|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| A to nemluvím o tom, že člověka by napadlo zkusit kouzla jako odhalit klamy, nebo odstranit magii, ale tím se nedá odhalit obvykle nic, vlastně nevím, na co to kouzlo na klamy vůbec je. Zrovna u těch měňavců bych čekal, že se tím dá vyhnout někdy i delším dialogům, aby se prozradili sami. |
|
|
|
| Ad Baldur's Gate EE - jako stejně je neuvěřitelné, co bugů/problémů tam zůstává. Třeba pathfinding, kdy se nějaká postava kvůli úzké uličce klidně vydá na okružní cestu po celé mapě. Nebo nově i situace, kdy se najednou tři postavy zaseknou na jednom fleku přes sebe a chce to většinou zjistit, která to blokuje, a té říct zvlášť, ať jde jinam...
Jinak ale nevím, zda je bug EE, nebo celkově, nebo jen špatný design, že v kapitole 6 v Candlekeepu nemusím jít ani do vyšších pater, stačí se zevnitř vydat znovu ven a stráže mě zatknou za vraždu někoho, kdo ani nevím, že v budově je a nepřiblížil jsem se k němu:-). Radši jsem loadoval, protože tím bych přišel o nějaký ten svitek a pár dalších věcí či informací, byť asi by to hru nerozbilo. |
|
|
|
| Driveclub
Dlouho se mi nestalo, aby mě uchvátila závodní hra... Tahle už je lehce starší, ale je nádherná. Asi stovka tratí z Canady, Chile, Skotska, Indie, Japonska a Norska - všechny moc pěkně graficky vyvedené - na kterých se dá zvolit čas, kdy se jede, počasí, jízdní podmínky, atd. Čili i jedna trať se dá jet na 20 způsobí.
Herní model se hodně podobá GT, ale půjčuje si i z NFS, řekněme tak 60 % sim, 40 % arkáda.
Hodně se mi líbí míra detailů, a nejenom grafických - v jednu chvíli mi přes cestu přeletěla plastová taška :) Zatím jsem prozávodil jen Kanadu a ždibky z ostatních, nemám na to moc čas, ale strašně mě to chytlo.
video 1, video 2 |
|
|
|
| STO - New Romulus
Dovolím si zde odkázat na starší, ale stále nejlépe umístěnou hudbu v Star Trek Online. Legacy of Romulus byla pro mě osobně nejvýznamnější expanze (přinejmenším časem ztráveným ve hře, který jsem považoval za zábavu).
Jinak nutno přiznat, že po včerejším zhlédnutí Cyberpunku, jsem stále natěšený jako už dlouho ne. |
|
|
|
| Respawn v BG byl vždycky dost na hovno, to asi není bug, spíš to je divně nastavený.
Ulgoth's Beard je lokace z datadisku Tales of Sword Coast a hub pro datadiskový questy. Doporučuju tam zatím ani nechodit.
S rybáři je to škoda, ten quest je celkem zajímavej tím, že zlý jsou obě strany, rybáři jsou rozhodně větší svině :) |
|
|
|
| Ok, quest The Fishermen and the Priestess je rozbitý, misku od rybářů získám, zápisy do deníku taky, ale v dialogu s Tenyou nic o tom není, můžu ji jedině zabít, nebo odejít.
Ok, no kašlu na to, asi holt budu muset zvolit variantu pomoct rybářům, i když hraju za dobré přesvědčení, abych z toho něco získal. |
|
|
|
| Mimochodem někdo na wiki to vyřešil tak, že Edwina zabil, pak přes konzoli spawnoval znovu, a už se s ním zase dalo mluvit.
Připomíná mi to story z jiné stránky tuším o questu Raasada. Kdy se v určité fázi objeví v rozhovoru, ať už ho mám v partě, nebo ne. A že prý se někomu objevil druhý Raasad, a zaútočil na ně. Takže svým Raasadem zabil jeho klon. |
|
|
|
| Mirak: Tak ještě jedna věc je humorná. Nepřátelé se spawnují v některých lokacích zpožděně. Už před patchem se stalo, že při náhodném setkání po cestě jsem neviděl nepřítele, tak jsem popošel a objevil se, ale to prostě jen byl mimo dohled.
