|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| AVip: Convergence je ofiko expansion, čili tvému hněvu moc nerozumím. Je to jako chtít po hráči projet DAO nejprve ve vanilla podobě a teprve potom s DLC :)
Nebo EF bez Expansion packu. |
|
|
|
| Jak co, třeba hrát Baldur's Gate 1 ve vanilla je uz v dnešní dobe IMO nesmysl. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Sorry, tohle není Occamova břitva - podle žádné existující definice.
Nikdo nikdy není povinnen šacovat všechny existující mody, jestli v nich čirou náhodou není implementován i fix čistě technického charakteru.
Ač tomu modeři nejsou schopni ve sociální bublině uvěřit, většina lidí si chce hru alespoň napoprvé zahrát ve "vanilla" stavu, aby viděli, o čem to doopravdy je (ono ostatně není nic zábavnějšího, než když na diskuzáku hry začne někdo rantovat na téma že to či ono nefunguje - a pak se ukáže, že si hru doslova rozesral bezhlavou instalací všech modů, které mu přišly pod ruku).
A jako jo, je to fajn, že to existuje. Ale ještě víc fajn by bylo, kdyby existoval fix, který by řešil čistě technickou stránku věci. |
|
|
|
| A Occamova břitva nefunguje?
Spend a bit of time on Google guys. Go over to TrekCore Gaming, download the official patch, the mini patch and the Convergence update.
Make an ISO of the CD, Install ds9 the fallen by running setup in win 98 compatibility from the ISO skip DX installation (I actually allowed it, it didn't break anything but I don't think it's needed).
Then install the official patch...
Then install the mini patch...
Then install the convergence update.
Keep the ISO mounted.
Run the game in compatibility mode if required, both "The Fallen" and "Convergence" exes will work.
Works on x64 and x86 windows 10. |
|
|
|
| Roadblock nr. 1: ve Windows 7 a novějších nedokáže DS9 The Fallen detekovat jiná renderovací rozhraní, než je 3Dfx Glide (a to ještě můžu mluvit o štěstí, že mám nainstalovaný Glide-wrapper kvůli jiným hrám) a sw renderer via DirectDraw.
Dá se předpokládat, že S3 MeTal by to asi taky dokázalo detekovat (ale kdo ho dneska má?).
Direct3D ani OpenGL nejsou detekovány a je nutná manuální editace konfiguračních souborů (napadá mne, že by to mělo jít obšlehnout podle Deus Ex 1, ten jede na +/- stejné generaci UE a naposledy, co jsem ho zkoušel, tak neměl problémy s detekcí žádného rozhraní ani ve W7). |
|
|
|
| Elite Force má engine z "kváka 3", zatímco The Fallen jede na engine "unrýla"... a bohužel je poměrně blbě optimalizovaný (jako ostatně většina her na UE z té doby, protože původní UE jel hlavně via sw rendering -což by dneska neměl být paradoxně až takový problém- a hw akceleraci měl via 3Dfx Glide -což je naopak problém poměrně velký-).
Pamatuju se na nějaké trable s "ochranou proti uživateli" a pamatuju se, že bylo nutné patchnout D3D a OGL rozhraní, aby to vůbec nějak rozumně jelo...
Další zdroj zábavy a napětí bezesporu bude i to, že tyhle prehistorické věci byly dělané pro DirectX 6 a 7 a ne vždy nové verze DirectX chodí se starším sw korektně...
Zkusím to na své herní herce s W7 a když se k tomu (časově) dostanu, tak i na mašině s W10 - když kvůli ničemu jinému, tak si alespoň budeme moci "porovnat poznámky". |
|
|
|
| Yakuzza: Elite Force jede bez problémů, čili by mělo i toto. Minimálně přes nějaký režim kompatibility to snad půjde. |
|
|
|
| Myslíte, že spustím ST DS9: The Fallen na Windows 10? Já jenom jestli to má smysl vůbec zkoušet. |
|
|
|
| Score nabízí plné hry jako závody traktorů, simulátor skladu a vozíku, bagru... Jsem náhodou vlezl po deseti letech na jejich web:-).
