|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8052 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Na XBOXu i na Streamu jsou dostupné staré SW simulátory Racer a Starfighter. Asi už tam jsou nějakou dobu a pravděpodobně o tom víte, ale já z toho mám dneska radost :) |
|
|
|
| AVip:
Great Naval Battles: The Final Fury
V Gog Galaxy to jede... OuKej. |
|
|
|
| AVip:
Great Naval Battles: The Final Fury
Zásah - potopeno, (zatím?) jsou tam jen manuály a nic víc... dělám poznámku do lednového kalendáře kvůli případné refundaci (dám soudruhům z PLR šanci k napravení situace). |
|
|
|
| Mvek: To nejsi sám komu tohle hlava nebere, takříkajíc... |
|
|
|
| Steam Year In Review 2023 includes all of your play time between the first second of January 1 and the last second of December 14 (GMT).
A jako proč? Proč je druhá půlka prosince vynechaná ze všech statistik, takže doba, kdy nejvíc obvykle začnu něco hrát, se mi do statistik nepočítá... Nějak nechápu marketing za tím, že ty statistiky musí dělat před Vánoci, a ne až v lednu, nebo že teda to nemůžou dát od prosince do prosince. |
|
|
|
| Vida, netušil jsem, že Nebuchadnezzar je český/slovenský. Ale nemám asi čas, ale vypadá to na výborný klon Pharaoh. |
|
|
|
| Czech & Slovak Games Week na GOGu
|
|
|
|
| Mvek: :-DDD
***
Ale z jiného soudku.
Zmiňoval jsem tu před časem TFE pro SW: Dark Forces (potažmo Jedi engine). Vývoj TFE se pomaloučku šine dopředu, ale opravdu jen pomaloučku.
Mezitím se objevilo toto (asi jste zaznamenali):
Cult hit shooter Star Wars: Dark Forces remaster in works from System Shock Remake team
Načasování se pozoruhodně shoduje s tím, že se objevit "source port" engine Jedi a není to náhoda.
Autor TFE přiznal, že část toho remasteru pojede na TFE, protože se celé kusy kódu někdejších LucasArts prostě nedochovaly.
Tak uvidíme, co z toho bude a hlavně, jestli se dočkáme TFE i pro Outlaws (non-SW kovbojka), nebo jestli dojde rovnou i k jejich komerčnímu remasteru.
Jinak ten DF remaster by měl používat objekty v daleko lepší kvalitě a rozlišení než originál, takže teoreticky by to mohlo stát za to i tak. |
|
|
|
| AVip: No, však to je klasika, řečeno slovy jedné povídkové postavy:
„A proč má Zet hlavu nakloněnou vpravo?“ nenechala se odbýt Magdalena.
„To je taky ještě nedomyšlená chybička. Ten Cé‑pé‑ú v tom nanogelíku plave, ale když ne rovnováha, tak děsně probíjí. To pak děsně chlastá. Megawaty lítaj. Ale my to provizorně zalátali a přidali vláknový takovýto, no, gyroskop?“
(...)
„Kéž by tak. To výsledek abotí IQ. On totiž s gyroskopem občas trochu blbne, chvíli říká moudra, pak najednou spadne do vulgáru,“ povzdechl si Sindi.
Magdalena zesinala. „Šéf ale říkal, že jsou oba schválený k prodeji!“
„Taky že jo. Kowalski dostat zpráva. Já pochytal mouchy, co šlo,“ bránil se Sindi. „Mouchy musej bejt. Bez toho není hnůj,“ utnul další debatu o své práci. „My za pár týdnů uděláme veliký apgrejd a mouchy nahradíme jinýma mouchama. A kdyby to nestačilo, máme v záloze prťouse ze série Em.“
(posta-apo povídka Co vyprávěl starý abot ze sbírky Už je to tady, 2021)
PS: Kdo je ten abot (android) typu Z, nebo spíše místo koho, není tak těžké uhodnout.
|
|
|
|
| Mvek: No, řekl bych, že až Focus Entertainment vyhodí současné vedení DTG, což se doufejme stane spíš dříve, než později. Ale upřímně, dech zadržovat nehodlám (ano, DTG de facto zkrachovala a byla odkoupena Focus Entertainment, ale zatím se to do jejího přístupu nijak nepromítlo, spíš naopak).
