|
|
| Vida vida, tak to fórum ještě k něčemu je :)
Ale grafika teda humáč i na svou dobu asi. |
|
|
|
| vyšlo to i na sega master, což se dá hrát přes emulátor taky... |
|
|
|
| ja si zase pamatuju tuhle, kterou sem hral taky pres emulator kdysi davno :-)
http://www.chronicgames.net/catalogue/snes/stargate.aspx |
|
|
|
| ja si pamatuju jak mel kamarad sg hru na gameboy a bylo to neco jako tetris |
|
|
|
| Už o deset let dříve existovala hra Stargate, která je však pokračování hry Defender (odkaz na ten Archive.org s emulátorem) |
|
|
|
| Měl jsem za to, že dezintegrační funkcionalitu "Zakňaktelů" ze seriálu vypustili hned po jejím objevení. Ale ve 2. řadě se s ní pracuje dost často, naposledy v 1969. |
|
|
|
| Jo, na to jsem zapomněl, že na konci dílu mluví o tom, že to s Reety ještě bude sranda, ostatně jich viděli hromadu, a pak nic. Já to tedy připisuji spíše nákladům, které by s tou "Hvězdnou pěchotou" v SG vyvolalo, když byli plně počítačoví. |
|
|
|
| Musím zopakovat, že v druhé řadě mě SGU relativně hodně bavila.
Relativně znamená, že jsem se bavil víc, než třeba u: SGA 4-5, SG1 10 (je pravda, že tu jsem viděl fakt dávno, ale už tehdy mi tam kvalitativní propad oproti výtečné devítce přišel dost markantní).
Kdyby byl SGU dokončenej a byly venku slibovaný SG1 a SGA filmy, tak bych rewatch možná dal i celkem rád, ale takhle se mi do toho moc nechce (teď teda jedu Buffyverse :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Nula je nula ne žádných 16... |
|
|
|
| 0 = 0 - 16 %
1 = 17 - 33 %
2 = 34 - 50 %
3 = 51 - 66 %
4 = 67 - 83 %
5 = 83 - 100 %
Stejný systém má třeba ČSFD, proto filmy hodnotím tam.
V "Ukaž a pověz" prostě nevidím žádný důvod, proč bych tomu měl dávat nějakých 20 %. Je tam extrémně protivná linie s velmi divných dítětem a jacísi extrémně nebezpeční emzáci ala Starship Troopers. Evidentně sami tvůrci uznali, že to nemá smysl a nevraceli se k tomu. Na každé epizodě Universe vidím něco víc, než na téhle. |
|
|
|
| Jako takhle, pochopím, že dáš třeba hodnocení 2/5 se slovy nebavilo mě to/píčovina, ale proč zrovna tahle epizoda by měla dostat nulu jde zcela mimo mě.
Hodnocení "je to moc hloupý a nepochopitelně násilně vmáčknutý do děje" sice moc nerozumím, ale vždyť je to SG1 for cryin out loud :D Takových epizod je v celém seriálu habaděj. Schválně jsem si jen projel názvy epizod z druhé řady a kandidátů na jedničku tam pár je, na nulu snad žádný.
Jako v pohodě, jinak už jsem si na tento tvůj neotřelý styl hodnocení zvykl, ale čas od času mě to holt zarazí :-)
Na druhou stranu věřím tomu, že když člověk dává rerun v kuse, tak to spoustu neduhů zamázne a na něco člověk nahlíží s novou perspektivou (nicméně u několika hrůz jsem si jistý, že na ně názor nezměním) |
|
|
|
| To jsem opravdu jediný koho ten klučík nesral? Nemá to hlavu ani patu.
Razer: Stále lepší než cokoli z posledních dvou řad SGA o SGU nemluvě...
LOL :)
Doporučuju se na to podívat znovu. Chápu, že ne každý má čas na 17ti sezónní re-run, ale ono to v celku fakt vyzní úplně jinak. |
|
|
|
| Ta epizoda byla průměrná, lehce podprůměrná, já bych asi dal 2-3/5 ale nulu?
Stále lepší než cokoli z posledních dvou řad SGA o SGU nemluvě... |
|
|
|
| Nikdy nepřestaneš udivovat :D |
|
|
|
| Teď v re-runu jsem tomu koukám dal nulu, jako jediné epizodě druhé řady. Fakt se mi to nelíbí - je to moc hloupý a nepochopitelně násilně vmáčknutý do děje. |
|
|
|
| Na Show and Tell mám v podstatě jenom dobré vzpomínky, akorát mi vždycky vadilo, že Re'tu byli jenom epizodní. |
|
|
|
| A navíc musím uznat, že i když tam jsou takové chyby (a to ještě v tomhle díle dovřeli bezpečnostní dveře a v dalším střihu pod nimi prosvítalo osvětlení:-)), tak celkově se SG tváří seriozně a prostě ty chyby nepramení z toho, že by už vědomě na vše kašlali. |
|
|
|
| Já tu SG opravdu mám rád, ale prostě si všímám podivností...
Epizoda Show And Tell není špatná, ale trpí několika. Jednak pokud se ti Reetu měli na základnu dostat při tom průzkumu, tak to jsou fakt amatéři. NEvím, jak Reetu mohli být trénovaní, aby neovlivnili při průchodu goualdí larvy, jednak měli po příchodu všichni zavřít místnost prostoru brány a proskenovat důkladně tím detektorem.
No a bohužel i výprava selhává. Je zajímavé, že chvíli po docela odolném skle v Matter of Time mají křehké sklo u počítače s bránou, že Reetu strefí Tok'Ru a jeho mrtvé tělo proletí tím sklem do prostoru brány... Ale uznávám, že tohle je blbost, která nic nemění na příběhu. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jelikož nejsem paranoik, tak je mi to dost buřt :-) Ty stránky, ze kterých to tahá jsou tam tuším tři. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|