|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| ST: ConQuest je od jadra koncipovana jako on-linovka. Mesicne se plati, budujes si svuj on-line deck, bez Inetu se neda plne hrat. Nutno dodat, ze me vubec nazujala.
Krome ni jeste samozrejme existuje nepreberne mnozstvi MUDu a konferencnich her.
Vader: Zamenujes pojem on-linovka s MMORPG, coz je pouze jeden subzanr on-line her. |
|
|
|
| No tak jo no. Ale moc velkej rozdíl v tom neni. |
|
|
|
| Onlinovky jako Asheron´s call nebo Ultima online. Zaregistruje? se na nějakym serveru a platí? měsíční poplatky a hraje? jakoby přímo z netu. Zatimco multiplayer nebo síťová hra (neřku- li hra přes kabel) nemá s pojmem onlinová hra nic společnýho. Conquest online by se mo?ná taky dala pova?ovat za online hru, ale vzhledem k tomu, ?e se taky z CD tý hry připojí? na net a pak teprv hraje? mi spí? připadá jako vobyčejnej multiplayer. Online typyická hra bude třeba STAR WARS GALAXIES. |
|
|
|
| Mluvite o ST: ConQuest Online ???. To je jedina hra urcena prvotne pro internet ne? |
|
|
|
| No a co si představuje? pod pojmem ONLINEOVKA? |
|
|
|
| Síťová, mo?ná ?e se dá hrát po netu, ale rozhodně ne ONLINOVKA!!! |
|
|
|
| Já myslim, ?e je ST Conquer, nebo něco takovýho. ale moc toho o tom nevim. Viděl jsem to asi před rokem v obchodě a tam psali, ?e to je síťová hra. |
|
|
|
| Building tree vypadá pořád stejně ?karedě, ale zase je pořád aktuální (sestaví ho počítač v?dycky, kdy? si ho chce? prohlédnout). V AOE to je obyčejný help - MNOHEM hezčí, ale nedá se změnit. Alespoň ?e se z toho dá poznat, co se kdy mů?e stavět - u modů to vět?inou nikdo nikde nepí?e. |
|
|
|
| 4of7: To bych souhlasil. Nedodelku a veci, ktere se dali vypilovat, je tam dost. U v1.0 me uplne rozesmalo to, cemu si tam troufaji rikat building tree. V textaku sepsany seznamek mi prisel oproti obdobné, graficky propracovane feature v AOEII nebo SW:GB jako vysmech. |
|
|
|
| Armada 2 trochu doplatila na to, ?e ji Activision chtěli vydat do Vánoc - původně měl být veřejný betatest je?tě PŘED vydáním :) V patchi 1.1 ale odstranili skoro v?echny chyby. Navíc se teď dá skoro v?echno nastavit, tak?e je čistě na vás, jestli výsledkem bude strategie nebo clickfest :) AI v Armadě 2 se dá stejně jako lodě, zbraně a v?echno ostatní editovat. Poslední verze AI do jedničky byly docela dobré, tady se taky dočkáme.
