Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2057 - 2076 / 8050Starší   Nejstarší

Lt.Shark - 07. duben 2015 00:01sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
TelemachusRhade:
Hmm... já si to myslel. Ale dík. Z videí na youtube vim, že tam je Spokova kajuta... zezačátku v ní hrajou šachy, ale o Kirokvě kajutě nevim. (potřeboval bych to jako podklad pro jeden "výtvor"... jak dělám ty cutaway/drawings interiéry ze star treku: Bobye - Deviantart)
Telemachus Rhade - 06. duben 2015 23:15sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mám to za sebou a z lodi je tam vidět docela dost, včetně třeba fungování turbozdviží, ale volný pohyb ne. Je to vyloženě "jdi tam a udělej". Interiéry jako takové jsou něco mezi TOS a TMP. Kirkovu kajutu si napamatuju, což tak na 80 % znamená, že tam není :)

Lt.Shark - 06. duben 2015 21:38sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
Mám dotaz na poslední star trek hru z abramsverse... Star Trek The video game. Chci se zeptat... hrál jí tu někdo...? Zajímá mě, jestli je tam možné se volně pohybovat po lodi a jestli je tam k prohlídce pokoj kapitána Kirka? Dík
Telemachus Rhade - 02. duben 2015 17:25sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Díky, akorát finišuju s instalací devátého DLC z jedenácti:)
AVip - 02. duben 2015 17:03sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Pořadí:
A Tale of Orzammar (promo demo DLC, opravdu není nutné)

Dragon Age:Origins
a během něj:
The Stone Prisoner (golem, co nejdřív)
Warden's Keep (m.j. odkládací truhla pro partu, dtto.)
Return to Ostagar (lze odložit, není nutno hrát hned)

Dragon Age: Origins - Awakening(datadisk)
následně:
The Golems of Amgarrak (řezačka - rubačka, žádný zázrak)
Witch Hunt (epilog a jemná příprava na DAII/III)

Stojí mimo:
Leliana's Song (semi-prequel, jisté rozpory s kontinuitou z DAO)

Stojí úplně mimo:
The Darkspawn Chronicles (alternativní historie)
Telemachus Rhade - 02. duben 2015 16:26sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
DLC k Dragon Age: Origins. Které ano a kdy je hrát.

Děkuji, spěchá :)
Mvek - 31. březen 2015 18:24sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Heh, tenhle komentář z newsletteru Paradoxu mě pobavil:

At time of writing the game has over 25k mods in the Steam workshop, including a flight simulator and a multiplayer mode.
Telemachus Rhade - 27. březen 2015 21:42sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Podíval jsem se na video z hraní Cities: Skylines, což obvykle nedělám a můj pocit se potvrdil. Není to nové v ničem.
Mvek - 26. březen 2015 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Z nějakého důvodu od určité doby jsem v Minecraftu se skinem slečny, netuším, proč:-). Nikdy jsem si skin neměnil. Ale určitě to půjde nějak jednoduše, jen jsem to zatím neřešil (ono přes brnění není nic vidět a obecně sebe většinou člověk nevidí).

Ale ano, asi to není zrovna ok změnit najednou.
AVip - 26. březen 2015 19:34sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Marshall:
Souhlasil bych ...

Jo, to je přesné...!
Marshall - 26. březen 2015 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Souhlasil bych s tím, když by to vývojáři jednoznačně řekli před zakoupením hry.
Telemachus Rhade - 26. březen 2015 17:12sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Chápu úmysl, ale ne, není to dobré.
Zephram - 26. březen 2015 17:00sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
To jsou ale nepěkné sociální experimenty.
Mvek - 23. březen 2015 13:38sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Zephram: Dík. Jo, to docela potvrzuje můj dojem z proklikání pár herních videí.


Vypadá to, že umí i lépe pracovat s nerovností terénu, ale nejsou tu na to dostatečně průkazné obrázky. Jen mi to přijde takové jak terárium (u Sim City 2013 tedy mnohem víc). Pořád takové hračky. V tom se mi právě Cities XL líbily, že se snažiy i vizuálně působit mnohem realističtěji. A pomáhalo tomu i určování, kde bude stát větší budova, kde menší (rozloha) a vyplňovací zóny, které zarovnávaly terén parky, náměstími apod.

Každopádně dobrá zpráva, konkurence tedy existuje a třeba se máme na co těšit dál. A kdybych neměl Cities XL, tak jsem si to už asi koupil.
Razer - 23. březen 2015 13:15sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Stavět vězení zní trochu úchylně :)
Mvek - 23. březen 2015 11:52sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ano, slepenec, to je častý problém ve všech těchto hrách.
kapitan Pike - 23. březen 2015 11:46sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Mvek:
Obecně u kterékoliv hry (vyjma trochu těch Banished nebo např. starých Settlerů) je problém v tom, že nemáš možnost něco stavět jako blueprint - hodit zadarmo na mapu, abys věděl, kde to bude, ale aktivovat stavbu, a tedy spotřebu surovin/peněz až později.

Tohle umí třeba i Prison Architect, kde je to taky dost užitečné, protože imho jinak budeš muset to vězení stavět jako strašný slepenec.
Zephram - 23. březen 2015 11:39sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Pro zajímavost Recenze na Bonuswebu.
Telemachus Rhade - 22. březen 2015 15:25sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
v podstatě jsem nezvládl na střední obtížnost vytvořit velké město s výškovými budovami

To mi nepřišlo až jako takový problém, ale jinak souhlasím a stěžuji si na stejnou věc. Největší problém dostat se k velkému městu byl čas. Začalo se to šplhat nahoru až s velmi velikou rozlohou a v podstatě farmářskou kolonií na sousední mapě.

Přitom kdyby vytvořili hru, která kombinuje Locomotion, Cities XL, CiM a přidává možnost tvořit město s hotovými bodovami, měli by tvůrci otevřený trh minimálně 2x větší než když je takhle v každé hře něco. Škoda, že to zatím nikoho nenapadlo.
Mvek - 22. březen 2015 15:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
kapitan Pike: Obecně u kterékoliv hry (vyjma trochu těch Banished nebo např. starých Settlerů) je problém v tom, že nemáš možnost něco stavět jako blueprint - hodit zadarmo na mapu, abys věděl, kde to bude, ale aktivovat stavbu, a tedy spotřebu surovin/peněz až později.
Tudíž tebou popisované problémy jsem měl i Sim City 4 strašně, a v podstatě jsem nezvládl na střední obtížnost vytvořit velké město s výškovými budovami, vydělávající a s rozumnou dopravou (zejména tedy ucpané silnice v Rush Hour datadisku byly problém).

Nejnovější   Novější 2057 - 2076 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o