|
|
| Mvek: Ale divím se, že to jinak nikoho nezarazilo :) |
|
|
|
| Mvek:
takový řeši mi sedí do akčních filmů
Ehm, a tohle není ten případ? Efekty jak z Beyondu, akční až na půdu, ergo akční film. |
|
|
|
| jinak ty dialogy jsou fakt Hrůza, např. když Georgeou řekne Leelandovi jako první a větu, když se objeví na obrazovce, že ho nikdo nemá rád, jako nevim, takový řeši mi sedí do akčních filmů s policajty a gangstery, ale do ST nějak ne... |
|
|
|
| Mvek:
Torpéda v této době tedy moc účinek nemají
.. ano, to mě taky šokovalo, ale vubec sem to nepobral, asi jak jsem namahal mozek při sledovani anglickeho zneni, tak sem na to pak zapomnel...
pritom technologicky vzato by měly být fotonová torpéda nejůčinější právě v ranné fázi jejich užívání, protože jsou založena na neřízeném sloučení hmoty a antihmoty a teprve budoucí zdokonalené štíty by si s nimi měly poradit lépe... (obdobné platí v celé historii vojenství, že vývoj pasivního obranného prostředku je teprve reakcí na nějakou novou silnou zbraň)
|
|
|
|
| Mvek: Musíš číst celej příspěvek, nějak mi asi vypadl spoiler tag :) |
|
|
|
| Budu reagovat hlavně na S.S.Enterprise 305481, ale i obecně. Také mě napadlo, že ty akční scény stále ST neumí. Sice vypadají hezky akčně, ale nesmí se nad nimi sebevíce myslet.
Příběhově to nějak neumím hodnotit. Hlavně pořád nechápu, proč mluví od začátku o 7 signálech, ale přitom čekají na jejich objevení. Ale jsem líný se podívat na pilot řady. Jinak fajn, určitě bych radši viděl Pikeovy příběhy. A ano, pokusili se uklidit, co se dalo. I když nevím, proč houbičkový pohon zahrnuli do té sbírky věcí, které se musí utajit. Navíc nepředpokládám, že o něm nebylo mnoho záznamů a experimentů ještě někde jinde. Ostatně Discovery byla původně jedna ze dvou lodí s tímto pohonem.
Takže celkové hodnocení by asi bylo: zaplaťpánbůh, že většinu věcí uzavřeli a uklidili. I když se tu pořád najdou méně okaté problémy.
Nejprve bych pohaněl nesmysly, jako Michael, která pomalu znovu brečí a zdržuje, když jim jde o každou sekundu, místo aby vlezla do obleku.
Pak bych se přidal na stranu S.S. Enterprise, že se tam paluba nijak netřásla.
Dále mě fascinuje, že nápad útočit na Lelandovu loď dostali až v průběhu bitvy... To snad mělo být to první, co měli zkusit.
Torpéda v této době tedy moc účinek nemají, když stačí zavřít nějaké super přepážky a vše za nima je v pohodě (mám na mysli hlavně Pika, který za nimi stojí a kouká na smrt admirálky). WTF? Jako, že by pomohly ochránit základní systémy lodi, to budiž. Ale tohle bylo strašně pitomé. A to nemohli zavřít přepážku o kus dál, a přijít o větší kus talíře? Aspoň jako plán D.
Pozitiva jsou drobnosti, jako paprskové phasery Enterprise, nebo už i předtím velká paleta sedících zvuků. I když musím podotknout, že se tam taky ozývá jeden z můstku Ent-D a ten signál lodního interkomu je tam skoro na každém začátku scény na můstku (na Disco), ale to jsem už psal.
Pozitivem je samozřejmě celkem závěr. |
|
|
|
| Mirak: V čem to finále bylo úžasné? Asi nějak Disco neumím vnímat. A tak nějak i po tvém hodnocení TNG bych to nečekal. |
|
|
|
| Mvek:
NO ok, mají problém i v TNG, na objem i hmotnost hmoty si myslím, že je to srovnatelné s velrybami a vodou okolo nich v ST4
ENT ... pokud se nepletu, tak tam bylo nataženo jen jedno lano a po něm šplhal jen jeden člověk, určitá paralela v to ale je, to je fakt |
|
|
|
| S.S.Enterprise: V Discovery by mě ten masový transport nepřekvapil, jinak přece jen to bude asi na počítač moc najednou. I v TNG mají problém transportovat hodně lidí nebo věcí najednou. Ale právě, už v TMP a dál mají lodě ty průlezy, kam třeba přiletí ten pidiraketoplán v TMP s Kirkem a Scottym, takže těmi by se mohli spojovat.
