Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 499 - 518 / 8050Starší   Nejstarší

Marshall - 12. květen 2019 21:52sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
AVip: to jsou jiné hry, nejsou špatné a může si to člověk užít, ale jediné co to má společného s XCOMem je motiv. Hrají se úplně jinak.
AVip - 12. květen 2019 17:45sipka
ZAMĚŘIT
AVip
A že se zeptám provokativně - co nový XCOM Enemy Unknown/Enemy Withim (a samozřejmě i XCOM 2)?
BorgDog - 12. květen 2019 14:23sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Mirak:
Aftershock se to snažil zlomit výraznější dějovou linkou

Přesně, a právě proto to podle mě byl vrchol série. Pak už se jenom recykluje a převařuje.
Mirak - 12. květen 2019 12:57sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Já kdysi dohrál Aftermath, docela mě to bavilo, ale rychle to přešlo do stereotypu, kdy mise byly neustále identické. Aftershock se to snažil zlomit výraznější dějovou linkou, ale už si teď ani nevzpomínám, jestli jsem to dohrál.

Moje nejoblíbenější UFO zůstává kacířsky X-Com: Apocalypse :)
BorgDog - 12. květen 2019 11:57sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog

2.) Položka 2: UFO: Afterlight. Aktuálně rozehráno, skoro dohráno, ale i když jde o "oficiální pokračování", už ne tak fajn. V taktické části hra ráda a často padá, a nepomohlo na to nic, co jsem zkusil. Zdaleka nejhorší je chování kamery a zobrazování terénu, kde si to dělá prostě, co chce, otáčí se to kam chce, často úplně bez důvodu, a nepomůže nic, žádná změna nastavení. Po dvou misích jsem chtěl uškrtit vývojáře strunou od piána. Bohužel, tím to nekončí. Výzkum je přehlcený blbostmi, než se dá dostat k něčemu užitečnému, zabere to zbytečně spoustu času. Velký problém je management surovin, které jsou po mapě tak nerovnoměrně rozložené, že jde snadno padnout do "pasti" kdy většina dolů na něco, je na nepřátelském území, vy nemáte výstroj, abyste je dobyli, a tu nemáte šanci vyrábět, protože nemáte dotyčné něco. Diplomatický model jsem doteď nepochopil, protože Mars se mnou sdílí 4 mimozemské frakce, ale prakticky se domluvit dá jen s jednou. S jednou jsem ve válce od počátku, což je patrně záměr, s jednou nejde komunikovat vůbec, ani po vyzkoumání jejího jazyka, a s poslední sice mám vztah Neutral, přesto vesele útočí na moje regiony. Nemám páru, jestli jsem přehlédl nebo se nedostal k nějakému klíčovému výzkumu, ale spíš se mi zdá, že to prostě odflákli. Většina taktických misí ostatně také "cheatuje" tím, že nepřátelé nemají lepší vybavení nebo schopnosti, ale prostě jenom hrubou početní převahu - než se s něčím babrat, evidentně vývojáři vrazili prostě do mapy víc emzáků, takže poměr sil je většinou tak 3:1, a bylo vyřešeno. Aspoň pominula obvyklá příjemnost dřívějších dílů, tedy zoufalé vyhledávání posledního zalezlého mimozemšťana někde v koutě, když všechno ostatní je už postřílené, aby se mise ukončila. Tady jde všechno okamžitě po vás, často stylem "kamikaze." Většinu taktiky tak nahrazuje hrubá síla: Prostě najít nejlepší pozici a rozstřílet všechno, co přileze.

Zbraně přebraly všechny nešvary z původní UFA, to znamená, že ve chvíli, kdy vyzkoumáte a vyrobíte Gatling, je už všechno v podstatně fuk, protože stačí čtyři vytrénovaní "kosiči" a dva medici/nosiči munice, a 90% taktických misí je už akorát otravná vata. Oslabení účinnosti raketometů je prakticky vyloučilo z praktického použití. Pozemní miny jsou zbytečnost, opět stačí voják ve zbroji, co jde s medikem za zády. Devadesát procent podpůrného vybavení jsou blbosti, včetně dronů, které sice můžete stavět, ale v nepřehledném terénu většiny misí pak leda překáží, nebo je emzáci hacknou a začnou střílet po vás. Naopak konečně vybalancovali použitelnost skafandrů, kdy konečně má smysl, mít jich víc druhů a střídat podle typu mise a nepřátel.

Závěr: Nejspíš to dohraju, ale určitě se k tomu už nevrátím. Dejte mi zpátky Aftershock!
BorgDog - 12. květen 2019 11:51sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Tak jsem zas oprášil svou vášeň pro UFO a dal si menší maraton.

