|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Tak zrovna tento druh sale na Steamu zaslouží pozornost, protože se tam dá denně vydělat pár centů těmi trading cards, když si člověk prokliká frontu. V létě jsem to aspoň několikrát udělal, ale pak je zapomněl prodat včas:-), nebo změnit na gemy. |
|
|
|
| Kdyby na "výprodeje" existoval nějaký "forichtung", aby nebylo nutné pokaždé "manuálně" zmiňovat, že už to zase začalo, tak už ho někdo nasadil do provozu... ale prakticky všechny weby na toto téma pořád píšou klasické krátké zprávičky.
P.S. A vůbec, abych náááhodou nezačal spamovat s UPlay (který mmch. vypadá poměrně zoufale, takže se dost často podbízí) nebo GreenManGaming, kde je taky imrvére něco... ;-) |
|
|
|
| Jinak Wasteland 2 director's cut za mě zatím super. Je vidět, že production values jsou sice nižší (to, že jsou nadabovány jen některé postavy je pro tenhle typ RPG naprosto běžné, ale i těch pár nadabovaných postav je bohužel dost slabých, snad vyjma Vargase) ale myslím, že jinak to maskují celkem úspěšně a dohání to spoustou jiných předností. Ze začátku mě srala kamera, ale bylo to spíš o zvyku. Často kritizované souboje mi přijdou úplně v pohodě. |
|
|
|
| Na GOGu vyšla Indiana Jones adventura The Last Crusade, starší a méně slavný bratříček Fate of Atlantis. To já jen aby měl TR radost :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: No já se můžu přesunout do Pokec o hudbě, Mveka a tebe šoupnem do Dopravy a budeš mít skoro pravdu :D) |
|
|
|
| Jinak ad Paradox a jejich Colossal Order, prostě ta firma se na Cities in Motion 2 vykašlala, podle všeho neudělali žádný slušný update, jen DLC s vozidly a ty evropské budovy (aspoň to) se směšnou Prahou a podobnými mapami. V té době u museli mít pěknou řádku času za sebou na Skylines.
CiM 2 tak využili jako tech demo pro Skylines, ozkoušení si engine, základ budov atd., je to smutné, i když se to děje často.
No a co jsem netušil, že hlavně do CiM2 neudělali slušnou podporu modů. Takže pár modů existuje, ale jinak vesměs jen mapy... Ale ještě uvidím, co těch pár modů (patchů od fanoušků) umí. |
|
|
|
| Navrhuji dát do záhlaví info o nutnosti pravidelně kontrolovat GOG, Steam, Origin, and/or whatever, společně se sloganem "The sale is alway on, somewhere."
Pak bychom tu ale neměli žádné příspěvky ;) |
|
|
|
| Sale hlavně vypuknul na Steamu a Originu... |
|
|
|
| Mě z těch her z druhé světové války bavily jen první dva díly CoD. Medal of Honor série mi třeba přijde těžce overrated. |
|
|
|
| Marshall 277920: No, ta první hudba v prvním videu z 1942 mi až na trumpety sedí k Pirátům z Karibiku:-). Ale fajn.
Jinak neznám, tyhle hry mě nikdy nebavily. Vůbec mi tanky a víceméně druhá světová nic neříká, až na výjimku, a tou jsou letadla. |
|
|
|
| Zephram: Mam tu DVD BF 2 Complete edition a BF 2142 Deluxe :)
Dobré to časy :) Pamatuješ na "Krakenův plůtek"?
Pro neznalé: v BF 2 když jste jeli tankem tak vás zastavil malý zahradní plot :D
Nicméně pokud bych pokračoval ve stylu New Vegas, tak tohle by mohlo patřit i fóra o DS9 Marty Robbins - Ballad Of The Alamo
FYI: Na GamersGate začal vánoční "sale". |
|
|
|
| BF1942... hra kterou jsem nejprve "poctivě upirátil" na "pravém páleném CD" a až mnohem později získal zdarma via Origin... 0:-)
A jinak ano, ta melodie je těžká klasa! |
|
|
|
| BF2142, první krabicová hra, co jsem si koupil. Dávno před Steamem... |
|
|
|
| Hudba ze hry Battlefied 1942 osobně mám radši modifikované téma (Armored Fury) nebo Bad Company 1 i 2 (což nejsou typičtí BF), ale tohle je naprosto úžasné. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: První bod mluvil o té úpravě jízdního řádu. Řekneš si, že večerní špička netrvá hodinu od čtyř, ale třeba od půl čtvrté do sedmi, nebo ji dáš od půl čtvrté do šesti na páteřní tramvaji a od pěti do sedmi na autobusu, který rozváží lidi od tramvaje do předměstí.
