Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1534 - 1553 / 8050Starší   Nejstarší

BorgDog - 27. duben 2016 22:43sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
AVip: Já jel demo Klingon Academy normálně na XP - prakticky jsem na něm vymlátil jednu klávesnici. :-)
AVip - 27. duben 2016 19:43sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Kdysi = deset let... ku*va to to letí... a rozjel jsem to na SMP systému s XP SP2 (což znamená, že multicore procesory tomu nevadí a že by to nějak přiohnout mělo jít).
AVip - 27. duben 2016 19:39sipka
ZAMĚŘIT
AVip
ME jsou efektivně "98TE"... na těch pojede.

Ono to šlo do jisté míry znásilnit i na XP, kdysi jsem se tu o tom zmiňoval, ale způsobovalo to v nastavení grafiky nenulové vedlejší škody.
On je tam nějaký problém s časováním, který na 9x neexistuje, ale pod NT je patrný kvůli tomu, že NT jsou "dál" od hardware počítače. Mám ostatně pocit, že Readme ke KA zmiňuje, že NT a 2k jsou nepodporované a že podporované jsou jen 9x (ale můžu si to s něčím plést, takových her bylo v té době víc).
Pozemstan - 27. duben 2016 19:12sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
AVip, Lt.Shark: Zajímavé, bratranec Klingon Academy kdysi, odhadem v letech 2000-2004, hrál snad bez problémů, ale je fakt, že začátkem toho období měl ještě Win ME... Já mám myslím někde doma ještě nerozbalenou hru snad z levných knih...
AVip - 27. duben 2016 18:56sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Lt.Shark:
Bohužel klingon academy sem ani nehrál protože měla problém s windowsama.

Měla obecně problém s Windows NT. Na tom samém železe, kde pod 98SE jela jak brus, byla na XP SP1/SP2 nehratelná.
Mirak - 27. duben 2016 18:38sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Lt.Shark: Asi bude lepší počkat, až to časem semele GOG.
Lt.Shark - 27. duben 2016 16:32sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
starfleet academy byla fakt super... i chekovovi mise. Bohužel klingon academy sem ani nehrál protože měla problém s windowsama...kdo ví, jestli by to dneska šlo spustit pomocí nějakýho patche.
Marshall - 25. duben 2016 18:23sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
No chvíli jsem přemýšlel o akademii, měl jsem to 7CD balení a ta hra byla fantastická. No, ale chyběli tam Chekovovi mise a hlavně mám zásoby her na roky dopředu :D
AVip - 25. duben 2016 18:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Gog má další akci, tentokrát sérii bundlů, které budou postupně během týdne přibývat (tedy - nic by nemělo ubývat, bundly které jsou venku, venku zůstanou až do konce).
To nezní vůbec špatně... mmch. ST hry se po víkendu "probojovaly" dokonce na front page z hlediska prodávanosti.
AVip - 25. duben 2016 07:05sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Privateer 2: The Darkening není součástí hlavní linie o nic víc, než je, dejme tomu, Strike Commander. takže nepatří.

Timeline je t.č. zafinišovaná v roce 2701, díky Wing Commander Areně pro X-Box, kde naštěstí někoho v EA napadlo, že by nebyl špatný nápad nechat komunitu, ať si napíše definitivní verzi timeline.
Nakonec, i setrvalý zájem ze strany komunity zájem určitě vedl k novým vydáním Wingů na Gogu a Originu.
Díky této timeline víme, že Nephilim z Winga 5 byli nakonec jakymsi způsobem odraženi (byť detaily nejsou známé), že mezi Konfedy a Kočičáky panuje +/- mír (ála Federace a Klingoni z ST) a že hlavní hrdina Privateera (prozatím) přežil všechny možné problémy a že je na něj (už zase) vypsaná odměna.

