|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Ty sportovní hry mě kupodivu taky bavily. Tedy až na to, jak mě žrala překážková dráha na koni a nikdy se mi nepovedlo celou trať dojet. A samozřejmě mě nějak nebavil normální lyžařský běh, to už aspoň ten se vzduchovkou.
Někdy před dvěma lety nebo kdy jsem si Summer v DOSBoxu pustil, mám to odněkud z pozdější doby zkopírované, možná z nějakého starého počítače, jinak to je možná ještě někde na disketách. |
|
|
|
| Red Baron I je klasika... byť po vlastech českých kolovala spíš MCGA verze (a taky si člověk vzpomene na Aces of the Pacific a Aces over Europe... a taky Aces of the Deep, když už...).
A F-15 Strike Eagle je taky klasická letadlová "arkáda" (a tady nelze nezmínit bokem F-19 a F-117A, což byly už spíš simulátory, byť běžely na stejném engine a částečně na těch samých datech). |
|
|
|
| Zephram: No, já z toho hrál tak třetinu... :-)
Rád vzpomínám na: Grand Prix 2 a především na: The Games: Winter Challenge/Summer Challenge :-) |
|
|
|
| V trojce bude stejný dialogový systém, který mají i v Tormentu. |
|
|
|
| DC snad časem dám. Ona to není vyloženě špatná hra, ale naprosto nesplnili svoje oznámení, že to bude hardcore RPG. Je to taktická hra s několika RPG elementy. |
|
|
|
| Ale na to, že se kampaň spustila asi před dvouma hodinama už maj vybraný přes polovinu :) |
|
|
|
| Marshall: A zkoušel jsi i director's cut? |
|
|
|
| Hm, dvojku jsem podpořil a byl jsem docela zklamán, takže tentokrát počkám až to vyjde. |
|
|
|
| Byla spuštěna crowdfundingová akce na podporu vývoje Wastelandu 3, tentokrát ne na Kickstarteru.
Wasteland 3
Vypadá to fantasticky. |
|
|
|
| Poldu hrál můj brácha, jako osoba bytostně nesnášející Sobotu jsem díky jeho neschopnosti vzít si sluchátka utrpěla citovou újmu. Jemu to přišlo vtipné, ale zase...taky mu bylo 10. |
|
|
|
| Hrál jsem: Arkanoid, Doom, RA2, Deus Ex. |
|
|
|
| AVip: Ono na sérii Polda se u nás s láskou vzpomíná, ale že v ní byl obsažen humor na úrovni Troškovych filmů už se trochu zapomnělo.
Ale je pravda, že první díl před Vánoci '98 způsobil tehdy asi zaslouzené pozdvizeni. |
|
|
|
| Já tzv. adventury vesměs ignoruji, protože mne až vysoce čestné výjimky absolutně nebaví...
Přiznám, že (zejména) české "hi-hi ha-ha ftipné" adventury bytostně nesnáším už cca. čtvrt století, takže je absolutně vytěsňuji a ignoruji, jakmile je někde vidím. :-D |
|
|
|
| Jako já chápu, že to je nostalgicky žebříček a ne žebříček nejlepších her, ale Polda 2? Please. |
|
|
|
| Z toho jsem hrála jen Age of Empires. |
|
|
|
| Zephram:
Třicet her, na které nejraději vzpomínám. Díl druhý
Konečně jednou správný výběr ze správného období... ;-)
(Deus Ex a NOLF na konci ukazují, že je autor +/- moje generace, tedy minimálně z herního hlediska)
|
|
|
|
| Z tohohle výběru bych si toho moc nezahrál :) |
|
|
|
| Marshall:
Hudba vynikající
To je společným rysem všech tří dílů. Inon Zur odvedl u prvních dvou prvotřídní práci; až mě zarazilo, že nedostal i trojku. Nevím koho nakonec napadlo jméno Trevor Morris, ale byl to génius. Morris vzal Zurovy motivy a vytvořil kolem nich epičtější, drsnější, silnější a až melancholickou auru, a čím častěji ten OST poslouchám, tím jsem z toho nadšenější. Souhlasím, že tam mohlo být víc ambientní hudby, ale ono skládejte si něco na 200 hodin :-)
Voice casting byl eňo ňuňo - občas přemýšlím, proč jsem měl Valu mal Doran tak rád a co jí činilo tak atraktivní.