Ad návazný model - pořád nerozumím. Nic ti imho nebrání toto v CiM2 udělat. Stačí aby všechny zastávky autobusů měly v okruhu dosahu ten výlez metra. Ano, výlez je jen jeden, ale tak to na simulování dopravy nemá moc vliv.
Ale třeba se pletu a lidé neradi přestupují víc jak jednou, musím nějaké sledovat.
A jo, poruchy chápu, že ti vadí, pokud nechceš žádnou ani ne příliš obtížnou motivaci co se týče peněz. Jinak nemusíš nic měnit ručně, tady už imho stárnutí není, jen se musí dopravní prostředek ohřát dostatečně dlouho v depu (které nesmí být přeplněné), a pak se spraví samo. To je právě úžasné, že už člověk nemusí obměňovat vozidla jako v CiM 1, Tycoonech (ok, existoval autorenew) nebo Traffic Giantu (tuším). |
|
|
|
| Mvek:
Takže pak už aspoň trochu dává smysl s rozumně dlouhými linkami (ale pořád to nejde mít linku přes celou mapu ani pořádně půlku mapy, pokud tam jsou hodně křižovatky a zastávky), pokud člověk dá určitý přesah a dá špičku delší na linkách, které rozvážejí poslední pasažéry po špičce.
Tomuhle vůbec nerozumím.
Propojení nerozumím...
Chybí mi přirozený návazní model. Něco jako je Opatov třeba.
CiM 2 má breakdowns jen, když právě má vozidlo třeba stav pod 20 procent
V momentě, kdy mám XY linek, je stav pod 20 % norma, protože buď piluju mapu, nebo měním stroje. Oboje reálně nelze :) Nebo jednoduše nechci. O tom ta hra pro mě není. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Přímo CiM 2 má v základu možnost neomezené peníze, takže to je ok. Breakdowns určitě budou, to dohledám, taky o tom přemýšlím, ale mám pocit, že CiM 2 má breakdowns jen, když právě má vozidlo třeba stav pod 20 procent (což pak má i takřka nulovou hodnotu).
Propojení nerozumím... Lidé prostě přecházejí mezi blízkými zastávkami, není třeba nic sdružovat, asi to ani nejde (ani to metro-bus).
A ad jízdní řády, taky nerozumím. Slow znamená, že co sekunda reálná, to minuta herního času, nebo tak nějak, možná ještě pomaleji. Jízdní řády se samozřejmě vážou na herní čas. Takže pak už aspoň trochu dává smysl s rozumně dlouhými linkami (ale pořád to nejde mít linku přes celou mapu ani pořádně půlku mapy, pokud tam jsou hodně křižovatky a zastávky), pokud člověk dá určitý přesah a dá špičku delší na linkách, které rozvážejí poslední pasažéry po špičce. |
|
|
|
| Mvek: Až pak pořešíš mody, tak rozhodně poreferuj.
Zajímá mě hlavně:
- No breakdowns - Nejsem manažerem dopravního podniku, abych řešil krizové situace. Navíc i zde dochází k poruchám, vůči hernímu času, nesmyslně častokrát.
- Infinite money - Opět, ekonomických strategií mám dost v reálném životě, tady se chci soustředit na efektivní budování a nic jiného.
- Jízdní řády vs. čas - Slow je sice fajn, ale taky to úplně neřeší. Ty jízdní řády dávají smysl opravdu jen 'sotva'.
- Inteligentní propojení zastávek a stanic. Vytvořit si něco ala Karlovo náměstí je aktuálně nemožné. Jedna stanice metra je vázaná na jednu zastávku busu, etc.
- No a grafika. Jestli tomu něco chybí, tak jsou to barvičky. (ale to je vůči zbytku zcela nepodstatné)
Osobně bych nejvíce uvítal stejně Locomotion 2, přesně s možností překlikávat z izometriky na 3D, jak to mají Mashinky, a s jízními řády. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|