|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Seven: Kdyby jsi něco chtěla podniknout v STOčkou ve více lidech tak se ozvi. Nemám nějak optimalizované postavy, ale mise a Foundry rád činím s někým. Jinak u Zefa máme Teamspeak takže vcelku komfortní komunikace... to ostatně platí pro všechny :) Resp. Můj steam: marshalldow, můj gog: marsh.702 |
|
|
|
| Mvek: Všechny boční věci jsou "jen" pro dokreslení story a atmosféry (a sem tam nějaký ten achievement), ale právě to dělá Portal Portalem, abych tak řekl.
|
|
|
|
| AVip: Možná si připadám jako GLADOS, když testuji a zároveň sám mám poruchu, nebo tu poruchu vyvolávám.
Pozn.: Jsem v prvním Portalu zatím v asi 15. levelu z 19. Poprvé jsem se setkal se střílejícími roboty. Už toho ale pro dnešek mám dost, část levelu jsem zvládl a pobavil se jejich hláškami, ale asi to bude hodně náročná hra s kostkami:-).
Ještě dotaz, narazil jsem na různé další zdvihací předměty jako třeba kbelík, case počítače apod. v takové té "tajné" místnosti s nápisem, že dort je lež a odškrtanými položkami. Jsou takové věci k něčemu někdy? Nebo spíš pro zábavu?
A jsou takové skryté místnosti (ale tak moc skrytá nebyla) k něčemu kromě třeba vtípku jako tady? |
|
|
|
| Popravdě, nemám tušení, ale očekávám, že to bude OK i bez nich... EA dostala za DA2 a ME3 solidní kartáč a musela se snažit o nápravu reputace. |
|
|
|
| Což mě vede k otázce... Jak moc jsou DLC u Inquisition potřeba? |
|
|
|
| Ha, první konzolový úder do slabin...
Dragon Age 3 na PS3 neobsahuje jediný DLC je stažení. Pokud je chci, musím si koupit PS4 a PS4 verzi hry. Pak si teprve budu moct koupit i všechny DLC. |
|
|
|
| On se chystá KotOR remake? To by bylo skvělé! |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Tahle osmice vyšla nově v 1080p na PS4:
To má nějaké nové textury, nebo jak to GTA III může vypadat, pro bohy? |
|
|
|
| btw, něco nového ohledně KotOR remaku? |
|
|
|
| Tahle osmice vyšla nově v 1080p na PS4:
Dark Cloud (SCE Worldwide Studios)
Grand Theft Auto III (Rockstar Games)
Grand Theft Auto: San Andreas (Rockstar Games)
Grand Theft Auto: Vice City (Rockstar Games)
Rogue Galaxy (SCE Worldwide Studios)
The Mark of Kri (SCE Worldwide Studios)
War of the Monsters (SCE Worldwide Studios)
Twisted Metal: Black (SCE Worldwide Studios) |
|
|
|
| Heh..., ehm :)
A mimochodom, Fallout 4 je dost zabavna a dobra hra, len je to hodne zly Fallout v tom klasickom Black Isle zmysle slova :) Teda inak neviem preco by som s nim travil cca 80 hodin a este nie som ani v polovici hlavneho pribehu. Ale to by bolo na dlho. |
|
|
|
| Jinak "dungeonovatost" byla jedna z mých hlavních výtek vůči F3. Nekonečné tunely metra, olbrimi továrny nebo gigantické jeskyně - všechno bylo na jedno brdo.
V NV se s tím poprali na jedničku a kombinace mest/pustiny/dungeonu byla perfektně vyvážena. |
|
|
|
| Mvek: Textový inventář byl bohužel ve všech 3D inkarnacich Falloutu. Dá se na to zvyknout, ale nelíbilo se mi to.
Pes je nesmrtelnej, tak jako všichni spolecnici. |
|
|
|
| Marshall: Z té cca hodiny, dvou let's play (trochu sestříhané a nesledoval jsem to pozorně, dělal jsem přitom admin věci nebo sám hrál nenáročnou hru) jsem taky měl dojem, že i vyznat se v inventáři z hlediska zbraní je na houby, protože je to efektně v pip boyi, ale jen textově.
