Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1105 - 1124 / 8050Starší   Nejstarší

Marshall - 15. březen 2017 19:40sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Tak si tak hraju civku a na co nenarazím B5-reference :-o
Telemachus Rhade - 15. březen 2017 14:31sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Marshall: Yep, tak na to se těšim. Dík za info.
Mirak - 15. březen 2017 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Na GOGu remasterovaný Full Throttle, vypadá to hezky.
Marshall - 14. březen 2017 21:13sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Viděl jsem 5,5 hodinový průchod hrou Horizon: Zero Dawn (pouze PS4). Luxusně napsané, sice recyklovaný Fallout Tactics (který recykloval určitě něco jiného) ale nemohl jsem se odtrhnout (šel jsem spát ve tři ráno). Takže asi něco pro Telemacha.
Telemachus Rhade - 14. březen 2017 20:51sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Uncharted 3 so far...

Dzungle ve Francii, opusteny zamek v podhuri Alp (v dzungli), kousava hejna pavouku, niceni pamatek v Syrii, neskutecne blbe ovladani - Nathan najednou neumi chodit. Kkouzlo jednicky je asi definitivne pryc :( Jeste ze je to tak kratky.
Damar - 14. březen 2017 09:27sipka
ZAMĚŘIT
Damar
Cez víkend som si prvýkrát v živote skúsil zahrať AC1, veľmi hrateľné, svojim milým stereotypným spôsobom. Altair je naozaj zábavný, skáče do malej kôpky sena z veže vysokej 20 metrov a je OK, ale keď spadne do nádrže s vodou je okamžite mŕtvy:)
Marshall - 13. březen 2017 19:42sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Warhammer 40K: Inquisitor Martyr - Cinematic Alpha Release Trailer

no pak přijde Bethesda s tímhle
ESO Morrowind - sakra to je tak plné nesmyslů, grrrrr
Mvek - 10. březen 2017 08:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: To je fascinující, nechtěl jsem věřit, že by opravdu tohle někdo potřeboval. I když u lodí by to mělo logiku (ale nevím, jak u otočného kormidla - "volantu"). U letadla bych pochopil tu osu nahoru/dolu (Y?).
Ale u chození nebo aut nějak ne.
Má stejný problém i u nějaké blbiny na klávesnici na počítači?

Na druhou stranu můj mozek má s gamepadem obecně problém, nechce se mi s ním hrát, nemůžu si tak pořádně ověřit, že se fakt naučím, furt se mi plete něco. Ale u aut je to spíš to, že bych potřeboval asi prohodit osu X, ale jen při couvání, nikoliv při jízdě dopředu.
Ale obecně mi nesedí gamepad na auta a jiné hry jsem zatím nezkoušel, přece jen u chození jsou ta myš a šipky jasné a momentálně nelétám.

Telemachus Rhade - 09. březen 2017 23:42sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak:
v závislosti na prvním bodu téměř vždy trpí ústřední příběh, který aby člověk v záplavě generičnosti pohledal a když ho najde tak stejně stojí dost za hovno
Zkusím jet čistě na něj. Uvidíme o kolik snížím hrací dobu.

špatně fungující level-scaling
To je úplně mimo. Asi 25 hlavních možností skillování a nespočet těch vedlejších. Navíc některé jsou automatické, některé ne a je šíleně nepřehledné.

Ale stejně mám největší problém s tím, že je to prostě hnusný. Když si vezmu dvousethodinové DAI, které je vizuálně jednoduše nádherné, tak je holt vidět s jakou k tomu přistoupili :-/
Telemachus Rhade - 09. březen 2017 23:33sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
Co znamená prohození osy?

invert Y axis = prohození směrů páčky nahoru/dolů
invert X axis = prohození směrů páčky doleva/doprava

Jde o problém s vnímáním světa - v momentě, kdy páčku posunu doleva, chci, aby mi panáček běžel doleva. Což je standard. Ale třeba Marťa má toto obráceně a Skyrim si tam nezahraje. Ze stejného důvodu si nemůže zahrát Mass Effect. Bohužel to nefunguje tak, že by se delším hraním něco změnilo, mozek prostě protestuje.

Často bývá toto problém v posouvání u touchpadů, kde je defaultně nastavené právě přehození Y a musí se ručně odzaškrtnout.

Mirak:
- přehnaná fixace na souboje na úkor všeho ostatního (ale to bude víceméně trend, který následují snad všechna současná mainstreamová RPG jako Mass Effect nebo DA)
Tady velmi nesouhlasím. V ME nebo DA (existujících) hraje jasný prim příběh. Naopak u DAI jsem si říkal, že by to souboje chtělo dopilovat.
Mvek - 09. březen 2017 16:53sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tak si říkám, proč je ten Skyrim tak populární?:-) A nepřijde mi, že je to jen díky modům.

