|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Ano, slepenec, to je častý problém ve všech těchto hrách. |
|
|
|
| Mvek:
Obecně u kterékoliv hry (vyjma trochu těch Banished nebo např. starých Settlerů) je problém v tom, že nemáš možnost něco stavět jako blueprint - hodit zadarmo na mapu, abys věděl, kde to bude, ale aktivovat stavbu, a tedy spotřebu surovin/peněz až později.
Tohle umí třeba i Prison Architect, kde je to taky dost užitečné, protože imho jinak budeš muset to vězení stavět jako strašný slepenec. |
|
|
|
| Mvek:
v podstatě jsem nezvládl na střední obtížnost vytvořit velké město s výškovými budovami
To mi nepřišlo až jako takový problém, ale jinak souhlasím a stěžuji si na stejnou věc. Největší problém dostat se k velkému městu byl čas. Začalo se to šplhat nahoru až s velmi velikou rozlohou a v podstatě farmářskou kolonií na sousední mapě.
Přitom kdyby vytvořili hru, která kombinuje Locomotion, Cities XL, CiM a přidává možnost tvořit město s hotovými bodovami, měli by tvůrci otevřený trh minimálně 2x větší než když je takhle v každé hře něco. Škoda, že to zatím nikoho nenapadlo. |
|
|
|
| kapitan Pike: Obecně u kterékoliv hry (vyjma trochu těch Banished nebo např. starých Settlerů) je problém v tom, že nemáš možnost něco stavět jako blueprint - hodit zadarmo na mapu, abys věděl, kde to bude, ale aktivovat stavbu, a tedy spotřebu surovin/peněz až později.
Tudíž tebou popisované problémy jsem měl i Sim City 4 strašně, a v podstatě jsem nezvládl na střední obtížnost vytvořit velké město s výškovými budovami, vydělávající a s rozumnou dopravou (zejména tedy ucpané silnice v Rush Hour datadisku byly problém). |
|
|
|
| Marshall:
Skylines
Já to hrál včera.
Pozitiva:
- grafika (vypadá to hodně dobře i při nejvyšším zoomu)
- spousta možností, co postavit
- jednoduché zobrazení důležitých informací pomocí informačních obrazovek
- postupně rozrůstající se mapa
Negativa
- v podstatě je to stejné jako u Banished, je to v podstatě takový interaktivní editor map (někomu to asi vyhovuje, po čase to ale imho většinu lidí začne nudit)
- místo mírně nedotažená stavba silnic, hlavně když chceš zabránit dopravním zácpám, plus mám pocit, že motoristé vždy volí tu nejkratší (i když zacpanou) trasu a alternativní mírně delší trasa je nevyužitá
Já naposledy hrál ještě Simcity 4, novou verzi Simcity ne, takže to nemůžu porovnat. Skylines mě určitě bavilo, přijde mi, že ta hra je relativně promyšlená a zábavná. Jediný problém (ale to je možná problém mého stylu hraní a nedostatečné promyšlenosti nebo nezkušenosti) je v tom, že na počátku začínáš s omezenými zdroji a tak při první designu města vytvoříš několik (hlavně dopravích) bottlenecků, které se pak komplikovaně rozšiřují. Ale možná by stačilo, kdyby si člověk nechal nezastavěné plochy poblíž dálničních sjezdů, což by umožnilo po čase překopat důležitou část infrastruktury. Tak moc nevím, jak strategicky rozdělit průmyslové a obytné zóny, protože když je propojíš moc těsně, tak to generuje extrémně náročnou nákladní přepravu, a naopak jejich oddělení vyvolává nutnost komplikovaného dojíždění. Možná je nějaká možnost, jak zakázat nákladní dopravu po některých silnicích, ale ve hře jsem to zatím nenašel. |
|
|
|
| Marshall: Zběžně jsem koukal na Cities:Skylines na YT a přijde mi, že je to vysloveně pokus o konkurenci Sim City "5". Takže tilt efekt, hračkový vzhled, či spíš jakoby "terárium".
