|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| AVip:
a jestli to aspoń nějak bere v potaz původní trilogii.
Ano i ne. A za mě to ne je docela silné, protože nerespektuje konec ME3, respektive výběr konce. Že jsem si zvolil syntézu, je podle BW pouze moje chyba a MEA s ní nepočítá.
Určitě mě to bude bavit, už jenom kvůli průzkumu planet, hernímu systému a známému univerzu, ale přistupuji k tomu zatím jako k Abrams-versu. Pokud to bude lepší, jedině dobře.
Ale počkám si. 1800 je trochu moc. |
|
|
|
| AVip: Co ma na ME Andromeda serie najviac je, ze na prvy pohlad je to fakt sracka (aj ked to je trochu silne slovo). No neni to moc dobre. Ale stale je tam nieco co ma nuti si to kupit (hral som 10 hodinove "demo".)
Btw. neviem kolko je tu milovnikov klasickych dungeon crawlerov, ale tuto u nas doma sa pracuje na jednom vypecenom, steampunk smrncnutom. Vyzera velmi dobre. Moje preview... Spominam to preto, ze sa prave objavil na Steam Greenlight. Takze ak pojdete okolo, kazdy hlas bude dobry. :) |
|
|
|
| Jak jste asi zaznamenali, je venku Mass effect Andromeda... no uvidíme. Vzhledem k tomu, že jde o spin-off, tak si ho asi budu muset napřed vyspoilovat, abych věděl, jestli to má cenu hrát a jestli to aspoń nějak bere v potaz původní trilogii.
Mimoběžně s tím jsem začal oťukávat klasickou Alien Legacy (jak se říká, je to hybrid mezi Starflight a Simcity) a řekněme, že prozkoumávání planet v ME1 a ME2 se částečně inspirovalo i právě tam.
No ale proč o tom píšu - interface AL je sice dost na mašli, ale celkem funguje a hlavně - takhle nějak si představuju hru o kolonizaci cizí vesmírné soustavy, je tam "x" planet, "y" měsíců a "z" asteroidů k prozkoumávání a kolonizaci, proč takhle nikdy nebylo uděláno žádné pokračování Civilization je skutečně mimo mé chápání (ať už jakékoliv - a ono když na to přijde, i Civ by se tímto směrem dala rozvinout, ale nešť, abych tak řekl...). |
|
|
|
| Marshall: Hezké, to je Alfa Centauri. |
|
|
|
| A pak můj oblíbený text k objevu "Explosives"
-Kaboom?
-Yes Rico. Kaboom!
|
|
|
|
| Marshall: Yep, tak na to se těšim. Dík za info. |
|
|
|
| Na GOGu remasterovaný Full Throttle, vypadá to hezky. |
|
|
|
| Viděl jsem 5,5 hodinový průchod hrou Horizon: Zero Dawn (pouze PS4). Luxusně napsané, sice recyklovaný Fallout Tactics (který recykloval určitě něco jiného) ale nemohl jsem se odtrhnout (šel jsem spát ve tři ráno). Takže asi něco pro Telemacha. |
|
|
|
| Uncharted 3 so far...
Dzungle ve Francii, opusteny zamek v podhuri Alp (v dzungli), kousava hejna pavouku, niceni pamatek v Syrii, neskutecne blbe ovladani - Nathan najednou neumi chodit. Kkouzlo jednicky je asi definitivne pryc :( Jeste ze je to tak kratky. |
|
|
|
| Cez víkend som si prvýkrát v živote skúsil zahrať AC1, veľmi hrateľné, svojim milým stereotypným spôsobom. Altair je naozaj zábavný, skáče do malej kôpky sena z veže vysokej 20 metrov a je OK, ale keď spadne do nádrže s vodou je okamžite mŕtvy:) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To je fascinující, nechtěl jsem věřit, že by opravdu tohle někdo potřeboval. I když u lodí by to mělo logiku (ale nevím, jak u otočného kormidla - "volantu"). U letadla bych pochopil tu osu nahoru/dolu (Y?).
Ale u chození nebo aut nějak ne.
Má stejný problém i u nějaké blbiny na klávesnici na počítači?
Na druhou stranu můj mozek má s gamepadem obecně problém, nechce se mi s ním hrát, nemůžu si tak pořádně ověřit, že se fakt naučím, furt se mi plete něco. Ale u aut je to spíš to, že bych potřeboval asi prohodit osu X, ale jen při couvání, nikoliv při jízdě dopředu.