Toto mi připomnělo ENT a výlet mezi dvěma loděmi letícími ve warpu... |
|
|
|
| Mvek: no je to kravina celkově, normálně se měli transportovat paprskem např. z hangáru do hangáru. Toto bylo sice efektní a novátorské, ale do ST to vůbec nepatří. Je totiž nesmyl očekávat, že by všechny lodě UFP měly vchody z boku trubu na stejných pozicích a ve stejných rozestupech od sebe tak, aby je bylo možné propojit takovými tunely. O chybějícím prostoru pro generátory umělé gravitace se snad ani nemá cenu zmiňovat... |
|
|
|
| Asi u toho často "spím", takže mi pořád uniká, jak to, že mluví vždy o tom, že x z y signálů je někam dovedlo... To se objevily na začátku, a pak za nimi letí jen, když se objeví znovu? Nebo co jim brání letět na všechna ta místa rovnou a nečekat...? |
|
|
|
| 2x13 - V DSC jsem tedy čekal lepší provedení evakuace lodi než těmi můstky, které se snad ani do toho krku nemohly vejít, a jsou děsně citlivé na jakýkoliv problém... Co takhle radši soulodit talíři? Nebo talíř na sekundární trup? Nebo co soulodit sekundár na sekundár, ale v 90stupňovém tvaru (jasně, to by nešlo za letu někam, ale s tímhle můstkem asi moc uhánět stejně nemůžou, nebo je to rychlá defenestrace posádky).
Jasně, že je to drobnost, ale ani to nevypadalo moc efektně a cool... Natož efektivně.
Jinak nemám problém s melodramatickými scénami a ledacos mě dokáže dojmout, ale proč to v DSC vidím nějak často, a nikdy to na mě nepůsobí...? Možná proto, že jak jsme říkali v první řadě, hned vystříleli vše možné, tak už nic moc nepřekvapí, nešokuje a nedojme... Možná proto, že ty postavy mi nejsou sympatické... |
|
|
|
|
2x14
anketa
První půlka jízda, i když tisíce *drone ship* do technologického období TOS opět prostě nepatří, pak opět předvedli pár nudných dialogů a *skoky rudého anděla*, což nepůsobilo překvapivě, protože bylo už jen otázkou času, kdy to uvidíme. Na úplný závěr jsem koukal s otevřenou pusou, i když opět některé věci jako (*"útěk" Discovery do budoucnosti* byly už naplánované a *utajení existence té lodě a posádky neoriginální*, protože se o tom už také spekulovalo vzhledem k nápravě kontinuity. Na celém finále tak bylo nejzajímavější, že už vůbec neukázali, *kde se Discovery ocitla a naopak se ve velkém hojně věnovali dějové dohře v "přítomnosti", což opravdu působilo tak, že v další řadě opět a hlavně uvidíme Ent a Pikea*. Vizuál byl celkově opět super i když zjevně kopíroval JJ treky (vč. mračna *dronů* nebo ztvárnění *porouchané umělé gravitace*). Srandovní bylo, že zatímco na můstku Discovery byly zjevně viditelné *otřesy způsobené bitvou*, ve stejnou dobu v hangáru stejné lodě je nebylo prakticky vůbec vidno. Další věci, nad kterými jsem se pozastavil, že snad veškerý personál ošetřovny byl v této epizodě složen z černošek a nebo to, že lodě UFP byly schopné jedním tlačítkem odeslat *taktickou analýzu bitvy Klingonům*, zvláštní :) Georgou, která se *ocitla na konci i s celou Discovery v 33. století*, ale i to, že podle ShortTreku má být Discovery *v budoucnosti dlouhou dobu opuštěná* nebo to, že se v epizodě nevysvětlily všechny *skoky rudého anděla , jako třeba ten , kdy přenesl lidi z minulosti na jinou planetu* dává tušit, že v další řadě DSC uvídíme sérii *časoprostorových skoků*. Překvapilo mě Kurtzmanovo vyjádření, tuším někde na trekmoive.com, že *Control je po této epizodě definitivně zničena*, což je podle mě škoda a hlavně technologická hloupost, protože takto *vyspělá AI by se jistě zálohovala všude, kde by to bylo jen možné*.
Vzhledem k tomu, že *podle ENT 1x26 a 2x01 jsou města a infrastruktura Země v 31 století zničeny, očekávám, že 3.s. DSC ukáže pro 33. století drsnou distopii.*
|
|
|
|
| *Ale co z toho vyplývá pro seriál s Georgou a její 31 Section ship?... že ten seriál bude bez Georgou?* |
|
|
|
| Mirak: *Tak pokud by rozjeli seriál s Pikem, tak bych byl rád :-) Každopádně třetí řada Discovery bude trošku jako Voyager upgrade... nééé na druhé straně galaxie sami, ale 1000 let v budoucnosti sami. A ano... myslím se, že to bude něco jako Andromeda, protože kdyby v tu dobu Federace ještě měla být, tak to bude problém.* |
|
|
|
| MickTheMage: Když to podáš takhle, tak to nezní špatně ;)
|
|
|
|
| Ja to tak nejako vidim, ze Season 3 bude *Star Trek: Andromeda. Vratane AI lode samotnej * :-) |
|
|
|
| Mvek: *Do jisté míry to může sloužit jako series finale pro Discovery a zároveň jako start Pikeova seriálu.* |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|