Telemachus Rhade: Co znamená prohození osy? Už párkrát jsem přemýšlel, co tím tvůrci hry v nastavení chtěli říct.
Mirak - 09. březen 2017 15:38sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Telemachus Rhade:

výtka A) Nevidím svoji postavu - hraje se z pohledu očí. To jsem odjakživa nesnášel. Kor, když jsem se s tou postavou tak piplal.


To musí jít přepnout...
Mirak - 09. březen 2017 15:37sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Co mi vadí na hrách od Bethesdy:

- volný svět plný generických dungeonů (nebo třeba prázdných stanic metra nebo opuštěných továren, to je prašť jak uhoď)
- v závislosti na prvním bodu téměř vždy trpí ústřední příběh, který aby člověk v záplavě generičnosti pohledal a když ho najde tak stejně stojí dost za hovno
- povrchní dialogy, povrchní fungování světa (nevadí, že to nedává smysl, stačí když to bude cool)
- nevyvážená obtížnost a špatně fungující level-scaling
- přehnaná fixace na souboje na úkor všeho ostatního (ale to bude víceméně trend, který následují snad všechna současná mainstreamová RPG jako Mass Effect nebo DA)
Telemachus Rhade - 09. březen 2017 15:20sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak: Zrovna jsem šel napsat, že mi to přijde nějaký nehratelný :-)

výtka A) Nevidím svoji postavu - hraje se z pohledu očí. To jsem odjakživa nesnášel. Kor, když jsem se s tou postavou tak piplal.
výtka B) Celý Skyrim (myšleno oblast) je brutálně vizuálně nezajímavý; čti stejný.
výtka C) Pokud se zastvím, postavy opakují hlášku třeba 65x, dokud se nerozejdu. Nějaký organický feeling neexistuje.
výtka D) Nejde přehodit osa X.

Došel jsem do nějaké vsi, cestou sbíral bobule, svlíkal poražené vojandy a míjel situace na cestě, do kterých se nešlo zapojit, ani když jsem postavě vešel přímo do cesty. Zatím je to takové... meh. Abych v té vesnici taky nezůstal.
Mirak - 09. březen 2017 14:38sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Hry od bethesdy mi přijdou v základu absolutně nehratelný (ale celkově jsem jejich odpůrce i tak).
Mvek - 09. březen 2017 14:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Tipuji, že ti někdo napíše, že je to chyba hrát na konzoli, protože si tak nemůžeš dopřát pár úžasných overhaul modů.

Což mi připomíná, že asi tu nikdo už nemá tip (takže musím hledat, co existuje) na slušný overhaul pack pro Oblivion nebo i ten Skyrim nakonec.
Telemachus Rhade - 09. březen 2017 11:42sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Jdu do Skyrimu. Za dalších 700 herních hodin napíšu, jaké to bylo :)
kapitan Pike - 08. březen 2017 15:01sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Mvek: To nevím, ale připomněl jsi mi další věc. Často se v rádiu objevuje zpravodajství reagující na aktuální misi, třeba o střelbě v určité části města atd. To je hodně zajímavé. Plus jsou dobré zprávy o tom, že byla vědecky vyvrácena škodlivost kouření :-)
Mvek - 08. březen 2017 13:31sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
kapitan Pike: Jo, já miluji ten pocit živého města ve dvojce, i když mi samotné město tolik nesedí a chybí mi tramvaje:-). Ale neznám GTA moderní doby, nemohu posuzovat, nejspíš je to v něm stejné, a přitom v obřím měřítku, ale v jiné době.

Mimochodem v rádiu v autě před vězením, v zimě, je možné zaslechnout i zprávy o Československu nebo tuším masovém hrobu v Polsku nebo tak něco.
kapitan Pike - 08. březen 2017 13:05sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Telemachus Rhade 281971: Já to hrál na PC a tam je ovládání super.

Příběh Mafie II působí krutě ořezaně. Jakoby tam půlka scén a misí prostě chyběla. Čím více se hráč blíží ke konci, tím je ten pocit silnější. DLC jsou spíše arkáda a příběhových misí je tam minimum, k hlavní linii to přidá tak 10 minut nových scén. Takže asi kus scénáře zůstal někde v koši a nakonec po všech průtazích a odkladech zvítězila snaha vydat alespoň něco. Je to celkem paradoxní, protože v některých věcech je hra dotažená do detailů (např. když přijedete hned po misi na jatkách s autem do servisu, tak vám prodavač nabídne osvěžovač vzduchu - geniální hláška :-D ).

Město je relativně malé (ve srovnání s jedničkou), ale celkem propracované. Oproti prvnímu dílu to nepůsobí tak naivně, na druhou stranu mám ale příběh jedničky rád. To samé platí pro postavy.

Nejnovější   Novější 1105 - 1124 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o