|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mmch. před časem jsem tu psal, že se domnívám, že minimálně první dva Mass Effecty měly post processing filtry optimalizované pro CRT.
Na Redditu se objevil sice nepřímý, ale zato velice silný důkaz.
Tedy, na CRT se rozhodně při vývoji prvních dvou her braly ohledy (a ono je to i vidět). |
|
|
|
| Mirak:
Jinak není to The Wolf Within ale The Wolf Among Us :)
Předám autorce :-)
Jinak jsem taky zvědavý. U něčeho z 2379+ si jsem celkem jistý, že si to užiju – už jen kvůli estetice té doby :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jo, na to se fakt těším, Telltale uměl pracovat s vypůjčenými universy naprosto dokonale.
Jinak není to The Wolf Within ale The Wolf Among Us :) |
|
|
|
| Není nad vyvozování závěrů vycucaných z prstů, aneb když se nutná podmínka vezme jako postačující. Ale jo, je to taky ukázka, jak Hloupá píše špatně:
České Factorio se prodalo 3,5 milionů kusů, pomáhá, že není nabízená ve slevách
“Stále máme stabilní prodeje kolem 500 tisíc kopií každý rok, což zpětně potvrzuje správnost naší strategie, že nenabízíme slevy, což jsme zavedli v roce 2016,” uvedli také Wube.
Samotný developer už trochu vaří z vody, ale pokud jejich cílem bylo mít stabilní prodeje, ne prodat co nejvíc, tak má pravdu.
Lupa to ale korunuje vyvozením závěru, že to firmě/hře pomohlo. Jenže kusů by bylo prodáno určitě víc, a jestli by to přineslo v průměru vyšší tržby, nebo ne, to je otázka, kterou neumíme zodpovědět. |
|
|
|
| Mvek: Jo, na SimRail se koukám, ale upřímně, počkám si na finální/koupitelný produkt. |
|
|
|
| AVip: Tohle je spíš pro tebe, na Steamu se objevil další vláčkový simulátr: SimRail
A možná se dá stále požádat o betatestingový klíč. Já jsem jen tak kliknul a dostal jsem ho během dvou, tří dnů. Ale neměl jsem čas to zkoušet:-). Vlastně ani ten Train Life, nebo jak se to jmenovalo, jsem zatím nezkusil. |
|
|
|
| Když jsem vedle zmínil barvoslepost...
Hra The Outer Worlds
(námětově by se to dalo charakterizovat asi jako něco mezi Firefly a Obchodníky s vesmírem od Pohla) je hra, kterou mj. dělali barvoslepí vývojáři, čímž se mmch. vysvětluje její lehce šílená barevná paleta (ale ono to funguje - a nakonec, je to jiná sluneční soustava) a prý je to jedna z mála her, která nevyžaduje speciální úpravy, aby byla přístupná i pro barvoslepé.
Nakonec proč ne.
Hra sama o sobě připomíná křížence stylu ála Bethesda a Bioware, mocně říznutého Borderlands od Gearbox Software.
Což není překvapivé, dělali ji Obsidian Entertainment, takže v této souvislosti bývá hodně přirovnávána k novějším dílům série Fallout.
Zajímavé je, že si autoři evidentně vzali i poučení z krizového vývoje jménem Mass Effect Andromeda a určitým problémům se tak dokázali vyhnout.
S oběma DLC jde o pěkně rozsáhlou záležitost a celkově za mne - doporučuji, dal bych tomu, řekněme, 4/5. |
|
|
|
| Marshall: Kdo by nemiloval Claudiu Black ;) |
|
|
|
| They call me prophet... Remember me!
Musím říct, že Crysis trilogie byla nejen fantastickým průkopníkem (vlastně to byl showcase, co dokáže Cryengine), ale byla i perfektně napsaná. Hudba částečně Zimmer, ten tenkrát ještě epickej Zimmer. Perfektní voice acting. Na akční hru, fantazie. FANTAZIE!