Co mi ale přišlo, že má ta hra hezký feeling, aspoň zezačátku (ale za ty peníze by to nestálo) a ano, dobré modely postav (a třeba vlčák, co ho hráč potkal u pumpy ze začátku, dokázal zapůsobit chováním skoro jak reálný pes, byl roztomilý, i když asi jinak bude k ničemu a brzy by o něj člověk přišel). I stylizaci pěknou (ale asi až na dungeony v rozpadlých barácích). Když tedy odpustím domácího robota, kterému evidentně šlehají zespodu plameny, jak se vznáší, a přitom vydržel 200 let:-). |
|
|
|
| Promiň Miráku, teď jsem si teprve přečetl tvůj komentář. V zásadě říkáš v jedné větě to co já v mnoha... :) |
|
|
|
| Na druhou stranu, velmi efektivní koupě si zatím jeví Age of Wonders: Shadow Magic. Za 2,5 EURa spousta muziky. |
|
|
|
| ještě moje recenze na STEAMu
"well, what a disappointment. This is just another action game, has very little to do with RPG genre. If you are looking for an open world FPS with some character developement, but very flat characters and limited interaction you will be satisfied. Graphics and soundtrack are reasonable. But I was looking for an RPG game, something between Fallout 2 and New Vegas. Ah, waste of money for me." |
|
|
|
| ouuukej recenze Fallout IV (bez spoilerování!!!!):
krátká: Arkádové FPS s několika RPG elementy v otevřeném světě
delší:
Grafika: 4/10 Spíše meh. Nic dech beroucího, kdyby to byla RPG hra, pak by to bylo naprosto dostačující. S jednou výjimkou a to jsou modely postav (včetně power armoru, nepřátel a zvířátek) - ty se opravdu povedly.
Soundtrack a audio efekty: 3/10 Nejsem si zcela jist, ale přijde mi to výrazněji slabší než F3, F:NV i TES III, IV, V. Obzvláště proti TES. Přechody mezi jednotlivými skladbami a hudba v boji je velmi nepříjemná, vypnul jsem celou hudbu (mám pocit, že je má kratší stopáž než v NV). Jsou tam 2-3 songy na rádiu, které jsou dobré. Zvuky zbraní jsou v pohodě, i když třeba .50Cal zní zcela určitě jinak.
UI: 2/10 Zoufalost největší. Naprosto předčilo TES trend "na ovládání nezáleží, hlavně aby to vypadalo hezky". Sekce MISC v inventáři se vám rychle plní a není ji jak setřídit, takže když náhodou seberete nějaký dopis, který by jste si chtěli přečíst, 5-10 minut scrolujete a přemýšlíte "co jsem to ještě nečetl/neposlouchal". Absence třídění wg/wal, absence smysluplnějších sekcí. Hej a opět nejde přemapovat některé klávesy.
Gameplay:
Crafting zbraní: ano pěkné, ale proč nemohu vyrábět munici?
Crafting jídla, pití a drog: nic nového, ale proč tu není hlad žízeň a spánek?
Crafting budov: nějak mě to nechytlo, ale první vísku jsem si docela zvelebil. Řekl bych, že s tím ten engine hry nepočítá - glitche, spatný pathfinding, nemožnost interagovat opravdu se vším - jeden barel jde a ten vedle ne, tráva prochází a houpe se ve větru skrz betonové základy domu. Osobně bych si to představoval tak, že jim seženu suroviny a lidi a oni něco postaví... tohle je nepodstatné.
Boj: Extrémně nerealistický model poškození a s tím související obtížnost . Syndrom nepřátel přizpůsobujících se vaší úrovni. Příklad: Trefíte někoho bez helmy do hlavy .50 nebo .308 a jemu to ubere třetinu zdraví.... pokud nemáte ty správné perky. A s tím souvisí nesmyslně rychlý respawn (všeho). Takže máte intenzivní pocit, že vaše postava nemá prakticky na dění v pustině vliv.
Tak a dostáváme se k tomu nejpodstatnějšímu "role playing", respektive k jeho absenci. Tohle totiž není hra, kde hráč definuje postavu svým chováním, představou svého hlasu, intonace, emočního vyjádření. Toto je hra, kde hrajete za někoho - tj. někdo za vás rozhodl. Dialogy velmi, velmi ubohé. V každém dialogu máte 4 možnosti!!!!: Ano, Maybe, Vážně?, Sbohem. Existuje několik výjimek. Už se mi několikrát stalo, že jsem zobrazené slovo volby znamenalo úplně něco jiného. Příběh extrémně lineárními a až na volbu frakce, ke které se člověk přidá nic moc volba. Velké množství nekonečných (radiant) questů - tohle nemá v RPG singleplayeru, co dělat. Navíc se stává, že ten samý quest se vám objeví několikrát po sobě (můj rekord je 3x). Za celou dobu hraní, jsem byl 4x testován na nějaký atribut nebo perk a potkal asi 2 postavy na kterých by mi mohl záležet, kdyby měli rozvinutý dialog. Víc asi moc říci nemůžu, aby nespoiloval. Základní problém je odlišnost mého očekávání oproti realitě.
Příběh jsem asi dohrál, i když těžko říci (hra mě tak naštvala, že jsem asi udělal něco s čím nepočítala). :D
V současnosti mám nainstalované dva mody: 1) prodloužení respawnu, 2) cheat na nosnost (cca 4x větší než normálně) a na chvilku si to občas pustím, postřílet pár autorů této hry.
Osobně druhé největší zklamání za poslední 2-3 roky.
Jo a je to nová hra, takže jsou v ní samozřejmě bugy, ale nepotkal jsem nic co by mi znemožnilo pokračovat, obvykle stačí načíst pozici nebo znát konzoli z předchozích her.
Verdikt: IF want = lineární FPSko s poměrně nepraktickým ovládáním, then buy, else don't buy. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|