The Darkening byl původně zcela samostatný projekt, který dostal label "Privateer 2" až po té, co plány na Privateera 2 a 3 doslova spadly pod stůl (cílem mělo být po sérii her navázat MMO vesmírnou hrou ála Ultima Online, z řady důvodů to nevyšlo).

Ještě taková boční poznámka - já vím, že se do Star Citizena navážím celkem pravidelně, ale já si prostě nemůžu pomoct, když vidím, jakým způsobem to Robertsovi matlali před dvaceti lety, tak to ve mně vzbuzuje ještě větší nedůvěru...
MickTheMage - 24. duben 2016 23:35sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
AVip: Jedinu hru, ktoru som z tejto serie nehral je Privateer 2. I ked ak teraz citam tvoje vyborne zhodnotenie, patri ten este vlastne do rovnakeho vesmiru? Budem mat co googlovat zajtra v praci ;)
AVip - 24. duben 2016 08:51sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Wing Commander Privateer & Righteous Fire

Před časem jsem zmínil, že Privateer je dobrá úvodní hra pro Wingcomandérské univerzum... a teď když jsem jí po dvaceti letech (kurva fix!) zase jednou dohrál (rozehrál jsem ji i párkrát mezitím, ale i z důvodů, o kterých se zmíním, jsem to nikdy nedotáhnul do vyloženě vítězného konce) mohu říci, že to tak opravdu je.
Privateer je více-méně "self contained", znalost prvních dvou Wingů sice ničemu neublíží, ale opravdu není nutná a znalost následujících Wingů pak pomůže leda s dokreslením celého univerza.
Směšný film páně Roberstův lze pak zcela klidně ignorovat.
Herní mechanismy jsou přímočaré a na dnešní poměry v tomto žánru (Elite-like vesmírný "simulátor") až příliš jednoduché, ale to není nakonec na závadu, aspoň v tom hráč zbytečně neplave.
Zatímco některé zbraně jsou vyložené zbytečné (meson blaster a tachynon cannon forever a samozřejmě i FoF rakety!), troufnu si tvrdit, že všechny tři lodě, které hráč může ve hře postupně koupit (Orion, Galaxy a Centurion) mají svou logiku a důvod existence.
Hlavní zápletka je ovšem psaná na míru třídě Centurion a u té asi hráč skončí.

A teď k jednotlivým kampaním - Privateer, rok 2669, válka s Kilrathi vrcholí.

Spousta problémů ve hře se dá omluvit formátem hry - Privateer byla jedna z posledních floppy her (naopak jedna z prvních bez ochrany proti uživateli!), takže velikost byla problém.
Intro je i na poměry v Originu HODNĚ zavádějící - a zbytečně. Outro hodně lidí naopak nevidělo (nebo až na Youtube a spol.), protože měli zaklesnutou spoušť ještě z bossfightu - a ono je stejně takové nijaké.
Hlavní zápletka Privateera je i s přihlédnutím k okolnostem napsaná... divně. Moc divně. Dialogy jsou místy vyloženě na pěst.
Ovšem opravdový zádrhel nastane v sérii misí, které vedou k finálnímu boss fightu, kde se většina postav začne chovat prostě a dobře iracionálně. Upřímně, na tomhle je přesně vidět jak zoufale nefungovaly vnitřní kontrolní mechanismy v Originu, protože tohle chtělo přepsat, nijak drasticky, ale přepsat.
Ale zbytek hry funguje celkem dobře - ale je na ní až příliš vidět, že se v určité fázi vývoje škrtalo až příliš a zbytečně.

Righteous Fire - rok 2670, je po válce, i když to tak Gemini sektoru nevypadá (což je dáno tím, že RF vyšla dříve, než Wing 3), na druhou stranu, zápletka RF dobře zapadá do představy o těsně poválečném chaosu.
Kormidlo vývoje převzal Warren Spector - a ono to najednou jde. RF je tolik potřebná finální kapitola, která úspěšně zahlazuje nepříjemnou pachuť, kterou v sobě má finále původní kampaně.
Škoda, že v Originu tehdy neměli odvahu udělat ještě jeden datadisk...


