|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Měl jsem tu čest vyzkoušet únikovou hru Cosmos ve firmě Vortex VR, tedy hranou ve virtuální realitě díky Oculus Rift.
Za mě spíš palec dolů, jsem rád, že jsem si Oculus Rift zkusil a ověřil, že zatím je rozlišení moc malé. Jako nemusím vidět docela výrazně jednotlivé pixely s mřížkou, navíc při špatném zaostření trochu mázlé jedním směrem přes tu mřížku... A aspoň tahle verze se blbě zaostřovala, jen tím, jak daleko bylo sklo od očí, což je nepraktické. Pořád nevím, jestli jsem to měl blbě usazené, nebo to lépe nešlo, ale texty v dálce byly rozmazané, což bylo blbé hned na začátku, kdy jsme si navzájem měli přečíst kódy nad svými hlavami, abychom se dostali z kójí pro naše avatary.
V tuhle chvíli bych tedy Oculus Rift na normální hraní třeba s autem, letadlem domů nechtěl. Ale občas si takhle někde brýle využít někde, kde je fakt potřeba se rozhlížet, proč ne.
Celkově mě hra štvala tím, že vlastně hned druhý úkol (zprovoznění reaktoru) je dost komplexní na ovládání, měla by přijít na konci, kdy už si hráči zažijí trochu ovládání a způsob interakce s prostředím.
A té týmové práce tam taky moc nebylo, normální únikovku jsem ještě nehrál, ale co říkal kamarád, se kterým jsme teď hráli, tak to rozhodně působí lépe. Tady týmová hra spočívala hlavně v tom si vysvětlit, jak se nám povedlo něco uchopit, nebo tak, jestli máme použít laser, nebo telekinezi, a jak se vlastně používají. Což přes sluchátka a mikrofon, když zároveň občas slyším zpětně i sám sebe, a navíc slyším hlasitější jedince i přes sluchátka z místnosti, není příjemné.
Já osobně hře dal 5/10 v závěrečném hodnocení a stojím si za ním. Co mě opravdu bavilo, bylo jen to lítání v prostoru, ze kterého se sice dělalo všem nevolno, ale mně se to líbilo, i ta mírná nevolnost:-). |
|
|
|
| Tak původní kampaňe ze Starcraftu a jeho datadisku jsou pro mě dodnes zlatý standard příběhů a způsobu jejich vyprávění ve strategiích (kvalitní práce odvedená na manuálu k tomu patří taky, protože ten je zcela zásadní pro úplné pochopení příběhu a universa SC).
Přijde mi ale, že si toho lidi všimli až ve Warcraftu 3 díky významnějšímu zahrnutí hrdinů jako důležitého herního prvku. |
|
|
|
| Mně se k Starcraftu stejně nejvíc líbilo několik skladeb hudby (za Terrany i Protossany) a v manuálu ta spousta stránek o historii toho světa. |
|
|
|
| Lt.Shark: Bylo to hratelný, ale často to padalo. |
|
|
|
| ale v nějaký betě to ke stažení bylo... a myslim, že bych to možná ještě někde našel (asi sem si to tehdy vypálil) :-) |
|
|
|
| jo... to sem tehdá hrál a bavilo mě to. A taky k tomu tehdy vznikala Star Trek Total Conversion... což bohužel nebylo dodělaný jestli se nepletu. |
|
|
|
| Blizzard oznámil remaster Starcraftu 1. |
|
|
|
| Beamdog nepřímo ohlásil enhanced edition pro Planescape Torment :)
http://planescape.com/ |
|
|
|
| Uncharted 3: Drake's Deception
- Jak to tak bývá, ustoupí u úspěšných věcí příběh stranou akci. Tady je to doslova napřesdržku, protože kostra příběhu je skvělá. Zpracování od nějaké šesté kapitoly ale strašně kulhá.
- Drake je stevěn do nesmyslných pozic, situcí a akrobatických výkonů minimálně Houdiniho na steroidech.
- Výprava 70 % hry je otřesná. Veděli jste, že ve Francii pod Alpami existuje džungle? Nebo že tam jsou zchátrané zámky velikosti Versailles? V džungli? :) Londýn a závěrečná poušť (jak jinak než fiktivní) jsou OK.
- Ovládání je toporné a někoho napadlo, že by bylo kůl, kdyby se Nate třeba během chůze přidržel stěny. To vyústilo v to, že do stěn často naráží hlavou a zakopává o vlastního nohy. Při útěku z potápějící se lodi, perfektní fíčura ;)
- Status quo byl z blonckou dodržen i po druhém díle. Jestli ve čtyřce přijde s tím, že se zase rozešli, tak to vypnu na startu.