17. listopadu bude na steamu remasterovaná celá trilogie (zatím jen první díl).
|
|
|
|
| Mmch. na Steamu je původní Mafia dočasně zdarma. |
|
|
|
| And now for something completely different...
...DTG oznámila uvedení
Train Sim World 3
:-DDD |
|
|
|
| Mvek: Nojo, bohatýrské časy her pro MS-DOS.... :-)
Vtip byl v tom, že engine pro Wingy I a II byl ještě v real mode, takže se kvůli větším datovým objemům a to zejména zvukům musela používat EMS paměť (kdyby byl aspoň pro 286 DOS extender -ála Wolf3D- nebylo by podobné cvičení s EMS zapotřebí a data by se nahrávala do XMS, což by ostatně bylo výrazně žánrově čistší).
K tomu přistupovalo i to, že koncem 80. let (Wing I vyšel v roce 1990), nebyla ještě zcela dořešena problematika emulace EMS při použití procesoru 386 a vyšších, EMM386.EXE jak jsme ho znali celá 90. léta přišel až s MS-DOS 5.0 z roku 1991 a v té době si každý výrobce +/- řešil emulaci EMS po své linii a například počítače 286 s chipsetem NEAT byly velmi ostrou a v praxi dostupnější konkurencí pro počítače s procesory Intel 386SX nebo 386DX (v té době Intel ještě držel na 386 monopol, AMD na něm licenci na 386 vysoudila taky až v roce 1991, což vzápětí efektivně zabilo 286).
Takže Wing I musel být 286 kompatibilní (jinak by byl neprodejný) a zároveň musel používat velkou paměť a nejjednodušší bylo použít prožluklý standard EMS, protože na to, aby byl 386-only, bylo mezi lidmi příliš málo 386...
Podobná situace se mmch. o pár let později opakovala u série X-Wing a Tie Fighter, kdy X-Wing teoreticky chodil i na 8086 (no to bych vážně nechtěl vidět), prakticky chodil i na 286 (to jsem viděl, žádná sláva, ale dalo se), zatímco Tie Fighter už si o rok - dva později mohl dovolit ustřelit podporu legacy platforem a chtěl 386SX nebo vyšší (byť pořád pěkně "na prasáka" chtěl EMS i on). |
|
|
|
| Pro pobavení...
Vlevo je sloupeček nastavený podle optimalizátoru Microsoftu, který je jaksi zvyklý vytáhnout z XBOXu, co se dá.
Vpravo je návrh na optimalizaci nVidie aneb „tvoje grafická karta je úplně k ničemu, kup si minimálně RTX 3090“ :-D
|
|
|
|
| Většinou tu cítím averzi k AAA titulům, ale kdyby to přecijen někoho zajímalo, tak se dá na Steamu do 7. července pořídit Forza Horizon 4 se slevou 70 %.
Trojka byla nejlepší závodní hra, jakou jsem kdy hrál. |
|
|
|
| Tak jsem si udělal průzkum a bohužel jsem žil v klamu. Na svou obranu musím jen říct, že to nebylo z mojí hlavy, kdysi jsem informaci o tom, že 20 let starý software se stává automaticky freewarem četl. Jelikož jsem vždy četl jen weby tvářící se seriozně, vzal jsem to tehdy jako fakt.
Teď už jsem ale nikde takovou informaci nenašel, podrobné vysvětlení, které se týká tzv. abandonwaru je např. zde.
Skoro se pak bojím dát sem odkaz na (odkazovaných webů) free programy, jako Win95 nebo v AVipem postovaném článku zmíněná Duna 2. |
|
|
|
| Touto logikou by Photoshop 9 byl dnes freeware. Není :) |
|
|
|
| S.S.Enterprise: To velice pochybuji.
Jedna věc je, že firmám se u tak starého sw nevyplatí vymáhat práva (protože by musely poskytovat aspoň rudimentární podporu) a náklady na právníky by byly vyšší, než suma, kterou by takto získaly, ale freeware to určitě není. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|