|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Respawn v BG byl vždycky dost na hovno, to asi není bug, spíš to je divně nastavený.
Ulgoth's Beard je lokace z datadisku Tales of Sword Coast a hub pro datadiskový questy. Doporučuju tam zatím ani nechodit.
S rybáři je to škoda, ten quest je celkem zajímavej tím, že zlý jsou obě strany, rybáři jsou rozhodně větší svině :) |
|
|
|
| Ok, quest The Fishermen and the Priestess je rozbitý, misku od rybářů získám, zápisy do deníku taky, ale v dialogu s Tenyou nic o tom není, můžu ji jedině zabít, nebo odejít.
Ok, no kašlu na to, asi holt budu muset zvolit variantu pomoct rybářům, i když hraju za dobré přesvědčení, abych z toho něco získal. |
|
|
|
| Mimochodem někdo na wiki to vyřešil tak, že Edwina zabil, pak přes konzoli spawnoval znovu, a už se s ním zase dalo mluvit.
Připomíná mi to story z jiné stránky tuším o questu Raasada. Kdy se v určité fázi objeví v rozhovoru, ať už ho mám v partě, nebo ne. A že prý se někomu objevil druhý Raasad, a zaútočil na ně. Takže svým Raasadem zabil jeho klon. |
|
|
|
| Mirak: Tak ještě jedna věc je humorná. Nepřátelé se spawnují v některých lokacích zpožděně. Už před patchem se stalo, že při náhodném setkání po cestě jsem neviděl nepřítele, tak jsem popošel a objevil se, ale to prostě jen byl mimo dohled.
Nicméně teď konkrétně v Gnoll's Stronghold se část respawnujících se nepřátel kolem pevnosti objevovala třeba až, když jsem tam šel podruhé, poprvé tam vůbec nebyli. Na druhou stranu na wiki je zmínka, že můžu rozestavit postavy, aby hlídaly a nespawnaovali se další nepřátele, tak možná je to specifikum této lokace.
Navíc jsem tam šel trochu napřeskáčku. Nějak jsem si pamatoval, že Dynaheir je spojená s doly, takže to jsem si nechával až si vezmu Minsca. A vyvraždil jsem celou pevnost, pak jsem teprve vzal Minsca a šel tam znovu a vyvraždil opět kus pevnosti (už jen asi respawny kolem jam na vězně). Tam to taky zablblo, ale to bych tomu nevyčítal.
Je ale smutné, že celkově je v té hře tolik bugů nebo obnovených bugů po takové době. Předpokládám, že to je taky bug a ne feature, že do Ulgoth's Beard se dá jen hranicí pár metrů na západ od lokace s farmáři severně od brány do Baldur's Gate. Rozhodně to tam nevypadá jako logické obcházet takhle plot farmy malinkým průlezem.
A co tam očividně bylo už déle a jen asi pro některé hráče (podle wiki, nebo možná pro všechny hráče EE), že když se promluví s Edwinem v Nashkelu a odmítne se jeho spolupráce, tak nezmizí, ačkoliv to má ve skriptech, ale zůstane v Nashkelu, a když na něj promluvím příště, tak na mě štěkne, že mi říkal, abych ho nechal být, a že kouká, že ji už u sebe nemám, ale že budu pykat za to, že jsem se spolčil s tou temnou čarodějnicí. Přitom Dynaheir jsem v té době ještě ani nešel zachránit (ale pravda, přišel jsem z té pevnosti), náznak jejího questu jsem se dozvěděl jen od nějakých Gnollů mezi hlavními lokacemi.
No a zaútočí na mě. Bohužel za jeho zabití nejsou XP a vypadne z něj jen pár zlatých, tak jsem to naloadoval a nemluvil s ním, stejně s ním hrát nechci. |
|
|
|
| MickTheMage: Pod TV mam PS3 a PS4, nevim kam tam narvat jeste PC :) |
|
|
|
| Telemachus: Mozes zahrat na PC, no problem... Preto kazdy kto ma rad hry ma doma herne PC a PS4 :) Aj ked teda, ak je k dispozicii len na Windows Store, tak potom radsej nic :) |
|
|
|
| Tak jsem si chtěl zahrát Forzu Horizon 3. Hmm, XBOX Exclusive. To nasere :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Já byl spokojen s 2070 |
|
|
|
| Otázka:
Anno 2070, Anno 2205 nebo Aven Colony?
