|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Telemachus:
Prvy problem je subojovy system, ktory nevie cim chce byt. Na jednej strane citia autori potrebu priklonit sa k taktickejsiemu systemu prveho Dragon Age, na druhej strane stale si myslia, ze konzolisti potrebuju cosi akcnejsie. A tak ten system stoji rozkroceny medzi dvoma systemami a vobec nefunguje. Hovoril som to uz niekolko krat - ak by sa na takticky system uplne vykaslali (pretoze ho evidentne nechcu) a spravili by nieco a la Dragons Dogma, pocit z hrania by bol odrazu milionkrat lepsi. Suboje su nezazivna, nezaujimava nuda a velky bordel. Vzhladom na to, ze hra je na nich zalozena, je to dost velky problem.
User Interface - neviem co by som k tomu mohol viac napisat. Neprehladne, neprirodzene, hnusne.
Vyvoj postavy - zakladne statistiky sa zvysuju automaticky, character building temer ziadny - v konecnom dosledku je uplne jedno akym smerom sa bude tvoja postava rozvijat. Ostatne, slaby statisticky character progress ide ruku v ruke z nemastnym, neslanym subojovym systemom.
Mno a potom je tu problem side questov, vo vacsine pripadov su uplne nezmyselne a postavene na formule "najdi/urob X a prines" - bez hlbky a potrebnej motivacie. Chvilu je to zabava, ale kedze sa to opakuje prilis casto, velmi skoro to zacne byt otravne a hrac to zacne igonorovat. Ostavaju tak nadherne vymodelovane mapy, bez zaujimaveho obsahu. Ostatne vsetko co je mimo hlavnu dejovu linku je tam len tak mimochodom. Musime tam nieco dat, tak to tam nacpeme. Bez myslienky.
Ako som napisal, velmi vysoke produkcne kvality, vyborne napisane postavy, relativne zaujimava hlavna dejova linka. Ale co z toho, ked to hratelnostne vrzga na kazdom kroku? |
|
|
|
| Mirak:
Pillars of Eternity
Na to jsem se chystal, ale PC hraní nesnášim a tvůrci evidentně o konzole zájem nejeví, tak asi smolík.
MickTheMage: Takhle, a rozhodně to nemyslím pejorativně, jaký jsi měl gameplay? Zatím jsem se téměř výlučně setkal s tím, že kdo to vzal pod 100 hodin, nebavilo ho to, a kdo nad 150, je unešený. Zbývá mi ještě poslední DLC, ale aktuální save mám na 212h. A IMHO v rámci mé dějové linie už těžko můžu otevřít nějaký další dialog. Ty jsou pro mě obzvláště skvělé, protože většina z nich je velice pěkně sarkastická, a to se vždycky cení. Taky nesouhlasím s nevývojem postav - snad teda s výjimkou Colea.
Bioware to posrali na celej ciare
Ač se tedy Andromedy obávám také, tak co konkrétně ti vadí zde? Alespoň ty největší boty... |
|
|
|
| MickTheMage: Z těch nových RPG za posledních pár let je u mě top Pillars of Eternity. A datadisk White March je příběhově možná ještě lepší (navíc s tou super IWD atmosférou).
Shadowrun hry jsou super příběhově, ale jako RPG je to pořád strašně limitované (a hrozně krátké). Moc se mi líbila i kritizovaná Shadowrun Returns, ale podle mě se prostě nemůžou poměřovat s těmi "heavy weight" RPG typu PoI nebo W2. |
|
|
|
| Och, a tu poznamku ohladom Wasteland 2, som si vsimol az teraz- Vazne zacinam spochybnovat Marshallov RPG vkus. :)
Wasteland 2 bola vyborna. Mala sice drobne problemy na poli user interfacu, a par chrobacikov (tu a tam), ale inak to bol presne ten zazitok, ktory som od pokracovania prveho Wastelandu ocakaval. Samozrejme, ak nehral prvy Wasteland, nepochytil rozne drobne odkazy na prvy diel. Myslim si vsak, ze aj bez toho sa dala hra vyborne uzit. Pretoze to bolo hutne, slusne RPG.
Pravda, ak by som si mal nieco vybrat z tejto "novej vlny retro RPG", tak moji favoriti ostavaju Shadowrun hry. Milujem ten svet. Aj ked ono sa tu tazko vybera jedna. Za posledne 4 roky vyslo tolko vybornych veci, ze to ani nestiham dohravat :) Momentalne si davam reprizu Icewind Dale a mozno to aj dohram (aj ked to neplanujem dohrat :)). |
|
|
|
| Uf, ked som si tu tak precital tu chvalu na Dragon Age: Inquisition, tak to som musel hrat uplne inu hru :)
Mizerny subojovy system, mizerny user interface, mizerny vyvoj postavy - vsetko suvisiace s mechanikou hry priemerne az podpriemerne.
Na druhej strane stoja produkcne kvality, prezentacia, kde by sme sa celkom zhodli.
