Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1084 - 1103 / 8050Starší   Nejstarší

kapitan Pike - 14. duben 2017 19:48sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
GalCiv jsem intenzivně hrál v posledním ročníku ZŠ. Ale dnes už mě to popravdě neláká.
Marshall - 14. duben 2017 14:17sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
AVip: Žádnej kolenovrt nejseš. Ta DLC politika Paradoxu je cash-grab. Za mě je GalCiv II ta pravá. U trojky si počkám až vyjde nějaká kompletní edice.
AVip - 14. duben 2017 11:11sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Ještě k tomu bundle... asi budu za kolenovrta, ale připadá mi, že nejlepší je buď GalCiv I zcela zdarma, nebo 1$ tier za GalCiv II, Sin of a Solar Empire a Space Hulk Ascension.

Oba další tiery nejsou až tak zajímavé a hlavně, obě 15$ hry (GalCiv III a Offworld Trading comp.) jsou podle všeho jen základní verze a hry samotné jsou poměrně "DLC Heavy", navíc, dlouholetí fanoušci série GalCiv tvrdí, že čím vyšší číslo, tím horší.

Jinak se nabízí otázka, jak si stojí GalCiv I vs. zdejší stálice MoO2.

MoO2 je lepší, bez debaty - ale ono je třeba vidět věci v historickém kontextu. GalCiv I je remake klasické stejnojmenné hry pro OS/2 2.x z roku 1994 a jako taková je tedy koncepčně starší, než MoO2 - a nazíráno touto optikou se to celkem dá.
AVip - 12. duben 2017 07:34sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Humble Intergalactic Bundle + GalCiv I úplně zdarma na známé adrese.

To nezní špatně...
AVip - 04. duben 2017 10:05sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Alien Legacy


Tahle hra by si zasloužila remake... a pokud možno takový, který by do hry přidal více náhodných událostí a vlivů, protože od jistého momentu jede hlavní zápletka tvrdě v těch samých kolejích, čímž se samozřejmě ztrácí jakýkoli důvod tu hru hrát znovu.

Tahle hra má zhruba 4 fáze a jediné trošku proměnlivé dění je v té první, kde je to nejspíš vliv CD-ROM verze (protože popisy této fáze z floppy verze jsou dolsova "přes kopírák") - a taky by si zasloužila více kampaní a třeba i komplet sandbox kampaň, kde by hráče neotravovali žádní emzáci a člověk by si dělal "Simcity ve vesmíru".

Každopádně, pokud jste jí ještě nehráli a pokud se k ní dostanete, doporučuji a je skutečně s podivem, že ji Gog dosud nevydal, když jiné hry od téhož producenta a/nebo autora v katalogu má.
BorgDog - 27. březen 2017 16:57sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
40 milionů... 5 let čekání...

https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU
Mvek - 26. březen 2017 22:42sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Měl jsem tu čest vyzkoušet únikovou hru Cosmos ve firmě Vortex VR, tedy hranou ve virtuální realitě díky Oculus Rift.

Za mě spíš palec dolů, jsem rád, že jsem si Oculus Rift zkusil a ověřil, že zatím je rozlišení moc malé. Jako nemusím vidět docela výrazně jednotlivé pixely s mřížkou, navíc při špatném zaostření trochu mázlé jedním směrem přes tu mřížku... A aspoň tahle verze se blbě zaostřovala, jen tím, jak daleko bylo sklo od očí, což je nepraktické. Pořád nevím, jestli jsem to měl blbě usazené, nebo to lépe nešlo, ale texty v dálce byly rozmazané, což bylo blbé hned na začátku, kdy jsme si navzájem měli přečíst kódy nad svými hlavami, abychom se dostali z kójí pro naše avatary.
V tuhle chvíli bych tedy Oculus Rift na normální hraní třeba s autem, letadlem domů nechtěl. Ale občas si takhle někde brýle využít někde, kde je fakt potřeba se rozhlížet, proč ne.

Celkově mě hra štvala tím, že vlastně hned druhý úkol (zprovoznění reaktoru) je dost komplexní na ovládání, měla by přijít na konci, kdy už si hráči zažijí trochu ovládání a způsob interakce s prostředím.
A té týmové práce tam taky moc nebylo, normální únikovku jsem ještě nehrál, ale co říkal kamarád, se kterým jsme teď hráli, tak to rozhodně působí lépe. Tady týmová hra spočívala hlavně v tom si vysvětlit, jak se nám povedlo něco uchopit, nebo tak, jestli máme použít laser, nebo telekinezi, a jak se vlastně používají. Což přes sluchátka a mikrofon, když zároveň občas slyším zpětně i sám sebe, a navíc slyším hlasitější jedince i přes sluchátka z místnosti, není příjemné.

Já osobně hře dal 5/10 v závěrečném hodnocení a stojím si za ním. Co mě opravdu bavilo, bylo jen to lítání v prostoru, ze kterého se sice dělalo všem nevolno, ale mně se to líbilo, i ta mírná nevolnost:-).
Mirak - 26. březen 2017 14:28sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tak původní kampaňe ze Starcraftu a jeho datadisku jsou pro mě dodnes zlatý standard příběhů a způsobu jejich vyprávění ve strategiích (kvalitní práce odvedená na manuálu k tomu patří taky, protože ten je zcela zásadní pro úplné pochopení příběhu a universa SC).

