|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Marshall:
lítat s křižníkama, ta loď se otáčí jak těhotná velryba
Mně se špatně otáčí i Defiant, takže ono to máš tak trochu jedno. |
|
|
|
| Marshall: Jo, základní hra je dost meh, ale oba dva datadisky jsou super. |
|
|
|
| Mám! Obzvláště HoU :)
Jinak dva poznatky: STO vypadá renderscale 2 luxusně a nechápu jak lidi můžou lítat s křižníkama, ta loď se otáčí jak těhotná velryba :/
|
|
|
|
| Marshall: To máš NWN1 fakt tak moc rád? :) |
|
|
|
| Pillars of Eternity dohráno i včetně výtečného datadisku. Byla to jízda. |
|
|
|
| Nějaké tipy, jak se mi ve Steam knihovně objevila hra "No Time To Explain Remastered", vydaná loňský červenec, údajně pořízená 2.10.2015? Ještě se podívám do e-mailu, až najdu svůj disk se zálohou pošty, jestli jsem tehdy něco opravdu nekupoval, ale i tak bych si té hry snad dřív všiml.
(Z jiného soudku, štve mě, že díky malování jsem nestihl konec sale a zpeněžit ty gift cards ze sale a proklikávání queue:-(. |
|
|
|
| A tohle už mě taky nebaví.
Zajímala by mě procentní účast hráčů z US a Evropy. |
|
|
|
| Pro mě je uchýlení se k TOSce obrovské zklamání. |
|
|
|
| No tak jsem to taky začal. Co mi přišlo extrémně amatérské jsou nestejné úrovně hlasitosti dialogů. Svou loď jsem tradičně pojmenoval U.S.S. Deekin (postava Kaelyn the Dove). |
|
|
|
| Zatial na mna posobi tato nova expanzia akosi divne. Neviem presne prist na to preco. Ale zas odohral som prvy tutorial, takze sa to mozno zlepsi. A na mostiku bol Daniels! :) Moja nova lodka, zatial. Kam to vsak bude smerovat netusim. Stale ma seru, ze sa im nechce robit tie misie menej pif-paf :( Na druhej strane, je to zadarmo. |
|
|
|
| tak nevím, mám to pustit nemám to pustit. Hraje někdo Agents of Yesterday? |
|
|
|
| Endless Legend - 9,5+/10; Ta minus polovina vyplývá z faktu,že to hraju ("a hraju si s") teprve druhý den.
Pro mě osobně nástupce Civ IV: A New Dawn a Alpha Centauri s taktickými souboji a troškou RPG
Hodně slušná modifikovatelnost (vše v xml souborech).
|
|
|
|
| Marshall 269298: Indeed... For the Emperor!
Marshall 269301: Výstižné. Nehrál jsem to ještě delší dobu, ale ta repetetivnost misí mne odradila už dávno. ... Když si vzpomenu na Final Unity. ... Nemůže být všechno jako Mass Effect. Tam je střílení a ničení i místy ta repetetivnost, ale celkově to funguje úžasně. Ale asi nelze srovnávat MMORPG s Mass Effectem. |
|
|
|
| No než se vrhnu na paření, tak tady postnu část diskuze na STO foru, která tak nějak shrnovala moje pocity. Na moji obranu nutno dodat, že jsem to 3 měsíce nehrál, když jsem si uvědomil: "Když hra začne připomínat práci je na čase ji opustit." :(
um, did you ever even watch the show???
TOS: Kirk and Enterprise come up against alien threat/alien women/etc. it's almost never the "Fire all phasers" that wins-it's almost always "Out-think them because they can kick our ass without a sweat".
TNG: Planet-of-the-week, exploring cultural concepts-that's advancing understanding, not blindly shooting at everything you encounter and being promoted based on your kill scores.
DS9: most of the Dominion War, Sisko had to Kirk it-that is, he had to use bluff, and clever manipulation, occasionally backing up a threat-but again, even in the most combat-combat heavy episodes, The Sisko didn't win the battle with his guns, he won it with his mind.
Voyager: Janeway was an Idiot.
Enterprise: Get in Trouble, get lectured by T'Pol, get out of dodge/out of trouble. Understanding came from fuck up and finding desperate solutions, not from having the most advanced weapons suite in the area and a trigger-happy weapons officer.
--
Do you see any of those except the idiot ball anywhere in STO?? HONESTLY???
--
Klingon War: Go kill a lot of people, get fooled with by an undine, then kill more people and kill him.
Romulan Mystery: shoot people, sneak around and shoot people, don't sneak around and shoot people, oh, and shoot people. Hit "F" a lot. (and look, we removed the only morally questionable mission that might've led to an actual STAR TREK situation!!)
Cardassian Arc: Shoot people, shoot people shoot LOTS of people, hit "F" shoot more people. Run around the station, kill an old man, then blow up the defense systems on it-from space.
Breen: at least KIND OF a Star Trek storyline...finally.
Undine Advance: go to Fluidic space, shoot things, follow a diplomat on a suicide mission, shoot things, visit a planetoid and rescue some people you didn't even know were there, shoot things. ALMOST trek-like.
Voth: DINOSAURS WITH LAZORS ON THEIR HEDZ!!
Undine part 2: Watch everyone get Flanderized to their most ridiculous trait, Race to ESD and shoot things. Then race to Qo'noS and shoot things.
Iconian War: Klingons get the idiot ball (again). Shoot things. Lots of shooting things. Go back in time, and ...gasp...don't shoot!
Mirror incursion: Kill, kill, kill...kill, oh, and kill.
Temporal goofiness: Let a civilization DIE, then fight the survivors. visit the Future and confirm that no matter what, the KDF and Romulans are effectively irrelevant.
Agents of Yesterday: kill, kill, kill, kill... |
|
|
|
| Stačí si vzpomenout na skvělé intro k DOW 1, to byla taky pecka. |
|
|
|
| DoW III Tomu říkám trailer! Jako třeba na Company of Heroes II Relic zmršil, co se dalo (a upřímně moje vize DoW příběhu je jiná), ale trailer je fakt pěkný. |
|
|
|
| Jen toho Goldsmithe neumějí. |
|
|
|
| Tak ono myslím má Pražská orchestrální hudba dobré renomé, co se týká doprovodné hudby (původně filmů a dnes i her) - třeba dvouhodinová nahrávka Conana (1982) je velmi na zahraničních severech vyzdvihována. |
|
|
|
| Na kickstarteru můžete podpořit remake System Shocku:
https://www.kickstarter.com/projects/1598858095/system-shock
A btw.
"We have been working with Videri String Quartet, and we are in talks with Prague's FILMharmonic Orchestra about recording the score for System Shock." |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|