Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1318 - 1337 / 8050Starší   Nejstarší

Mirak - 05. listopad 2016 22:57sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Marshall: Enjoy!
Marshall - 05. listopad 2016 22:48sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Pillars jsou moje!
Mirak - 05. listopad 2016 13:36sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Na GOGu je teď zase větší sale.
Mvek - 28. říjen 2016 19:11sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Hm, co to tedy předtím bylo za verzi:-). Já vím, že nějaká extra taky, možná Legendary nebo DeLuxe nebo tak něco.
Marshall - 28. říjen 2016 18:12sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Jo! A teď přemýšlím jestli mám šanci těch cca 100 modů přemigrovat. chm.
AVip - 28. říjen 2016 17:35sipka
ZAMĚŘIT
AVip
MvekSkyrim jsme dostali jako majitelé předchozí verze...
To je na Steamu celkem běžná praxe.
Mvek - 28. říjen 2016 09:21sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nechápu...:

1) Proč po mně od včerejška chce víceméně po každém spuštění Steam aplikace heslo (a pak tedy i kód, protože jsem si aktivoval dvoufaktor). Ale jedině mě napadá, že se mu mění IP, ze které se připojím, když zrovna aktivuji VPN, nicméně dřív to nedělal, asi větší bezpečnost nyní.

2) Proč mi vyskočilo, že Now available: Skyrim Special Eedition, a po kliknutí mi to řeklo, že ji už mám. Jasně, měl jsem dojem, že jsem ji kupoval v akci před rokem nebo tak... Tak proč ji inzeruje, že "now available".
Zephram - 24. říjen 2016 08:30sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Už je těch her hodně a máš příliš na výběr. Kdybys měl jen ty tři a třeba rok si nemohl zahrát nic jiného, tak to vypadá jinak.
Mvek - 24. říjen 2016 08:25sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nevíte, proč poslední dobou zkusím nějakou hru a buď mě vůbec nechytne, nebo mě přestane bavit po krátké době a radši bych se vrátil ke starší?

Konkrétně jsem tak zatím dopadl u:
Reus
Don't Starve
Cities: Skylines

Zatímco to první je víc "logické", tak tam to chápu.
To druhé je zas docela tuhé a přece jen mi je Minecraft bližší, ale ani ten mě už dávno nebaví déle jak hodinu jednou za pár týdnů/měsíců.
No ale nejvíc jsem zatím zklamán z Skylines. Jako to je na první pohled fakt to poslední SimCity přes kopírák. Včetně takového nereálného hračičkového feelingu. Když to srovnám s jejich Cities in Motion 2, které sice zase má problém s hratelností, ale graficky se tváří spíš realisticky, tak je to zvláštní.
Paradoxně mi ale ty Skylines připadají docela těžké (a trochu mi chyběl tutoriál). Dělat slušný návrh města a vydělávat, a vůbec rozjet začátek, není snadné.
AVip - 13. říjen 2016 21:42sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
máš odehráno méně než 2 hodiny

Zrovna tohle je docela šibeniční požadavek, jak už spousta lidí při pokusu o refund zjistila (zejména u DLC).
Mvek - 13. říjen 2016 21:07sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Dneska, pokud máš hru méně než 14 dnů a máš odehráno méně než 2 hodiny, tak můžeš vracet prakticky bez omezení...

Citace jednoho uživatele o Steamu. Zajímavé, takže v tomhle už rozhodně trumfli GOG, ale to neznamená opouštět GOG:-).
Mvek - 09. říjen 2016 10:17sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Lt.Shark: Jako jo, myslím, že tady jsem byl úspěšnější jako dospělý než jako dítě:-). U slalomů apod. naopak.
Lt.Shark - 09. říjen 2016 09:41sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
Mvek:
pak také jsem měl ještě problém se závody na bruslích nebo na kole. Jako kdyby se vždy po několika kolech něco stalo a buď jsem se vyflákal, nebo jsem musel už jet extrémně pomalu. Něco takového si pamatuji a netuším proč.

jo... to si pamatuju... to dělalo a taky nevim proč (asi nějakej bug... a nebo vlivem rychlý jízdy tupé brusle :-D ). Ale stejně sem vyhrával i s tím... protože sem jel na začátku hodně rychle a pak to poslední kolo, když to dělalo tenhle problém, tak sem do zatáček hodně výrazně zpomalil, abych z nich "nevylítnul" a pořád to stačilo na vítězství.
AVip - 09. říjen 2016 08:23sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Snad to dopadne lépe, než "Star Conman", o kterém se potichoučku začíná psát "že to asi nevyjde" i v českých médiích...