Jo jo, Claudia Black. Společně s Benem Browderem můžou za polovinu kouzla Farscapeu a následně teda i SG-1 S9 a 10. Jsem moc rád, že tu vrátili její Morrigan; přecijen od Witch Huntu už uplynula drahná řádka let.
jsem se dostal do situací, kdy mi ta hra nedovolila udělat to co jsem chtěl (a přišlo mi to přirozené)
Ano, přesně 3x mi to ve hře chyběla jasná možnost, jak bych se rozhodl já, ale nebyla tam. Občas to bylo na hraně, ale nijak často.
lokace byly "plné"
Hissing Wastes, Marshalle, Hissing Wastes! :)
Ale jasně, i tenhle Tatooine tu měl svoje neodiskutovatelné místo.
a hodně opravdu hodně jsem se zamýšlel, co zvolit s ohledem na důsledky
Tak tohle je stavebním kamenem DA i ME, a před nimi KotORu. Proto všechny 3 miluji rovným dílem. Těch možností je konkrétně tady ale neskutečné množství i v porovnání s ME3 a DAO.
Ať jsem udělal, co jsem udělal, Viviene se to nelíbilo. Fungovala tu jako můj přesný názorový protipól. Přesto, nebo možná právě proto, jsem mohl v boji u Chantry podpořit i ji. Ale samozřejmě nepodpořil :-)
se dá můj inkvizitor dohromady s Cassandrou
Been there. Názorově mám blíže k Bullovi, ale tam nám stojí v cestě jiné překážky :) Nicméně Cassie je hned po něm a navíc romantická linie s ní je fantastická! A vůbec ne lehká, musím se jí dosti dlouho dvořit a různě po Thedasu kupovat dárečky :)
řekl bych, že Origins na mě zapůsobila víc, ale je to výrazně lepší než dvojka.
Na rozdíl od ME jsou díly DA v podstatě úplně jiné a každý z nich nenahraditelný. Kouzlo jedničky nemůže žádné pokračování překonat a jsem rád, že se o to nesnaží. Každý díl cílí jinam a zpětně nemůžu říct, že by dvojka byla nějak slabší (příběhově). Objektivní chyby v opakujících se lokacích neřeším, protože s postavami dokázala pracovat neméně geniálně, jako jednička. Využila Anderse z DLC Awakening, přišla s Varrickem, Cassandrou i Cullenem, doteď doufám, že ještě někdy uvidíme Isabelu, etc... Jo a zlatíčko Merril. Která, jak jsem později zjistil, byla první osoba, na kterou jste narazili v DAO, pokud jste hráli za elfy :) A Tallis! A taky představila hlavního záporáka pro trojku. No, je toho dost, za co dvojka zaslouží uznání.
Vylepšení hradu IMHO dost posloužilo hře a odemykalo postupně různé rozhovory a posuny v ději, takže to s finále zas až tak nutně nesouviselo. Spíš mi vadila jiná věc - za celou dobu, co jsem byl na Skyholdu, jsem měl jeden jediný důvod jít za někým do vězení. I když jsem zrovna měl vězně, ve vězení nebyli :) A taky mi vadilo - no, vadilo... :) Nevadilo mi na tom vůbec nic :) Ale když už je to tak moc propracované, tak si myslím, že jsem měl mít možnost opravit hrad do poslední cihly. Toho je IMHO škoda. |
|
|
|
| A zapomněl jsem na konec. *Celou dobu jsem čekal, že na mě zaútočí a proto jsem vylepšoval Skyhold jak to jen šlo... a ono nic!!!* |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|