|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Jo tak dokonce za 4,99, když si nekoupím pyčoviny k tomu typu Old time buses. |
|
|
|
| CiM2 Collection je dneska na Steamu za 9,99€ - to už asi neodolám. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Hrál jsem jen s těmi DLC, které nebyly placené. |
|
|
|
| Zephram 278102: A hrál jsi se všemi DLC nebo jenom s EC? |
|
|
|
| Mvek:
nechat tramvaje stavět ve stanicích metra, ale to by asi bylo divné
Na stejném principu pracuje v reálu MHD v Düsseldorfu. Tamní U/S-Bahn jsou v podstatě tramvaje suplující metro, tram i dráhu dohromady, a v podzemí staví v něčem, co vypadá jako neosvětlená stanice metra, přičemž na přestupních stanicích se střídají nástupiště a koleje sdruženě klidně 7x vedle sebe, podobně jako to jde právě v CiM2.
Ale díky, nainstaluju si to v průběhu ledna a uvidíme. |
|
|
|
| HoU je suverénně nejlepší. SoU byl ale po nemastné a neslanné (a zdlouuuuhavé) originální kampani určitě krok správným směrem (obzvlášť se mi líbilo putování karavany přes poušť a Deekin).
Jinak ale považuju Auroru za zlo. Ten engine strašidelně rychle zestárl a je upřímně pěkně hnusnej, ale takovej už je holt osud 3D her, které vyšly těsně po přelomu tisíciletí. BG a Fallouty neoplývaly fantastickou grafikou ani v době vydání, ale vzhledem k dnešním možnostem hi-res patche je tam určitej faktor nestárnutí.
Možnosti toolsetu a multiplayeru nezpochybňuju, ale nemám dostatek času ani na všechny profesionálně napsané hry, takže patlat se ve fanmodech pro mě představuje ztrátu času.
Dvojku jsem kdysi hrál (nedohrál), ta kampaň je podobně nezajímavá jako u jedničky, ale časem tomu dám šanci znovu, obzvlášť když mám komplet na gogu. |
|
|
|
|
Co mě nahlas rozesmálo (mimo jiné), byla interakce mezi Deekinem a Dealanem, kdy Dealan mu říká ať si přestane broukat a on na to, že o něm skládá song. A že by bylo lepší, kdyby byl kuchař protože to se dobře rýmuje :) a pak je tam věta, že jsem ještě neviděl Dealan tak vyděšeného :D
Já jsem se rozhodl pro replay, protože chci znát přesné znění některých dialogů a na netu jsem je nikde nenašel. Např. mezi Valsharess a Mephistofelem a pak můj dialog s Aribeth. Jak píšeš ty postavy jsou skvěle napsané a třeba u Deekina to umocňuje fakt, že byl předchozím datadisku a ti ostatní v první hře... což poskytuje spoustu referencí a takové milé nostalgické pohlazení.
Celkově si myslím, že HoU jsou asi to nejlepší co pro NWN 1 bylo udělané, ale SoU není daleko za ním. A nepočítám do toho hráči vytvořené moduly typu Rose of Eternity.
Přiznám se, že bych si asi zahrál i dvojku, konkrétně Mask of the Betrayer, ale Wall of the Faithless mi přijde jako neskutečně nespravedlivá (dvakrát tolik jako ateistovi) a vlastně se chystám zjistit, jestli se to v následujících vydáních D&D nějak vyvinulo. Ono když si člověk vzpomene jak půl hodiny diskutuje s mrtvím bohem *Myrkulem*, tak které hry byly tak dobře napsané.
Možná budu považován za staromilce, ale 3rd edition mi velmi vyhovovala, obzvláště jako rougue jsem si v NWN 2 (4th edition) přišel znevýhodněn. A vlastně ani nevím podle čeho dneska lidi hrají. Možná časem na to juknu.
Z jiného soudku: dodnes si myslím, že Auroru včetně toolsetu Bioware už nikdy nepřekonalo. Protože to umožnilo ty, troufnu si říct, tisíce modulů vytvořených komunitou. Do háje, vždyť pořád běží nějaké PWčka. Tohle dvojce hodně chybělo. To je stejné jako u TES serie od Morrowindu po Skyrim, ta hra byla zabugovaná, engine měl spoustu nedostatků a občas tam byly nesmysly, ale byly to právě modifikace od komunity, které tu hru/y udělaly nesmrtelnou. |
|
|
|
| Tak už to NWN z GOGu konečně stahuju. A zatím koukám na wallpapery, poslouchám soundtrack, čtu manuál pro připomenutí. |
|
|
|
| Marshall: Je to fantastickej datadisk, dohrál jsem ho tak před půl rokem znovu, jediný co mi vadilo je, že jsem nemohl tahat víc parťáků než dva. Jsou výborně napsaní. |
|
|
|
| Foul-tasting thing! Hit it again!!
