkami nahoru a dolu.
- grafika je zastaralejší, brzy si na ni zvyknu, ale prostě to město nevypadá hezky, jsou tu i zjednodušené silnice, že na mnoha místech jsou skutečně "skokánky" ve smyslu, že silnice udělá na jednom pixlu zlom, ačkoliv tu jsou jinak zatáčky apod., s tím probém není
- a celkově ten feeling grafiky je spíš jako někde ke konci prvního desetiletí, a ne na rok 2011
Viděl jsem kdysi kousek Drivera jedničky ze Score/Levelu, ale nepovedlo se mi jednu z prvních misí dokončit (byl jsem u garáže, ale nějak jsem nevěděl, jak hře říct, že tam jsem:-)), a přece jen grafika mě tak nebavila, bylo to takové pusté americké město. Takže nemůžu říct, že jsem opravdu hrál, spíš zkoušel.
Tenhle Driver je ale nejen podle recenzí důstojná hra. Je to takové GTA bez pěší části:-) (ale to říkám jako člověk, co hrál zatím jen asi pět minut GTA Vice City a jinak jen 2D verze).
Tzn. díky komatu hrdiny můžete přeskakovat mezi osobami v autech a takhle přijímat vedlejší mise. Klidně můžete auto zdemolovat napadrť (život tu není) a přeskočit si do dalšího auta.
Občas jsou ty přeskoky i humorné, protože tam máte zábavného spolujezdce a hláškování (bohužel bez titulků).
Co jsem hodně ocenil, že hra opravdu neřeší tutorial jako tutorial, učíte se hodně za pochodu, kdy je to potřeba. Navíc si můžete vybrat, zda půjdete hlavně po příběhových misích, nebo se budete jen tak bavit po městě (a v multiplayeru), i když na příběhu závisí nějaké odemykání aut, vylepšení a snad i herních módů apod.
A důležitá informace, hra NENÍ JEDNODUCHÁ. Sice mnohé aktivity jsou snadné (jako udržet rychlost nad 60 mil po dobu x sekund), ale jednak se myslím při opakování stupňují, jednak jsou tu aktivity závodní, které nejsou vůbec sranda a zatím jsem všechny prohrál i přes opakování (ale je to i tou klávesnicí, občas jsem měl navrch).
Zatím největší nevýhodou je asi nepřehledný systém toho, co se mi kdy odemkne, a k čemu co potřebuji, a kde se mi co už odemklo... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|