Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8030
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 301 - 320 / 8030Starší   Nejstarší

Marshall - 17. červen 2020 13:39sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Má někdo zájem než to vyhodím?
Mirak - 17. červen 2020 03:03sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
kapitan Pike: Koupil jsem to v předprodeji kde k tomu bylo v ceně i DLC, které má časem vyjít :)
Marshall - 17. červen 2020 00:02sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
kapitan Pike: Jsem kolenovrt, tak si počkám na slevu, což má i tu výhodu, že to snad bude opatchované.
kapitan Pike - 16. červen 2020 23:00sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Dnes vyšel třetí díl Desperados. Uvažuji o koupi i za plnou cenu :-)
Telemachus Rhade - 16. červen 2020 22:53sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint

Dostal jsem to od Ubisoftu za korekci českých textů k Days Gone, tak jsem to zkusil...

- V takovéhle hře bych něco jako „Cara Delevigne avatar“ asi úplně nečekal :)
- Začátek je kinda epic a bavil mě hodně moc, a to včetně lokace základny a vybudování zázemí operací.
- Premisa je taková, že v relativně blízké budoucnosti (cca 2035) obsadí polo-vojenská junta nemalé souostroví 2000 km východně od Nového Zélandu, na kterém si technologická korporace vybudovala HQ a špičkové zázemí včetně brilantně navržené infrastruktury typu dobíjecích silnic. Taková big-style Dharma.
- Jenže... HUD je totálně nepřehledná šílenost; to samé upgrade postavy a zbraní. Nepřehledný je dokonce i roster misí, kde se snoubí main single, vedlejší mise, taktické operace pro upgrade, PvP, time-limited a frakční mise. Jednotlivé předměty jsou naskilované na level 0 - 500! :-D Je to v zásadě nesledovatelné.
- Taky jsem očekával vyladěný Far Cry jízdní model, když už jsme u Ubisoftu... Dostal jsem zhruba NfS 4. Při sebemenším zatočení uletí prdel, motorka najede do skály a přeskočí ji...
- Nedá se skákat. Na tropickém ostrově se nedá skákat.
- Mise jsou neskutečně repetitivní a dialogy jalové.
- Neustále chodím shrbený a jak je někde zeď, okamžitě se začne krýt. Super je to v rozhovorech!
- Až směšný level používání jarhead slangu. Zelené mozky jsou asi v sedmém nebi.
- Nabídky na PvP a loots skáčou hodně často. Ne extrémně, ale už to ruší.

Takže to po nějakých 10 hodinách opouštím a mám-li hodnotit to, co jsem zatím uhrál, tak slabých 2/5. Škoda, potenciál to mělo.
AVip - 16. červen 2020 09:43sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Telemachus Rhade: No tak nějak... panují obavy, že z toho bude Battlefront 3, tenotkrát pro změnu bez pozemní části.

Battlefront 2 jsem nakonec, když byl v ultra slevě, vyzkoušel... no, řeknu to takto... když jsem zjistil, že technika je k mání v arénách jen v multiplayeru (t.zn. nelze si ji osahat dopředu atp.), tak jsem to po dohrání singlu + několika single tréninkových arén smazal...
není to špatná hra a těch pár € za ni zas nelituju, ale zas tak dobrá, aby mi žrala místo na disku, ta hra taky není...

(dopadlo to tak, že jsem si z Originu nainstaloval starý dobrý Battlefield 1942, který je bohužel x krát zábavnější než BF2)
Telemachus Rhade - 16. červen 2020 09:30sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Fallen Order se povedl, tak je třeba udělat další Battlefront? :-/
AVip - 16. červen 2020 07:06sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Tak nám prý EA chystá další hru ze světa Star Wars...

