|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| BioWare se asi chystá něco oznámit...
@bioware
Today marks 10 years of Dragon Age! This year we’re excited to join the community’s party on December 4th and celebrate a decade together in the world we all love. See you on 12/4 for Dragon 4ge Day!
Tipuju, že chtějí DA4 uvést jako lákadlo na PS5. Ostatně s DAI to nebylo jinak... |
|
|
|
| Tak jsem si pustil STOčko po několika měsících... a hele nové mise :)
A pak to přišlo! HOUBIČKY VE VESMÍRU! |
|
|
|
| Marshall: Tak na to je fakt brzo :) Odhaduje se 550 - 650 USD, ale výš to těžko půjde. Start PS4 byl na $400. Což je málo, ale ne neobvyklé. Konzole startují vlastně bez zisku pro výrobce; ten přichází až po několika měsících z prodeje her. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: No a kolik ta sranda stojí? |
|
|
|
| Unikly HW specs PlayStation:
*PlayStation 5 |
|
|
|
| Unikly HW specs PlayStation:
(Osobně moc nevěřím tomu SSD, ale pokud jo, tak se těším ještě víc.)
Procesor: AMD 8 jader s taktem 3.2GHz, 7nm architektura Zen2
Grafika: custom čip od AMD s výkonem 12.6 až 14.2 teraflopů, podpora ray-tracingu
Paměť: 24 GB, z toho 20 GB GDDR6 (880GB/s) a 4 GB DDR4 pro OS
HDD: SSD disk o velikosti 2 TB
Rozlišení: 4K 60FPS s možností dosáhnout až na 8K
Zvuk: 3D Audio integrované do AMD čipu |
|
|
|
| Marshall:
křesťanský fanatismus a jistá repetetivnost
Což je teda 'to some extent' záměr, neboť se vše opakuje v trojicích ;)
Další věc, co mě poměrně mrd... netěší, jsou 'ubibugy'. Jedu si s náklaďákem a najednou ztratím výkon, protože náklaďák levituje :) Nebo, a to je horší, nemůžu dokončit misi, protože se tam prostě neobjeví pes a mimozemskou kostí v hubě. Čili 4. kost ze čtyř prostě chybí. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Chápu. No mě děsně štval ten křesťanský fanatismus a jistá repetetivnost. |
|
|
|
| Marshall 307769: Pětku. John i Faith to mají za sebou a jejich regiony mám vyčištěné. Krom misí, pro jejichž splnění je třeba nemalé animal cruelty. Posledního typa, co to na mě zkusil jsem ubil hliníkovou pálkou.
S Jacobovým regionem mám ovšem několik zásadních problémů. Musím lézt kdo ví kam po horách docela daleko za hranici teritoria, přestaly se mi nabízet nové outposty a prepper stashe - musím na ně narazit náhodou, přehrávané dialogy postav mi už lezou krkem - zlatej šerif, a teď mě hlavně rozlítilo zajetí Jacobem, kde se musím prostřílet ven na čas. A hlavně mě to pokaždý hodí na úplný začátek té "mise", což mě pekelně sere. |
|
|
|
| Teprve teď jsem se dozvěděl, že GTA VI se bude odehrávat ve Vice City. Oblila mě vlna nekontrolovatelného nadšení! :-) |
|
|
|
| Beyond: Two Souls
Francouzi se poučili v podstatě ze všech svých chyb na Heavy Rain, a to se cení. Ovládání tentokrát hodnotím na jedničku.
Nelineární vyprávění dává prostor poznat hlavní postavu postupně, ale o to lépe. Jednotlivé aspekty chování dávají časem větší a větší smysl. Epizody ze života navíc nikdy nejsou vizuálně stejné - na všech je patrná snaha o co největší rozmanitost, a to jak příběhem, tak vizuálem. Odměnou je vždy perfektní atmosféra.
A že to jsou některé pěkně silné příběhy! Třeba taková kapitola "Homeless" je notně depresivní existenciální drama. Naproti tomu zase "Navajo" je skvělá mystery, atd... Některé twisty jsou sice na hraně vkusu - ono CIA a super-konspirace je tolikrát omleté téma, až to není zdrávo - ale nikdy to nejde za hranu.
Ovšem celá hra má dva highlighty jasné jak Betelgeuse: Ellen Page a Willema Dafoa. Hlasový výkon obou, ale hlavně Page, to posouvá do výšin jedinečnosti. Je až neskutečné kolik ona má poloh a jemných nuancí pro různé emoce. Dost možná jde o nejlepší herní dabing, jaký jsem kdy slyšel. Fantastické!
