|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Telemachus Rhade: Také hraji jen na PC a vlastně i všichni z mého okolí :) |
|
|
|
| U PC lze také hrát s ovladačem spoustu her. Zvláště těch, co míří paralelně i na konzole.
Ale tak jako mají už konzole myš? (Strategie, FPS o přesnosti a koneckonců i ten Minecraft by bez ní šel špatně, i když existuje)
Ale předpokládám, že nějakou obdobu workshopu pro doplňky do hry od hráčů (ne třeba nutně hru předělávající mody, ale nové objekty, drobné úpravy) už konzole implementovaly. |
|
|
|
| Mirak: Stejně jako já na PC ;) Není to ani tak o casual užívání, jako o určitém stylu a pohodlnosti ovládání. Někdo preferuje ASWD v židli, jiný zase ovladač na gauči, víc bych v tom nehledal.
V mojí sociální bublině hraje na PC výlučně osazenstvo SN ;) Vlastně jediná hra, co hraju na PC je stažená z XBOX storu, a to jenom proto, že nemám XBOX. |
|
|
|
| V mém okolí mám spíš zkušenost, že většina konzolistů jsou casual hráči. RPG bych na konzoli nehral nikdy. |
|
|
|
| Třeba pro děti konzoli taky jednou koupím, a přiznávám, že jedna se nám domů dostala, ale to je Playstation 1 od tchána:-). |
|
|
|
| Telemachus Rhade: "Já bych všechny ty herní počítače zakázala?"
A co to množství klientů pro koupi a hraní PC her (a nově vznikající), co to množství hráčů PUBG a nyní Fortnite apod.? Tyhle hry sice nakonec dojdou i na konzole, ale boom začal na PC.
Co třeba všichni ti bezdětní, co stejně potřebují doma počítač. Co ta hromada let's playerů a jejich fanoušků (dnes už ne tolik na googlím YT, ale na amazoním Twitch)?
Nemyslím si, že mladí dneska kupují konzoli, protože by měli doma další krám a často bydlí v malém bytě s dalšími, na intru apod. Konzoli kupují spíš rodiče, nebo nadšenci té či oné série, nebo ti, co počítač doma nepotřebují, nebo mají jen notebook a nechtějí tahat herní.
Takže ani konzole ani hraní na počítačích imho nemíří k zániku. Uvidíme, co se bude dít časem s distribuovaným hraním, možná časem nahradí jak konzole, tak herní počítače. Už i u nás v městech by to bylo reálné, natož v mnoha jiných zemích. |
|
|
|
| A já, na konzole seru a většina kamarádů v mé sociální bublině taky. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Napríklad ja:) |
|
|
|
| Damar: Hezké gesto a hezká reklama. Ale kolik lidí dnes doopravdy hraje na PC? |
|
|
|
| Replaying Pillars of Eternity
Po třech letech a uzivam si to neskutečně |
|
|
|
| AVip: Mno, potom, co jsem uhrál cca 80 hodin Forza Horizon 3, jsem si zapnul datadisk a k mému úžasu se najednou změnily ovládací klávesy bez možnosti je přemapovat - například se nově potvrzuje escapem namísto enteru. Při stejném nastavení obtížnosti se skutečná obtížnost posunula 2x - normál je řekněme nightmare :) A do třetice se závody změnily z cílení na výhru na cílení na "skilly", což mě ani trochu neba. Prostě 3x špatně za 500 Kč :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Taky milujete ten pocit, když vám DLC změní herní model? :-/
Care to elaborate?
Ale ono stačí, když DLC přehází a rozbijí priority v zápletce, není nutné dělat změny až tak drastické... |
|
|
|
| Taky milujete ten pocit, když vám DLC změní herní model? :-/ |
|
|
|
| Hmm... BaK kapitoly 5 a 6 mají přesně to, co mi v kapitolách 3 a 4 tolik chybělo - tu extra větu (či věty), co člověka navede na stopu správného řešení.
Buď dostal někdo v Dynamixu za uši - a nebo měl sám záchvat soudnosti a došlo mu, že s tradičními "adventurními" přístupy tahle hra padne na hubu...
on ten opravdu masivní zákys v kap. 3 možná stál i za tím, že se ta hra ve finále prodávala ze začátku hůř, než všichni čekali (na konci 3. kapitoly je učebnicová falešná stopa, za jejíž sledování hráč sice nějakou kompenzaci dostane, ale nedostane se na stopu správného řešení). |
|
|
|
| Damar: Přiznám se, že se sérií Wizardry jsem se do jisté míry minul... kdysi jsem měl floppy verzi W7, kterou se mi podařilo rozjet asi na rekordně nízké konfiguraci (286, 1 MB, EGA), což pochopitelně nebyla žádná hitparáda, W6 (na které by to železo bylo OK) bohužel republikou nekolovaly a ani po té, co jsem si koupil lepší počítač mne to k W7 nijak netáhlo.
Vydání W8 jsem zaznamenal, železo jsem na to tehdy i měl, ale tehdy vyšlo docela dost zajímavých her předtím i potom...
to je případně docela dobrý tip na klasiku!
Ono Wizardry postihnul podobný problém jako Ultimy a Krondory, t.j. obrovská prodleva mezi dvěma díly - nebo ještě horší, protože ta prodleva mezi dvěma díly je v tomto případě asi opravdu rekordní (na svou dobu), zhruba 10 let, pokud to počítám správně. |
|
|
|
| AVip: Wizardry 8 si občas zahrám aj dnes a táto hra mi ju trocha pripomenula. |
|
|
|
| A ještě něco...
ono jde totiž i o to, že když už BaK na hráče valí tuny textu, tak by klidně vždycky mohla vždycky přibalit jednu - dvě další věty s nápovědou...
a kdyby BaK vznikala o nějakých 10 - 20 let později, tak by to tak asi i bylo.
Jinak ta hra je řešitelná v rámci sebe sama a aby se hráč dostal do vyloženě slepé uličky, to vyžaduje nezanedbatelnou snahu to zkurvit (což JE rozdíl oproti mnoha jiným hrám té doby, pamatuju se, že u BaK jsem nápovědu kdysi doopravdy potřeboval vlastně jen na dvou místech a u toho druhého jen napůl, protože tam bylo záhy jasné, že "když to není koza, tak to musí být petržel", což samozřejmě svědčí o dobře udělaném game designu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|