|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mvek:
Takže pak už aspoň trochu dává smysl s rozumně dlouhými linkami (ale pořád to nejde mít linku přes celou mapu ani pořádně půlku mapy, pokud tam jsou hodně křižovatky a zastávky), pokud člověk dá určitý přesah a dá špičku delší na linkách, které rozvážejí poslední pasažéry po špičce.
Tomuhle vůbec nerozumím.
Propojení nerozumím...
Chybí mi přirozený návazní model. Něco jako je Opatov třeba.
CiM 2 má breakdowns jen, když právě má vozidlo třeba stav pod 20 procent
V momentě, kdy mám XY linek, je stav pod 20 % norma, protože buď piluju mapu, nebo měním stroje. Oboje reálně nelze :) Nebo jednoduše nechci. O tom ta hra pro mě není. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Přímo CiM 2 má v základu možnost neomezené peníze, takže to je ok. Breakdowns určitě budou, to dohledám, taky o tom přemýšlím, ale mám pocit, že CiM 2 má breakdowns jen, když právě má vozidlo třeba stav pod 20 procent (což pak má i takřka nulovou hodnotu).
Propojení nerozumím... Lidé prostě přecházejí mezi blízkými zastávkami, není třeba nic sdružovat, asi to ani nejde (ani to metro-bus).
A ad jízdní řády, taky nerozumím. Slow znamená, že co sekunda reálná, to minuta herního času, nebo tak nějak, možná ještě pomaleji. Jízdní řády se samozřejmě vážou na herní čas. Takže pak už aspoň trochu dává smysl s rozumně dlouhými linkami (ale pořád to nejde mít linku přes celou mapu ani pořádně půlku mapy, pokud tam jsou hodně křižovatky a zastávky), pokud člověk dá určitý přesah a dá špičku delší na linkách, které rozvážejí poslední pasažéry po špičce. |
|
|
|
| Mvek: Až pak pořešíš mody, tak rozhodně poreferuj.
Zajímá mě hlavně:
- No breakdowns - Nejsem manažerem dopravního podniku, abych řešil krizové situace. Navíc i zde dochází k poruchám, vůči hernímu času, nesmyslně častokrát.
- Infinite money - Opět, ekonomických strategií mám dost v reálném životě, tady se chci soustředit na efektivní budování a nic jiného.
- Jízdní řády vs. čas - Slow je sice fajn, ale taky to úplně neřeší. Ty jízdní řády dávají smysl opravdu jen 'sotva'.
- Inteligentní propojení zastávek a stanic. Vytvořit si něco ala Karlovo náměstí je aktuálně nemožné. Jedna stanice metra je vázaná na jednu zastávku busu, etc.
- No a grafika. Jestli tomu něco chybí, tak jsou to barvičky. (ale to je vůči zbytku zcela nepodstatné)
Osobně bych nejvíce uvítal stejně Locomotion 2, přesně s možností překlikávat z izometriky na 3D, jak to mají Mashinky, a s jízními řády. |
|
|
|
| Já dávám konečně šanci CiM2. CiM jedna jsem už zalomil, to se nedá hrát, furt se mi štosují dopravní prostředky a těch pár modů mi to ještě dělá obtížnějším, takže vydělávat stabilně a přežít recesi a mít to trochu hezčí je nereálné.
CiM2 má stále a navždy v něčem horší grafiku, ale s evropskými budovami už to snáším lépe. Budu se dívat po modech, jestli něco nedává možnost stavět si budovy i dopravu, ale budovy ručně, ne automaticky generované. Nebaví mě totiž strávit hodiny stavěním mapy, a pak zjistit při hraní, že něco nesedí a při zakázaném "růstu" města nemít možnost přidat budovy, které budu muset zbourat.
Pár věcí v UI je nedotažených, ale přitom to má prostě ten úžasný koncept jízdních řádů. Navíc linka v depu končit NEMUSÍ! To psali v tutoriálu a platí to dodnes, jen když bude depo moc daleko, tak se může stát, že se prostředek dřív rozbije a bude blokovat cestu, než dojede na servis. To mi vadí, ale třeba najdu mod, který to řeší.