Navíc není do Armady problém přidat úplně novou rasu (Rebelové a Impérium ze SW, rasy z Babylonu 5...) |
|
|
|
| tom2000: Co se tyce "umeni hrat" - moje rec. |
|
|
|
| Assimilator: myslí?, ?e by bylo mo?né Kingon Academy sehnat? |
|
|
|
| Mo?ná je v nějakejch směrech Armada 2 ,,debilita", ale pokud ji umíte hrát tak, abyste z toho měli po?itek, tak je to v pohodě. Tajemství neni v tom, ?e po?lu na jejich základnu 20 Sovereign lodí a v?ehno masim podělanim klikanim na lodě a budovy, ale udělám mix těch správnejch lodí a takticky vyu?ívám jejich speciálních schopností. Kdy? vidim, ?e nějaká loď je u? u konce sil, tak ji po?lu opravit a potom ji znovu pou?iju. To ?e lodě vydr?ej dost málo je blbý, ale tak to u? holt je. AI neni nejlep?í, ale mohla by bejt i lep?í. Nastavení hard mi připadá dost lehký. Postaví si nějakou minizákladnu a tim to hasne. U? to dál nerozvíjej. Pak se to dá v pohodě zvládnout. Lep?í je to hrát po netu se skutečnejma lidma. |
|
|
|
| Assimilator: Debilitu si z RTS udelas sam, kdyz pristoupis na herni styl americkeho blbecka. Me bavi hrat takticky a proto tak i hraju. Uznavam, ze hry, ktere vyzaduji neklikaci pristup, jsou vzacne (napr. Myth, Starcraft), ale na druhou stranu tech, jez by ucpavani protivnika^TM vyzadovali, taky moc neznam. Vetsinou je to na volbe hrace, coz mi prijde jako idealni kompromis.
A vyvedu te z omylu, hra s "ST" v nazvu se nebude lepe prodavat. Driv nebo pozdeji se zebricky uspesnych her ustali bez ohledu hype a opravdove rekordy lamou temer vyhradne hry skutecne hratelne. Ja bych vsechny ST hry zdaleka nehazel do jednoho pytle. Jako kazdy obsahlejsi franchise ma ST sve herni poklesky a vrcholy. Pocetne na tom ST gamesy nejsou tak dobre (neco pres dvacitku) jako napr. StarWars, takze i vysledny soucet opravdu prorazivsich her je mensi. |
|
|
|
| Dimik: 1. To sem psal ja. 2. Nemyslim si, ze armada2 prinasi neco noveho a zabavneho spis utrpeni z hrani. 3. Nepomatuju RTS, v ktere bych musel pouzivat nejake velke taktizovani (vsechno je zalozeno na mnozstvi, sile a rychlosti ovladani), nereknu kdybychom se bavili o turn-based (tam se da bavit o nejake te taktice), ale nehrozi, ze by producenti, kteri vlastni prava na SThry vydali neco "tak sloziteho" jako jsou turnovy strategie, protoze vedi, ze RTS debilitu (+ jmeno StarTrek) schroustne kde jakej blbecek (hlavne Amici). No, ale mym umyslem nebylo kritizovat jen Armadu2, ale celkove stav her zalozenych na jmenu StarTrek...celkove se domnivam, ze autori techto her si asi mysli, ze akorat staci pred jmeno hodit ST a hned se to bude lip prodavat. Proste kvalita ST her je tak mizerna az je to ostuda !!! |
|
|
|
| Assimilator - 04. únor 2002 22:32: To uz jsme tu cetli, co kdybys sepsal neco vlastniho ?
Kopie IMHO klidne muze byt kvalitni jako original, klidne i lepsi. Pokud tvurci obratne zkopiruji dobre (rozumnej: zabavne) prvky a jeste pridaji neco noveho, proc ne ? Hlavni je zabava. V herni branzi uz navic jen tezko vymyslis neco naprosto puvodniho. Vse tu uz v nejake forme bylo.
Hrat s 40ti akirama/stremrunerama/... je IMHO s prominutim prasarna. Ze si nekdo takovymto zpusobem hru kaazi, je spis jeho minus. V RTS zasadne hraji strategicky a obvykle mi k tomu vystaci trocha toho taktizovani a tucet (celkove!) ruzne zkombinovanych lodicek. Ostatne mise, kde se vubec nemusi stavet a vyrabet, jsou IMHO nejlepsi :-). Oddeli (takticke) zrno od (klikacich) plev. |
|
|
|
| 4of7: Stejne je to picovina:p Armada 1 byla lepsi! Nejlepsi je Klingon Academy...akorat se mi zda ze to tady nikdo nehral. |
|
|
|
| re A2: stáhněte si patch, uberte sílu zbraní, pak u? nic rychle chcípat nebude :). Klidně mů?e bitva trvat půl hodiny, kdy? chcete.
