|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Na GOGu Obduction zdarma. |
|
|
|
| Sims 4 základní edice zadarmo ještě pár dní, stačí se přihlásit do Originu a tam asi vyskočí reklama. |
|
|
|
| Je to kolový systém vs. v podstatě "pauzovací realtime." Každému vyhovuje něco jiného, já v tom velký rozdíl neshledávám, užívám si oboje. :-) Tedy většinou. Ten Afterlight je fakt na pěst, padavostí i tím, jak je navržený.
|
|
|
|
| Však to bylo míněno jen jako přátelské popíchnutí... :-D |
|
|
|
| AVip: to jsou jiné hry, nejsou špatné a může si to člověk užít, ale jediné co to má společného s XCOMem je motiv. Hrají se úplně jinak. |
|
|
|
| A že se zeptám provokativně - co nový XCOM Enemy Unknown/Enemy Withim (a samozřejmě i XCOM 2)? |
|
|
|
| Mirak:
Aftershock se to snažil zlomit výraznější dějovou linkou
Přesně, a právě proto to podle mě byl vrchol série. Pak už se jenom recykluje a převařuje. |
|
|
|
| Já kdysi dohrál Aftermath, docela mě to bavilo, ale rychle to přešlo do stereotypu, kdy mise byly neustále identické. Aftershock se to snažil zlomit výraznější dějovou linkou, ale už si teď ani nevzpomínám, jestli jsem to dohrál.
Moje nejoblíbenější UFO zůstává kacířsky X-Com: Apocalypse :) |
|
|
|
|
2.) Položka 2: UFO: Afterlight. Aktuálně rozehráno, skoro dohráno, ale i když jde o "oficiální pokračování", už ne tak fajn. V taktické části hra ráda a často padá, a nepomohlo na to nic, co jsem zkusil. Zdaleka nejhorší je chování kamery a zobrazování terénu, kde si to dělá prostě, co chce, otáčí se to kam chce, často úplně bez důvodu, a nepomůže nic, žádná změna nastavení. Po dvou misích jsem chtěl uškrtit vývojáře strunou od piána. Bohužel, tím to nekončí. Výzkum je přehlcený blbostmi, než se dá dostat k něčemu užitečnému, zabere to zbytečně spoustu času. Velký problém je management surovin, které jsou po mapě tak nerovnoměrně rozložené, že jde snadno padnout do "pasti" kdy většina dolů na něco, je na nepřátelském území, vy nemáte výstroj, abyste je dobyli, a tu nemáte šanci vyrábět, protože nemáte dotyčné něco. Diplomatický model jsem doteď nepochopil, protože Mars se mnou sdílí 4 mimozemské frakce, ale prakticky se domluvit dá jen s jednou. S jednou jsem ve válce od počátku, což je patrně záměr, s jednou nejde komunikovat vůbec, ani po vyzkoumání jejího jazyka, a s poslední sice mám vztah Neutral, přesto vesele útočí na moje regiony. Nemám páru, jestli jsem přehlédl nebo se nedostal k nějakému klíčovému výzkumu, ale spíš se mi zdá, že to prostě odflákli. Většina taktických misí ostatně také "cheatuje" tím, že nepřátelé nemají lepší vybavení nebo schopnosti, ale prostě jenom hrubou početní převahu - než se s něčím babrat, evidentně vývojáři vrazili prostě do mapy víc emzáků, takže poměr sil je většinou tak 3:1, a bylo vyřešeno. Aspoň pominula obvyklá příjemnost dřívějších dílů, tedy zoufalé vyhledávání posledního zalezlého mimozemšťana někde v koutě, když všechno ostatní je už postřílené, aby se mise ukončila. Tady jde všechno okamžitě po vás, často stylem "kamikaze." Většinu taktiky tak nahrazuje hrubá síla: Prostě najít nejlepší pozici a rozstřílet všechno, co přileze.