Chci si stavět - žádné sračky v podobě mimozemských invazí. |
|
|
|
| Mirak: Jo? Nevím, tak hrál jsem jen chvíli, jako ještě mi přišlo, že někdy jako by to ignorovalo můj klik (v rámci lokace pro pohyb), ale říkal jsem si, že jen neumím klikat. |
|
|
|
| Mvek: S tou dobou cestování nejseš jedinej, kdo to reklamoval, ale z toho, co píšeš se ti to snad rozjebalo míň, než některým jiným :) |
|
|
|
| Mirak: Myslím, že tu hru víc rozbili:-). V mapě se názvy a doba cestování překrývají obrázky a quicksave vypadá, že ukládá pořád do jedné pozice, dříve rotovalo několik. Možná, že je to feature, stejně jako to, že první pozice v Load je normální save a QS je až pod tím, ačkoliv doba hraní je delší (i datum a čas na počítači), to je také jinak než předtím. |
|
|
|
| Mirak: Hm, jako je to fakt, že na druhou stranu vůbec mám rozehraný save už z x let zpátky, takže ono třeba i můj problém je způsoben tím, i když tehdy jsem ten quest ještě neměl zadaný a ve Firewine Bridge jsem také nebyl, takže asi ne. |
|
|
|
| Sakra nevím, jak se tenhle update bude chovat ke starým savům (minimálně to nebude mít vliv na lokace, který jsi už navštívil). |
|
|
|
| Mirak: Heh, proč já většinou updatuji nebo začnu něco používat/hrát vždy chvíli před větším, updatem...:-).
Tak uvidíme, ještě jsem se Neerey, nebo jak se jmenuje, nezbavil, tak třeba se už do té lokace dostanu. |
|
|
|
| Btw. Beamdog dnes vyprdl mega update 2.5 pro BG1 a Siege of Dragonspear.
Je úctyhodný, že podpora trvá i šest let po prvotním vydání EE. |
|
|
|
| Mvek: Jo, myslel jsem to čistě tak, že ho vezmeš jen na chvíli (ten ten jeho quest jde úplně splnit tuším až někdy v 6. kapitole).
Jinak mám pocit, že Khalid a Jaheira mají nějaký časový limit, po kterém se začnou domáhat, že už chtějí do dolů v Nashkelu a dost možná i můžou opustit partu. |
|
|
|
| Mirak: Mě boje nebaví, jde mi víc o příběh, krajinu atd. Takže já uvítám jakékoliv ve hře existující "cheaty".
Hm, podle wiki se mi zdálo, že Raasadův quest je nepodstatný, jako že totéž udělám i bez něj. Přece jen tuším mi z nějakého důvodu do tlupy nezapadá, ale tak až oblezu drobné krajinky kolem, abych se ujistil, že z jejich hranic náhodou nepovede cesta tam, tak ho na chvíli ještě vezmu, než půjdu pro Minsca a pak Dynaheir a nejspíš do dolů teprve. |
|
|
|
| Odlákávání nepřátel tam bylo vždycky, tyhle věci řešily fanmody typu Tactics. |
|
|
|
| Mvek: Tak ono se jede na enginu dvojky, kde ta možnost max HP při levelování, ale mám pocit, že zaškrtnutá nebyla.
Neeřin quest v jedničce je celkem slabota, o moc nepřicházíš, Raasadův je zábavnější.
Něco se mi plete, že při prvním hraní někdy ve 2012/2013 jsem to zažil taky, ale na 100 % jsem ho musel nějak vyřešit, protoze jsem ten quest splnil. Překvapuje mě, že v aktuální verzi je stále bug tohohle typu.
Střelci jsou v jedničce polobozi. Když jsem to hrál poprvé někdy ve 2000 za hraničáře s lukem, tak i když jsem nějak extra dobře naházenou postavu neměl, tak jsem hrou prošel dost v pohodě. A hrál jsem se 4 střelci a 2 na blízko. Dneska už hraju vždycky 3 a 3. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|