Sen za tři miliardy může skončit slzami. Vývoj Star Citizen se komplikuje


V diskuzi se sice pár věřících vyznává ze své víry, ale jak praví jeden bonmot - "ono to má většinou nějaký důvod, proč firmy už nechtějí financovat vývojářské plány slavných game designérů minulosti co dnes žebrají o crowd funding - ony si totiž díky svému účetnictví pamatují, jak dobří tito vývojáři byli ve skutečnosti, když došlo na vedení projektů a finance".

(čest a sláva všem výjimkám -a je jich hodně, to ne, že ne!-, ale zrovna bratři Robertsové mezi ně rozhodně nepatří, ti dokázali za svou kariéru už zruinovat několik firem)
Mirak - 08. říjen 2016 18:19sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Wasteland 3 už vybral požadovaných 2 750 000 dolarů :)
Mirak - 08. říjen 2016 15:56sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Je, jen mi to ujelo.
Zephram - 08. říjen 2016 15:18sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Mvek - 08. říjen 2016 15:14sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Co je PoI? Pillars of Eternity to asi nebude.
Mirak - 08. říjen 2016 14:51sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Telemachus Rhade: Upřímně si nedovedu představit, jak by se PoI dala ovládat na konzolích.

A prostě pochybuju, že by se to Obsidianu vyplatilo, protože byť jsou RPG typu Zaklínač a Mass Effect úspěšná, tak mají jaksi mnohem blíž k FPS než k RPG ve stylu Pillars of Eternity. Už vidím jak konzolisti louskají tuny nedabovaných dialogů :)
MickTheMage - 08. říjen 2016 14:50sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Telemachus:
Prvy problem je subojovy system, ktory nevie cim chce byt. Na jednej strane citia autori potrebu priklonit sa k taktickejsiemu systemu prveho Dragon Age, na druhej strane stale si myslia, ze konzolisti potrebuju cosi akcnejsie. A tak ten system stoji rozkroceny medzi dvoma systemami a vobec nefunguje. Hovoril som to uz niekolko krat - ak by sa na takticky system uplne vykaslali (pretoze ho evidentne nechcu) a spravili by nieco a la Dragons Dogma, pocit z hrania by bol odrazu milionkrat lepsi. Suboje su nezazivna, nezaujimava nuda a velky bordel. Vzhladom na to, ze hra je na nich zalozena, je to dost velky problem.

User Interface - neviem co by som k tomu mohol viac napisat. Neprehladne, neprirodzene, hnusne.

Vyvoj postavy - zakladne statistiky sa zvysuju automaticky, character building temer ziadny - v konecnom dosledku je uplne jedno akym smerom sa bude tvoja postava rozvijat. Ostatne, slaby statisticky character progress ide ruku v ruke z nemastnym, neslanym subojovym systemom.

Mno a potom je tu problem side questov, vo vacsine pripadov su uplne nezmyselne a postavene na formule "najdi/urob X a prines" - bez hlbky a potrebnej motivacie. Chvilu je to zabava, ale kedze sa to opakuje prilis casto, velmi skoro to zacne byt otravne a hrac to zacne igonorovat. Ostavaju tak nadherne vymodelovane mapy, bez zaujimaveho obsahu. Ostatne vsetko co je mimo hlavnu dejovu linku je tam len tak mimochodom. Musime tam nieco dat, tak to tam nacpeme. Bez myslienky.

Ako som napisal, velmi vysoke produkcne kvality, vyborne napisane postavy, relativne zaujimava hlavna dejova linka. Ale co z toho, ked to hratelnostne vrzga na kazdom kroku?

Nejnovější   Novější 1318 - 1337 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o