|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Tak jsem dorazil MEA (patch 1.10)...
Pár postřehů:
- solidní 75% hra, celková známka "B+"... při troše snahy to mohlo být i "A-". V současném SF herním suchopáru ovšem zapaťpámbu i za toto...
- technické problémy na PC (špatný výkon, nutnost strašně "šaškovat" s nastavením grafiky)
- tvůrčí tým evidentně věděl, že nebude pokračovat a snažil se tam narvat, co se dalo (absence Day 1 DLC taky napovídá, že tvůrčí byl byl de facto rozpuštěn už před vydáním a že zůstali jen programátoři, kvůli patchům a i ti nejspíš jen z toho důvodu, že BEAware dobře věděli, v jak syrovém stavu tu hru vydávají), to vedlo k tomu, že:
- MEA je dlouhá hra. To není nutně špatně, troufnu si říct, že herní doba MEA u mne atakovala herní dobu ME2 + ME3 (bez DLC).
- Frostbite není dobrý engine pro příběhové RPG hry, přesto je na MEA vidět "poučení z krizového vývoje DAI", mapy jsou vyrovnanější (tímto zdravím Hinterlands vs. zbytek světa z DAI), ořezání inventáře jen na hlavní postavu je trošku škoda, nemůžu než zopakovat, že minimálně přidělit jiný kvér parťákům by mělo být možné a taky by bylo fajn mít zkratky pro více než tři schopnosti hlavní postavy, o možnosti zapauzovat boj ani nemluvě. Absence quick save mne taky nenadchla.
- Nomad je skvělé vozítko, jediné, co mu chybí je dělová věž. :-D No dobře, AI je civilní akce, ale aspoň kulometná věž by fakt bodla.
- děj působí jako adaptace původně nesouvisejícího námětu (který ovšem mohl vzniknout i uvnitř EA/Bioware), ale jde to...
- za některé neobratnosti v ději může bohužel i to, že kdyby byl děj správně rozfázován, tak by vřeštící (post)puberťáci MEA roztrhali v"recenzích" ještě víc, je znát, že některé věci byly vraženy do děje dost "na sílu" a hlavně trošku předčasně. Jo, MEA by klidně mohla být pomalejší a tím pádem o dost delší... nevadilo by mi to (je ovšem otázka, jestli by to s ohledem na i tak nevalné prognózy bylo únosné pro EA).
- škoda, že se evidentně "katovaly kosty" i co se planet týče, zejména, co se vzhledu týče (na druhou stranu, planety jsou v rámci možností udělané OK, jakkoliv je tam několik zoufale nevyužitých možností, ale o tom by se dal napsat separátní článek)
- obecně, podle mého názoru je obrovská nápověda zkratka AI, kterou nese Andromeda Initiative a která je shodná s Artificial Intelligence, což je ostatně otázka, která se v rámci MAE řeší taky hodně... |
|
|
|
| Včera jsem měl možnost zahrát si Far Cry: New Dawn a musím říct, že mě to vizuálně uchvátilo!
1000x vymleté post-apo konečně vypadá jinak. Docela odvážná sázka na růžovou, clear sky a prostě barvičky, vyšla na jedničku. Konečně něco není šedo-hnědé a ještě k tomu v noci. Bavil mě i herní model a dokonce mě neštval ani FPS pohled. |
|
|
|
| Forza Horizon 3 - první dojmy...
Technická stránka:
- Že W10 slouží jako zástupný XBOX jsem tak nějak věděl, ale ony mají XBOX hozený do vrstvy de facto mimo systém, čili jde o XBOX plnotučný. Tomu odpovídá i strukturace instalací her, kde adresář a soubory prostě nevidíte ani při zobrazení skrytých. Zbude jen místo na disku.
- HW náročnost není nijak veliká, Ryzen 2600 to lechtá tak z 20 %, GTX 960 se dostane na 45 % max.
Vizuální stránka:
- ...Což je celkem dobré na hru z 2016, ale není dobré, že to vypadá hůř než 2014 Drive Club. To se inženýrům z Redmontu opravdu nepovedlo.
- Pro ty, kdo nevím, jde o otevřenou fiktivní zhuštěninu Austrálie, kde jde jezdit "kdekoli". Realita je ale taková, že existují jen dva typy objektů - ty, které projedete, a ty, které vás zastaví. Jakmile si osvojíte, jaké stromy půjdou k zemi a jaké ne, je navigace džunglí dost snadná.
- Grafika jde na úkor prostoru a a otevřenosti světa. Banánovníky se ve větru vlní stejně, stejně i odlétávají, pokud projíždíte plantáží - vždy v jednom kuse.
- Průjezdy vodou, a voda celkově, je asi největší zklamání. Třeba když vjedu do řeky, tak jí prostě přejedu s ponorem asi 20 čísel. Jasně, je to arkáda, ale...
Herní model:
- ...O fyzice nemůže být řeč :-)
- Auta neskutečně plavou! Tedy pokud zrovna neprší, to pak sedí jako přibitá :-D I když na pláži hodíte hodiny, stopy za vámi zůstanou rovné, atp.
- Ale ona logika moc nefunguje obecně - po spuštění hry se dostáváte pozice šéfa hudebně-motoristického festivalu, kde ale stejně jste za nýmanda a je potřeba vyhrávat závody a události na získání fans a rozšíření festivalu :)
- ...Jehož oficiálním účelem je pobavit, ale po chvíli hraní je jasné, že jde o to, co nejvíce zterorizovat místní obyvatele. Průjezd zahradou? 280XP :-)
- Jde o čistokrevnou arkádu, jejíž úkolem je odreagovat a zavzpomínat na NFS: Most Wanted (2005) v líbivějším prostředí.