Ale obecně mi nesedí gamepad na auta a jiné hry jsem zatím nezkoušel, přece jen u chození jsou ta myš a šipky jasné a momentálně nelétám.
|
|
|
|
| Mirak:
v závislosti na prvním bodu téměř vždy trpí ústřední příběh, který aby člověk v záplavě generičnosti pohledal a když ho najde tak stejně stojí dost za hovno
Zkusím jet čistě na něj. Uvidíme o kolik snížím hrací dobu.
špatně fungující level-scaling
To je úplně mimo. Asi 25 hlavních možností skillování a nespočet těch vedlejších. Navíc některé jsou automatické, některé ne a je šíleně nepřehledné.
Ale stejně mám největší problém s tím, že je to prostě hnusný. Když si vezmu dvousethodinové DAI, které je vizuálně jednoduše nádherné, tak je holt vidět s jakou k tomu přistoupili :-/ |
|
|
|
| Mvek:
Co znamená prohození osy?
invert Y axis = prohození směrů páčky nahoru/dolů
invert X axis = prohození směrů páčky doleva/doprava
Jde o problém s vnímáním světa - v momentě, kdy páčku posunu doleva, chci, aby mi panáček běžel doleva. Což je standard. Ale třeba Marťa má toto obráceně a Skyrim si tam nezahraje. Ze stejného důvodu si nemůže zahrát Mass Effect. Bohužel to nefunguje tak, že by se delším hraním něco změnilo, mozek prostě protestuje.
Často bývá toto problém v posouvání u touchpadů, kde je defaultně nastavené právě přehození Y a musí se ručně odzaškrtnout.
Mirak:
- přehnaná fixace na souboje na úkor všeho ostatního (ale to bude víceméně trend, který následují snad všechna současná mainstreamová RPG jako Mass Effect nebo DA)
Tady velmi nesouhlasím. V ME nebo DA (existujících) hraje jasný prim příběh. Naopak u DAI jsem si říkal, že by to souboje chtělo dopilovat. |
|
|
|
| Tak si říkám, proč je ten Skyrim tak populární?:-) A nepřijde mi, že je to jen díky modům.
Telemachus Rhade: Co znamená prohození osy? Už párkrát jsem přemýšlel, co tím tvůrci hry v nastavení chtěli říct. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
výtka A) Nevidím svoji postavu - hraje se z pohledu očí. To jsem odjakživa nesnášel. Kor, když jsem se s tou postavou tak piplal.
To musí jít přepnout... |
|
|
|
| Co mi vadí na hrách od Bethesdy:
- volný svět plný generických dungeonů (nebo třeba prázdných stanic metra nebo opuštěných továren, to je prašť jak uhoď)
- v závislosti na prvním bodu téměř vždy trpí ústřední příběh, který aby člověk v záplavě generičnosti pohledal a když ho najde tak stejně stojí dost za hovno
- povrchní dialogy, povrchní fungování světa (nevadí, že to nedává smysl, stačí když to bude cool)
- nevyvážená obtížnost a špatně fungující level-scaling
- přehnaná fixace na souboje na úkor všeho ostatního (ale to bude víceméně trend, který následují snad všechna současná mainstreamová RPG jako Mass Effect nebo DA) |
|
|
|
| Mirak: Zrovna jsem šel napsat, že mi to přijde nějaký nehratelný :-)
výtka A) Nevidím svoji postavu - hraje se z pohledu očí. To jsem odjakživa nesnášel. Kor, když jsem se s tou postavou tak piplal.
výtka B) Celý Skyrim (myšleno oblast) je brutálně vizuálně nezajímavý; čti stejný.
výtka C) Pokud se zastvím, postavy opakují hlášku třeba 65x, dokud se nerozejdu. Nějaký organický feeling neexistuje.
výtka D) Nejde přehodit osa X.
Došel jsem do nějaké vsi, cestou sbíral bobule, svlíkal poražené vojandy a míjel situace na cestě, do kterých se nešlo zapojit, ani když jsem postavě vešel přímo do cesty. Zatím je to takové... meh. Abych v té vesnici taky nezůstal. |
|
|
|
| Hry od bethesdy mi přijdou v základu absolutně nehratelný (ale celkově jsem jejich odpůrce i tak). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|