- Ze všech tří dílů je tenhle nejméně realistický, a to v předchozích byli zombies a Avataři.
- Satelitní snímkování povrchu v tomhle univerzu prostě neexistuje.
- Chyběla mi má oblíbená zbraň z předchozích dílů - 92FS. A to hodně.
- Za sbírání artefaktů tady zcela chybí trofeje. Za celou 16ti hodinovou hru se mi tak podařilo získat trofej přesně jednu :)
- Co se ovšem povedlo byl stíhací závod motorizované karavany ze hřbetu koně. To bylo vynikající!
- Tradičně skvostnou úroveň měl dabing a ucházející byla i hudba. Celkově technické kategorie se až na ovládání postavy hodně vydařili.
Pořád mě to bavilo tak, abych to dohrál, ale podobné ovládání už nechci nikdy vidět. - 2,5/5 |
|
|
|
| AVip:
a jestli to aspoń nějak bere v potaz původní trilogii.
Ano i ne. A za mě to ne je docela silné, protože nerespektuje konec ME3, respektive výběr konce. Že jsem si zvolil syntézu, je podle BW pouze moje chyba a MEA s ní nepočítá.
Určitě mě to bude bavit, už jenom kvůli průzkumu planet, hernímu systému a známému univerzu, ale přistupuji k tomu zatím jako k Abrams-versu. Pokud to bude lepší, jedině dobře.
Ale počkám si. 1800 je trochu moc. |
|
|
|
| AVip: Co ma na ME Andromeda serie najviac je, ze na prvy pohlad je to fakt sracka (aj ked to je trochu silne slovo). No neni to moc dobre. Ale stale je tam nieco co ma nuti si to kupit (hral som 10 hodinove "demo".)
Btw. neviem kolko je tu milovnikov klasickych dungeon crawlerov, ale tuto u nas doma sa pracuje na jednom vypecenom, steampunk smrncnutom. Vyzera velmi dobre. Moje preview... Spominam to preto, ze sa prave objavil na Steam Greenlight. Takze ak pojdete okolo, kazdy hlas bude dobry. :) |
|
|
|
| Jak jste asi zaznamenali, je venku Mass effect Andromeda... no uvidíme. Vzhledem k tomu, že jde o spin-off, tak si ho asi budu muset napřed vyspoilovat, abych věděl, jestli to má cenu hrát a jestli to aspoń nějak bere v potaz původní trilogii.
Mimoběžně s tím jsem začal oťukávat klasickou Alien Legacy (jak se říká, je to hybrid mezi Starflight a Simcity) a řekněme, že prozkoumávání planet v ME1 a ME2 se částečně inspirovalo i právě tam.
No ale proč o tom píšu - interface AL je sice dost na mašli, ale celkem funguje a hlavně - takhle nějak si představuju hru o kolonizaci cizí vesmírné soustavy, je tam "x" planet, "y" měsíců a "z" asteroidů k prozkoumávání a kolonizaci, proč takhle nikdy nebylo uděláno žádné pokračování Civilization je skutečně mimo mé chápání (ať už jakékoliv - a ono když na to přijde, i Civ by se tímto směrem dala rozvinout, ale nešť, abych tak řekl...). |
|
|
|
| Marshall: Hezké, to je Alfa Centauri. |
|
|
|
| A pak můj oblíbený text k objevu "Explosives"
-Kaboom?
-Yes Rico. Kaboom!
|
|
|
|
| Marshall: Yep, tak na to se těšim. Dík za info. |
|
|
|
| Na GOGu remasterovaný Full Throttle, vypadá to hezky. |
|
|
|
| Viděl jsem 5,5 hodinový průchod hrou Horizon: Zero Dawn (pouze PS4). Luxusně napsané, sice recyklovaný Fallout Tactics (který recykloval určitě něco jiného) ale nemohl jsem se odtrhnout (šel jsem spát ve tři ráno). Takže asi něco pro Telemacha. |
|
|
|
| Uncharted 3 so far...
Dzungle ve Francii, opusteny zamek v podhuri Alp (v dzungli), kousava hejna pavouku, niceni pamatek v Syrii, neskutecne blbe ovladani - Nathan najednou neumi chodit. Kkouzlo jednicky je asi definitivne pryc :( Jeste ze je to tak kratky. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|