|
|
| S.S.Enterprise: :-D
A máš z toho něco? |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
jo, já jedu EN tit -> SubtitleEdit.exe -> autotranslate :D |
|
|
|
| Jo to vlastně Tuvok jede titulky.com, tak nic :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Teď ti nerozumím... |
|
|
|
| S.S.Enterprise: No vidíš, tak mu pošli hlas ;) |
|
|
|
| No je možné, že z toho bude nějaký širší story arc pro tuto sezonu. |
|
|
|
| Tak jsem to taky víceméně myslel, jako lehkou ironii :) |
|
|
|
| tuvok07: no, beru to jako vtip :) |
|
|
|
| Třeba byla zakázaná na základě událostí v 1. díle kdy byla nestabilní. |
|
|
|
| 1x03
78%
tak bylo to slabší, i když tématicky ryze star trekové, pocit přátelské rodinné atmosféry trvá
problémy: krom toho , co popsal zip jsou to i *postupně odhalovaná temná zákoutí duše jednotlivých postav, každej druhej má nějakej velkej problém a pak taky třeba to, že v prvním díle použili genetickou manipulaci a přitom zároveň tvrdí, že je zakázaná* |
|
|
|
| Ad vzhled TOS a starších seriálů vůči těm novým)
Taky mám raději vysvětlení v podobě časových linií - už proto, že to je sci-fi, které toto vysvětlení umožňuje. Samozřejmě důvodem jsou možnosti produkce a snaha držet se nejmodernějšího vizuálu. |
|
|
|
| 1x03: Ach jo. *Větší část dílu byla tak nějak v pohodě, prostě tradičnější ST epizoda. Zase ale nemohu z toho konce. To máme třetí díl a třetí porušení pravidel. Nejdřív prdíme na general order, teď budeme krýt obří porušování pravidel a osobní bokovku. Nejhorší vyústění bylo asi u Number One. Mnohem smysluplnější by mi přišlo, kdyby to Pike akceptoval, ale pak by bojoval za to, aby to vzala flotila na vědomí a právně to uznala/ospravedlnila. Tuším, že v TNG by to Picard řešil přesně takhle (dnes by asi Wesleyho průšvih na akademii přikryl nebo já nevím). It's not cool to be good anymore?
Detaily jako podivnou strojovnu apod. kupodivu neřeším :-)* |
|
|
|
| Kdyby někdo věděl o nějakých kvalitních klidně i SK titulcích, prosím do pošty, díky. Už bude pomalu 4. díl a Anry ještě dle všeho nenačal ani druhej. Pokud ne, tak holt budu čekat. |
|
|
|
| tuvok07: Však v pohodě, jak se říká, "kolik višní - tolik třešní!" :-D
SNW se mi fakt líbí a jsem schopen hodně věcí přehlédnout jak krajinu, ale zrovna ve třetí episodě se nechali autoři v jeden moment trošku unést, víc než by bylo úplně vhodné (nebudu spoilovat).
A podobné vysvětlení mi dává relativně dobrý smysl a beru i to, že každý tohle máme posazené jinak.
Jen tady svou interpretaci nabízím k volnému použití ostatním...
Zase - pokud jediné, co novému seriálu trochu vytýkám je to, že místy se návrháři kulis nechali trochu moc unést vlastní invencí - tak je to s ohledem na všechny okolnosti výsledek přímo skvělý. |
|
|
|
| Na druhou stranu je fakt, že jsem zatím viděl jen první díl a opravdu jsem se soustředil na zcela jiné věci.
( a jsem zvědavej, kdy začne Paramount fňukat, o kolik ho připravují ti zlí, zlí piráti. Houby, připravili se o to sami. ) |
|
|
|
| AVip: Vidíš, v tomhle jsme si neporozuměli. Teď, když to píšeš, mě to trklo, ale já zrovna na takovéhle detaily moc nehledím a ani si je příliš nepamatuju :D A narozdíl od DIS, kde to fakt tlouklo do očí, jsem si toho u SNW tak úplně nevšiml, protože jsem na to ani nedával pozor, jestli je nátěr chodeb přesně stejnej, odbočujou správně a místnosti jsou uspořádaný a mají tvar jaký mají mít :)
Ne každý bazíruje na těchhle detailech holt :) A ano, chápu, že pro někoho to zrovna detaily nejsou, a je smutné, že se toho nedokáží aspoň zčásti držet. |
|
|
|
| tuvok07: Pláčeš hezky, ale na špatném hrobě, co se počítačů a jejich fungování týče, je zrovna TOS pojatá poměrně nadčasově. :-)
tuvok07:
TOS, DIS a SNW vysvětlovat paralelníma realitama? :D
Ano.
Protože existuje i cosi jako "design lineage" a pokud pominu vnější tvar a formu, tak zrovna v tomto je styčných bodů mezi TOS vs. SNW pořád poměrně málo a ne, nemám na mysli marginálie typu vybavení či uniforem, protože to je opravdu detail, mám na mysli například tvar a formu chodeb a místností na lodi, což je něco, co se přes koleno ohýbá docela blbě a nedá to ani okecat tím, že zrovna frčí jiný typ povrchové úpravy (a jen pro úplnost dodám, že zrovna ENT "design lineage" vedoucí za dalších cca. 100 let k TOS designům docela dodržovala ode dne 1, protože tohle byla jedna z mála věcí, do které Okudovým produkce naštěstí moc nekecala).
Není to zdaleka takový provar jako byla první sezóna STD, to opravdu ne, to tehdy byla totálně paralelní realita i podle hodně volných kritérií, kdy se produkce o podobnost s předchozími ST ani nesnažila, ale pořád je (pro mne) schůdnější představa, že se bavíme o "trochu jiné realitě", než tvrzení, že na sílu probíhají redesigny NCC-1701 každých pár let, kdy dojde vedle změny nátěru i k totálnímu přebudování vnitřních prostor lodi (a ruku na srdce, chodby, marodka ani kajuty důstojníků svým protějškům z TOS opravdu svým tvarem a formou neodpovídají - a jen dodám, že v rámci TOS máme shodou okolností celkem tři snapshoty vzhledu NCC-1701, jeden z nich před SNW a další dva po). |
|
|
|
| Ježkovy oči. Starý scifisti psali o hyperpohonu už před Star Trekem, a vůbec si neuměli představit, že počítače nebudou zabírat půlku lodě, přitom budou chytrý jak HAL 2000, nebudou potřebovat děrovací štítky, někde dokonce chybí i obrazový výstup, přestože mají hlasový. To tu vážně budeme rozdíly ve vzhledu TOS, DIS a SNW vysvětlovat paralelníma realitama? :D |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|