Přijde mi ale, že si toho lidi všimli až ve Warcraftu 3 díky významnějšímu zahrnutí hrdinů jako důležitého herního prvku.
Mvek - 26. březen 2017 14:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mně se k Starcraftu stejně nejvíc líbilo několik skladeb hudby (za Terrany i Protossany) a v manuálu ta spousta stránek o historii toho světa.
Mirak - 26. březen 2017 12:58sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Lt.Shark: Bylo to hratelný, ale často to padalo.
Lt.Shark - 26. březen 2017 12:41sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
ale v nějaký betě to ke stažení bylo... a myslim, že bych to možná ještě někde našel (asi sem si to tehdy vypálil) :-)
Lt.Shark - 26. březen 2017 12:40sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
jo... to sem tehdá hrál a bavilo mě to. A taky k tomu tehdy vznikala Star Trek Total Conversion... což bohužel nebylo dodělaný jestli se nepletu.
Mirak - 26. březen 2017 11:06sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Blizzard oznámil remaster Starcraftu 1.
Mirak - 24. březen 2017 21:00sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Beamdog nepřímo ohlásil enhanced edition pro Planescape Torment :)

http://planescape.com/
Telemachus Rhade - 24. březen 2017 01:34sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Uncharted 3: Drake's Deception

- Jak to tak bývá, ustoupí u úspěšných věcí příběh stranou akci. Tady je to doslova napřesdržku, protože kostra příběhu je skvělá. Zpracování od nějaké šesté kapitoly ale strašně kulhá.
- Drake je stevěn do nesmyslných pozic, situcí a akrobatických výkonů minimálně Houdiniho na steroidech.
- Výprava 70 % hry je otřesná. Veděli jste, že ve Francii pod Alpami existuje džungle? Nebo že tam jsou zchátrané zámky velikosti Versailles? V džungli? :) Londýn a závěrečná poušť (jak jinak než fiktivní) jsou OK.
- Ovládání je toporné a někoho napadlo, že by bylo kůl, kdyby se Nate třeba během chůze přidržel stěny. To vyústilo v to, že do stěn často naráží hlavou a zakopává o vlastního nohy. Při útěku z potápějící se lodi, perfektní fíčura ;)
- Status quo byl z blonckou dodržen i po druhém díle. Jestli ve čtyřce přijde s tím, že se zase rozešli, tak to vypnu na startu.
- Ze všech tří dílů je tenhle nejméně realistický, a to v předchozích byli zombies a Avataři.
- Satelitní snímkování povrchu v tomhle univerzu prostě neexistuje.
- Chyběla mi má oblíbená zbraň z předchozích dílů - 92FS. A to hodně.
- Za sbírání artefaktů tady zcela chybí trofeje. Za celou 16ti hodinovou hru se mi tak podařilo získat trofej přesně jednu :)
- Co se ovšem povedlo byl stíhací závod motorizované karavany ze hřbetu koně. To bylo vynikající!
- Tradičně skvostnou úroveň měl dabing a ucházející byla i hudba. Celkově technické kategorie se až na ovládání postavy hodně vydařili.

Pořád mě to bavilo tak, abych to dohrál, ale podobné ovládání už nechci nikdy vidět. - 2,5/5
Telemachus Rhade - 21. březen 2017 23:18sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Why Mass Effect: Andromeda won't acknowledge your ME3 ending choice
Telemachus Rhade - 21. březen 2017 23:15sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip:
a jestli to aspoń nějak bere v potaz původní trilogii.

Ano i ne. A za mě to ne je docela silné, protože nerespektuje konec ME3, respektive výběr konce. Že jsem si zvolil syntézu, je podle BW pouze moje chyba a MEA s ní nepočítá.

Určitě mě to bude bavit, už jenom kvůli průzkumu planet, hernímu systému a známému univerzu, ale přistupuji k tomu zatím jako k Abrams-versu. Pokud to bude lepší, jedině dobře.

Ale počkám si. 1800 je trochu moc.
MickTheMage - 21. březen 2017 22:30sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
AVip: Co ma na ME Andromeda serie najviac je, ze na prvy pohlad je to fakt sracka (aj ked to je trochu silne slovo). No neni to moc dobre. Ale stale je tam nieco co ma nuti si to kupit (hral som 10 hodinove "demo".)

Btw. neviem kolko je tu milovnikov klasickych dungeon crawlerov, ale tuto u nas doma sa pracuje na jednom vypecenom, steampunk smrncnutom. Vyzera velmi dobre. Moje preview... Spominam to preto, ze sa prave objavil na Steam Greenlight. Takze ak pojdete okolo, kazdy hlas bude dobry. :)
AVip - 21. březen 2017 12:20sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jak jste asi zaznamenali, je venku Mass effect Andromeda... no uvidíme. Vzhledem k tomu, že jde o spin-off, tak si ho asi budu muset napřed vyspoilovat, abych věděl, jestli to má cenu hrát a jestli to aspoń nějak bere v potaz původní trilogii.

Mimoběžně s tím jsem začal oťukávat klasickou Alien Legacy (jak se říká, je to hybrid mezi Starflight a Simcity) a řekněme, že prozkoumávání planet v ME1 a ME2 se částečně inspirovalo i právě tam.
No ale proč o tom píšu - interface AL je sice dost na mašli, ale celkem funguje a hlavně - takhle nějak si představuju hru o kolonizaci cizí vesmírné soustavy, je tam "x" planet, "y" měsíců a "z" asteroidů k prozkoumávání a kolonizaci, proč takhle nikdy nebylo uděláno žádné pokračování Civilization je skutečně mimo mé chápání (ať už jakékoliv - a ono když na to přijde, i Civ by se tímto směrem dala rozvinout, ale nešť, abych tak řekl...).
Mvek - 15. březen 2017 21:19sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Marshall: Hezké, to je Alfa Centauri.

Nejnovější   Novější 1084 - 1103 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o