|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mirak: Valenova noho! No tak v Kanadě, no :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
v US je mentálních zařízení hodně.
Proč by měl být umístěn do zařízení v US, když se to odehrálo v Kanadě? |
|
|
|
| Ty důsledky mu museli být ovšem jasné. Pokud ano, zaplatit; pokud ne, v US je mentálních zařízení hodně.
Ono ani s naší TWoKovou uniformou se nevyplatí přílišně chodit mezi lidi. V Plzni na nádraží nás zaměnili za důstojníky Rudé armády.
Je to jako bych si vzal růžové šatičky se šerpou volím Hillary a procházel se po Alabamě. Prostě jsou situace, kdy je potřeba o zvoleném oblečení přemýšlet. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: njn, "tohle" na rozdíl od treku dává smysl :)
|
|
|
|
| Makes you wish for a nuclear winter! |
|
|
|
| Btw. je to jedno z mých nejoblíbenějších brnění ze všech her ever. Mám to i jako potisk na stolním počítači :)
|
|
|
|
| Tak od Miraka to přirozeně byla ironie. |
|
|
|
| kapitan Pike: A myslel to samozřejmě úplně vážně :) |
|
|
|
| Promluvil hodný admin :-) |
|
|
|
| Ještě bych mu dal 50 ran bičem a doživotní zákaz hraní počítačových her. |
|
|
|
| Veškeré náklady spojené s akcí bych ho nechal uhradit + 500h veřejných prací. Jedna věc je uniforma z Treku, druhá pak tohle. |
|
|
|
| http://bonusweb.idnes.cz/policie-zadrzela-muze-v-kostymu-z-falloutu-spletla-si-ho-s-teroristou-1z4-/Magazin.aspx?c=A170417_192546_bw-magazin_srp |
|
|
|
| GalCiv jsem intenzivně hrál v posledním ročníku ZŠ. Ale dnes už mě to popravdě neláká. |
|
|
|
| AVip: Žádnej kolenovrt nejseš. Ta DLC politika Paradoxu je cash-grab. Za mě je GalCiv II ta pravá. U trojky si počkám až vyjde nějaká kompletní edice. |
|
|
|
| Ještě k tomu bundle... asi budu za kolenovrta, ale připadá mi, že nejlepší je buď GalCiv I zcela zdarma, nebo 1$ tier za GalCiv II, Sin of a Solar Empire a Space Hulk Ascension.
Oba další tiery nejsou až tak zajímavé a hlavně, obě 15$ hry (GalCiv III a Offworld Trading comp.) jsou podle všeho jen základní verze a hry samotné jsou poměrně "DLC Heavy", navíc, dlouholetí fanoušci série GalCiv tvrdí, že čím vyšší číslo, tím horší.
Jinak se nabízí otázka, jak si stojí GalCiv I vs. zdejší stálice MoO2.
MoO2 je lepší, bez debaty - ale ono je třeba vidět věci v historickém kontextu. GalCiv I je remake klasické stejnojmenné hry pro OS/2 2.x z roku 1994 a jako taková je tedy koncepčně starší, než MoO2 - a nazíráno touto optikou se to celkem dá. |
|
|
|
| Humble Intergalactic Bundle + GalCiv I úplně zdarma na známé adrese.
To nezní špatně... |
|
|
|
| Alien Legacy
Tahle hra by si zasloužila remake... a pokud možno takový, který by do hry přidal více náhodných událostí a vlivů, protože od jistého momentu jede hlavní zápletka tvrdě v těch samých kolejích, čímž se samozřejmě ztrácí jakýkoli důvod tu hru hrát znovu.
Tahle hra má zhruba 4 fáze a jediné trošku proměnlivé dění je v té první, kde je to nejspíš vliv CD-ROM verze (protože popisy této fáze z floppy verze jsou dolsova "přes kopírák") - a taky by si zasloužila více kampaní a třeba i komplet sandbox kampaň, kde by hráče neotravovali žádní emzáci a člověk by si dělal "Simcity ve vesmíru".
Každopádně, pokud jste jí ještě nehráli a pokud se k ní dostanete, doporučuji a je skutečně s podivem, že ji Gog dosud nevydal, když jiné hry od téhož producenta a/nebo autora v katalogu má. |
|
|
|
| 40 milionů... 5 let čekání...
https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU |
|
|
|
| Měl jsem tu čest vyzkoušet únikovou hru Cosmos ve firmě Vortex VR, tedy hranou ve virtuální realitě díky Oculus Rift.
Za mě spíš palec dolů, jsem rád, že jsem si Oculus Rift zkusil a ověřil, že zatím je rozlišení moc malé. Jako nemusím vidět docela výrazně jednotlivé pixely s mřížkou, navíc při špatném zaostření trochu mázlé jedním směrem přes tu mřížku... A aspoň tahle verze se blbě zaostřovala, jen tím, jak daleko bylo sklo od očí, což je nepraktické. Pořád nevím, jestli jsem to měl blbě usazené, nebo to lépe nešlo, ale texty v dálce byly rozmazané, což bylo blbé hned na začátku, kdy jsme si navzájem měli přečíst kódy nad svými hlavami, abychom se dostali z kójí pro naše avatary.
V tuhle chvíli bych tedy Oculus Rift na normální hraní třeba s autem, letadlem domů nechtěl. Ale občas si takhle někde brýle využít někde, kde je fakt potřeba se rozhlížet, proč ne.
Celkově mě hra štvala tím, že vlastně hned druhý úkol (zprovoznění reaktoru) je dost komplexní na ovládání, měla by přijít na konci, kdy už si hráči zažijí trochu ovládání a způsob interakce s prostředím.
A té týmové práce tam taky moc nebylo, normální únikovku jsem ještě nehrál, ale co říkal kamarád, se kterým jsme teď hráli, tak to rozhodně působí lépe. Tady týmová hra spočívala hlavně v tom si vysvětlit, jak se nám povedlo něco uchopit, nebo tak, jestli máme použít laser, nebo telekinezi, a jak se vlastně používají. Což přes sluchátka a mikrofon, když zároveň občas slyším zpětně i sám sebe, a navíc slyším hlasitější jedince i přes sluchátka z místnosti, není příjemné.
Já osobně hře dal 5/10 v závěrečném hodnocení a stojím si za ním. Co mě opravdu bavilo, bylo jen to lítání v prostoru, ze kterého se sice dělalo všem nevolno, ale mně se to líbilo, i ta mírná nevolnost:-). |
|
|
|
| Tak původní kampaňe ze Starcraftu a jeho datadisku jsou pro mě dodnes zlatý standard příběhů a způsobu jejich vyprávění ve strategiích (kvalitní práce odvedená na manuálu k tomu patří taky, protože ten je zcela zásadní pro úplné pochopení příběhu a universa SC).
Přijde mi ale, že si toho lidi všimli až ve Warcraftu 3 díky významnějšímu zahrnutí hrdinů jako důležitého herního prvku. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|