Nicméně teď konkrétně v Gnoll's Stronghold se část respawnujících se nepřátel kolem pevnosti objevovala třeba až, když jsem tam šel podruhé, poprvé tam vůbec nebyli. Na druhou stranu na wiki je zmínka, že můžu rozestavit postavy, aby hlídaly a nespawnaovali se další nepřátele, tak možná je to specifikum této lokace.
Navíc jsem tam šel trochu napřeskáčku. Nějak jsem si pamatoval, že Dynaheir je spojená s doly, takže to jsem si nechával až si vezmu Minsca. A vyvraždil jsem celou pevnost, pak jsem teprve vzal Minsca a šel tam znovu a vyvraždil opět kus pevnosti (už jen asi respawny kolem jam na vězně). Tam to taky zablblo, ale to bych tomu nevyčítal.
Je ale smutné, že celkově je v té hře tolik bugů nebo obnovených bugů po takové době. Předpokládám, že to je taky bug a ne feature, že do Ulgoth's Beard se dá jen hranicí pár metrů na západ od lokace s farmáři severně od brány do Baldur's Gate. Rozhodně to tam nevypadá jako logické obcházet takhle plot farmy malinkým průlezem.
A co tam očividně bylo už déle a jen asi pro některé hráče (podle wiki, nebo možná pro všechny hráče EE), že když se promluví s Edwinem v Nashkelu a odmítne se jeho spolupráce, tak nezmizí, ačkoliv to má ve skriptech, ale zůstane v Nashkelu, a když na něj promluvím příště, tak na mě štěkne, že mi říkal, abych ho nechal být, a že kouká, že ji už u sebe nemám, ale že budu pykat za to, že jsem se spolčil s tou temnou čarodějnicí. Přitom Dynaheir jsem v té době ještě ani nešel zachránit (ale pravda, přišel jsem z té pevnosti), náznak jejího questu jsem se dozvěděl jen od nějakých Gnollů mezi hlavními lokacemi.
No a zaútočí na mě. Bohužel za jeho zabití nejsou XP a vypadne z něj jen pár zlatých, tak jsem to naloadoval a nemluvil s ním, stejně s ním hrát nechci. |
|
|
|
| MickTheMage: Pod TV mam PS3 a PS4, nevim kam tam narvat jeste PC :) |
|
|
|
| Telemachus: Mozes zahrat na PC, no problem... Preto kazdy kto ma rad hry ma doma herne PC a PS4 :) Aj ked teda, ak je k dispozicii len na Windows Store, tak potom radsej nic :) |
|
|
|
| Tak jsem si chtěl zahrát Forzu Horizon 3. Hmm, XBOX Exclusive. To nasere :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Já byl spokojen s 2070 |
|
|
|
| Otázka:
Anno 2070, Anno 2205 nebo Aven Colony?
Chci si stavět - žádné sračky v podobě mimozemských invazí. |
|
|
|
| Mirak: Jo? Nevím, tak hrál jsem jen chvíli, jako ještě mi přišlo, že někdy jako by to ignorovalo můj klik (v rámci lokace pro pohyb), ale říkal jsem si, že jen neumím klikat. |
|
|
|
| Mvek: S tou dobou cestování nejseš jedinej, kdo to reklamoval, ale z toho, co píšeš se ti to snad rozjebalo míň, než některým jiným :) |
|
|
|
| Mirak: Myslím, že tu hru víc rozbili:-). V mapě se názvy a doba cestování překrývají obrázky a quicksave vypadá, že ukládá pořád do jedné pozice, dříve rotovalo několik. Možná, že je to feature, stejně jako to, že první pozice v Load je normální save a QS je až pod tím, ačkoliv doba hraní je delší (i datum a čas na počítači), to je také jinak než předtím. |
|
|
|
| Mirak: Hm, jako je to fakt, že na druhou stranu vůbec mám rozehraný save už z x let zpátky, takže ono třeba i můj problém je způsoben tím, i když tehdy jsem ten quest ještě neměl zadaný a ve Firewine Bridge jsem také nebyl, takže asi ne. |
|
|
|
| Sakra nevím, jak se tenhle update bude chovat ke starým savům (minimálně to nebude mít vliv na lokace, který jsi už navštívil). |
|
|
|
| Mirak: Heh, proč já většinou updatuji nebo začnu něco používat/hrát vždy chvíli před větším, updatem...:-).
Tak uvidíme, ještě jsem se Neerey, nebo jak se jmenuje, nezbavil, tak třeba se už do té lokace dostanu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|