|
|
| AVip: Ad hry: Cryptic (STOčko) musí nechat schválit každou novou i starou loď a příběhy. A prý to není jednoduché.
Eodeon: Ad Fuller, ano myslím, že to tak bylo. |
|
|
|
| Já si to vysvětluji exekutivními zásahy z vedení CBS. Co jsem tak slyšel (a nevím, jestli je to podpořené nějakými fakty), tak Les Moonves trval na tom, že když už se bude investovat do sci-fi, tak musí vypadat jak nejmoderněji je to jen možné. Často se to také uvádí jako důvod Fullerova odchodu. Nesouhlasil s tímhle redesignováním a věděl, že fanoušci to neodpustí, takže byl ostře proti a na základě toho konfliktu byl odejit z produkce. Údajně. Mně to ale smysl dává. |
|
|
|
| AVip: To by se nesrali s Klingonštinou, vulkánským písmem, etc... V tom bude něco jiného. |
|
|
|
| Ještě dodám jedno... u počítačových her po dlouhou dobu (a mám obavu, že u některých sérií to tak bude i dnes) platilo, že design lineage se nedrží a že na ni, "pardon my french" doslova "sere pes."
Relativně učebnicové ukázky byly hry od Originu, kde Wing Commander a zejména Ultima v každé iteraci vypadaly doslova úplně jinak (a u WC se daly aspoň jakés takés vývojové linie dohledat, Ultimy ovšem pro jistotu v každé své hlavní iteraci spláchly komplet geografii i grafiku doslova do hajzlu). Ale nejen zde se to projevovalo.
Jistou stabilizaci způsobilo vlastně až to, že od jisté doby musely hry soutěžit s konkurencí v podobě her ze Star Wars universa, kde se pochopitelně dodržovalo, co se dalo a hráči si začali všímat, že ono to jde, když se chce a že změna herníého engine nemusí znamenat radikální změnu grafické prezentace.
A co tím chci říct - bohužel, generace pro kterou dodržování designu bylo sprosté slovo, je momentálně "v nejlepších letech" a vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby za 95% změn v STD mohl nějaký podobný "mlamoj". |
|
|
|
| Alternativní realita v mirror abramsversu :) |
|
|
|
| Myslím, že lze celkem bezpečně prohlásit, že tohle nechápe +/- nikdo...
a i kdybychom připustili, že STD vychází z Abramsverse, tak i v Abramsverse byla většina věcí (včetně klingonských lodí jako takových) mnohem více "in-line" s původní timeline a to se přitom jedná o timeline alternativní...
Takže se obávám, že není třeba hledat spiknutí tam, kde jako vysvětlení stačí něčí prostá hloupost. |
|
|
|
| V tomhle mám já tedy hrozný guláš. Pokud si dobře vzpomínám, tak ta videa, která jsou tu zmíněna, vycházela z myšlenky, že DSC vzniká na základě stejné licence, kterou získal Paramount od CBS pro tvorbu filmů z abramsverza a která údajně znemožňuje použití stejných návrhů jaké se objevily v seriálech, a to se zase opíralo o předpoklady, že zapojení Kurtzmana svědčí o tom, že seriál produkuje Bad Robot. Jenže nyní víme, že seriál produkuje přímo CBS Television Studios (mimo jiné), takže kde jsou tedy ty právní obstrukce? Nechápu to. |
|
|
|
| sarao: No, to je otázka, která mě už taky napadla. Ovšem co CBS vlastně vlastní? Protože pokud vlastní Star Trek Prime jako takový, není D7 problém. Stejně jako evidentně není problém používat jména postav z TOSky, nebo Klingonštinu Marka Okranda, který ji dokonce stvořil pro Paramount. |
|
|
|
| S.S.Enterprise:
Řekl bych že by to mohl být důvod. Určitě by museli platit poplatky autorům původních návrhů. Jestli si dobře vzpomínám byl to i jeden z uváděných důvodů, proč se z Nicholase Locarna (TNG) nakonec stal Tom Paris ve Voaygeru. |
|
|
|
| Pozemstan:
haha, no kdyby pokračovali v Prime a Romulus tam nechali (popř. hned v uvodu nějak zachránili), tak by nadělali mnohem míň bordelu do kontinuity, než tím, co se rozhodli nakonec vytvořit... Třeba teď ten Klingonský křižník D7 - naprosto nijakej vzhled, zcela bez duše.. a to jen proto, že chtěli (a nebo museli???) vytvořit nový design... Jak je to s právy na veškery design, uniformy, grafiku atd z předchozích Treků? Není i to důvod, proč vše mění? |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé, ale AVip to tady popisoval trochu jinak, spíše opačně: "Jde o to, že CBS má práva na Prime timeline, zatímco na Abramsverse má práva Paramount." Podle toho CBS právě raději natočila seriál z "prime" linie ve 23. místo třeba 25. století, aby se vyhnula konfliktu s časovou linií, na kterou má práva Paramount (zničení Romulu jakoby svým způsobem ukončilo původní "prime" linii nedotčenou Abramsem, a tedy Paramountem). |
|
|
|
| Já nechápu, co lidi řeší s tím alternativním vesmírem.
