|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mvek: Ne.
A TBBH, nevím, jestli do tohoto bundle vůbec půjdu, protože přesně, Rybina Hry produkuje TSW x rychlostí nového separátního dílu jednou za dva roky.
Ono je sice moc hezké, že recyklují DLC, jenže ono to taky znamená, že starší díl už nedostane de facto žádné patche atp. |
|
|
|
| AVip: A už jsi zkoušel TSW3? Jako, vypadá to zajímavě, až budu chtít upgradovat, jestli je naděje, že za rok nebude TSW4 tímhle tempem:-), a že zabijí rychle vše kromě klasického a toho nejposlednějšího. |
|
|
|
| Review for Star Trek: Resurgence
"As a story, Star Trek: Resurgence doesn’t feel like a pointless rehash of old ideas as in other franchises (I’m looking at you, Star Wars). Resurgence rejects the grim direction of the present-day Star Trek series. It does its own thing while staying true to what many fans want Star Trek to be." |
|
|
|
| Jestli to zas bude na "Epigu" jako Resurgence... :-/ |
|
|
|
| Mimochodem byly (snad na letošek) ohlášeny Cities:Skylines 2.
Ale nechci se moc zdržovat hltáním novinek a slibů. Třeba za rok budu zvažovat, zda si oprášit sbírku modů, nebo přece jen jít na dvojku. Jako, že jednička má dost omezení, která mody neumí vyřešit, protože pramení z enginu atd.:
- počet entit pro vozidla je omezený na nějakých desítkách tisíc, takže s milionovým městem spoléhajícím na silnice, není zas takový problém (ale jo, dopravní zácpy umí i tak potrápit i v malém městě)
- počet úseků silnic je taky dost omezený
- počet stromů a dalších objektů je taky dost omezený
- střídání ročních dob není moc spolehlivě možné
A kdoví co ještě. |
|
|
|
| Jinak Dark Forces (a Outlaws, je třeba udělat přípravu na TFE 2.0! :-D) se tč. dají koupit ve slevě na Steamu, kde dnes vypukl jarní sale a podle všeho to co nevidět možná bude za podobných okolností možné i na Gogu, který se na jarní sale rovnež chystá. |
|
|
|
| Když jsem někdy před devíti lety dohrál klasické DOOMy v portu vytvořeném pro DOOM 3 BFG edition (dnes jsou obdobné oficiální porty k dispozici i samostatně, vedle spousty portů neoficiálních), tak jsem si říkal: "a teď by to chtělo sjet zase jednou Dark Forces"...
no chtělo...
ale to by tehdy musel existovat nějaký port jejich engine na aspoň trochu modernější platformu (než je MS-DOS emulovaný via Dosbox) s trochu modernějším ovládáním a s rozumnou stabilitou.
A žádný takový tehdy prostě neexistoval - Lucasarts svoje enginy nikdy neotevřeli a ani oni sami neudělali žádné portace Dark Forces na modernější platformy.
Sice existovala westernová střílečka Outlaws na stejném engine, která je pro změnu Windows-only a má +/- moderní ovládaní, ale bohužel nikdy nedošlo k tomu, aby vznikla mutace Dark Forces pro Windows, ideálně s ovládáním ála Outlaws (WASD + myš místo kurzorových šipek a prstolamných mnohostisků kláves).
Zajímavé je, že sérii X-Wing na novější verze enginu v Lucasarts postupně portovali... takže ono to šlo, když se chtělo... no nic.
Od loňského podzimu takový engine konečně existuje.
Je to:
The Force Engine (TFE)
Dark Forces se konečně dají hrát na moderních počítačích (jako happy bonus je zde to, že jedou úplně na všem, na čem se dá TFE spustit).
Ano, TFE má i ve verzi 1.09 jisté mouchy, ale DF jsou hratelné a dohratelné do vítězného konce (a ten adrenalinovo-endorfinový rauš, když Arc Hammer na konci vybuchuje, funguje i skoro po třiceti letech) a jako happy bonus podporuje TFE i spouštění uživatelsky vytvořených levelů (byť některé mi připomenuly velmi rychle, proč jsem už před těmi cca. 25 lety nad celou záležitostí poměrně záhy pokrčil rameny a šel dál, ale jako dojížďák po hlavním chodu je to samozřejmě fajn i dnes).