Pár poznámek k remakům - před deseti lety + vznikly postupně dva remaky na engine Vega Strike. Privateer remake je volný remake, zatímco Gemini Gold by měl být ortdoxní remake.
Oba mají jisté issues, jejichž výčet a popis přesahuje rozsah tohoto příspěvku a v podstatě, nemá je valného smyslu hrát.


Kam dál z Privateera?

To je dobrá otázka: nabízí se +/- kterýkoli bod původní Kilrathi trilogie, Wing 1 kvůli tomu, jak to začalo, Wing 2 kvůli největší podobnosti herních mechanismů a Wing 3 kvůli tomu, co se dělo paralelně se zápletkou Privateera.
AVip - 22. duben 2016 15:18sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Už byly nějaké ty flash sales... plná víkendová akce je to myslím první.
Mirak - 22. duben 2016 14:34sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Hned jsem tam šel, že si nakoupím a zjistil, že už to mám koupený :)

Asi už tam nějaká pěkná ST akce byla.
AVip - 22. duben 2016 12:15sipka
ZAMĚŘIT
AVip
A máme tu víkendovou akci na Gogu... a v jejím rámci se dostaly do slevy i některé ST tituly!

Vice zde:
https://www.gog.com/promo/weekend_promo_interplay_220416
Marshall - 18. duben 2016 19:27sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
STO šlape bez problémů (Win 7 64 bit, i5, 16GB RAM,gtx960). Zkusil bych zrušit patchování "on demand" no a pak verifikovat hru, ale mě běží hra ARCu nebo STEAMu.
Mvek - 18. duben 2016 18:53sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Tak mně se dělo před těmi 5 lety, kdy jsem toho nechal být už v tutorialu, že loading jakékoliv nové lokace (i po přejetí turbovýtahem v tutorialu) trval třeba 2 i více minut, přitom to myslím ani netahalo závratné objemy dat nebo nevytěžovalo procesor. Tak kdoví, co se tam děje...
Telemachus Rhade - 18. duben 2016 18:31sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Děje se vám u STO to, že při spuštění po posledním patchování si procesoru skoro hodinu hraje na 100 % a pak spustí hru na logovací obrazovku?

Děje se mi to už od doby, co to hraju, ale teď jsem si chtěl několikrát zahrát a nedostal jsem se tam, tak mě to začlo vadit :)
kapitan Pike - 14. duben 2016 20:25sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Mvek:
že se soubor continue.sav dá zálohovat při ukončené hře, takže se dá ěnjaký save uložit.

Jo, to jsem taky dělal. Je trochu vopruz, když člověk dvě hodiny hraje a pak kvůli pár taktickým chybám při souboji s mateřskou lodí jde všechno do háje. Jako chápu, že hardcore hráči se v tom vyžívají, ale mezi ty já už nepatřím :-) A taky jsem si chtěl vyzkoušet nějakou novou loď, aspoň Federation Cruiser.

Zkoušel někdo ty Star Trekové modifikace? :-)
Mvek - 14. duben 2016 16:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jo, a tím jsem skončil:-). Navíc nevím, jestli jsem to stejně nehrál s modem na vypnutí té rebelské vlny, ale už si nejsem jist, jak jsem to nakonec uhrál. nebo aspoň s cheatováním, že se soubor continue.sav dá zálohovat při ukončené hře, takže se dá ěnjaký save uložit.

S dvěma dalšími loděmi, které mám k dispozici se mi ale opakovaně nedařilo, tak jsem ani moc naplno nevyzkoušel vylepšení před dvěma lety (tak nějak povšechně, nevím konkrétně).
A strašně bych chtěl vidět hru s podobným principem, ale víc exploratory, víc otevřená, třeba s obchodním modelem na vození zboží a tak.

Nejnovější   Novější 1534 - 1553 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o