AI v Armadě 2 mi teď taky nijak stupidní nepřijde - speciální zbraně pou?ívá, kdy? počítači odrazí? útok, tak to pří?tě zkusí jinudy a s víc loděmi (Instant Action, AI na Hard)
3D prostor - předtím to bylo dobré akorát na vyhýbání se obraně, teď se dá nastavit, ?e jde stavět kompletně 3D (víc budov nad sebou). |
|
|
|
| Kdyz si nechcete dat pokoj s tou Armadou 2 tak ja vam to teda zopakuju: STA2 6 misi za Federaci a dost ! Podle me "kopie" nemuze byt nikdy tak dobra jako original. No, ale co se doopravdovych problemu tyce: 1) mam doma celeron 600/900Mhz, 256MB RAM, GF2 pro...a hra NENI plynula pritom graficky je temer stejna jako STA1 - bitva u meho StarBasu + 30 Akir,10 Streamruneru, nejaky ty defenzivni budovy a do toho prilitne (spis priwarpuje) borgska flotila 20 lodi a vsechno to najednou zacne strilet a vybuchovat=10FPS. 2) Jaksi jsem "nepochopil" vyznam toho 3D prostoru (nahore=VELKY, dole=maly:))) 3)Warpovani lodi az do zakladny, takova krychle, kdyz mi priwarpovala az do zakladny tak byla VELKA pres pul obrazovky (peknej efekt roztaznosti:))) - hral jsem v 1024x768 takze nevim vo co jim slo (zas tak SLEPEJ nejsem:). 4)Budovy taaaky hrooozne VELKY sem "hodinu" scroloval nez jsem se nekam dostal. 5) Zoom= pokud sem chtel mit prehled nad bitvou tak az na min jinak neni nic videt a taktika je ta tam 6)AI-borgove uplne TUPY posilaj furt stejny pocet a druh jednotek na smrt 7)HRA se hraje tak "trochu" sama a vas prevadi do role postav a divej, moje jednotky si po vetsinu hry delaly co chteli: skupina lodi se od sebe odtrhla a leteli si nekam zastrilet a na me rozkazy moc nedbaly, obrana zakladny-nastaven RedAlert(+AI movoment na min) lode vzdy vyrazi mimo zakladnu a tam jsou zniceny ... 8) Vsechno hrooozne rychle chcipa narozdil od STA1 je zivotnost Cube asi tak 1 ns (proti 30 Galaxy class:))) 9) Celkova rychlost hry (jde nastavit ale...) nez nekam do scroluje tak je po bitve (vydrznost lodi+samoovladane lode si to vyridi samy) casem jsem dosel k zaveru, ze staci lode postavit "nekam" je poslat a ony uz to vyridi samy (pocetni prevaha vitezi) 10)Zbytecne moc budov na NIC (research komplexy-bylo by to lepsi vsechno do jedne, moc klikani+SLOW) 11) Dalsi suroviny (Latinium uplne zbytecne) moda ala StarCraft 12 )Jako obvykle realita bitev mizerna (zalezi na tom kdo vystreli driv) 13) Stejne jako v STA1 jsou budovy a lode pro vsechny rasy "uplne to same" akorat maji jiny nazav a jinak vypadaji 14)Rasa 8472 FUJ ani jsem nepoznal co je co...no to by stacilo. No a taky neco k plusum 8 krychli dohromady ? zadny problem = GIGA KRYCHLE :))), pekne pokoukanicko na max zoom (modely jsou pekne), ale s tim si moc nikdo nezahraje.....VIC ANI TUK !!! |
|
|
|
| Musí? postavit Tehnology assimilator. Tam vynalézt Collective Hub. Potom vezme? 8 krychlí (mohou být i tactical) a klikne? na "cube integration", nebo něco na ten způsob. Pak se ti v?echny spojej v jednu a ta je potom dost silná. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|