Ale to je stranka, ktora v konecnom dosledku nerobi dobru hru, dobrou hrou. Bioware to posrali na celej ciare, a sam sa obavam co za nezmysel vydaju s novym Mass Effectom. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tenhle přístup k Mafii II mi přijde divný. Ano, asi to nevybočuje z jiných her té doby, hraje si to na GTA v poválečné době, ale jen hraje.
Na druhou stranu oproti jedničce díky modernějšímu hávu to pro mě má strašně silný pocit podobný sense of wonder, co přijde dál, co ještě si užiju z té atmosféry a doby. S chutí se vrátím do některých misí, abych město viděl v různých dobách (a to jsem zatím hrál jen zimní atmosféru, která mi krásně pasuje k Vánocům:-)). Protože město má spoustu detailů (i když mi chybí tramvaje a celkově návrh mapy mi asi tolik nesedí). Ale je možné, že se rozplývám nad věcmi, které soudobé hry nabízejí také. Ale to nevadí, to je stejně dobře.
Jako obtížnost je velmi slabá, ale zase mě třeba na Mafii nebavily tolik střílecí mise, tedy až na výjimky, souboje mi tam seděly jen jako doplněk, ne hlavní náplň, takže když ty jsou lehčí, jsem rád. Spíš mě mrzí, že je tam GPS navigace:-).
Kampaň jsem ale vůbec nesledoval. Ke hře jsem přišel tak náhodou ve slevě.
Lt.Shark: Tak paradoxně jsem byl úspěšnější v dětství, ale nevím, jak to bylo s obtížností atd. Takže vím, že na první místa jsem se taky někdy dostával. Ale koňský parkúr nikdy, a pak také jsem měl ještě problém se závody na bruslích nebo na kole. Jako kdyby se vždy po několika kolech něco stalo a buď jsem se vyflákal, nebo jsem musel už jet extrémně pomalu. Něco takového si pamatuji a netuším proč. |
|
|
|
| Mvek: Tak mě samozřejmě taky klasický běžky (tedy né biatlon... se střílením) moc nebavily... ale i v letních i v zimních sem závody dokončoval a vyhrával... :-) i ten parkúr ;-) |
|
|
|
| AVip: Jo... Red Barona sem hrál... i když nevim kterou verzi... :-)))
A z těch simulátorů... F15 si nějak nevybavuju, ale F19 i F117A vim, že sem hrával... :-) |
|
|
|
| Čekání na dvojka a dvojka samotná mě nějak odrazují od podívání se na trailer, natožpak od hraní. |
|
|
|
| Dneska vychází třetí díl Mafie :-) |
|
|
|
| Ty sportovní hry mě kupodivu taky bavily. Tedy až na to, jak mě žrala překážková dráha na koni a nikdy se mi nepovedlo celou trať dojet. A samozřejmě mě nějak nebavil normální lyžařský běh, to už aspoň ten se vzduchovkou.
Někdy před dvěma lety nebo kdy jsem si Summer v DOSBoxu pustil, mám to odněkud z pozdější doby zkopírované, možná z nějakého starého počítače, jinak to je možná ještě někde na disketách. |
|
|
|
| Red Baron I je klasika... byť po vlastech českých kolovala spíš MCGA verze (a taky si člověk vzpomene na Aces of the Pacific a Aces over Europe... a taky Aces of the Deep, když už...).
A F-15 Strike Eagle je taky klasická letadlová "arkáda" (a tady nelze nezmínit bokem F-19 a F-117A, což byly už spíš simulátory, byť běžely na stejném engine a částečně na těch samých datech). |
|
|
|
| Zephram: No, já z toho hrál tak třetinu... :-)
Rád vzpomínám na: Grand Prix 2 a především na: The Games: Winter Challenge/Summer Challenge :-) |
|
|
|
| V trojce bude stejný dialogový systém, který mají i v Tormentu. |
|
|
|
| DC snad časem dám. Ona to není vyloženě špatná hra, ale naprosto nesplnili svoje oznámení, že to bude hardcore RPG. Je to taktická hra s několika RPG elementy. |
|
|
|
| Ale na to, že se kampaň spustila asi před dvouma hodinama už maj vybraný přes polovinu :) |
|
|
|
| Marshall: A zkoušel jsi i director's cut? |
|
|
|
| Hm, dvojku jsem podpořil a byl jsem docela zklamán, takže tentokrát počkám až to vyjde. |
|
|
|
| Byla spuštěna crowdfundingová akce na podporu vývoje Wastelandu 3, tentokrát ne na Kickstarteru.
Wasteland 3
Vypadá to fantasticky. |
|
|
|
| Poldu hrál můj brácha, jako osoba bytostně nesnášející Sobotu jsem díky jeho neschopnosti vzít si sluchátka utrpěla citovou újmu. Jemu to přišlo vtipné, ale zase...taky mu bylo 10. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|