Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1517 - 1536 / 8050Starší   Nejstarší

Telemachus Rhade - 15. květen 2016 18:08sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Marshall: To jakože for real? Nepůjde importovat aktuální účet?
Marshall - 15. květen 2016 17:29sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Vzhledem k tomu, že bych si musel dělat novou postavu, tak nic pro mě.
MickTheMage - 14. květen 2016 12:08sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
S STO ma nastvali, ked zase zmenili skill system. Nemam rad, ked si musim od zaciatku zase davat skill body niekam, ani neviem kam, ani neviem ako, ked som bol roky navyknuty na predchadzajuci system. Kvoli tomu som este nehral ani nove epizody. Ach jo...

Pritom som celkom zvedavy na ten ich ohlaseny TOS expansion :)
Telemachus Rhade - 12. květen 2016 19:38sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
BorgDog: Hmm, důvod proč si koupit PS4. Na PC mě to prostě neba.
BorgDog - 12. květen 2016 19:29sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Tak jsem zrovna dostal email, že "We're pleased to announce that Star Trek Online will be launching simultaneously on Xbox One and PlayStation 4 consoles in Fall 2016!" :-)

Marshall - 07. květen 2016 23:55sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Pro fanoušky steampunku a dungeon crawlerů (v zásadě varianta Legends of Grimrock). Vaporum.
AVip - 06. květen 2016 07:16sipka
ZAMĚŘIT
AVip
MickTheMage:
na riesenie problemu s Klingon Academy a modernymi Windows uz davno existuje

Vidím tam všechno možné, jen ne řešení problému s tím, že se na NT 5.1 KA pohybuje "přískokem vpřed", zatímco na 4.1 jede na tomtéž železe úplně plynule... jinak díky za připomenutí těch stránek, já na ně kdysi narazil, když jsem hledal user made patche pro Dangerous Waters (nakonec jsem do toho stejně nešel, seznam různých "issues" byl na můj vkus moc dlouhý).

Je pravda, že je opakovaně hlášeno, že na NT 6.x jede KA v průměru lépe, než na NT 5.x, tak snad... tak snad!
MickTheMage - 05. květen 2016 16:42sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Btw. na riesenie problemu s Klingon Academy a modernymi Windows uz davno existuje ceske riesenie (odvodzujem od web adresy :)). 100% mozem potvrdit, ze s Win7 to fungovalo. Na Win 10 som zatial este Klingon Academy neskusal.

http://jiridvorak.webpark.cz/ka/
Mirak - 04. květen 2016 11:52sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Na GOGu je teď doslova plna prdel Star Wars :)
Marshall - 28. duben 2016 20:54sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
hm, by mě zajímalo nekomentoval někde Stewart svoje angažmá v Oblivionu?
Marshall - 28. duben 2016 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Telemachus Rhade: Uvažoval jsi nad hraním Morrowindu a Oblivionu před tím? Gameplay Morrowindu (modifikovaného) imo stále ještě nepřekonali (a dle F4 asi nepřekonají)

STAND TALL!
Mirak - 28. duben 2016 15:12sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Telemachus Rhade: Jasně, no já neměl zrovna na mysli čistě grafiku, ale celkově hru jako takovou.

I když ulitby typu "Story mode" tam jsou, takže možná prehanim. Zcela jistě je tu ale menší důraz na akci, než v moderních RPG. Pravda, kolosální dungeon s příznačným nazvem Endless Paths of Od Nua jsem radši ještě moc nelustroval :)
Telemachus Rhade - 28. duben 2016 12:14sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak: No, DA3 přes všechny svoje kvality, funguje jako jakési vystřízlivění. Původně jsem plánoval hned poté načít Skyrim, ale doteď na to prostě nemám náladu. Navíc, kdybych nebyl na izometriky, těžko budu až fanatickým fandou Locomotion a Original War, že :)
Mirak - 28. duben 2016 11:26sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Ale je to celkem oldschool RPG, nevím jakej by byl pro tebe přechod z Dragon ageů a mass effectů :)

Jinak musím podotknout, že snad neznám hru se složitější angličtinou, některá slova jsem viděl poprvé, na což upřímně zvyklý nejsem.
Telemachus Rhade - 28. duben 2016 11:02sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak:
Pillars of Eternity