Neméně skvělá je hudba. – 90 % |
|
|
|
| Heavy Rain
Docela jsem se na to i těšil, ale to, co mě ve výsledku čekalo, všechny mé naděje rychle zadupalo :)
Weird shit squared - Ovládání chůze postavy a záběrů kamer je poměrně krutý vtip. V prostřihu z místnosti do místnosti se změní samozřejmě i pohled postavy, která najednou jde k vám a je potřeba tomu velice rychle přizpůsobí páčku, jinak se otočí a jde zase zpátky :) 3D zabalené v izometrice s vertikálou max 120° a horizontem v perfektní rovině. E-e.
Další věc je, že je to prostě nuda. Za 60 minut jsem se oblékl, vysprchoval, podíval z balkónu, sešel schody, nemotorně pomohl manželce, pracoval jsem, hrál si s děckama, nedokázal zatřepat pomerančovým džusem... Takový jako vyloženě super oproštění od reality ;)
Po titulkové sekvenci plné francouzských jmen jsem vyzvedl kluka ze školy, řídil domů a připravil mu večeři. Doslova každý pohyb je potřeba něčím odkliknout. Výběr jídla z lednice, ohřátí v mikrovlnce a zavolání synátora k večeři sestává ze série asi 40 kliků a kroucení páčkou.
Navíc jakožto dvojnásobný otec mám už nějaké rodičovské zkušenosti a tahle věc se mě snaží přesvědčit, že se otec autistického dítěte v obchoďáku víc zajímá o to, zda dostane klaun zaplaceno za balónek, než o to, že sedmiletý synáček se jde nechat přejet ven na ulici :-)
Takže ovládání je toporné, příběh dementní, ale přesto mě od dalšího pokračování odradilo něco jiného - hlasy postav! Repliky jsou čtené, bez emocí, bez kontextu, nenavazují na sebe a když odkliknete jeden třeba 3x za sebou (a že to k tomu navádí), má v něm postava pokaždé jinou náladu. Bez změny scény, ve zlomku sekundy. To je vážně neposlouchatelné a takovýhle typ "hry" si to nesmí dovolit. Tohle má být postavené právě na vytříbenosti dialogů a příběhu.
Kdybych měl hodnotit číselně, tak se blížím nule. Málokdy něco s nechutí vzdám; naposledy snad Mafii II. |
|
|
|
| Je fakt, že za preorder Citise in Motion 2 jsem taky dostal nedodělanou hru, na druhou stranu preorder byl za 10 euro:-).
Ta hra ale taky byla trochu sviňárna, ať už za to mohli samotní Colossal Order, nebo je do toho dotlačil Paradox. CiM2 tak byl jejich vlastní tech demo/sandbox, aby se mohli pustit do dojné krávy Cities: Skylines, a CiM 2 tak až na nějaká ta vozidla navíc v podstatě opustit po půl roce.
Nebo vzpomíná někdo na Godus? To mi připomíná, že jsem ho ještě nezkusil, jak ho mám z nějaké velké slevy. |
|
|
|
| Něco na téma preorderů...
|
|
|
|
| Marshall: Deadfire teď hraju (po repete jedničky) |
|
|
|
| Jinak mám pár her, které mě velmi lákají.
This land is my land - zatím je to Early Access, ale vyjde to letos - 2-3 měsíce (přesně hra co hledám)
Pathfinder: Kingmaker - cRPG, které jsem si skoro koupil, když jsem zjistil, že je tam časový limit na celou kampaň a čas běží pořád (je to Unity engine, takže to snad půjde obejít, hehe).
Pillars of eternity II deadfire - předpokládám, že to bude stejné jako jednička.
Jinak Plaque, by taky nebyl nic pro mne - nemám rád malé děti a nenávidím církev :/ Ale je to velmi dobře udělaná adventura se silným příběhem - takže trubka to jistila, je pár dobrých "no commentary" projití. Ale občas je tam opravdu hloupost, jen proto, aby to bylo "zábavné". |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Mno. Původně jsem chtěl jen napsat, že hry od Ubisoftu nekupuju, ale to by nebylo fér k Heroes, takže... FC 5: Grafika příjemná a vypadá to fakt dobře (PC), audio standard. Jinak je to pořád dokola to samé akorát se to odehrává někde jinde. Lovení zvěře/lidí. Slušný arzenál zbraní ala USA. Můj problém je psycho příběh. I MEAN RELIGION LEVEL PSYCHO! ..., který nemůžeš nijak, absolutně nijak ovlivnit.
Z walkthrough, které sleduji, bych doporučil raději A plague tale innocence, ale to je úplně jiný styl a ty hry se tím pádem nedají srovnávat. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|