Za rebely i Impérium. Na říjen se chystá vesmírný Star Wars: Squadrons


Ohlasy jsou zatím od nekriticky nadšených až po vysoce skeptické... osobně se přidávám spíš ke skeptikům, silně pochybuju, že bychom se v dnešní době měli šanci dočkat něčeho, co by se třeba jen vzdáleně podobalo sérii X-Wing.
kapitan Pike - 15. červen 2020 15:14sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Ano, Petr Rychlý bude v remaku Mafie znovu dabovat Paulieho

Tak ještě Vašuta :-)
Telemachus Rhade - 14. červen 2020 10:36sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
kapitan Pike: Pořád je to v hávu otázek. Ale i kdyby reál vypadal jako Mafia 2 def, tak budu pořád těžce spokojený. Nedojebou-li příběh, což se zatím nezdá.
kapitan Pike - 14. červen 2020 09:48sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Nápis "Záběry nejsou ze hry" mě trochu znepokojuje :-(
Telemachus Rhade - 13. červen 2020 21:42sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mafia: Definitivní edice - příběhový trailer

Jako furt to může bejt blbý, ale KURVA JO!!!
AVip - 12. červen 2020 16:35sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jinak EA se vrátili na Steam (+/-), včetně DA2/3 a ME3/A...
a v diskuzích už teče proudem vitriol, jak jinak.
Mvek - 31. květen 2020 22:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak:
On třeba i obsáhlý manuál ke Starcraftu byl naprosto stěžejní pro hlubší pochopení universa a děje

Jj, Starcraft jsem nakonec zas tolik nenahrál, i když online jsem to párkrát taky zkusil na počátcích ADSL, ale ten manuál jsem si docela užil.
Mirak - 31. květen 2020 13:52sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Nehledě na to, že manuál kolikrát slouží jako příběhové intro.

On třeba i obsáhlý manuál ke Starcraftu byl naprosto stěžejní pro hlubší pochopení universa a děje, protože do žánru strategie se v té době rval děj docela složitě.
Mvek - 31. květen 2020 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Jo, obecně bych řekl, že u těchto starých her je dobré se s manuálem seznámit, pokud člověk nemá dny času jako třeba u mě v dětství v 90. letech. Totéž jsem si řekl, že konečně zkusím pochopit, v čem je tak slavný Populous (radši rovnou oba první dva díly), a tam to bude totéž.
AVip - 31. květen 2020 12:24sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Ještě k Wingům... doporučuji si přečíst manuál k Wingovi 1 (Claw Marks), který je sám o sobě velice slušná ukázka na téma, jak udělat kvalitní herní manuál a hlavně, jsou v něm skryté i nápovědy k různým situacím (ne, že by to bylo nějak 100%, ale je to lepší než nic).


Wing 2 je pak docela speciální v tom, že se, tedy pokud se hráč vyloženě nesnaží, nedá vyloženě tragicky prohrát (což je třeba rozdíl oproti 1 i 3 a svým způsobem i 4), 2 má navíc tu příjemnou vlastnost, že díky několika drobným úpravám v herním systému se podobá mnohem víc reálné válce v Pacifiku, kdy stíhačka nemá šanci bez správné výzbroje ohrozit těžkou válečnou loď (a tedy, pokud hráč nemá protilodní výzbroj, může si být jistý, že těžké lodě, které potkal, nejsou v ten okamžik jeho problém, což v ostatních dílech bohužel neplatí).


Mimochodem, Wing Commander byla pravděpodobně také hra, kterou začal ústup Amigy ze slávy coby hlavního herního počítače.
První port pro Amigu měl sice (mírně) lepší zvuky, než PC (což by s ohledem na rozdílné vybavení obou platforem v tomto směru bylo docela smutné, kdyby to bylo jinak), ale zato paradoxně horší grafiku s menším počtem barev (64 vs. 256 u PC VGA)
Wing Commander I se nakonec portace na Amigu v plné palbě dočkal (ve verzi pro CD 32), ale to už bylo v době, kdy na PC byl Wing Commander: Privateer, který jak z hlediska grafiky, tak zvuku si jen tak ležérně přibrzdil, aby se podíval, co se to támhle pachtí za vykopávku a pak Amize uletěl do dáli...
Wing Commander II (ani žádný další díl) nebyl nikdy nikdy na Amigu portován.