Jo? No, uvažoval jsem na tím...
Mirak - 28. duben 2016 10:56sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Hraju Pillars of Eternity, zatím velka spokojenost.
AVip - 28. duben 2016 07:45sipka
ZAMĚŘIT
AVip
BorgDog:
Já jel demo Klingon Academy normálně na XP

Tak demo mělo jinou verzi engine, například neumělo vyšší rozlišení (nebo aspoň to, co jsem měl v ruce já).
V průběhu let bylo mnoho lidí, kterým KA jela na XP (nebo i novějších), ale nebylo jich tolik, aby se dalo konzistentně říct "pojede to tehdy, tehdy a tehdy".
Ono věci nepomohlo, že KA byla jedna z posledních her, které 14 Degrees East/Interplay vydaly, takže to s jejím supportem taky bylo dost na draka, nepochybuju o tom, že kdyby se Interplay nesložila (a nerozpustila vývojářský tým prakticky hned po vydání), tak bychom se nějakého toho NT/XP patche dočkali.
Ona byla škoda, že v roce 2000 se obecně přešlo od her, který měly jak sw, tak hw renderer (což byla cca. do roku 1999 norma) na hry, které byly hw renderer only. Nojo, jenže tehdejší hw 3D akcelerace byla ještě furt dost v plenkách... :-/

KA mne kdysi "dostala", kdy jsem viděl její trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=mAb9WsdiPiA

(pravděpodobně ho všichni znají, ale nešť...)
takže jsem po jejím vydání švihal do krámu takřka okamžitě.

Příjemné bylo, že tehdejší série her of Interplay sdílela objekty a lodě a speciálně KA měla flotily natolik propracované, že v nich občas byly i duplicity, s tím, jak modernější lodní třída nahrazuje tu starší... což byl (a dodnes je) naprostý luxus na poměry počítačových her a celkově bylo vidět, že se na lodními kategoriemi někdo dost zamyslel, nebyly to jen tak náhodně splácané designy, jako tomu dost často bývá.


Perlička na závěr: tehdy se dalo přesně poznat, která recenzentská "hyena, hnůj a idiot" KA opravdu hrála a která jenom opisovala oficiální PR (opisovačům uniknul dost zásadní zvrat uprostřed děje a byl to ze strany Interplay evidentně záměr).

A ještě jedna perlička - KA mi kdysi sloužila jako "research simulator" pro bitvy vesmírných lodí, z nichž některé se posléze prosákly i do mých povídek... :-)
Dodneška mi její lodí třídy slouží coby ekvivalent příručky "Jane's" pro přelom 23. a 24. století v ST (protože takhle propracovaný systém má málokterá fiktivní soupiska flotil a k téhle aspoň existují na Netu dohledatelné reference a nakonec, dneska je to oficiálně licencovaný "Beta kanón" na úrovni knih - což je mnohem víc, než o sobě může říct spousta fanwank výmyslů, co kolují Netem).
BorgDog - 27. duben 2016 22:43sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
AVip: Já jel demo Klingon Academy normálně na XP - prakticky jsem na něm vymlátil jednu klávesnici. :-)
AVip - 27. duben 2016 19:43sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Kdysi = deset let... ku*va to to letí... a rozjel jsem to na SMP systému s XP SP2 (což znamená, že multicore procesory tomu nevadí a že by to nějak přiohnout mělo jít).
AVip - 27. duben 2016 19:39sipka
ZAMĚŘIT
AVip
ME jsou efektivně "98TE"... na těch pojede.

Ono to šlo do jisté míry znásilnit i na XP, kdysi jsem se tu o tom zmiňoval, ale způsobovalo to v nastavení grafiky nenulové vedlejší škody.
On je tam nějaký problém s časováním, který na 9x neexistuje, ale pod NT je patrný kvůli tomu, že NT jsou "dál" od hardware počítače. Mám ostatně pocit, že Readme ke KA zmiňuje, že NT a 2k jsou nepodporované a že podporované jsou jen 9x (ale můžu si to s něčím plést, takových her bylo v té době víc).

Nejnovější   Novější 1517 - 1536 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o