Protože jinak je to dost zoufalý pohled... jako ano, DLC se přenášejí mezi verzemi, ale to je taky tak vše. Bugy jsou pietně zachovány a jelikož ta DLC vznikla pro předchozí verzi, tak se s jejich opravou v té stávající nikdo obtěžovat nebude, jen s přidáváním nových bugů. |
|
|
|
| Sim Train World 4... Kdy se ten trend zastaví? To fakt věří, že jim to někdo bude pořád kupovat, resp. pak bude vůbec kupovat DLC k nějaké verzi? |
|
|
|
| Ano, více-méně jste oba shrnuli moje pocity... a samozřejmě, je to Bethesda a ta mi historicky nikdy moc neseděla... přesně tak, uvidíme časem.
Marshall:
Co můžu hodnotit je Baldur's Gate 3 - zatím zklamání; pro mě hlavní srovnání NWN 1 a 2, trochu BG 1 a BG 2.
Osvěžující kritika v záplavě "squeeee!" hodnocení, abych tak řekl! :-D
Opět, Baldury nikdy nebyly můj šálek kávy, takže je dobré vědět, že se zde pro mne nic nemění.
*****
Přiznám se, že ve volných chvilkách procházím vycházkovým tempem The Outer Worlds (znovu) a to mi při mé rychlosti vystačí ještě na dlouho (ta hra je frustrující v mnoha svých, abych tak řekl, uměleckých a politických aspektech - řekl bych to asi takto: chce-li někdo vyslat signál, že kapitalismus je špatný, tak by se sám neměl chovat jak zlá korporace ze své vlastní hry, teď samozřejmě narážím na The Outer Wolds Spacer's Choice edition, která krom několila tweaků přinesla jen mnohem vyšší hw nároky, to vše ve formě placeného patche, který ovšem nepřinesl ani malý bonusový herní obsah)
a pak se občas prodírám Horizon: Zero Dawn, ale tam jsem narazil na klasický problém Open Worldů a sice na to, že v určité fázi mnohé Open Worldy trpí na hrozné herní "voleje"... tak uvidím, jak mi to půjde a jestli to dotáhnu. :-) |
|
|
|
| AVip: Počkám až to bude odladěné a v akci. Bethesda nějak nemá moji důvěru v jejich QA a navíc ani moc v kreativní procesy. možná vánoce.
Co můžu hodnotit je Baldur's Gate 3 - zatím zklamání; pro mě hlavní srovnání NWN 1 a 2, trochu BG 1 a BG 2.
1) Začal jsem hrát po 3 hotpatchých a jednom velkem (cca 3GB) a pořád jsou tam bugy/glitche.
2) UI je zoufalé, nechápu jak dejme tomu NWN může mýt přívětivější ovládání než tohle.
3) Neskutečně otravní companions. Navíc 3 z 6 jsou v podstatě Evil alignment, i když hra alignment nemá. Někdy ty dialogy fakt dřou a někdy jsou ok, ale nikdo z nich není brother in arms a nebo love interest.
Ale abych jen nekritizoval. Celková premisa je zajímavá, kreativní a jsem zvědavý jak to dopadne! Občas se objeví dobrý quest nebo dobrá myšlenka.
Sakra kdyby aspoň optimalizovali UI na klávesnici a myš.... chjo. a ty hody kostkou jsou taky po chvíli otravné. Moje nelibost může být taky dána tím, že NWN adaptace 3.5e pravidel je prostě přívětivější než současná verze - což částečně není vina hry.
A poslední bod - u NWN 1 se hlavní kampaň se docela táhla, ale pak datadisky 1 a hlavně 2 byly fantastické, ale mám pochyby, že v Larianu jsou ochotni vydat něco jiného než nějaká malá DLCčka. A hlavně nemá to toolset, takže je tu bariera, aby si lidi, co mají kreativní talent mohli vytvořit vlastní hru.
|
|
|
|
| Mít tak na to čas... :) Od března už jedu Far Cry 6 :-D |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|