- První cca hodina hraní je jasně daná a z toho neuhnete. Následně je možné postupovat arkádou relativně volně, ale stejně v rámci nějakých nadefinovaných mantinelů.
- Různé eventy jsou ale celkem zajímavé a rozmanité a není moc důležité je vyhrát. Zásadnější je povedený jump ;)
- Stejně jsem ale po chvilce eventování otočil diesel směr les a jel provádět un-ecofriendly destrukce biotopu :)
- Potom, co jsem dojel do města, jsem se definitivně utvrdil v tom, že na grafice si tu dali záležet, co se týče aut. Když si vezmu, jak úžasně detailně je v DriveClubu vyobrazený Bergen, nebo indická a japonská města, je tohle o 50 % horší.
- (Ovládání klávesnicí je subjektivní strašnost a nechápu, jak na tom může někdo hrát dlouhodobě.)
Overall: Baví mě to a budu v tom pokračovat - na odreagovačku je to supr. Ale že by to byl důvod, aby si někdo pořizoval XBOX... To fakt ne :-) |
|
|
|
| Mirak:
Shadow Tactics: Blades of Shogun, což byla neskutečně vypilovaná commandosovka a navíc se super příběhem.
To mi uniklo, to budu muset vyzkoušet. |
|
|
|
| Já se těším na Wasteland 3 a Desperados 3. O kvalitu strach nemám, dělali na tom tvůrci Shadow Tactics: Blades of Shogun, což byla neskutečně vypilovaná commandosovka a navíc se super příběhem. |
|
|
|
| Marshall: Nehrál, čekám na slevu té kompletní verze s DLC. DLC jsou tady podle mě spíš drobná rozšíření základní hry, než nějaké zásadní pokračování nebo dějová odbočka, což mi nevadí. |
|
|
|
| Marshall:
Star Conman Hehe, to jsem ještě neslyšel, ale je to trefné. Pšonci je nějaké obecné označení poláků?
Star Conman je moje invence... :-)
A ano, je to slangový a pejorativní výraz pro Poláky.
Jde o to, že dosavadní iterace Red Engine vyžadují nadprůměrně silné grafiky pro plynulý chod, což samozřejmě při premiéře až tak nevadí, ale jak hra postupuje dolů a dolů, tak se najednou ukáže, že zatímco ostatní soudobé hry jedou i na +/- (integrovaných) plečkách, věci na Red Engine s tím mají pořád problém... |
|
|
|
| To fakt vypadá na nabušený rok :-) Nejvíc mě asi taky zaujalo AoE. Desperados 3 vypadá zajímavě, pokud to bude mít genialitu prvního dílu. Anno z 19. století by též mohlo být fajn. |
|
|
|
| Hm, dotaz asi na hlavně na Miráka: Hrál jsi Tyranny? Mají smysl tak DLCčka? |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Co jsem viděl videa a komentáře (z VIP přístupu), tak je to zatím docela fail. Je to demo pro VIPáky a oni nezvládají serverovou zátěž a budgů to má jak alpha. Zdá se pravděpodobné, že EA zaříznou Bioware úplně.
A dle prodejů za 2018 vyhrál už zmiňovaný Red Dead Redemtion 2 - takže v momentě, kdy (jestli) to půjde na PC, tak do toho jdu. Ale odhaduju, že nejdříve za rok. |
|
|
|
| AVip:
Star Conman Hehe, to jsem ještě neslyšel, ale je to trefné. Pšonci je nějaké obecné označení poláků? Všechny Zaklínače jsem kupoval s víc jak ročním zpožděním, takže jsem necítil nějaké problémy.
Jinak koukám, že mi tam chybí Mutant Year Zero: Road to Eden, na který se hodně těším, ale zatím je na mě drahá.
|
|
|
|
| No uvidíme... vydavatele bude tlačit nová generace konzolí, takže ybchom se něčeho dočkat mohli...
Na druhou stranu, mám chuť se skoro vsadit, že Star Conman nevydá ostrou verzi ničeho a že pšonci (už) zas totálně poserou optimalizace u Cyberpunku, protože není důvod od nich očekávat cokoli jiného. |
|
|
|
| Takže co nás čeká v roce 2019?
Mě asi RPG Cyberpunk 2077; akční Metro Exodus (SP) a Insurgency: Sandstorm (MP).
Ostatní co mě zaujalo (abecedně):
Age of Empires IV
Age of Wonders Planetfall
Ancient Cities
Anno 1800
Battlefield Gothic Armada II
Days gone
Desperados 3
Dying Light 2
Fringe Wars
Gears tactics
Genesis Alpha One
Imperator Rome
Industries of Titan
Iron Harvest
Moons of madness
Necromunda Underhivewars
Observation
Outward
Phoenix point
Rage 2
Rebel Galaxy Outlaw
Squadron 42
The Settlers
X4: Foundations |
|
|
|
| Čistě náhodou, nehraje tu někdo Conan Exiles? |
|
|
|
| A tentokrát se už neseknu.
Nine years ago, Star Trek Online launched out into the universe. |
|
|
|
| Marshall: A? PS3 se snad taky počítá jako release :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|