|
|
| Mirak: Jelikož jsem to díky nemoci dojel, tak ti na to můžu zareagovat ;)
Jsi v pohodě s tím, že se želvuška rehydratovala z vakua? :) |
|
|
|
| 1x05
Mohl bych si stěžovat asi na 100 věcí, ale ve výsledku se mi to docela líbilo, puštění želvušky na svobodu mi přišlo jako ok ST moment. |
|
|
|
| MickTheMage: BorgDog 291339: Asi tak. |
|
|
|
| Je naivne verit, ze sa naozaj nakoniec ukaze, ze je to fakt nejaky alternativny vesmir? Tie pavie klingonske stihacky, to uz zase malo byt co? O D7 tu uz padla rec. A potom, Discovery mi pripomina nieco na otvaranie konzerv. :)
Jednoducho mali uz od zaciatku povedat, ze nerespektuju povodny Trek a chcu si s nim spravit co sa im chce. A bolo by vybavene.
Btw. tie propagandisticke prispevky na trekkies.cz plati CBS? Alebo su fanusikovia naozaj taki retardi, ze naschval vidia pozitivne veci aj tam, kde ziadne nie su? Ma to nalepku Star Trek, tak to predsa musi byt fajn? Vsak? Och, vdaka ti CBS za Star Trek, tak uzasny a pokrokovy! Pretoze velka korporacia by urcite nechcela znicit kvalitnu znacku len kvoli peniazom, ze nie? Sigh. Fuck, takych fanusikov. Ked budu drzat hubu a krok, potom si CBS bude mysliet aky je jej novy serial dokonaly. Pravda, nemusim to pozerat. Ostatne ani novy Star Wars kanon, nie je pre mna ten pravy kanon. Takze, pardon za tento textovy vyblitok :) |
|
|
|
| AVip: V poslední epizodě ale byla jen tři světla (při mučení Lorcy):-). |
|
|
|
| Ad Fuller a spol. - já slyšel opačnou verzi, ale ono je to ve finále +/- jedno. Stačí se podívat na počet lidí v produkci STD a je jasné, že JE nějaký problém (aby měl seriál dvouciferný počet producentů, no to je docela neobvyklé).
Marshall: Ale to je ono...
už od časů ST VIII bohužel platí, že "co je dovoleno jovovi, není dovoleno volovi" a produkce STD zapomněla, že přesně tenhle přístup poslal ke dnu ENT.
Paradoxně, pokud by se produkce "pochlapila" a prohlásila, že Discovery je ve své vlastní timeline, která sice čerpá (logicky) z etablovaných skutečností, ale nebude se na ně vázat, tak by to můj zájem zvýšilo a to i v tuto chvíli.
Nevidím problém v tom, aby existoval seriál "na motivy", vidím problém v tom, když se mi někdo snaží namluvit, že je "tam pět světel, když jsou jen čtyři." |
|
|
|
| AVip: Ad hry: Cryptic (STOčko) musí nechat schválit každou novou i starou loď a příběhy. A prý to není jednoduché.
Eodeon: Ad Fuller, ano myslím, že to tak bylo. |
|
|
|
| Já si to vysvětluji exekutivními zásahy z vedení CBS. Co jsem tak slyšel (a nevím, jestli je to podpořené nějakými fakty), tak Les Moonves trval na tom, že když už se bude investovat do sci-fi, tak musí vypadat jak nejmoderněji je to jen možné. Často se to také uvádí jako důvod Fullerova odchodu. Nesouhlasil s tímhle redesignováním a věděl, že fanoušci to neodpustí, takže byl ostře proti a na základě toho konfliktu byl odejit z produkce. Údajně. Mně to ale smysl dává. |
|
|
|
| AVip: To by se nesrali s Klingonštinou, vulkánským písmem, etc... V tom bude něco jiného. |
|
|
|
| Ještě dodám jedno... u počítačových her po dlouhou dobu (a mám obavu, že u některých sérií to tak bude i dnes) platilo, že design lineage se nedrží a že na ni, "pardon my french" doslova "sere pes."
Relativně učebnicové ukázky byly hry od Originu, kde Wing Commander a zejména Ultima v každé iteraci vypadaly doslova úplně jinak (a u WC se daly aspoň jakés takés vývojové linie dohledat, Ultimy ovšem pro jistotu v každé své hlavní iteraci spláchly komplet geografii i grafiku doslova do hajzlu). Ale nejen zde se to projevovalo.
Jistou stabilizaci způsobilo vlastně až to, že od jisté doby musely hry soutěžit s konkurencí v podobě her ze Star Wars universa, kde se pochopitelně dodržovalo, co se dalo a hráči si začali všímat, že ono to jde, když se chce a že změna herníého engine nemusí znamenat radikální změnu grafické prezentace.
