|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Anthem pojede na Frostbite 3.
OK, tak tady natvrdo říkám, že jsou v BioWaru kokoti :-/ |
|
|
|
| Heh, pro fanoušky Portalu a bridge constructor her je tu jejich mix Bridge Constructor Portal s oficiální licencí. Asi to může být zajímavá blbost, když do stavění mostů musíte zahrnout i portály a tak, plus tam bude trochu humoru z Portalu. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Určitě se o tom rozepiš (až bude o čem), já si rád přečtu něco pozitivně laděného! |
|
|
|
| AVip: Nevím. Beru, že tě to štve, a z toho titulu nezajímá. Ale zrovna příběh toho jednoho arku ze čtyř je side-story; ale tak BonusWeb, no :)
Nic, dohraju, zrecenzuju. Už jsem na průzkumu planety a komu v DAI vadí rozlehlé mapy, tak tady si vyrve vlasy :) |
|
|
|
| Zamiloval jsem si Shelter, i když to tedy mám z akce dříve na Steamu, ale zrovna je to v akci tady na tom GOGu.
Je to emotivní, trochu oldschool ve smyslu, že je tam minimum instrukcí, spíše je to intuitivní (a podle diskuzí pro někoho teda vůbec). Grafika takhle vypadá divně, ale roztomilost jezevců i tak dostane (taky díky zvukům). |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Nejsem úplně v rozpoložení a kondici se o podobné věci dohadovat, takže jen telegraficky - moje schopnost "suspension of disbelief" je veliká, ale rozhodně se nevztahuje na cestu do vedlejší galaxie...
ta premisa mi prostě připadá natolik "off", že se tím prostě nehodlám zabývat (nic proti ničemu, ale vážně by ničemu neublížil nějaký vágní foreshadowing v předchozích dílech).
Ostatně, že si BEAware odstřelila celou frančízu poněkud bezhlavou eskalací zápletky s Reapers jsem si myslel od momentu, co byl kdysi oznámen ME3 a nástřel jeho obsahu... a proto jsem byl poměrně velký váhavý střelec už co se ME3 týkalo.
Navíc, v BEAware definitivně přešli na model "pokud chcete konec, kupte si DLC", před kterým jsem kdysi varoval -tehdy ještě v žertu- už v časech ME2... ne, děkuji, nechci. A když na to přijde, nechci ani hru, která je takto postavená, jako takovou.
Viz Příběh hry Mass Effect Andromeda dovysvětlí až kniha |
|
|
|
| Telemachus Rhade 293601:
AVip: Nic? |
|
|
|
| Marshall 293579: Já jsem docela zvědavý, jestli na některé z těch bugů narazím - zatím je to učesané skvěle. Zaříznutí podpory a vývoje DLC je ale debilita a přijde mi, že se spíš EA za každou cenu snaží lidi přesvědčit, že hra neuspěla. Za čímž hledám snahu o splnění bezreparačních klauzulí nějaké nechtěné smlouvy :) |
|
|
|
| AVip:
TNG dávala od prvního dílu najevo, že je součástí stejného vesmíru
Já pořád čekám, čím mi vyvrátíš, že tomu u ME tak není. Protože ač miluju DAI, tak co v něm mohlo vypadat jinak, vypadá :) Čili tohle taky není úplně košer argument. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tohle neberu, tohle jsou hrušky a jabka. TNG dávala od prvního dílu najevo, že je součástí stejného vesmíru a že "akorát" uplynulo nějakých cca. 100 let (nebo 80, pokud to budu počítat od filmů).
A ano, je relevantní se podívat na začátek ve formě videa - to mi stačilo na to, abych viděl, že to je (už zase) jedno klišé za druhým. To je totiž problém s tvorbou Bioware - strašně hrajou na jistotu a to se paradoxně obrací proti nim.
Já ti vůbec neberu, že se ti to líbí, to je OK. Já si dokonce ani nemyslím, že je to až taková -píííp- za jakou to bývá zvykem označovat, protože hráči mívají vidět věci strašně černobíle.