Zbraně přebraly všechny nešvary z původní UFA, to znamená, že ve chvíli, kdy vyzkoumáte a vyrobíte Gatling, je už všechno v podstatně fuk, protože stačí čtyři vytrénovaní "kosiči" a dva medici/nosiči munice, a 90% taktických misí je už akorát otravná vata. Oslabení účinnosti raketometů je prakticky vyloučilo z praktického použití. Pozemní miny jsou zbytečnost, opět stačí voják ve zbroji, co jde s medikem za zády. Devadesát procent podpůrného vybavení jsou blbosti, včetně dronů, které sice můžete stavět, ale v nepřehledném terénu většiny misí pak leda překáží, nebo je emzáci hacknou a začnou střílet po vás. Naopak konečně vybalancovali použitelnost skafandrů, kdy konečně má smysl, mít jich víc druhů a střídat podle typu mise a nepřátel.
Závěr: Nejspíš to dohraju, ale určitě se k tomu už nevrátím. Dejte mi zpátky Aftershock! |
|
|
|
| Tak jsem zas oprášil svou vášeň pro UFO a dal si menší maraton.
Položka 1: Xenonauts. V podstatě jen klon původního UFA, nic moc víc, ale ani nic moc míň. Grafika působí jak něco 10 let starého, ale stačí stáhnout mod a hned se na to dobře kouká. Vyvážení je velmi dobré, jak výzkum, tak herní výzkumy a obtížnost, kde na předposlední stupeň už to je hodně fuška a spíš taktika Save/Load. Zklamání je akorát poslední mise, která je prostě primitivní, jde dohrát s prstem v nose a myšlenkou "a to je jako všechno???" Ale celkově fajn, dvojka je ve vývoji a pak nejspíš dám. |
|
|
|
| Marshall: Ne, není. A jelikož nad Robertsem nestojí nikdo s bičem, tak si tipnu, že jen tak nebude.
V tuhle chvíli je Star Citizen průser podle všech měřítek a jeho šance na to, aby udělal aspoň "break even" je velice malá, na to je v něm utopeno příliš mnoho.
A natvrdo řečeno, "management" Chrise Robertse si po odklánění prostředků přímo říká, takže je klidně možné, že "on to myslí upřímně", ale u lidí kolem něj si tím zdaleka nejsem jist. |
|
|
|
| AVip: Vono to není ještě venku?!!! lol! A že jsem jednou byl jeden klik, abych si to koupil... Jsem myslel, že vyhodí aspoň tu single player hru. |
|
|
|
| leena: Moja srdcovka z mladších čias a návykovka bola Diablo II...
V dnešnej dobe je to Shadow of Mordor. Najprv som si myslel, že znovuhrateľnosť tu bude malá, ale už som to prešiel 4 krát. Vždy je toľko nových spôsobov, ako likvidovať uruckých kapitánov a stavať si svoju vlastnú armádu, ale samozrejme Diablo II v počte odohraných hier už asi ťažko niečo prekoná.
|
|
|
|
| Takte Leena po no mozna peti letech nainstalovala svoji srdcovku z mladi... Maplestory :) nainstalovana vcera po 11 vecer...a dneska jsem uz lvl 40. 9 hodin hrani na tri etapy (jedna hned po instalacce do cca 3 rano..).
Pro me asi srdcovka nejvetsi a evidentne je to porad navykovka i po takovyhle dobe (taky jsem to kdsi davno kvuli bakalarce odinstalovavala) ... :)
Jako chapu ze mozna pro nikoho tu tohle nebude, ale pro me je to po dlouhy dobe uplne historickej okamzik, ze jsem neco hrala takhle intenzivne ... aneb posledni zk za mnou, prede mnou opravit seminarku a pak se vrhnout na diplomku.
Jo a boli me pravacka od mackani furt sipka v pravo sipka vlevo :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: U EA. Naopak se spekuluje, že to byl Mikymauz, kdo přiměl EA k tomu, aby se pustila do nějaké single-player věci.
Samozřejmě, zásadní chybou bylo už jen to, že EA získala práva na Star Wars, protože její výkony jsou až neuvěřitelně chabé, navíc spojené s kontroverzemi. |
|
|
|
| AVip 305722: Nj, ale je to dlouhé, bez obrázků:-D, tak to odrazuje. Postupně jsem se ale dokopal a snad dostal chuť konečně je dohrát. |
|
|
|
| AVip: Mno a není teď mičuda spíš u Disneyho? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|