Položka 1: Xenonauts. V podstatě jen klon původního UFA, nic moc víc, ale ani nic moc míň. Grafika působí jak něco 10 let starého, ale stačí stáhnout mod a hned se na to dobře kouká. Vyvážení je velmi dobré, jak výzkum, tak herní výzkumy a obtížnost, kde na předposlední stupeň už to je hodně fuška a spíš taktika Save/Load. Zklamání je akorát poslední mise, která je prostě primitivní, jde dohrát s prstem v nose a myšlenkou "a to je jako všechno???" Ale celkově fajn, dvojka je ve vývoji a pak nejspíš dám.
AVip - 11. květen 2019 11:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Marshall: Ne, není. A jelikož nad Robertsem nestojí nikdo s bičem, tak si tipnu, že jen tak nebude.

V tuhle chvíli je Star Citizen průser podle všech měřítek a jeho šance na to, aby udělal aspoň "break even" je velice malá, na to je v něm utopeno příliš mnoho.

A natvrdo řečeno, "management" Chrise Robertse si po odklánění prostředků přímo říká, takže je klidně možné, že "on to myslí upřímně", ale u lidí kolem něj si tím zdaleka nejsem jist.
Marshall - 11. květen 2019 07:33sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
AVip: Vono to není ještě venku?!!! lol! A že jsem jednou byl jeden klik, abych si to koupil... Jsem myslel, že vyhodí aspoň tu single player hru.
AVip - 10. květen 2019 20:37sipka
ZAMĚŘIT
AVip
This is not fraud—Roberts really is working on a game—but it is incompetence and mismanagement on a galactic scale.

Magazín Forbes o vývoji hry Star Citizen
Mvek - 09. květen 2019 14:53sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Settlers II!
Damar - 09. květen 2019 08:19sipka
ZAMĚŘIT
Damar
leena: Moja srdcovka z mladších čias a návykovka bola Diablo II...

V dnešnej dobe je to Shadow of Mordor. Najprv som si myslel, že znovuhrateľnosť tu bude malá, ale už som to prešiel 4 krát. Vždy je toľko nových spôsobov, ako likvidovať uruckých kapitánov a stavať si svoju vlastnú armádu, ale samozrejme Diablo II v počte odohraných hier už asi ťažko niečo prekoná.

leena - 08. květen 2019 21:05sipka
ZAMĚŘIT
leena
Takte Leena po no mozna peti letech nainstalovala svoji srdcovku z mladi... Maplestory :) nainstalovana vcera po 11 vecer...a dneska jsem uz lvl 40. 9 hodin hrani na tri etapy (jedna hned po instalacce do cca 3 rano..).

Pro me asi srdcovka nejvetsi a evidentne je to porad navykovka i po takovyhle dobe (taky jsem to kdsi davno kvuli bakalarce odinstalovavala) ... :)

Jako chapu ze mozna pro nikoho tu tohle nebude, ale pro me je to po dlouhy dobe uplne historickej okamzik, ze jsem neco hrala takhle intenzivne ... aneb posledni zk za mnou, prede mnou opravit seminarku a pak se vrhnout na diplomku.

Jo a boli me pravacka od mackani furt sipka v pravo sipka vlevo :)
AVip - 04. květen 2019 15:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Telemachus Rhade: U EA. Naopak se spekuluje, že to byl Mikymauz, kdo přiměl EA k tomu, aby se pustila do nějaké single-player věci.

Samozřejmě, zásadní chybou bylo už jen to, že EA získala práva na Star Wars, protože její výkony jsou až neuvěřitelně chabé, navíc spojené s kontroverzemi.
Mvek - 04. květen 2019 14:33sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip 305722: Nj, ale je to dlouhé, bez obrázků:-D, tak to odrazuje. Postupně jsem se ale dokopal a snad dostal chuť konečně je dohrát.
Telemachus Rhade - 04. květen 2019 13:15sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Mno a není teď mičuda spíš u Disneyho?
AVip - 04. květen 2019 12:40sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Zrovna u Star Wars je docela suchopár a nevypadá to, že by se na tom mělo v dohledné době něco změnit.

A v BEAware si budou muset ujasnit, co vůbec chtějí dělat... jestli vůbec něco.
Telemachus Rhade - 04. květen 2019 12:13sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
No, 1 je lepší než 0 ;)

A ono od čeho se v dnešní době chystá víc věcí naráz, že ano? Připomeňme si, že od vypuštění poslední DA uplynulo 5 let. Dnešní herní svět je přecijen trochu jiný než býval za času Activision :)
AVip - 04. květen 2019 12:11sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: :-D Taky jsem si to říkal, když jsem to tu postnul...
AVip - 04. květen 2019 12:10sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jak už tu zaznělo.... jedna, slovy jedna věc je na cestě.

A přesně, dech se kvůli tomu nikomu netají...
MickTheMage - 04. květen 2019 11:46sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Telemachus: Jop, Jedi: Fallen Order. Od ktoreho imho, aj tak dnes uz nikto nic necaka :)

Nejnovější   Novější 499 - 518 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o