V tomhle mi mnohem více sedí ty Cities XL, ke kterým se rád někdy letos vrátím s nějakým tím modem. Ale tím nechci říct, že to bude špatná hra, asi by mě taky bavila, jen bych musel mít čas:-). Ale přeju jim úspěch, protože se konkurence hodí. |
|
|
|
| Marshall: Hmm... hmm... hmm... toho se právě bojím, protože přesně tohle se mi už u pár věcí stalo a navíc recenze od hráčů na Steamu taky nejsou zrovna lákavé...
|
|
|
|
| The Bureau: No hrál jsem to chvíli a pak mě to přestalo bavit - moje klasifikace je 3rd person shooter s několika RPG elementy. Jako považuji to za dobrý nápad - doba a vůbec kulisy se mi líbí, ale přišla mi to nuda a extrémně repetetivní, a neskutečně nepříjemné cutsceny, které člověka dostanou do nesmyslných situací (takticky) - ragequit :/ |
|
|
|
| Mvek: Bihoshock je prej skutečně dost dobrej, ale taky sem neměl čas. |
|
|
|
| Nebo třeba Bioshock 3 Infinite, který mi je stále doporučován, ale nemám na něj buffer zatím:-). |
|
|
|
| Na Steamu vypukla akce
2K 10th Anniversary Sale
http://store.steampowered.com/sale/2k_publisher_weekend/
s poměrně zajímavými slevami...
má někdo zkušenosti s "The Bureau: XCOM Declassified"...?
S 80% off (=4€) to zní jako docela dobrý deal za něco, co má být mix (nového) XCOMu a Mass Effectu, byť tedy se znatelnými problémy vzniklými ne úplně hladkým vývojem... |
|
|
|
| I dont wana miss a thing - Freespace
https://www.youtube.com/watch?v=nQgB4S7JLvs
Jediná hra o které mohu s klidným svědomím říci, že je i po 16 letech v ničem nepřekonaná, díky fan módům ani v grafice a užil sem si ji před dvěmi měsíci úplně stejně jako kdysi.
Takže zase jenom připomínám pro ty kdo měli tu smůlu a dodnes ji neznají
http://www.postavy.cz/svet/freespace/ |
|
|
|
| Nice, remake MI2 a The Dig už mám na discích, ale Outlaws a Loom si musím pořídit. |
|
|
|
| Další runda věcí od LucasArts je na Gogu... včetně Outlaws! |
|
|
|
| V Cities XXL není lautr nic nového.
Skylines má upgradovaný systém vody, včetně budování přehrad, a hezčí bařvičky. |
|
|
|
| Marshall: Kdybych se stále nechtěl vrátit k jejich předchozímu CiM 2 (zřejmě na podobném engine) a ke konkurenčním Citiex XL (kterým navíc vyšlo pokračování Citiex XXL), tak bych to zkusil...:-)
|
|
|
|
| Když už jsme u toho, láká mě Skylines. Zkusil to někdo? |
|
|
|
| Tak ne, Train Fever má své mouchy, ale má i potenciál a hlavní důvod hodně negativních recenzí bude to, že prostě hře chybí nápověda, tutoriál nebo manuál. Díky té příručce fanouška jsem objevil hodně věcí a náhodou ještě víc, takže už se s tím dají dělat zajímavé sítě. Možná někdy natočím krátký sestřih ze hraní, aby to bylo názornější. |
|
|
|
| Tak jsem se podíval na web tvůrců Train Fever, mrknul do fóra a našel interaktivní příručku nějakého nadšence (zřejmě dělal i na CiM 2, protože ji odkazuje též).
A helemese, jestli ty informace jsou opravdu dostatečně podložené, pak možná ta hra má potenciál. A možná by to pak vysvětlovalo, proč něco mi šlo, a něco prostě ne a myslel jsem si, že je to zabugované...
Takže hře musím dát větší šanci, ale stavění mimoúrovňových silnic a tratí bude asi stále problém, uvidíme. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|