|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Já se těším na Wasteland 3 a Desperados 3. O kvalitu strach nemám, dělali na tom tvůrci Shadow Tactics: Blades of Shogun, což byla neskutečně vypilovaná commandosovka a navíc se super příběhem. |
|
|
|
| Marshall: Nehrál, čekám na slevu té kompletní verze s DLC. DLC jsou tady podle mě spíš drobná rozšíření základní hry, než nějaké zásadní pokračování nebo dějová odbočka, což mi nevadí. |
|
|
|
| Marshall:
Star Conman Hehe, to jsem ještě neslyšel, ale je to trefné. Pšonci je nějaké obecné označení poláků?
Star Conman je moje invence... :-)
A ano, je to slangový a pejorativní výraz pro Poláky.
Jde o to, že dosavadní iterace Red Engine vyžadují nadprůměrně silné grafiky pro plynulý chod, což samozřejmě při premiéře až tak nevadí, ale jak hra postupuje dolů a dolů, tak se najednou ukáže, že zatímco ostatní soudobé hry jedou i na +/- (integrovaných) plečkách, věci na Red Engine s tím mají pořád problém... |
|
|
|
| To fakt vypadá na nabušený rok :-) Nejvíc mě asi taky zaujalo AoE. Desperados 3 vypadá zajímavě, pokud to bude mít genialitu prvního dílu. Anno z 19. století by též mohlo být fajn. |
|
|
|
| Hm, dotaz asi na hlavně na Miráka: Hrál jsi Tyranny? Mají smysl tak DLCčka? |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Co jsem viděl videa a komentáře (z VIP přístupu), tak je to zatím docela fail. Je to demo pro VIPáky a oni nezvládají serverovou zátěž a budgů to má jak alpha. Zdá se pravděpodobné, že EA zaříznou Bioware úplně.
A dle prodejů za 2018 vyhrál už zmiňovaný Red Dead Redemtion 2 - takže v momentě, kdy (jestli) to půjde na PC, tak do toho jdu. Ale odhaduju, že nejdříve za rok. |
|
|
|
| AVip:
Star Conman Hehe, to jsem ještě neslyšel, ale je to trefné. Pšonci je nějaké obecné označení poláků? Všechny Zaklínače jsem kupoval s víc jak ročním zpožděním, takže jsem necítil nějaké problémy.
Jinak koukám, že mi tam chybí Mutant Year Zero: Road to Eden, na který se hodně těším, ale zatím je na mě drahá.
|
|
|
|
| No uvidíme... vydavatele bude tlačit nová generace konzolí, takže ybchom se něčeho dočkat mohli...
Na druhou stranu, mám chuť se skoro vsadit, že Star Conman nevydá ostrou verzi ničeho a že pšonci (už) zas totálně poserou optimalizace u Cyberpunku, protože není důvod od nich očekávat cokoli jiného. |
|
|
|
| Takže co nás čeká v roce 2019?
Mě asi RPG Cyberpunk 2077; akční Metro Exodus (SP) a Insurgency: Sandstorm (MP).
Ostatní co mě zaujalo (abecedně):
Age of Empires IV
Age of Wonders Planetfall
Ancient Cities
Anno 1800
Battlefield Gothic Armada II
Days gone
Desperados 3
Dying Light 2
Fringe Wars
Gears tactics
Genesis Alpha One
Imperator Rome
Industries of Titan
Iron Harvest
Moons of madness
Necromunda Underhivewars
Observation
Outward
Phoenix point
Rage 2
Rebel Galaxy Outlaw
Squadron 42
The Settlers
X4: Foundations |
|
|
|
| Čistě náhodou, nehraje tu někdo Conan Exiles? |
|
|
|
| A tentokrát se už neseknu.
Nine years ago, Star Trek Online launched out into the universe. |
|
|
|
| Marshall: A? PS3 se snad taky počítá jako release :-) |
|
|
|
| AVip: Sakra Green Man Gaming kecal, to byla PS3 verze. |
|
|
|
| Marshall: A tím začaly všechny problémy... a nevyšel před osmi, nýbrž před devíti a nebylo to 17.1., nýbrž 29.1. ...
(to je jak Rádio Jerevan, skoro...) |
|
|
|
| Před osmi lety vyšel Mass Effect 2. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Na mne to působí tak, že v koncové fázi vývoje přišel nějaký ma(na)gor, který nařídil, že MEA bude na PC podporovat určité grafické featury atp., aby si mohl odškrtnout v kolonce příslušný check box. A ono to prostě padlo na hubu...
Ale jako fest, výpadky obrazu, změny barevné palety a celkově vyloženě hnusný vzhled v defaultu - a pozor, neřeším výtvarnou stránku, o občas problémovém nasvícení scény ani nemluvím - ale tohle je dost obecný problém.
Jak jsem napsal, jsou na to in game workaroundy, ale už jen ten fakt, že je člověk musí hledat, je prostě špatně a v defaultu vypadá MEA na PC výrazně hůř než ME3 (což muselo dát docela práci), po vychytání nejhorších bugů je už vidět, že se jedná o jinou hru od jiného týmu výtvarníků, která má priority trošku někde jinde (OK, s tím jsem schopen žít) a ne o nějakou podivnou parafrázi.
Ale abych jen nehaněl.
Na herních mechanismech je celkově dost vidět (v pozitivním slova smyslu), že se bavíme o čtvrté hře ze série a tak třeba po stránce herních mechanismů toho mnoho vytknout nemůžu, naopak oceňuju, že MEA konečně používá pro různé akce různé klávesy (tohle je rozdíl oproti DAI, kde autoři zapomněli na to, že i ve fantasy by bylo dobré mít možnost rychle přepnout zbraně -což u DAO bylo- a celkově ovládání DAI na PC je špatný vtip, bohužel a dost často jsem si v při srovnání DAO vs. DAI vzpomněl na srovnání her Ultima VII vs. VIII/IX, zatímco VII měla sice real time, ale pořád ještě RGP ovládání, VIII/IX měly ovládání ála -nepovedená- akční hra, je až děsivé, jak se historie studií vlastněných EA opakuje).
Přesto jsou tu dvě mušky:
1. Ryder má málo slotů na rychlé akce (ano, dá se to přepnout, ale tam, kde měly předchozí hry 8 slotů, má MEA jen 3)
2. zrušení mikromanagementu u parťáků, nejde jim velet (to je +/-, protože některé featury parťáků vyžadovaly ruční aktivaci a to bylo poněkud otravné, zas to umožňovalo lépe plánovat comba) a nejde je vyzbrojit (to je jasné -, protože tak se dalo dosáhnout alespoň jisté změny v jejich přístupu a stylu boje, zejména co se jejich vzdálenosti od nepřítele a palebné kadence týče) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|