|
|
| Telemachus: Urcite lepsie ako Abramsov iPhone. Jedine co je imho trosku prehnane je ta zrkadlova podlaha. Inak to bolo v akcii uplne fajn. |
|
|
|
| Mvek: No, už i originální záběry z TOSky tam *procpali, i když ne můstek Ent*. |
|
|
|
| Proč ne, když je tu vše tak jiné jen s podobnými prvky. To by bylo jako pěst na oko, kdyby tam najednou byl interiér jak v TOSce. Podobně, jak ty uniformy tam působí divně. A ostatně i samotná Ent z venku vypadala jinak, byť tedy lépe než v Abramsovi. |
|
|
|
| Tuhle fotku můstku jsem někde zahlídnul (druhou sérii DSC nesleduju), ale nenapadlo mě, že to má být můstek první Enterprise. To jako fakt?
|
|
|
|
| Asi jsem si vypěstoval alergii na slovo reimaginace. |
|
|
|
| Ako nech obcas nadavam na Discovery ako nadavam, tak ich reimaginacia Enterprise (a ten mostik!) sa mi fakt paci. |
|
|
|
| Při 2x08 si ale musím říct, že zatím se mi 2. řada líbí víc než první od přesunu do zrcadlového vesmíru. Tam jsem to začal brát jako frašku. Tady to pořád beru nějak vážně. I když samozřejmě narušení kontinuity pokračuje - raketoplán nejen s warpem (o tom se ohledně TOS debatuje, a budiž), ale s transportérem... Ale jasně, to jede v zaběhnutém stylu DISCO. Je to jen další kapička.
Naopak si říkám, jestlipak nechtějí z S31 vybruslit tak, že v souvislosti s dějem v Disco bude oficiálně zrušená, a teprve se z ní stane tak tajná organizace.
A ano, koukám, že se nám z toho stává Temporal Cold War...:-)
Jako IT si neodpustím komentář, že SQL injection pobavila, to je princip využití chyby tvůrce systému v zabezpečením a to dost triviální věc. Ale jasně, nevím, co SQL v DISCO světě znamená. |
|
|
|
| Na titulky druhé řady jsem tedy koukal jen v první epizodě, takže mi to uniklo, ale teď při 2x07 jsem si všiml, že tam je ten anděl. |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Pravdu mají, ale potvrzují mé tušení, že o tom nikdo nebude vědět. Protože kdo by se díval pod Trailers & More, a už vůbec, když se o tom ani nedozvím, protože třeba je běžný konzument a novinky o seriálu nesleduje, tak ani netuší, že Short Treky existují. |
|
|
|
| A jestli jsou Short Treky na Netflixu, tak netuším, kde. Mezi řadami Disco nejsou, bonusy tam žádné nevidím a hledání nepomohlo. Nemluvě o tom, že mě Netflix imho informoval jen o nové řadě, o ničem víc. |
|
|
|
| ...oprava, trochu mě bavila 2x07.
Jen jsem zase přemýšlel, jak to je s tím androidem/Bynarem... na můstku. |
|
|
|
| Mvek: ano, presne tak, meli se normalne zamaskovat a ne se maskovat necim tak nenapadnym jako je sutr letici impulzem nebo warpem |
|
|
|
| Já tedy neříkal současné hry, ale hry obecně. Mně to připomíná různé věci od 90. let. Těžko se to vysvětluje, vedle vysloveně výpravy, kterou zmiňoval jak AVip, tak já, u první řady, tak je to ten přístup k příběhu. Zejména mám v mnohých epizodách pocit, že sleduji příběh té fáze, kterou obvykle hráč hraje mezi cutscénami. Něco ve stylu: jdeme vykrást banku ... a další střih je už přestřelka v bance, aniž by se někdo zabýval tím, jak vlastně přepadení spustili.
V Disco například ono objevení se lodě Sekce 31 maskované za asteroid v epizodě se zachraňováním Tilly z mycelia. Sakra, nemám problém akceptovat, že se v Disco vesmíru federační lodě Sekce 31 maskují, a ještě jako asteroid, ale to, že nikomu není divné, že se blíží asteroid, nebo se tam objevil (po klasickém odmaskování) to je krásná ukázka zjednodušení, protože to podstatné v tu chvíli nebylo, ani zpětně. Ale přitom je to podivnost.
Ale to je jeden z mnoha případů, který sám o sobě by samozřejmě pro můj pocit nestačil. Jen vše dohromady včetně toho vizuálu mě v tom pořád utvrzuje. A opět říkám, že jako hráč ve hře bych si to asi užíval bez výtek. Ostatně třeba 2x06 mě docela bavila, i když jsem tam viděl další podivnosti. Zvědavost to navíc upoutalo, jsem zvědav na Talos. |
|
|
|
| Mvek:
Netflix production, ale short treky nenabízí
pokud vím, tak je tam už přidali...
|
|
|
|
| Já tam teda spíš vidím podobnosti s nechvalně známou "kulturou kriplů" z 80. a 90. let, než ze současnosti...
Na to, že přístup STD k designu je vyloženě "herní" jsem tu ostatně už upozorňoval a nakonec, přesně by to zapadalo do "mind setu" generace vyrostlé na hrách u kterých John Carmack (Id Software, série Dúm a Kvák) tvrdil, že v počítačové hře je zapotřebí příběh asi tak stejně, jako v pornu (a je taky třeba dodat, že pokud v nějakém produktu Id Software té doby nějaký náznak příběhu byl, tak za to bez výjimky mohl někdo jiný, než dotyčný fachidiot).
Není náhoda, že příběhově orientované hry se začaly více prosazovat až době, kdy byl vliv Id Software (a spol.) marginalizován vlastně jen na technologickou stránku věci (můžu mít "100+1 výhradu" k původnímu Half-life, -ne, že bych jich měl tolik-, ale byl to právě HL, co masám ukázalo, že ani 3D střílečka nemusí být tupě bezduchá záležitost). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|