Marshall: Moc mě to neoslovilo, ale jsem si jist, že je to subjektivní. |
|
|
|
| Jo tak dokonce za 4,99, když si nekoupím pyčoviny k tomu typu Old time buses. |
|
|
|
| CiM2 Collection je dneska na Steamu za 9,99€ - to už asi neodolám. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Hrál jsem jen s těmi DLC, které nebyly placené. |
|
|
|
| Zephram 278102: A hrál jsi se všemi DLC nebo jenom s EC? |
|
|
|
| Mvek:
nechat tramvaje stavět ve stanicích metra, ale to by asi bylo divné
Na stejném principu pracuje v reálu MHD v Düsseldorfu. Tamní U/S-Bahn jsou v podstatě tramvaje suplující metro, tram i dráhu dohromady, a v podzemí staví v něčem, co vypadá jako neosvětlená stanice metra, přičemž na přestupních stanicích se střídají nástupiště a koleje sdruženě klidně 7x vedle sebe, podobně jako to jde právě v CiM2.
Ale díky, nainstaluju si to v průběhu ledna a uvidíme. |
|
|
|
| HoU je suverénně nejlepší. SoU byl ale po nemastné a neslanné (a zdlouuuuhavé) originální kampani určitě krok správným směrem (obzvlášť se mi líbilo putování karavany přes poušť a Deekin).
Jinak ale považuju Auroru za zlo. Ten engine strašidelně rychle zestárl a je upřímně pěkně hnusnej, ale takovej už je holt osud 3D her, které vyšly těsně po přelomu tisíciletí. BG a Fallouty neoplývaly fantastickou grafikou ani v době vydání, ale vzhledem k dnešním možnostem hi-res patche je tam určitej faktor nestárnutí.
Možnosti toolsetu a multiplayeru nezpochybňuju, ale nemám dostatek času ani na všechny profesionálně napsané hry, takže patlat se ve fanmodech pro mě představuje ztrátu času.
Dvojku jsem kdysi hrál (nedohrál), ta kampaň je podobně nezajímavá jako u jedničky, ale časem tomu dám šanci znovu, obzvlášť když mám komplet na gogu. |
|
|
|
|
Co mě nahlas rozesmálo (mimo jiné), byla interakce mezi Deekinem a Dealanem, kdy Dealan mu říká ať si přestane broukat a on na to, že o něm skládá song. A že by bylo lepší, kdyby byl kuchař protože to se dobře rýmuje :) a pak je tam věta, že jsem ještě neviděl Dealan tak vyděšeného :D
Já jsem se rozhodl pro replay, protože chci znát přesné znění některých dialogů a na netu jsem je nikde nenašel. Např. mezi Valsharess a Mephistofelem a pak můj dialog s Aribeth. Jak píšeš ty postavy jsou skvěle napsané a třeba u Deekina to umocňuje fakt, že byl předchozím datadisku a ti ostatní v první hře... což poskytuje spoustu referencí a takové milé nostalgické pohlazení.
Celkově si myslím, že HoU jsou asi to nejlepší co pro NWN 1 bylo udělané, ale SoU není daleko za ním. A nepočítám do toho hráči vytvořené moduly typu Rose of Eternity.
Přiznám se, že bych si asi zahrál i dvojku, konkrétně Mask of the Betrayer, ale Wall of the Faithless mi přijde jako neskutečně nespravedlivá (dvakrát tolik jako ateistovi) a vlastně se chystám zjistit, jestli se to v následujících vydáních D&D nějak vyvinulo. Ono když si člověk vzpomene jak půl hodiny diskutuje s mrtvím bohem *Myrkulem*, tak které hry byly tak dobře napsané.
Možná budu považován za staromilce, ale 3rd edition mi velmi vyhovovala, obzvláště jako rougue jsem si v NWN 2 (4th edition) přišel znevýhodněn. A vlastně ani nevím podle čeho dneska lidi hrají. Možná časem na to juknu.
Z jiného soudku: dodnes si myslím, že Auroru včetně toolsetu Bioware už nikdy nepřekonalo. Protože to umožnilo ty, troufnu si říct, tisíce modulů vytvořených komunitou. Do háje, vždyť pořád běží nějaké PWčka. Tohle dvojce hodně chybělo. To je stejné jako u TES serie od Morrowindu po Skyrim, ta hra byla zabugovaná, engine měl spoustu nedostatků a občas tam byly nesmysly, ale byly to právě modifikace od komunity, které tu hru/y udělaly nesmrtelnou. |
|
|
|
| Tak už to NWN z GOGu konečně stahuju. A zatím koukám na wallpapery, poslouchám soundtrack, čtu manuál pro připomenutí. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|