Ale za sebe stejně tak říkám jediné slovo: "nezájem".
Možná časem vyzkouším to demo, co je na Originu, ale to je zhruba vše (možná v nějaké ultra slevě).
Dám protipříklad. Když jsem kdysi rozehrál Deus Ex: Human Revolution, tak jsem byl vyloženě nervózní, jak to dopadne. Nervozita ze mne spadla během pár minut, možná dokonce ještě rychleji - ale bylo to o tom, že DE:HR dal okamžitě jasně najevo kontinuitu s původním DE a co víc, dávaly ho najevo i herní mechanismy
(OK, teď soudím i podle DAI, ale ani DAI není úplně to, co bych se představoval po prvních dvou dílech - mám momentálně paralelně rozjetou DAO, abych si to zopakoval a nemůžu si pomoct, DAO je skvělá hra, zatímco DAI je jen dobrá hra a je klika, že může čerpat z "lore" DA světa naplno, to ji dost zachraňuje). |
|
|
|
| Ad MEA: Z toho co jsem viděl je ta hra v pohodě a rád si ji jednou zahraju, ale nechápu proč byla tak drahá a taky Bioware skončil podporu i když jsou přítomny poměrně zásadní bugy (dle toho co jsem četl). |
|
|
|
| AVip:
Nicméně hlavní roadblock MEA je pro mne to, že ta hra je úplně, ale úplně odtržená od zbytku ME universe.
"Nebudu sledovat TNG, protože to není TOSka", jasně :)
Tak dál. ME universe je úplně stejné, jaké bylo, a v podstatě to respektuje i tu trojku, byť syntéza jako na taková na těch lidech není poznat.
A pak jsem si na TyTrubce pustil úvod
Taky výborný argument! :-)
BorgDog 293527: Ne, vypadají úplně jinak. Minimálně na PS4, ale ty patche jsou stejné. |
|
|
|
| AVip:
Když na to máš koukat několik desítek hodin, tak je...
Přesně. :-) V jedné recenzi napsali, že ty obličeje mají výrazy od "zrovna mi udělali botox" po "rychle, volejte vymítače ďábla!" Já bych k tomu ještě přidal "mám mnohonásobný orgasmus." Na to koukat nepřetržitě pár hodin, jsem mrtvý, a tohle přece není nějaká "indie hra." |
|
|
|
| Mirak: Když na to máš koukat několik desítek hodin, tak je...
Nicméně hlavní roadblock MEA je pro mne to, že ta hra je úplně, ale úplně odtržená od zbytku ME universe.
A pak jsem si na TyTrubce pustil úvod a mohl jsem si hlavu ukroutit... a ne kvůli animacím to fakt nebylo. Prostě mi to nesedlo, ještě mnohem méně, než mi kdysi nesedl začátek ME2, což je poprvé za celou sérii.
Tím se dost zásadně liší od DAI, která přece jenom pokračovala tam, kde DAO/A a DAII skončily (i když i tam si retcony zařádily více, než je zdrávo a za některé gameplay mechanismy by taky zasloužil někdo "jednu po čuni"). |
|
|
|
| BorgDog: I kdyby to tak pořád vypadalo, tak mi to nepřijde jako úplně stěžejní aspekt. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Měl jsem na mysli, jestli to pořád vypadá takhle. |
|
|
|
| BorgDog: Jsou trochu prkennější, ale za to může Frostbite. S příběhem to nijak nesouvisí. |
|
|
|
| MickTheMage:
Plati to o Inquisition
Hmm, Inquisition mám mezi TOP 5 :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak tu sa nezhodneme, posledne hry od Bioware balansuju na hrane srackovosti. Resp. neschopnosti rozhodnut sa, co s tym. Plati to o Inquisition a dvojnasobne to plati o Andromede. Ostatne, ked som to hral bolo mi z toho len "zle"... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|