Největší změnou v mechanismu hry je to, že z nastavení zmizel "Supershield" (který tam beztak byl jen z toho důvodu, aby to tehdy lidi nahodili Lucasarts na hlavu) a naopak přibyla položka pro uložení hry a pro nahrání uložené hry (původní DF neumí průběžně ukládat a i když to atmosféru zlepšuje, dělá to z některých levelů, zejména z toho posledního -Dark Awakening- záležitost takřka nedohratelnou pro běžného smrtelníka, který musí nějak fungovat v reálném světě (Outlaws na stejném engine ukládání hry samozřejmě umí)).
Jo, sejvoval jsem o sto šest a sejvskamoval jsem, když to bylo třeba (nebudu jak blbec obíhat desítky sekund celý level, jen proto, že mi nevyšel jistý manévr na první pokus ... a ne, nestydím se za to, fakt ne) - je zas fakt, že s ohledem na poměrně zákeřnou situaci s ukládáním hry je ve hře velmi málo vyložených pastí (ne, že by tam žádné nebyly, ale designéři se drželi aspoň trochu na uzdě).
A konečně, už dvacet let (hergot!) tvrdím, že první tolik nenáviděné levely "Dark Forces III": Jedi Outcast jsou poctou právě prvnímu dílu celé série (buhvíproč se to oficiálně jmenuje Jedi Knight II ;-) - kdyby bylo dodrženo číslování zahájené Dark Forces, tak by se už tehdy nikdo ničemu nedivil).
Každopádně, doporučuju, i 28 let od uvedení jsou klasické Dark Forces pořádná řež, v tomto případě navíc vylepšená o množství logických hádanek v designu levelů.
Autoři do budoucna slibují podporu právě i pro Outlaws, na což jsem popravdě upřímně zvědavý. Ale i kdyby toto nevyšlo, máme zde konečně moderní portaci jedné opravdové klasiky, která tehdy velmi ovlivnila vývoj 3D stříleček (i když si to "kultura kriplů" není ochotna často připustit).
Pokud máte někde CD Dark Forces - nebo pokud na vašem accountu na Steamu, Gogu nebo Originu je licence na DF, teď už opravdu nemáte žádný důvod k výmluvám. :-)
|
|
|
|
| AVip 324512: Jen pro pořádek - nedostal jsem se k tomu zkusit ten testovací produkt. Vlastně jsem za tu dobu akorát párkrát řídil kamiony. |
|
|
|
| The Forgotten City
Kdo chce zkusit příjemnou a relativně casual mystery věc s výborným příběhem, tak vřele doporučuju. |
|
|
|
| Mmch. před časem jsem tu psal, že se domnívám, že minimálně první dva Mass Effecty měly post processing filtry optimalizované pro CRT.
Na Redditu se objevil sice nepřímý, ale zato velice silný důkaz.
Tedy, na CRT se rozhodně při vývoji prvních dvou her braly ohledy (a ono je to i vidět). |
|
|
|
| Mirak:
Jinak není to The Wolf Within ale The Wolf Among Us :)
Předám autorce :-)
Jinak jsem taky zvědavý. U něčeho z 2379+ si jsem celkem jistý, že si to užiju – už jen kvůli estetice té doby :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jo, na to se fakt těším, Telltale uměl pracovat s vypůjčenými universy naprosto dokonale.
Jinak není to The Wolf Within ale The Wolf Among Us :) |
|
|
|
| Není nad vyvozování závěrů vycucaných z prstů, aneb když se nutná podmínka vezme jako postačující. Ale jo, je to taky ukázka, jak Hloupá píše špatně:
České Factorio se prodalo 3,5 milionů kusů, pomáhá, že není nabízená ve slevách
“Stále máme stabilní prodeje kolem 500 tisíc kopií každý rok, což zpětně potvrzuje správnost naší strategie, že nenabízíme slevy, což jsme zavedli v roce 2016,” uvedli také Wube.
Samotný developer už trochu vaří z vody, ale pokud jejich cílem bylo mít stabilní prodeje, ne prodat co nejvíc, tak má pravdu.
Lupa to ale korunuje vyvozením závěru, že to firmě/hře pomohlo. Jenže kusů by bylo prodáno určitě víc, a jestli by to přineslo v průměru vyšší tržby, nebo ne, to je otázka, kterou neumíme zodpovědět. |
|
|
|
| Mvek: Jo, na SimRail se koukám, ale upřímně, počkám si na finální/koupitelný produkt. |
|
|
|
| AVip: Tohle je spíš pro tebe, na Steamu se objevil další vláčkový simulátr: SimRail
A možná se dá stále požádat o betatestingový klíč. Já jsem jen tak kliknul a dostal jsem ho během dvou, tří dnů. Ale neměl jsem čas to zkoušet:-). Vlastně ani ten Train Life, nebo jak se to jmenovalo, jsem zatím nezkusil. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|