Dle několika analýz, které jsem četl a viděl ještě před vysílám i jakýmikoliv propagačním materiálem, vyšlo jasně najevo, že to nemůže být v "prime" univerzu. LEGÁLNĚ (protože CBS)! Když se podíváte na vlastnictví / rozdělení práv k seriálům/filmům a tvorbě mezi CBS a Paramount, tak není co řešit... jsem doma na cizím PC, takže tu nemám záložky, ale trubce mám oblíbené video, které tohle detailněji (cca 20-30 minut) popisuje, že to nemohlo vypadat stejně jako TOS z důvodu práv. Tímto všechny argumenty o konzistenci padají.
Anyway. Tohle byl důvod proč jsem se na Discovery (Pilot+1) díval jako na nový scifi seriál, nebo reboot, nebo jak to kdo chcete nazývat. Za těchto podmínek STD epicky selhalo z důvodu zde často zmiňovaných. |
|
|
|
| mirror universe má teprve mít svoje epizody... |
|
|
|
| Je třeba si taky připomenout existenci sesterské lodě USS Glenn, NCC-1030...
Osobně si nemyslím, že tohle je mirror universe, ale mohl by to být "normálový vesmír" (a předpokládám, že tu někdo nějaké matematické vzdělání utrpěl, aby dokázal pochopit, co mám na mysli)...
Protože prime universe tohle není ani omylem... |
|
|
|
| Pozemstan:
O něm jsme spekulovali jako o možném agentu Sekce 31
To se mi nezdá, Sekce 31 vždycky operovala úplně jiným způsobem. Navíc mi přijde divné, že by náš Michael byla první osobou z celé posádky, které by vadilo, co se na té lodi děje.
Jinak tvůj přístup mi zase přijde zbytečně tolerantní a všechno omlouváš za každou cenu :) Nic osobního. |
|
|
|
| Yakuzza: Alternativní vesmír zřejmě ano, ale prostě jen nějaký alternativní vesmír, ne ten klasický toporně zlý mirror. |
|
|
|
| Proběhla tady zmínka o teoriích, že se Discovery odehrává v mirror universe
Tomu by mohli odpovídat ty jejich rozpůlené/rozlomené delty. |
|
|
|
| Yakuzza: "whatshisname kapitán je z něj"
O něm jsme spekulovali jako o možném agentu Sekce 31 (i registrační číslo lodi obsahuje 31, i když číslo lodi sesterské s tímtéž tajným programem mělo 30)...
Ale odlišnost oproti dosavadnímu ST vesmíru je tak velká, že to jeden člověk z vesmíru jiného vůbec neřeší. Kdyby to byl třeba Q (i ten "náš"), pak možná, ale i na něj by to mohlo být moc...
Jinak se mi Tvůj postoj zdá až příliš negativní. Myslím, že většina kritiků Discovery by celý ST "chcípnout", jakkoli důstojně, nechat nechtěla, i když by asi uvítala něco pozitivního, spíše pokračování ST ve 25. století, popř. něco na způsob některých fanfilmů, kterými "život" ST také pokračuje/pokračoval... Ale já bych se soudy ohledně Discovery ještě posečkal. Stále jsme na začátku a aby to byl dobrý ST, byť možná spíš jen jím inspirovaný seriál, nemusí úplně ve všem zapadat do předchozích představ ovlivněných, stejně jako nyní, dobou vzniku. Je fakt, že třeba onen seznam kapitánů mohl v tomto světle působit až trapně. Já jsem za něj rád, ale pár neznámých jmen tam být mohlo, to ano... |
|
|
|
| Proběhla tady zmínka o teoriích, že se Discovery odehrává v mirror universe, resp. má s ním něco společného, resp. že ten whatshisname kapitán je z něj?
Jakože leccos by to vysvětlovalo, ale tyhle výmluvy jsou už trapné. Aby si v Abrams filmech mohli dělat co chtějí, vytvoří novou timeline. Tady to hodí na mirror, aby si mohli dělat co chtějí a jako bonus k tomu mohou být temní a zlí. Meh :/ Pořád si myslím, že po Nemesis a konci Enterprise měli Star Trek nechat důstojně chcípnout a ne to takle dál a dál mrvit :/ |
|
|
|
| Plus, vacsina kapitanov v tom zozname je z obdobia +/- 15 rokov a potom mrd Archer, sto rokov v minulosti :) Why? Akoze chceme nasilu potesit ten druh fanusikov, ktory nas bude obhajovat v kazdej diskusii - asi. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|