A co tím chci říct - bohužel, generace pro kterou dodržování designu bylo sprosté slovo, je momentálně "v nejlepších letech" a vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby za 95% změn v STD mohl nějaký podobný "mlamoj". |
|
|
|
| Alternativní realita v mirror abramsversu :) |
|
|
|
| Myslím, že lze celkem bezpečně prohlásit, že tohle nechápe +/- nikdo...
a i kdybychom připustili, že STD vychází z Abramsverse, tak i v Abramsverse byla většina věcí (včetně klingonských lodí jako takových) mnohem více "in-line" s původní timeline a to se přitom jedná o timeline alternativní...
Takže se obávám, že není třeba hledat spiknutí tam, kde jako vysvětlení stačí něčí prostá hloupost. |
|
|
|
| V tomhle mám já tedy hrozný guláš. Pokud si dobře vzpomínám, tak ta videa, která jsou tu zmíněna, vycházela z myšlenky, že DSC vzniká na základě stejné licence, kterou získal Paramount od CBS pro tvorbu filmů z abramsverza a která údajně znemožňuje použití stejných návrhů jaké se objevily v seriálech, a to se zase opíralo o předpoklady, že zapojení Kurtzmana svědčí o tom, že seriál produkuje Bad Robot. Jenže nyní víme, že seriál produkuje přímo CBS Television Studios (mimo jiné), takže kde jsou tedy ty právní obstrukce? Nechápu to. |
|
|
|
| sarao: No, to je otázka, která mě už taky napadla. Ovšem co CBS vlastně vlastní? Protože pokud vlastní Star Trek Prime jako takový, není D7 problém. Stejně jako evidentně není problém používat jména postav z TOSky, nebo Klingonštinu Marka Okranda, který ji dokonce stvořil pro Paramount. |
|
|
|
| S.S.Enterprise:
Řekl bych že by to mohl být důvod. Určitě by museli platit poplatky autorům původních návrhů. Jestli si dobře vzpomínám byl to i jeden z uváděných důvodů, proč se z Nicholase Locarna (TNG) nakonec stal Tom Paris ve Voaygeru. |
|
|
|
| Pozemstan:
haha, no kdyby pokračovali v Prime a Romulus tam nechali (popř. hned v uvodu nějak zachránili), tak by nadělali mnohem míň bordelu do kontinuity, než tím, co se rozhodli nakonec vytvořit... Třeba teď ten Klingonský křižník D7 - naprosto nijakej vzhled, zcela bez duše.. a to jen proto, že chtěli (a nebo museli???) vytvořit nový design... Jak je to s právy na veškery design, uniformy, grafiku atd z předchozích Treků? Není i to důvod, proč vše mění? |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé, ale AVip to tady popisoval trochu jinak, spíše opačně: "Jde o to, že CBS má práva na Prime timeline, zatímco na Abramsverse má práva Paramount." Podle toho CBS právě raději natočila seriál z "prime" linie ve 23. místo třeba 25. století, aby se vyhnula konfliktu s časovou linií, na kterou má práva Paramount (zničení Romulu jakoby svým způsobem ukončilo původní "prime" linii nedotčenou Abramsem, a tedy Paramountem). |
|
|
|
| Já nechápu, co lidi řeší s tím alternativním vesmírem.
Dle několika analýz, které jsem četl a viděl ještě před vysílám i jakýmikoliv propagačním materiálem, vyšlo jasně najevo, že to nemůže být v "prime" univerzu. LEGÁLNĚ (protože CBS)! Když se podíváte na vlastnictví / rozdělení práv k seriálům/filmům a tvorbě mezi CBS a Paramount, tak není co řešit... jsem doma na cizím PC, takže tu nemám záložky, ale trubce mám oblíbené video, které tohle detailněji (cca 20-30 minut) popisuje, že to nemohlo vypadat stejně jako TOS z důvodu práv. Tímto všechny argumenty o konzistenci padají.
Anyway. Tohle byl důvod proč jsem se na Discovery (Pilot+1) díval jako na nový scifi seriál, nebo reboot, nebo jak to kdo chcete nazývat. Za těchto podmínek STD epicky selhalo z důvodu zde často zmiňovaných. |
|
|
|
| mirror universe má teprve mít svoje epizody... |
|
|
|
| Je třeba si taky připomenout existenci sesterské lodě USS Glenn, NCC-1030...
Osobně si nemyslím, že tohle je mirror universe, ale mohl by to být "normálový vesmír" (a předpokládám, že tu někdo nějaké matematické vzdělání utrpěl, aby dokázal pochopit, co mám na mysli)...
Protože prime universe tohle není ani omylem... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|