Mvek - 30. květen 2020 22:50sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ad Mafia II Definitive Edition - popravdě nějak moc nevidím rozdíl, a to jsem si to pustil kousek po sobě stejnou první misi. Ano, obličeje jsou hladší a obecně některé textury jsou určitě ostřejší, ale celkově mi ten rozdíl přijde malý oproti původní verzi se vším na max. Asi budou lepší efekty počasí a tak. Sníh byl hezčí, ale pořád mi přijde, že to není velký rozdíl.

Každopádně lze přenést ručně uložené pozice. Sice nelze načíst rozehranou misi, ale Collectibles a to, že mám všechny mise dohrané, takže se můžu vrátit do kterékoliv, se přeneslo. Můžu tak zkusit projet ještě trochu město a dohledat zbylé plakáty a nějaký ten Playboy.
A nově mi to hra ukládá do Dokumentů, a ne do AppData/Local, což je určitě plus.
Mvek - 30. květen 2020 12:38sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A vůbec mám dojem, že přejdu jen na staré hry...:-) Už se bohužel potýkám častěji s tím, že původní hra byla komplexnější než dnešní napodobenina či remake. Slýchával jsem to, ale většinou jsem se tomu vyhnul.

Nejvíc mě mrzí:
Patrician, kde nejlepší po stránce hratelnosti je izometrická verze III, pozdější díly od jiných studií jsou sice 3D a někdy mají nějakou inovaci, ale spíš je to k horšímu (chybí možnosti a třeba i ovládání bitev je hrozné, že to radši nechám na počítači), totéž platí o Port Royale

Sim Tower - kdosi ji snad tady vychvaloval (ale nedaří se mi najít), chtěl jsem to zkusit, ale je těžší ji získat (legálně to asi nejde) a zprovoznit. Tak jsem se nechal nalákat na Project Highrise. Jako hratelné to bylo, chvíli to byla i výzva na těžší obtížnost. Ale pak se to zlomí a je to nuda, v podstatě sandbox.
Tak jsem se dneska podíval na informace a videa Sim Tower a hle, ona měla po stránce hratelnosti víc možností. Zejména proti pozdější nudě bojovala tím, že bylo třeba řešit logistiku výtahů v podstatě jako v realitě. Zato v Project Highrise stačí na třeba 80patrový mrakodrap jeden výtah a žádné schody. Asi funguje na principu transportéru, nebo je možná jde budova do hloubky sto metrů a je tam pak hromada šachet za sebou:-D. Sice hra naopak přidala potrubí a vedení (opět ale bez reálných problémů tlakování každých pár desítek pater), která také jsou později jen otravnost bez vlivu na hratelnost.

Tohle samozřejmě často dneska řeší mody. Ale s těmi je to otrava, a tak jsem rád, když si s nimi můžu hrát jen u jedné, dvou her typu těch Cities: Skylines, kde to z hračkové hry udělá realistický simulátor malého města (ano, malého, protože hra neumí víc jak asi 64 tisíc obyvatel, pak už je to stejně zjednodušené a obyvatelé se mezi destinacemi transportují).
AVip - 30. květen 2020 09:25sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Dej pak vědět, jak jsi pochodil. Wing 1 má své kouzlo a celkem se dá... jeho datadisky se pro změnu nedají, takže když je přeskočíš a/nebo procheatuješ, není to nic špatného.

Neboj se občas prohrát, je tam nejméně jedna prakticky unwinnable mise.

Wing 2 je mnohem propracovanější a ten stojí za to odehrát komplet a to i kvůli tomu, že knihy co vyšly u nás odkazují na něj. Kdyby ti jó nešel, Wing Commander Academy je de facto výcvikový trenažer pro Wing 2 (Origin byl v té době krátce po EA akvizici, se vším, co z toho plynulo a produkční run Winga 2 už v té době byl over a dělalo se na jiných projektech, i proto je standalone, nikomu se nechtělo řešit ev. kolize s engine hry, jejíž vývoj už skončil).

Nejnovější   Novější 301 - 320 / 8030Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o