Jinak je to jen logické, že linka má své depo a že tam vozy zatahují, nebo že vyjíždějí podle jízdního řádu, a ne po dojetí linky. Vlastně se dá depo podle toho stavět chytře a zastávku před a za ním, aby nebyl problém s využitelností (lidi do depa nejezdí).
No a samozřejmě nutností je mod "slow", který zpomalí čas tak, že ty jízdní řády dávají už docela smysl, ale zase se dlouho vydělává a je to na puštění na pozadí, zatímco vařím... Kéž by z té hry udělali nějaký datadisk do Cities: Skylines. |
|
|
|
| Engine pěkný, ale není to to, co hledám. |
|
|
|
| Taktéž, vypadá to hezky. A TTD jsem se nahrál dlouhé hodiny. |
|
|
|
| Milovníci Tycoonů můžou zkusit podpořit v rámci Greenlight na Steamu:
Mashinky |
|
|
|
| Marshall: Ne, ocením to i já, protože ve tvém příspěvku nefiguruje ani Steam, ani GOG ;) |
|
|
|
| Mno tak si brouzdám youtubem a na co nenarazím (uznávám, tohle ocení asi jen Mirák):
Marty Robbins - Big Iron
Fallout : I am the Hero
Fallout 2: I am the Chosen One
Fallout 3: I am the Lone Wanderer
Fallout 4: I am the Sole Survivor
Fallout New Vegas: IM THE FUCKING MAILMAN
... ah well Heartaches By The Number
Good night Chummers! |
|
|
|
| Tak jsem dostal další Dragonfall za sponzoring Wastelandu 3, má zájem někdo další? :) |
|
|
|
| Mvek: To Cuban Missile Crisis vypadá dobře.
Ozvu se kdyžtak zítra přes Steam. |
|
|
|
| Získal jsem tyhle laciné hry (Steam kódy) v podstatě zadarmo, tak kdyby náhodou někoho něco zaujalo, tak daruji, třeba za pivo nebo pokud by z toho vypadla nějaká "karta", tak za ni apod. v rámci Steamu.
Strayed
Unforgiving Trials: The Darkest Crusade
DISTRAINT
The Dark Stone
Zombie Playground
Hektor
Perimeter
Perimeter: Emperor's Testament
Cuban Missile Crisis
Cuban Missile Crisis: Ice Crusade |
|
|
|
| Jako takhle, je to intenzivní zážitek, dialogy jsou jedny z nejlepsich, co jsem ve hrách viděl, akorát ovládání, inventář a celkově herní systém mi evokuje trochu casual hry na tablety (což ale nemusí být nutně na škodu).
Na druhou stranu pokud Harebrained schemes budou ve vydávání dalších dílů pokračovat, tak budu jen rád. Ale k Shadowrun: Hong Kong jsem se ještě nedostal. |
|
|
|
| Stále to mám mezi koupenýma v TO-PLAY listu. Aktuálně hraju ME3. |
|
|
|
| Přesně. A připojuji se k hodnocení, že pro mě jak Dragonfall tak Returns) osobně to byl jeden z nejintenzivnější zážitků jaký jsem kdy měl u počítačové hry. |
|
|
|
| Mvek: Myslím, že většina lidí, co tu hraje hry už to má. |
|
|
|
| Ale kdyby o to někdo stál, tak kód klidně předám dál, já se k tomu třeba příští rok dostanu, ale jen tak ne a vůbec mi nevadí dát přednost jiným hrám:-).
Zatím dík. |
|
|
|
| Mvek: Předtím sice vyšel Shadowrun: Returns, ale příběhy ani postavy ze hry spolu nijak nesouvisí (byť je v Dragonfall naznačeno, že se oba díly odehrávají paralelně). Je to stejné universum, tenhle díl se odehrává v Berlíně, první díl v Seattlu.
Kód máš v SN poště. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|