|
|
|
|
| Marshall: Už zase NWN? :) |
|
|
|
| hmmm… Deader? More dead? Can anything be more dead? That’s the sort of question that makes Enserric clam up and mutter in agitation
Enserric the Grey - tenhle "chlapík" mi chyběl |
|
|
|
| Dohrál jsem podruhé ME3 a ty možnosti na konci mi přišly úplně stejné. Že je ta čtvrtá možnost *spuštěna tím, že vystřelím z pistole*, to je docela divné. Nějak se mi teď nechce si tu poslední sekvenci procházet znova jen kvůli Extended Cut koncům plynoucím ze stejných možností jako v klasické verzi. |
|
|
|
| Oprava, bez Steamu to asi zatím nepůjde. Neumím vytáhnout ten ruleset a nevím ani jaké hodnoty nastavuje, jinak by to šlo ručně vytvořit ve hře a uložit. Ale ještě pogooglím, sám bych to radši měl zazálohované a nebyl závislý kromě hry ještě na workshop položce. |
|
|
|
| Možná budu mít pro Telemacha "dáreček", zatím se mi ta kombinace pár map, objevů a dvou modů pro CiM2 líbí a víceméně to asi splňuje, co by Telemachus potřeboval, aspoň jako kompromis:
- lze stavět tramvaje po trávě (ono to šlo vždy, jen jsem zapomněl, aspoň myslím, že i mimo editor), je třeba stavět místo toho koleje metra... a navázat je na nedokončené koleje a silnici/chodník s tramvají; mod navíc přidává i možnost (nezkoušel jsem) nechat tramvaje stavět ve stanicích metra, ale to by asi bylo divné
- infinite money je v základu (ale i na nejtěžší obtížnost zatím nemám s financemi problém)
- mod umožní nastavit si, jak rychle se vozidla opotřebovávají, prakticky tedy jde nastavit velmi malé číslo, které znamená, skoro nikdy, a při nějaké té návštěvě depa to imho nebude vadit, že tam něco zůstane
- času běží pomalu, takže i na maximální rychlost uběhne den za pár minut (netroufám si tipnout), v praxi to znamená malý výdělek peněz (což je při unlimited money fuk), ale hlavně tedy jakž takž smysluplné jízdní řády, jen je třeba samozřejmě protáhnout špičku a tak
- mod umožňuje stavět dílčí budovy a asi vše (kromě terénu) z editoru, takže lze vypnout dynamický model přestavby města a hrát to jako jedničku a občas si něco doplnit (nebo opravit), zkrášlit (keřem, altánkem) atd.
- mod zvýrazňuje červeně budovy, které se stavbou silnice zboří! Tedy jen silnice, u depa ne, takže pořád je třeba dávat bacha, nebo si to opravit tím stavěním
Mám tu fanouškovskou Prahu, která sice má své mouchy, ale z kolejí metra po povrchu vytvořila i železnice (akorát člověk u těch map musí tolerovat, že nádraží nejsou, tak to tvůrci řeší, že zastřeší jakoby nástupiště chodníkem o "jedno patro" výš, což z dálky vypadá ok, z blízka divně, ale tak nic nebrání to zbourat). Teoreticky tak lze stavět S linky. Ale nezkoušel jsem.
Je tam dost jednosměrek, ve většině míst jsem to poznal, kde jsem. A trojská čistička je střídavě zaplavovaná Vltavou:-), ale to je bug, nemá to být verze 2002:-).
Nicméně momentálně jsem rozehrál menší mapu "Marienburg", která má menší město s pěšími zónami v centru a představěnými kolejemi tramvaje (ale lze samozřejmě upravit, nebo doplnit), navíc s vesničkami/satelity a dálnicí mimo (mapa samotná rozlohou malinká není). Uvidíme, co budu říkat.
Otázka zní, má Telemachus CiM2 na Steamu, nebo to odmítá a musím ze své hry ten jeden mod vytáhnout? Jeden se řeší mimo, druhý je "ruleset" přes Steam. Mapy jsou ze Steamu, ale už jsem je vytáhl. |
|
|
|
| Pro mě to byl FarCry 4, protože ten záporák by byl v zásadě nejlepší volba, místo těch dvou psychopatů, kteří byli považováni za klaďase. No a dneska nevím. |
|
|
|
| Mvek:
a teď je tam už další hlasování?
Tak jest... |
|
|
|
| AVip: Jak to, žes tam měl Portal 2? Nebo to mluvíme o nějakém americkém čase a "včerejšku" a teď je tam už další hlasování? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|